abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220582030
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?
Oh dat is wel een goed idee ja, iets kleins haken of zo.
Er zitten soms in die bakjes (als het al past, vaak zijn de caches niet groter dan een filmrolletje of zelfs zo klein als een naamkokertje van een poes) zulke grappige dingetjes dat ik nooit iets meeneem als ik niet iets heb om er in te doen :)
Het gaat mij ook eigenlijk om het fietsen naar een onbekend stukje buurt en het zoeken ipv iets meenemen ;)
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:45:13 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220582277
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kom hier even een *O* doen voor de rechtsbijstandsverzekering. Die had ik (voor het eerst ooit) ingeschakeld vanwege de douchedeur-ellende (ik had zo'n domme teleurstellende mail van de installateur dat ik uit nijd direct een claim heb ingediend). Die gaan er verder niet mee aan de slag want de kosten zijn te hoog, maar vergoeden wel 1100 euro voor een nieuwe deur en montage ^O^ De reactie van de klusjesman blijft wel enorm zuur, ik dacht echt dat we een prettig contact hadden en ik hem nog eens voor werkzaamheden inschakelen. Maar met zoveel gebrek aan verantwoordelijkheid en dommigheid (zo'n duidelijk AI-mail die gewoon niet klopt) kan ik niet leven. :W
*O*

Groot gelijk wat die klusjesman betreft, laat hem lekker fluiten naar zijn vervolgklusjes en aanbevelingen :W

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?
Daar dacht ik ook gelijk aan.
Spoilers!
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:47:52 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220582302
Ik heb de stoute schoenen maar eens aangetrokken en gemaild over de sollicitatie waar ik nog niets van heb gehoord. Ik ben nog in de running met een andere kandidaat die ze nog moet spreken. Er is dus nog hoop :s)
Spoilers!
pi_220582306
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 21:13:22 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220582569
quote:
Waarom :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 21:14:56 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220582595
Gelukkig hebben we nog geen premier die zichzelf als zijnde de Verlosser tweet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220582928
quote:
Ik las het, wat mankeert je dat je zoiets doet
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:41:32 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220582950
Trapliftggate continues.

Bij moest dus worden vervoerd naar de fabriek voor een las. Een dag.

Dat is 'door de planning' een ruime week geworden.

Maar de treden staan dus nu vol beugels, en de leuningen zijn van de trap. Hoe komt een trapliftbehoeftige dan boven?

Ik heb dus net nieuwe grenen leuningen langs de trap gemonteerd..... (En natuurlijk brak 4 van de vette schroeven af... in het onderste hoekje van de bovenste traptrede, waar je er zo lekker bij kunt omdat er een beugel van de lift voor zit.)

[ Bericht 18% gewijzigd door fietsie op 14-04-2026 21:55:12 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220583158
Om te huilen…
pi_220583187
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:41 schreef fietsie het volgende:
Trapliftggate continues.

Bij moest dus worden vervoerd naar de fabriek voor een las. Een dag.

Dat is 'door de planning' een ruime week geworden.

Maar de treden staan dus nu vol beugels, en de leuningen zijn van de trap. Hoe komt een trapliftbehoeftige dan boven?

Ik heb dus net nieuwe grenen leuningen langs de trap gemonteerd..... (En natuurlijk brak 4 van de vette schroeven af... in het onderste hoekje van de bovenste traptrede, waar je er zo lekker bij kunt omdat er een beugel van de lift voor zit.)
Zo zeg, wat een amateuristische organisatie dat! Flinke klacht natuurlijk
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:06:33 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220583194
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo zeg, wat een amateuristische organisatie dat! Flinke klacht natuurlijk
Klacht? Waar gaat dat dan landen? Bij de gemeente? Dan komt het mooi op een stapel met dingen waar een stempel op mag.

Dit soort organisaties heeft geen last van dingen die niet goedgaan; hun opdrachtgever is een abstracte bult geld in handen van medewerkers die nooit ergens voor aansprakelijkk zijn, en er is alltijd handel. Eindeloos.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220583279
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Klacht? Waar gaat dat dan landen? Bij de gemeente? Dan komt het mooi op een stapel met dingen waar een stempel op mag.

Dit soort organisaties heeft geen last van dingen die niet goedgaan; hun opdrachtgever is een abstracte bult geld in handen van medewerkers die nooit ergens voor aansprakelijkk zijn, en er is alltijd handel. Eindeloos.
Minimaal die kosten van de leuningen declareren en gewoon blijven zeiken dat je excuses wil
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 april 2026 @ 22:56:37 #215
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220583637
Vanavond al weer de éénnalaatste bestuursvergadering gehad.
Volgende maand de laatste en eind juni zwaai ik af :o.
Mogelijk zelfs twee kandidaten voor mijn stoel. :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220584760
Goedemorgen :O
Gisteren clubavond bij 1 van onze brouwgildes, presentatie over La Trappe + proeverij. Erg vervelend :9
  woensdag 15 april 2026 @ 08:50:12 #217
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220584821
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 17:00 schreef Blues het volgende:
Ik zelf laat de kleine spulletjes altijd in de doosjes zitten voor kinderen, heel soms stop ik er iets bij, maar laatste tijd geen idee wat ik dan mee moet nemen.
legopoppetjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220585060
Mogge!

Vandaag komen 2 bestellingen binnen, hopelijk vroeg zodat ik nog even naar intratuin kan.

Vanochtend bericht gekregen van een van onze voormalige tolken, die heeft een verblijfsvergunning gekregen *O* dat was nog lang niet zeker want zijn bevolkingsgroep (Yezidi) kreeg geen uitzondering meer ook al is bekend dat ze in ieder leefgebied zwaar bedreigd worden. Ik ben zo blij voor hem
We have far more in common than that which devides us..
pi_220585309
*O* London baby *O*

Langer bij de Starbucks moeten wachten dan bij security.

Aardige douanier die checkte of ik echt naar Londen ging (dame voor me ging naar Spanje dus zat bij de compleet verkeerde gate).
En wat ik daar ging doen? Musicals kijken *O* Leuk! Mag ik vragen welke?
Toen Les Mis geen belletje deed rinkelen wist ik al dat de rest van mijn rijtje kansloos was qua herkenning _O- Maar wel lief en vanuit echte belangstelling (want ook daar was geen rij) gevraagd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 15 april 2026 @ 10:56:26 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220585581
Douaniers zijn ook gewoon mensen, willen leuk contact met de klanten.

Was ooit met een groepje naar een uitwisseling geweest in Italië als leider.
Een van die jongens had in Rome shirtje gekocht van Lazio. Helemaal trots, shirtje ook aan op het vliegveld. Spreekt een douaniers hem fluisterend toe, psst moet je kijken. Douanier die natuurlijk neutraal moet zijn had een Lazio speldje achter z'n stropdas. Konden ook zo doorlopen daarna _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220586003
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:

legopoppetjes
Alsof ik die heb :? :+
  woensdag 15 april 2026 @ 12:36:32 #222
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220586098
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Alsof ik die heb :? :+
kunde KOPE jonguh. Meej geld :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220586403
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:

kunde KOPE jonguh. Meej geld :9
Ja doei :D Ik heb geen billetjes :+

Ik haal wel een keer iets uit een cache die goed vol zit voor de volgende 8-)
pi_220586414
We kregen net mail van onze rondreis met de hotels e.d.
Die ben ik aan het uitchecken (al uren _O- ) heerlijk om te doen.

En weer dezelfde coll die me wéér appt (bijna elke week) met hoe het is wanneer g naar zkh moet, welke data en of ik al kan wennen en dat ze een afspraak wil maken voor een bakkie.
Die wil echt 'vriendinnen' worden en hoe lief en attent ze ook is, ik voel het als druk. Elke keer maar weer dezelfde vragen.
Nu heb ik alles erg oppervlakkig gehouden, geen datums genoemd, maar 'verderop in april' van zkh bezoeken, dat het redelijk gaat en dat ik echt aan het afkicken ben van werk, genoeg te doen heb, veel tijd voor mezelf wil hebben en na onze vakantie in mei wel een keer een afspraakje wil maken voor een keer een bakkie.

Benieuwd wat er nu gebeurd. :+

Edit: Ik was nl van plan om op mijn eckte pensioendatum 1/6 met zelfgebakken iets koffie te gaan drinken op de poli.
Spontaan. Ik weet dat zij er dan ook is. Dan hou ik het echt bij de poli.


[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 15-04-2026 13:40:29 ]
  woensdag 15 april 2026 @ 13:34:58 #225
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220586427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:32 schreef Blues het volgende:
We kregen net mail van onze rondreis met de hotels e.d.
Die ben ik aan het uitchecken (al uren _O- ) heerlijk om te doen.

En heb dezelfde coll die me nu wéér appt (bijna elke week) met hoe het is wanneer g naar zkh moet en of ik al kan wennen en dat ze een afspraak wil maken voor een bakkie.
Die wil echt 'vriendinnen' worden en hoe lief en attent ze ook is, ik voel het als druk. Elke keer maar weer dezelfde vragen.
Nu heb ik alles erg oppervlakkig gehouden, geen datums genoemd van zkh bezoeken, dat het redelijk gaat en dat ik echt aan het afkicken ben van werk, genoeg te doen heb, veel tijd voor mezelf wil hebben en na onze vakantie in mei wel een keer een afspraakje wil maken voor een keer een bakkie.
Benieuwd wat er nu gebeurd. :+
Leuk vakantie voorpret. Dat mis ik wel nu we met de camper gaan :D
pi_220586479
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:34 schreef gcjoel het volgende:

Leuk vakantie voorpret. Dat mis ik wel nu we met de camper gaan :D
Nou met een camper zou ik het ook wel heerlijk vinden hoor O+
  woensdag 15 april 2026 @ 13:51:10 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220586499
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Leuk vakantie voorpret. Dat mis ik wel nu we met de camper gaan :D
Wel beetje jammer dat de dieselprijzen niet meehelpen bij de vakantievreugde..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220586520
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:51 schreef fietsie het volgende:

Wel beetje jammer dat de dieselprijzen niet meehelpen bij de vakantievreugde..
Rijden campers altijd op diesel ?

Benzine prijs Sardinië is zo te zien 1.76 p.l.
  woensdag 15 april 2026 @ 13:57:40 #229
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220586526
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Rijden campers altijd op diesel ?

Benzine prijs Sardinië is zo te zien 1.76 p.l.
De meeste in NL wel; er zullen er vast op benzine zijn, maar over het algemeen is het koppel van een dieselmotor geschikter voor het hoge gewicht van die dingen.
En de eerste elektrieke die niet Chinees zijn zijn nog vrij zeldzaam
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 15 april 2026 @ 14:04:41 #230
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220586551
Onderstel is sowieso bedrijfswagen en die zijn diesel. Verbruik van een camper met een benzinemotor word je nog ongelukkiger van dan van de dieselprijs.

Met een elektrische camper is denk ik alleen voor magere alleenstaanden. Veel meer laadvermogen zal er niet zijn
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 15 april 2026 @ 14:10:51 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220586570
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 14:04 schreef derLudolf het volgende:
Onderstel is sowieso bedrijfswagen en die zijn diesel. Verbruik van een camper met een benzinemotor word je nog ongelukkiger van dan van de dieselprijs.

Met een elektrische camper is denk ik alleen voor magere alleenstaanden. Veel meer laadvermogen zal er niet zijn
De prijs helpt ook niet:

https://www.nkc.nl/camper(...)buzz-ventje-1040449/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 april 2026 @ 14:13:06 #232
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220586578
quote:
Dat kan je toch geen camper noemen joh... dat is gewoon een busje :N
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator woensdag 15 april 2026 @ 14:16:50 #233
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220586595
quote:
Dat is een bestelauto met een matras stukken schuimrubber achterin.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220586600
Ach, da’s wel heel vervelend, iemand die de stille hints niet snapt en waarschijnlijk te aardig is om bot tegen te doen. Misschien een koffie afspraak maken voor half/eind juni? Vakantie voorbij, operatie G (hopelijk) voorbij. En dan duimen dat ze niet iedere week wil vervroegen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220586712
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, da’s wel heel vervelend, iemand die de stille hints niet snapt en waarschijnlijk te aardig is om bot tegen te doen. Misschien een koffie afspraak maken voor half/eind juni? Vakantie voorbij, operatie G (hopelijk) voorbij. En dan duimen dat ze niet iedere week wil vervroegen
Nee hoor dat ga ik allemaal niet doen.
Zie mn edit.
Dat is dan weer voorlopig voldoende.
Ik heb geen behoefte aan nieuwe vriendinnen :P Ik weet dat zij heel veel mensen wekelijks 'naloopt' qua vragen hoe de stand van zaken is en dat meer mensen dat nogal vervelend vinden.

