Hoe de fuck spreek je dat uit?quote:Op maandag 27 april 2026 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Sriracha
Lekker pittig spul, met goeie smaak
Hier wordt patatje Bram gehaald, met kipstukjes en pindasaus
Erg smakelijkquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:40 schreef golfer het volgende:
En vanavond dus Indonesische rendang uit de slowcooker met daarbij een frisse salade van komkommer met sjalotten, lente-ui en peterselie in een oosterse vinaigrette.
quote:Op dinsdag 28 april 2026 15:59 schreef Kanaroe het volgende:
Straks pittige kipspiezen uit de oven met gerookt paprikapoeder,-pul biber-knoflook-ui-marinade
Met gegrilde verse ananas, bruine suiker-limoen-marinade, bestrooid met munt, spaanse peper en sesamzaad.
Eten met bruine rijst, komkommer en bosui ofzoiets, nog even kijken
Een foto van Kanaroe!quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zo dus! Met rauwe raapstelen![]()
Dat ziet er zeer lekker uit, sla deze wel even op.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:56 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Prei, champignons, gehakt. Toen ei/slagroom/kaasmengsel erover en in de oven. Spekjes erbij.
Mwa…
Dat is al mijn hele (lange) leven mijn lievelingskostje, wel met een sausje (witte, peper of kaas) 🫠.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had AGV; bloemkool, saucijs en aardappelen.
en wat voor een foto!quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een foto van Kanaroe!![]()
![]()
Heerlijk, lekker zomers ook.
Ik had AGV; bloemkool, saucijs en aardappelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |