Oh dat is wel een goed idee ja, iets kleins haken of zo.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?
quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kom hier even eendoen voor de rechtsbijstandsverzekering. Die had ik (voor het eerst ooit) ingeschakeld vanwege de douchedeur-ellende (ik had zo'n domme teleurstellende mail van de installateur dat ik uit nijd direct een claim heb ingediend). Die gaan er verder niet mee aan de slag want de kosten zijn te hoog, maar vergoeden wel 1100 euro voor een nieuwe deur en montage
De reactie van de klusjesman blijft wel enorm zuur, ik dacht echt dat we een prettig contact hadden en ik hem nog eens voor werkzaamheden inschakelen. Maar met zoveel gebrek aan verantwoordelijkheid en dommigheid (zo'n duidelijk AI-mail die gewoon niet klopt) kan ik niet leven.
Daar dacht ik ook gelijk aan.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?
Waaromquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook NL is gek geworden
https://nos.nl/artikel/26(...)n-verdachte-opgepakt
Ik las het, wat mankeert je dat je zoiets doetquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook NL is gek geworden
https://nos.nl/artikel/26(...)n-verdachte-opgepakt
Zo zeg, wat een amateuristische organisatie dat! Flinke klacht natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:41 schreef fietsie het volgende:
Trapliftggate continues.
Bij moest dus worden vervoerd naar de fabriek voor een las. Een dag.
Dat is 'door de planning' een ruime week geworden.
Maar de treden staan dus nu vol beugels, en de leuningen zijn van de trap. Hoe komt een trapliftbehoeftige dan boven?
Ik heb dus net nieuwe grenen leuningen langs de trap gemonteerd..... (En natuurlijk brak 4 van de vette schroeven af... in het onderste hoekje van de bovenste traptrede, waar je er zo lekker bij kunt omdat er een beugel van de lift voor zit.)
Klacht? Waar gaat dat dan landen? Bij de gemeente? Dan komt het mooi op een stapel met dingen waar een stempel op mag.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een amateuristische organisatie dat! Flinke klacht natuurlijk
Minimaal die kosten van de leuningen declareren en gewoon blijven zeiken dat je excuses wilquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klacht? Waar gaat dat dan landen? Bij de gemeente? Dan komt het mooi op een stapel met dingen waar een stempel op mag.
Dit soort organisaties heeft geen last van dingen die niet goedgaan; hun opdrachtgever is een abstracte bult geld in handen van medewerkers die nooit ergens voor aansprakelijkk zijn, en er is alltijd handel. Eindeloos.
legopoppetjesquote:Op dinsdag 14 april 2026 17:00 schreef Blues het volgende:
Ik zelf laat de kleine spulletjes altijd in de doosjes zitten voor kinderen, heel soms stop ik er iets bij, maar laatste tijd geen idee wat ik dan mee moet nemen.
Ja doeiquote:
Leuk vakantie voorpret. Dat mis ik wel nu we met de camper gaanquote:Op woensdag 15 april 2026 13:32 schreef Blues het volgende:
We kregen net mail van onze rondreis met de hotels e.d.
Die ben ik aan het uitchecken (al uren) heerlijk om te doen.
En heb dezelfde coll die me nu wéér appt (bijna elke week) met hoe het is wanneer g naar zkh moet en of ik al kan wennen en dat ze een afspraak wil maken voor een bakkie.
Die wil echt 'vriendinnen' worden en hoe lief en attent ze ook is, ik voel het als druk. Elke keer maar weer dezelfde vragen.
Nu heb ik alles erg oppervlakkig gehouden, geen datums genoemd van zkh bezoeken, dat het redelijk gaat en dat ik echt aan het afkicken ben van werk, genoeg te doen heb, veel tijd voor mezelf wil hebben en na onze vakantie in mei wel een keer een afspraakje wil maken voor een keer een bakkie.
Benieuwd wat er nu gebeurd.
