abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2026 @ 19:36:41 #226
370431 drakin
vurig typje
pi_220667180
Halve pizza
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220667544
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 19:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Sriracha :9
Lekker pittig spul, met goeie smaak

Hier wordt patatje Bram gehaald, met kipstukjes en pindasaus :9~
Hoe de fuck spreek je dat uit? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 21:23:21 #228
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220668087
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 20:18 schreef vosss het volgende:

[..]
Hoe de fuck spreek je dat uit? :@
Sieratsja
pi_220669544
Ben weer thuis, was mij goed bevallen om met koningsdag de stad uit te gaan, dit ga ik voortaan ieder jaar doen w/
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:37:55 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220670932
Stuk matze met Nederlandse aardbeien erop. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:40:34 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220670951
En vanavond dus Indonesische rendang uit de slowcooker met daarbij een frisse salade van komkommer met sjalotten, lente-ui en peterselie in een oosterse vinaigrette. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 28 april 2026 @ 14:39:20 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220671549
Tussendoor nu: een haring vers van het mes van onze dorpsviswinkel. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220672048
Straks pittige kipspiezen uit de oven met gerookt paprikapoeder,-pul biber-knoflook-ui-marinade

Met gegrilde verse ananas, bruine suiker-limoen-marinade, bestrooid met munt, spaanse peper en sesamzaad.

Eten met bruine rijst, komkommer en bosui ofzoiets, nog even kijken
pi_220672105
Twee volkoren bollen met een plantaardige hamburger, mayo, ketchup, zoetzure augurk en komkommer. Koffie met boterkoek. Straks een beker garnalen bamisoep met sriracha (ik meng een beetje water in het flesje, dan is het lekker pittig in plaats van té pittig). En vanavond nog een waterijsje (citroen of bosvruchten).
pi_220672231
volkoren wraps met kip, gember, rode peper, lente ui, paprika en tomaat vanavond :)
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:31:47 #236
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220672253
Avg: Aardappels met spitskool en een hamburger
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220672488
Aardappelen met rozemarijn en zeezout uit de oven, sparerib en een ceaser salade :7
Ook in moeilijke tijden.
pi_220672744
Ikan kuah kuning met witte rijst en acar ketimoen.

(Gebakken vis in gele saus) :Y)
pi_220672947
quote:
88s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:40 schreef golfer het volgende:
En vanavond dus Indonesische rendang uit de slowcooker met daarbij een frisse salade van komkommer met sjalotten, lente-ui en peterselie in een oosterse vinaigrette. :Y)
Erg smakelijk :9 :9

pi_220673106
Gekookte eitjes met gemalen zeezout en zaanse mayo als snack
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:49:01 #241
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220673141
Macaroni Carbonara :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220673222
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:59 schreef Kanaroe het volgende:
Straks pittige kipspiezen uit de oven met gerookt paprikapoeder,-pul biber-knoflook-ui-marinade

Met gegrilde verse ananas, bruine suiker-limoen-marinade, bestrooid met munt, spaanse peper en sesamzaad.

Eten met bruine rijst, komkommer en bosui ofzoiets, nog even kijken


Zo dus! Met rauwe raapstelen :9
pi_220673338
De creme fraiche die ik bij de garnalen wraps had gebruikt bleek ook nog goed, daar ook maar wat van op gedaan
pi_220673583

Prei, champignons, gehakt. Toen ei/slagroom/kaasmengsel erover en in de oven. Spekjes erbij.
Mwa…
pi_220673779
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:00 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Zo dus! Met rauwe raapstelen :9

Een foto van Kanaroe! *O* *O*
Heerlijk, lekker zomers ook.

Ik had AGV; bloemkool, saucijs en aardappelen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:49:15 #246
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220673928
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:56 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Prei, champignons, gehakt. Toen ei/slagroom/kaasmengsel erover en in de oven. Spekjes erbij.
Mwa…
Dat ziet er zeer lekker uit, sla deze wel even op.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220674056



Gnocchi uit de oven.
pi_220674058
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik had AGV; bloemkool, saucijs en aardappelen.
Dat is al mijn hele (lange) leven mijn lievelingskostje, wel met een sausje (witte, peper of kaas) 🫠.
pi_220676048
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Een foto van Kanaroe! *O* *O*
Heerlijk, lekker zomers ook.

Ik had AGV; bloemkool, saucijs en aardappelen.
en wat voor een foto!

ontbijt, koffie, boterham met kersenjam en eentje met pindakaas, banaan
  woensdag 29 april 2026 @ 09:12:49 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220676233
Croissant ham kaas en flesje provita of weet ik hoe het heet, pauper Lidl probioticadrankje iig :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')