Het is voor het werk een attente coll die voor elke scheet kaartjes en bloemen stuurt en daar meestal nogal in doorschiet. Geen idee waar dit vandaan komt.
pi_220586838
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 14:04 schreef derLudolf het volgende:
Onderstel is sowieso bedrijfswagen en die zijn diesel. Verbruik van een camper met een benzinemotor word je nog ongelukkiger van dan van de dieselprijs.

Met een elektrische camper is denk ik alleen voor magere alleenstaanden. Veel meer laadvermogen zal er niet zijn
Ah ik snap t!
Wilde nl ook nog over elektrieke beginnen :D
  woensdag 15 april 2026 @ 15:07:20 #237
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220586855
quote:
Ventje zijn ook wel heel duur :D
Wij hebben ons keuken ontwerp wel een beetje van hun gejat.

Maar inderdaad de dieselprijs is niet zo leuk voor onze vakantie ;(
Maar aan de andere kant is het voor die paar weken misschien 300 extra ofzo dus ach dat valt wel mee, we geven veel meer uit aan eten en drinken _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door gcjoel op 15-04-2026 15:24:53 ]
  woensdag 15 april 2026 @ 15:37:30 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220586962
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 15:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah ik snap t!
Wilde nl ook nog over elektrieke beginnen :D
De EU heeft allerlei jubel ideeën over wat een enorme hulp ze wel niet gaan geven aan elektrische campers: je mag straks met een 4250kg voertuig rijden, ipv 3500.
Maar het netto laadvermogen na aftrek van een hypothetisch 75kg wegende bestuurders is dan nog drie sinaasappels en een aardappelschilmesje..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220587924
Zo, balkon is bijna klaar. Van de week nog even de nieuwe kussens erop, binnenkort nieuwe zonwering.

De nieuwe moerbei en tayberry zien er een stuk beter uit, had gelukkig net genoeg moestuin aarde in huis om de grote bakken te vullen dus die 2 mogen ook hun best doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220587982
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, balkon is bijna klaar. Van de week nog even de nieuwe kussens erop, binnenkort nieuwe zonwering.

De nieuwe moerbei en tayberry zien er een stuk beter uit, had gelukkig net genoeg moestuin aarde in huis om de grote bakken te vullen dus die 2 mogen ook hun best doen.
Lekker bezig! Daar kan je de komende maanden van gaan genieten.
pi_220588069
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lekker bezig! Daar kan je de komende maanden van gaan genieten.
Ja daar ga ik wel vanuit. De parasol die er nu staat is fijn maar na 15 uur piept de zon er onderdoor en dat is heel pijnlijk aan de steunkousen benen. Dus ik ga zo’n klemding bestellen met een verticaal doek, en dan hoop ik fijn buiten te kunnen blijven en misschien zelfs buiten werken

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 15-04-2026 19:28:28 ]
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 15 april 2026 @ 19:34:05 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220588254
Hmm, ik heb ook nog andere dieren dan knaagdieren in m'n tuin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220588663
Nijntje RIP
  woensdag 15 april 2026 @ 20:26:10 #244
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220588761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 20:14 schreef Blues het volgende:
Nijntje RIP
@RockNijntje melden NU :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 15 april 2026 @ 20:26:44 #245
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220588764
Oh, kennelijk ander nijntje. Godver -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220588828
Avond :W

Ik zit op de bank, beetje muziek aan het luisteren en zin aan het maken om eten voor mezelf te koken. C. voelt zich niet lekker, dus die slaapt al.

Week met toch wel veel bijzondere patiënten/baasjes (leuk, spannend, bizar, alles door elkaar). Morgen nog een dagje aanpoten en dan weekend.
  woensdag 15 april 2026 @ 20:54:46 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220588913
Hier lekker even gefietst en geklooid met een fototoestel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 april 2026 @ 21:05:41 #248
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220589016
Maandagavond stevig potje gepadeld.
Dinsdagavond stevig potje gepadeld.
Woensdag... fuck, ze hebben me nodig om een viertal compleet te maken, ook weer een flinke pot weet ik.
Donderdag dan echt vrij, want vrijdag... stevig potje padel-les!