Nou met een camper zou ik het ook wel heerlijk vinden hoorquote:Op woensdag 15 april 2026 13:34 schreef gcjoel het volgende:
Leuk vakantie voorpret. Dat mis ik wel nu we met de camper gaan
Wel beetje jammer dat de dieselprijzen niet meehelpen bij de vakantievreugde..quote:Op woensdag 15 april 2026 13:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk vakantie voorpret. Dat mis ik wel nu we met de camper gaan
Rijden campers altijd op diesel ?quote:Op woensdag 15 april 2026 13:51 schreef fietsie het volgende:
Wel beetje jammer dat de dieselprijzen niet meehelpen bij de vakantievreugde..
De meeste in NL wel; er zullen er vast op benzine zijn, maar over het algemeen is het koppel van een dieselmotor geschikter voor het hoge gewicht van die dingen.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Rijden campers altijd op diesel ?
Benzine prijs Sardinië is zo te zien 1.76 p.l.
De prijs helpt ook niet:quote:Op woensdag 15 april 2026 14:04 schreef derLudolf het volgende:
Onderstel is sowieso bedrijfswagen en die zijn diesel. Verbruik van een camper met een benzinemotor word je nog ongelukkiger van dan van de dieselprijs.
Met een elektrische camper is denk ik alleen voor magere alleenstaanden. Veel meer laadvermogen zal er niet zijn
Dat kan je toch geen camper noemen joh... dat is gewoon een busjequote:Op woensdag 15 april 2026 14:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
De prijs helpt ook niet:
https://www.nkc.nl/camper(...)buzz-ventje-1040449/
Dat is een bestelauto met een matras stukken schuimrubber achterin.quote:Op woensdag 15 april 2026 14:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
De prijs helpt ook niet:
Nee hoor dat ga ik allemaal niet doen.quote:Op woensdag 15 april 2026 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, da’s wel heel vervelend, iemand die de stille hints niet snapt en waarschijnlijk te aardig is om bot tegen te doen. Misschien een koffie afspraak maken voor half/eind juni? Vakantie voorbij, operatie G (hopelijk) voorbij. En dan duimen dat ze niet iedere week wil vervroegen
Ah ik snap t!quote:Op woensdag 15 april 2026 14:04 schreef derLudolf het volgende:
Onderstel is sowieso bedrijfswagen en die zijn diesel. Verbruik van een camper met een benzinemotor word je nog ongelukkiger van dan van de dieselprijs.
Met een elektrische camper is denk ik alleen voor magere alleenstaanden. Veel meer laadvermogen zal er niet zijn
Ventje zijn ook wel heel duurquote:Op woensdag 15 april 2026 14:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
De prijs helpt ook niet:
De EU heeft allerlei jubel ideeën over wat een enorme hulp ze wel niet gaan geven aan elektrische campers: je mag straks met een 4250kg voertuig rijden, ipv 3500.quote:Op woensdag 15 april 2026 15:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah ik snap t!
Wilde nl ook nog over elektrieke beginnen
Lekker bezig! Daar kan je de komende maanden van gaan genieten.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, balkon is bijna klaar. Van de week nog even de nieuwe kussens erop, binnenkort nieuwe zonwering.
De nieuwe moerbei en tayberry zien er een stuk beter uit, had gelukkig net genoeg moestuin aarde in huis om de grote bakken te vullen dus die 2 mogen ook hun best doen.
Ja daar ga ik wel vanuit. De parasol die er nu staat is fijn maar na 15 uur piept de zon er onderdoor en dat is heel pijnlijk aan de steunkousen benen. Dus ik ga zo’n klemding bestellen met een verticaal doek, en dan hoop ik fijn buiten te kunnen blijven en misschien zelfs buiten werkenquote:Op woensdag 15 april 2026 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker bezig! Daar kan je de komende maanden van gaan genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op woensdag 15 april 2026 21:05 schreef flipsen het volgende:
Maandagavond stevig potje gepadeld.
Dinsdagavond stevig potje gepadeld.
Woensdag... fuck, ze hebben me nodig om een viertal compleet te maken, ook weer een flinke pot weet ik.
Donderdag dan echt vrij, want vrijdag... stevig potje padel-les!
Ik vond dat ik weinig had gespeeld de laatste weken, maar dit is ook weer een beetje too much of the good
Verder deze week de nieuwe medewerker up to date brengen. Het is eindelijk gelukt om samen in Sharepoint in de bestanden te kunnen, dat was voorwaarde #1 en dat kreeg ik vanochtend dan eindelijk voor elkaar. En hij is er gelijk mee aan de slag gegaan![]()
/lief dagboek
Hehe, mijn favoriete gif-anim in de padel-groepsappjes (ook al is het op een tennisbaan)quote:
Mijn baas stuur ik altijd deze als ie weer over zn padelkunsten begintquote:Op woensdag 15 april 2026 21:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hehe, mijn favoriete gif-anim in de padel-groepsappjes (ook al is het op een tennisbaan)
quote:Op woensdag 15 april 2026 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn baas stuur ik altijd deze als ie weer over zn padelkunsten begint![]()
[ afbeelding ]
Wiskequote:Op woensdag 15 april 2026 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik wil naar bed, maar heb een kat op schoot.
Hoe moest dat dan ook alweer? 😅
Ok overdag is ze alleen maar aan het slapen. Maar de avonden zijn alsof ik nooit het huis ben uitgegaan. 😄
De vorige keren dat ik op poes paste was dat echt niet zo.
Meenemen naar bedquote:Op woensdag 15 april 2026 22:33 schreef borisz het volgende:
Ok overdag is ze alleen maar aan het slapen. Maar de avonden zijn alsof ik nooit het huis ben uitgegaan. 😄
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefquote:Op woensdag 15 april 2026 22:33 schreef borisz het volgende:
Ze lag er weer vrij snel bijquote:
Wat voor nieuwsquote:Op donderdag 16 april 2026 09:15 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag voor het eerst tijdens een dag geen plannen![]()
Behalve zo even wachten op Appie met de boodschappen en daarna de was doen.
Gisteren onverwacht leuk nieuws gekregen, dat moest gevierd worden dus nu een beetje brak.
Ja heerlijk he! Ik ga wel weer voor lactose-vrije producten want dat bekomt g dus wel heel goed merken we.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, redelijk druk voor een nieuw opgezet spreekuur. Zelfs iemand die dacht dat hij niet op de andere boot mocht komen met z ‘n vragen.
Butterchicken is zo lekker @:blues Ik kende het ook eigenlijk niet, keer gemaakt en gesmuld. Nu geen voorraad meer in de vriezer maar binnenkort komt er nieuwe voorraad
Geen idee of het kan, maar ipv lactosevrije boter zou ghee werken?quote:Op donderdag 16 april 2026 12:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja heerlijk he! Ik ga wel weer voor lactose-vrije producten want dat bekomt g dus wel heel goed merken we.
Soms reageert hij heel heftig op spoortjes van lactose merk ik.
Ja kan ook!quote:Op donderdag 16 april 2026 12:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee of het kan, maar ipv lactosevrije boter zou ghee werken?
Mja, zo ging het gisteren ongeveer. Nadat ik al 10 minuten te laat was omdat er een ongeluk was gebeurd, 2 van de 3 rijbanen dicht. Zag er ook wel naar uit. Vandaag geen padel, maar wel naar padelquote:Op woensdag 15 april 2026 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn baas stuur ik altijd deze als ie weer over zn padelkunsten begint![]()
[ afbeelding ]
Ik ontbeet met affogatoquote:Op donderdag 16 april 2026 13:28 schreef fietsie het volgende:
Dat je dus op je werk zit.
En visioenen hebt van Schnitzels. En een bak ijs. En meer van die dingen.
De brouwerij wordt overgenomen door Heineken en jullie zijn multimiljonairquote:Op donderdag 16 april 2026 15:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas nog niet delen, maar zodra het kan doe ik dat
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
De brouwerij wordt overgenomen door Heineken en jullie zijn multimiljonair![]()
Hm, ik heb een deja-vu
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
De brouwerij wordt overgenomen door Heineken en jullie zijn multimiljonair![]()
Hm, ik heb een deja-vu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 16 april 2026 17:10 schreef Barreltje het volgende:
Er staat hier in de buurt een mede brouwerij te koopMedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook erg leuk.