Ik vond dat ik weinig had gespeeld de laatste weken, maar dit is ook weer een beetje too much of the good :P

Verder deze week de nieuwe medewerker up to date brengen. Het is eindelijk gelukt om samen in Sharepoint in de bestanden te kunnen, dat was voorwaarde #1 en dat kreeg ik vanochtend dan eindelijk voor elkaar. En hij is er gelijk mee aan de slag gegaan _O_

/lief dagboek

Edit: Was ook wel nodig, de weegschaal begon weer ernstig dicht bij de 90kg in de buurt te komen :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 15 april 2026 @ 21:06:26 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220589019
quote:
80s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:05 schreef flipsen het volgende:
Maandagavond stevig potje gepadeld.
Dinsdagavond stevig potje gepadeld.
Woensdag... fuck, ze hebben me nodig om een viertal compleet te maken, ook weer een flinke pot weet ik.
Donderdag dan echt vrij, want vrijdag... stevig potje padel-les!

Ik vond dat ik weinig had gespeeld de laatste weken, maar dit is ook weer een beetje too much of the good :P

Verder deze week de nieuwe medewerker up to date brengen. Het is eindelijk gelukt om samen in Sharepoint in de bestanden te kunnen, dat was voorwaarde #1 en dat kreeg ik vanochtend dan eindelijk voor elkaar. En hij is er gelijk mee aan de slag gegaan _O_

/lief dagboek
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 april 2026 @ 21:07:04 #250
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220589025
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hehe, mijn favoriete gif-anim in de padel-groepsappjes (ook al is het op een tennisbaan)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 15 april 2026 @ 21:08:31 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220589038
quote:
80s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:07 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hehe, mijn favoriete gif-anim in de padel-groepsappjes (ook al is het op een tennisbaan)
Mijn baas stuur ik altijd deze als ie weer over zn padelkunsten begint :P

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 april 2026 @ 21:08:56 #252
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220589048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:08 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn baas stuur ik altijd deze als ie weer over zn padelkunsten begint :P

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 15 april 2026 @ 21:28:13 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220589178
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220589496
Mooi @fietsie
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 15 april 2026 @ 22:22:32 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220589668
Er zaten grote vissen kort onder de oever, ik denk een of meer karpers. Al is het volgens mij nog behoorlijkk koud water voor ze.

Zo ineens van die kolkjes een halve meter van de kant.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 april 2026 @ 22:33:23 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220589747
Ik wil naar bed, maar heb een kat op schoot.
Hoe moest dat dan ook alweer? 😅

Ok overdag is ze alleen maar aan het slapen. Maar de avonden zijn alsof ik nooit het huis ben uitgegaan. 😄
De vorige keren dat ik op poes paste was dat echt niet zo.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220589759
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:28 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Plassografie *O*
pi_220589761
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik wil naar bed, maar heb een kat op schoot.
Hoe moest dat dan ook alweer? 😅

Ok overdag is ze alleen maar aan het slapen. Maar de avonden zijn alsof ik nooit het huis ben uitgegaan. 😄
De vorige keren dat ik op poes paste was dat echt niet zo.
Wiske O+ O+
pi_220589841
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik wil naar bed, maar heb een kat op schoot.
Hoe moest dat dan ook alweer? 😅

Ok overdag is ze alleen maar aan het slapen. Maar de avonden zijn alsof ik nooit het huis ben uitgegaan. 😄
De vorige keren dat ik op poes paste was dat echt niet zo.
Meenemen naar bed
We have far more in common than that which devides us..
pi_220590006
Over katten... vandaag was ik lekker wat aan het rommelen in de tuin en zag door het flink snoeien van de vlinderstruik week of 2 geleden, dat de sering de ruimte heeft en vol in knop staat.
17 april 2020 hebben we Xena onder die sering begraven. Moest daar ook even zijn voor wat snoeigedoe en maak dan een grote stap omdat ik niet op haar grafje wil staan.
Dat is compleet begroeid dus weet alleen nog ongeveer waar het is, maar toch.
En als ik er per ongeluk toch op sta zeg ik altijd ff sorry Xien!
:D O+ ;(

#memoires
pi_220590163
Xena Rip.

Kijk haar eens lekker swingen: de pensionada
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220590180
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik wil naar bed, maar heb een kat op schoot.
Hoe moest dat dan ook alweer? 😅

Ok overdag is ze alleen maar aan het slapen. Maar de avonden zijn alsof ik nooit het huis ben uitgegaan. 😄
De vorige keren dat ik op poes paste was dat echt niet zo.
Lief O+

Hier heeft de kat sindskort een tik dat ze op onze benen wil slapen. Dus niet er tegenaan zoals eerst maar echt onhandig er op, ook 's nachts :+
  donderdag 16 april 2026 @ 03:12:48 #263
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_220590337
quote:
11s.gif Op woensdag 15 april 2026 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
@:Rocknijntje melden NU :o
Huh
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 16 april 2026 @ 08:45:58 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220590758
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2026 03:12 schreef RockNijntje het volgende:

[..]
Huh
:W :W :W
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 09:02:54 #265
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220590810
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Meenemen naar bed
Ze lag er weer vrij snel bij :+.
Het is wel een poes dat zich smorgens koest houdt. Bellefleur mepte je gewoon wakker. Wiske gaat pas miauwen als je echt het bed uit bent.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220590851
Goedemorgen :W
Vandaag voor het eerst tijdens een dag geen plannen *O*
Behalve zo even wachten op Appie met de boodschappen en daarna de was doen.

Gisteren onverwacht leuk nieuws gekregen, dat moest gevierd worden dus nu een beetje brak.
pi_220590853
Mogge

Elin komt wel altijd om een uur of 6-7 om eten vragen, krijgt ze en ik ga weer terug naar bed en dan komt ze er luid knorrend bij liggen.

Zo naar het nieuwe spreekuur op een andere boot, benieuwd of het druk gaat worden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220591516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:15 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Vandaag voor het eerst tijdens een dag geen plannen *O*
Behalve zo even wachten op Appie met de boodschappen en daarna de was doen.

Gisteren onverwacht leuk nieuws gekregen, dat moest gevierd worden dus nu een beetje brak.
Wat voor nieuws *G*
pi_220591545
Vandaag op het programma hier alleen wat boodschappen op de fiets en later vanmiddag de kip marineren.
Zag Ramon op 24 kitchen butterchicken maken met een heerlijke saus, dus die ga ik maken voor morgen als g werkt.
Het nieuwe normaal: ik wil op vrijdagen gaan koken
pi_220592508
Thuis, redelijk druk voor een nieuw opgezet spreekuur. Zelfs iemand die dacht dat hij niet op de andere boot mocht komen met z ‘n vragen.

Butterchicken is zo lekker @Blues Ik kende het ook eigenlijk niet, keer gemaakt en gesmuld. Nu geen voorraad meer in de vriezer maar binnenkort komt er nieuwe voorraad
We have far more in common than that which devides us..
pi_220592532
Zo gek eigenlijk... t/o ons staan 2 woningen al maaaaanden leeg (zelfde woningen als die van ons, ook huur (midden of vrije sector, volgens mij tegenwoordig middenhuur). 1 tje woont nog iemand die kennelijk in een tehuis is opgenomen, zeker al ruim een jaar, zo niet langer geleden en blijkbaar betaald ze nog alles want er is al die tijd geen activiteit te bespeuren.

Van het andere huis (zelfde rijtje) is een gezin ergens vorig jaar nov/dec verhuist, hun schutting aan onze kant (hun achterkant/tuinkant) is gesloopt waardoor je nu zo in hun tuin kijkt en tuinkamer. Allerlei leuke bloeisels, tulpen enz zie je nu heel goed, maar er woont al maanden niemand. Hele huis is al die tijd leeg.. zo gek ?! We zien ook geen bouwvakkers iets opknappen of zo waardoor er nog geen nieuwe huurders in kunnen, er staat geen bord met te koop. Niks nada noppes.
Gek rijtje :D
pi_220592548
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, redelijk druk voor een nieuw opgezet spreekuur. Zelfs iemand die dacht dat hij niet op de andere boot mocht komen met z ‘n vragen.

Butterchicken is zo lekker @:blues Ik kende het ook eigenlijk niet, keer gemaakt en gesmuld. Nu geen voorraad meer in de vriezer maar binnenkort komt er nieuwe voorraad
Ja heerlijk he! Ik ga wel weer voor lactose-vrije producten want dat bekomt g dus wel heel goed merken we.
Soms reageert hij heel heftig op spoortjes van lactose merk ik.
pi_220592606
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 12:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja heerlijk he! Ik ga wel weer voor lactose-vrije producten want dat bekomt g dus wel heel goed merken we.
Soms reageert hij heel heftig op spoortjes van lactose merk ik.
Geen idee of het kan, maar ipv lactosevrije boter zou ghee werken?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220592861
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 12:43 schreef Kaatje1 het volgende:

Geen idee of het kan, maar ipv lactosevrije boter zou ghee werken?
Ja kan ook!
Heb nu soja-yoghurt en soja room.

Gee maakt ie nu ook voor de asperges vanavond.
  donderdag 16 april 2026 @ 13:26:28 #275
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220592863
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:08 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn baas stuur ik altijd deze als ie weer over zn padelkunsten begint :P

[ afbeelding ]
Mja, zo ging het gisteren ongeveer. Nadat ik al 10 minuten te laat was omdat er een ongeluk was gebeurd, 2 van de 3 rijbanen dicht. Zag er ook wel naar uit. Vandaag geen padel, maar wel naar padel 8)7 Met een paar man een huiskamertoernooitje pokeren, leuk!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 16 april 2026 @ 13:28:36 #276
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220592873
Dat je dus op je werk zit.

En visioenen hebt van Schnitzels. En een bak ijs. En meer van die dingen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220592894
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 13:28 schreef fietsie het volgende:
Dat je dus op je werk zit.

En visioenen hebt van Schnitzels. En een bak ijs. En meer van die dingen.
Ik ontbeet met affogato *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 april 2026 @ 13:33:21 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220592906


Boh
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 april 2026 @ 13:43:46 #279
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220592974
chef kijkt masterchef UK - the professionals en ze hebben een opdracht over een onbewoond eiland.. en er kwam een suggestie van een BBQ en een biertje voorbij.. nu wil ik bBQ dit weekend.. zou het al warm genoeg zijn ? :o

verder heb ik een week van iemands signature : iets met als ik vraag of het nog erger kan , is dat niet een vraag om erger :P

dus voor de katten moers, de rooie kater heeft een wond op z'n been en dat moet scoon gehouden worden, ik kreeg schoonmaak vloeistof, maar met wat doe ik dat op de wond? watten schijfjes lijkt me ook niet echt handig..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220593510
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat voor nieuws *G*
Dat kan ik helaas nog niet delen, maar zodra het kan doe ik dat *O*
  donderdag 16 april 2026 @ 16:51:12 #281
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220593952
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat kan ik helaas nog niet delen, maar zodra het kan doe ik dat *O*
De brouwerij wordt overgenomen door Heineken en jullie zijn multimiljonair *O*

Hm, ik heb een deja-vu
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220593995
quote:
80s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef flipsen het volgende:

[..]
De brouwerij wordt overgenomen door Heineken en jullie zijn multimiljonair *O*

Hm, ik heb een deja-vu
_O-
pi_220594003
quote:
80s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef flipsen het volgende:

[..]
De brouwerij wordt overgenomen door Heineken en jullie zijn multimiljonair *O*

Hm, ik heb een deja-vu
:D _O-
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 16 april 2026 @ 17:10:37 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220594040
Er staat hier in de buurt een mede brouwerij te koop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220594095
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:10 schreef Barreltje het volgende:
Er staat hier in de buurt een mede brouwerij te koop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mede :9 ook erg leuk.
pi_220594101
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 13:43 schreef Barreltje het volgende:
chef kijkt masterchef UK - the professionals en ze hebben een opdracht over een onbewoond eiland.. en er kwam een suggestie van een BBQ en een biertje voorbij.. nu wil ik bBQ dit weekend.. zou het al warm genoeg zijn ? :o

verder heb ik een week van iemands signature : iets met als ik vraag of het nog erger kan , is dat niet een vraag om erger :P

dus voor de katten moers, de rooie kater heeft een wond op z'n been en dat moet scoon gehouden worden, ik kreeg schoonmaak vloeistof, maar met wat doe ik dat op de wond? watten schijfjes lijkt me ook niet echt handig..
Gaasje?
pi_220594228
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:10 schreef Barreltje het volgende:
Er staat hier in de buurt een mede brouwerij te koop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woei!🤞🤞🤞
pi_220594280
Zieke ex-collega heeft eindelijk wat meer duidelijkheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 16-04-2026 18:05:23 ]
pi_220594442
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:10 schreef Barreltje het volgende:
Er staat hier in de buurt een mede brouwerij te koop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220594459
Gatverdamme @Blues Ook al neem je het niet helemaal serieus, stuur voor de zekerheid patiënt in na -23 kg
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 18:41:01 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220594519
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 13:43 schreef Barreltje het volgende:
chef kijkt masterchef UK - the professionals en ze hebben een opdracht over een onbewoond eiland.. en er kwam een suggestie van een BBQ en een biertje voorbij.. nu wil ik bBQ dit weekend.. zou het al warm genoeg zijn ? :o

Zeker weten. Of het warm genoeg is om buiten te eten is een tweede.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220594543
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Gatverdamme @:blues Ook al neem je het niet helemaal serieus, stuur voor de zekerheid patiënt in na -23 kg
Ze heeft zo voor zichzelf moeten strijden, echt niet normaal.
Niet teruggbeld worden, dd mdl arts stelde alleen een ander poedertje voor en schoof het door naar de maandag, andere arts. Vlek op Vlek op Vlek qua niet serieus nemen.
Ze is zo bang :{
pi_220594560
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 18:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze heeft zo voor zichzelf moeten strijden, echt niet normaal.
Niet teruggbeld worden, dd mdl arts stelde alleen een ander poedertje voor en schoof het door naar de maandag, andere arts. Vlek op Vlek op Vlek qua niet serieus nemen.
Ze is zo bang :{
En wat zeggen de artsen nu? Zij krijgt het nu niet voor elkaar om die mensen de wacht aan te zeggen, ze heeft haar energie meer dan nodig. Hopelijk leren ze er wat van, daar heeft zij niet aan maar anderen wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_220594602
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En wat zeggen de artsen nu? Zij krijgt het nu niet voor elkaar om die mensen de wacht aan te zeggen, ze heeft haar energie meer dan nodig. Hopelijk leren ze er wat van, daar heeft zij niet aan maar anderen wel
Ik hoop wel dat dit gekluns 'mijn zkh' goed ingepeperd krijgt. Het is natuurlijk niet gezegd dat de uitkomst milder zou zijn, denk het niet. Maar er hebben wel aantoonbaar laksigheden plaatsgevonden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 19:08:12 #295
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220594656
Voor @Jan_Onderwater en anderen
Joop Visser (88) is niet van plan te stoppen! https://www.noordhollands(...)raagd/146038150.html

/achter de betaalmuur halen mag je zelf doen via de bekende wegen.

[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 16-04-2026 19:19:21 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220594702
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:08 schreef borisz het volgende:
Voor @:jan_onderwater en anderen
Joop Visser (88) is niet van plan te stoppen! https://www.noordhollands(...)raagd/146038150.html

Achter betaalmuur. Maar ik ben blij dat hij nog niet stopt, hij staat erg vaak op de speellijst van mijn hersens. Sommige nummers kan ik nog steeds niet vinden op the internetwebz en moeten dus nog altijd op pure minstens 30 jaar oude herinnering worden afgespeeld in dat hoofd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220594955
…ik kocht een ei…de monniken…etc.etc.
Dat hij dus niet herkend werd tijdens een Voice holland got talentoptreden door o.a. Gordon.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het optreden werd afgebrand.

Wat een ontzettend triest bericht @Blues wat een achterlijk handelen. 😢

[ Bericht 29% gewijzigd door AnneX op 16-04-2026 19:51:34 ]
pi_220595021
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 13:43 schreef Barreltje het volgende:
chef kijkt masterchef UK - the professionals en ze hebben een opdracht over een onbewoond eiland.. en er kwam een suggestie van een BBQ en een biertje voorbij.. nu wil ik bBQ dit weekend.. zou het al warm genoeg zijn ? :o
Ik snap deze vraag niet.
Spoilers!
pi_220595109
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:46 schreef AnneX het volgende:
…ik kocht een ei…de monniken…etc.etc.
Dat hij dus niet herkend werd tijdens een Voice holland got talentoptreden door o.a. Gordon.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het optreden werd afgebrand.

Wat een ontzettend triest bericht @:Blues wat een achterlijk handelen. 😢
Ik zou graag willen snappen wat hier staat :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220595153
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik zou graag willen snappen wat hier staat :@
Ik kocht een ei is de eerste zin van een liedje.
Er is ook een nummer over twee monniken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220595157
.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')