Gaasje?quote:Op donderdag 16 april 2026 13:43 schreef Barreltje het volgende:
chef kijkt masterchef UK - the professionals en ze hebben een opdracht over een onbewoond eiland.. en er kwam een suggestie van een BBQ en een biertje voorbij.. nu wil ik bBQ dit weekend.. zou het al warm genoeg zijn ?
verder heb ik een week van iemands signature : iets met als ik vraag of het nog erger kan , is dat niet een vraag om erger![]()
dus voor de katten moers, de rooie kater heeft een wond op z'n been en dat moet scoon gehouden worden, ik kreeg schoonmaak vloeistof, maar met wat doe ik dat op de wond? watten schijfjes lijkt me ook niet echt handig..
Er staat hier in de buurt een mede brouwerij te koopWoei!🤞🤞🤞SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 16-04-2026 18:05:23 ]
Er staat hier in de buurt een mede brouwerij te koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker weten. Of het warm genoeg is om buiten te eten is een tweede.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:43 schreef Barreltje het volgende:
chef kijkt masterchef UK - the professionals en ze hebben een opdracht over een onbewoond eiland.. en er kwam een suggestie van een BBQ en een biertje voorbij.. nu wil ik bBQ dit weekend.. zou het al warm genoeg zijn ?
Ze heeft zo voor zichzelf moeten strijden, echt niet normaal.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Gatverdamme @:blues Ook al neem je het niet helemaal serieus, stuur voor de zekerheid patiënt in na -23 kg
En wat zeggen de artsen nu? Zij krijgt het nu niet voor elkaar om die mensen de wacht aan te zeggen, ze heeft haar energie meer dan nodig. Hopelijk leren ze er wat van, daar heeft zij niet aan maar anderen welquote:Op donderdag 16 april 2026 18:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze heeft zo voor zichzelf moeten strijden, echt niet normaal.
Niet teruggbeld worden, dd mdl arts stelde alleen een ander poedertje voor en schoof het door naar de maandag, andere arts. Vlek op Vlek op Vlek qua niet serieus nemen.
Ze is zo bang
Ik hoop wel dat dit gekluns 'mijn zkh' goed ingepeperd krijgt. Het is natuurlijk niet gezegd dat de uitkomst milder zou zijn, denk het niet. Maar er hebben wel aantoonbaar laksigheden plaatsgevonden.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En wat zeggen de artsen nu? Zij krijgt het nu niet voor elkaar om die mensen de wacht aan te zeggen, ze heeft haar energie meer dan nodig. Hopelijk leren ze er wat van, daar heeft zij niet aan maar anderen wel
Achter betaalmuur. Maar ik ben blij dat hij nog niet stopt, hij staat erg vaak op de speellijst van mijn hersens. Sommige nummers kan ik nog steeds niet vinden op the internetwebz en moeten dus nog altijd op pure minstens 30 jaar oude herinnering worden afgespeeld in dat hoofd.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:08 schreef borisz het volgende:
Voor @:jan_onderwater en anderen
Joop Visser (88) is niet van plan te stoppen! https://www.noordhollands(...)raagd/146038150.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het optreden werd afgebrand.
Wat een ontzettend triest bericht @Blues wat een achterlijk handelen. 😢
[ Bericht 29% gewijzigd door AnneX op 16-04-2026 19:51:34 ]
Ik snap deze vraag niet.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:43 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2026 19:46 schreef AnneX het volgende:
…ik kocht een ei…de monniken…etc.etc.
Dat hij dus niet herkend werd tijdens een Voice holland got talentoptreden door o.a. Gordon.Ik zou graag willen snappen wat hier staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het optreden werd afgebrand.
Wat een ontzettend triest bericht @:Blues wat een achterlijk handelen. 😢
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ik kocht een ei is de eerste zin van een liedje.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zou graag willen snappen wat hier staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |