Moertje vergeten vast te zetten?quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:51 schreef derLudolf het volgende:
Geen startmotor, maar de signaalkabel naar de startmotor. Is weer gefixt
quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:00 schreef Blues het volgende:
Ik heb weer tijdens een leuke fietstocht op een leuke, voor mij onbekende plek in Haarlem een geocache gevonden![]()
Er zat o.a. een ruimtemannetje in![]()
Ik zelf laat de kleine spulletjes altijd in de doosjes zitten voor kinderen, heel soms stop ik er iets bij, maar laatste tijd geen idee wat ik dan mee moet nemen.Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is wel een goed idee ja, iets kleins haken of zo.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?
quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kom hier even eendoen voor de rechtsbijstandsverzekering. Die had ik (voor het eerst ooit) ingeschakeld vanwege de douchedeur-ellende (ik had zo'n domme teleurstellende mail van de installateur dat ik uit nijd direct een claim heb ingediend). Die gaan er verder niet mee aan de slag want de kosten zijn te hoog, maar vergoeden wel 1100 euro voor een nieuwe deur en montage
De reactie van de klusjesman blijft wel enorm zuur, ik dacht echt dat we een prettig contact hadden en ik hem nog eens voor werkzaamheden inschakelen. Maar met zoveel gebrek aan verantwoordelijkheid en dommigheid (zo'n duidelijk AI-mail die gewoon niet klopt) kan ik niet leven.
Daar dacht ik ook gelijk aan.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?
Waaromquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook NL is gek geworden
https://nos.nl/artikel/26(...)n-verdachte-opgepakt
Ik las het, wat mankeert je dat je zoiets doetquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook NL is gek geworden
https://nos.nl/artikel/26(...)n-verdachte-opgepakt
Zo zeg, wat een amateuristische organisatie dat! Flinke klacht natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:41 schreef fietsie het volgende:
Trapliftggate continues.
Bij moest dus worden vervoerd naar de fabriek voor een las. Een dag.
Dat is 'door de planning' een ruime week geworden.
Maar de treden staan dus nu vol beugels, en de leuningen zijn van de trap. Hoe komt een trapliftbehoeftige dan boven?
Ik heb dus net nieuwe grenen leuningen langs de trap gemonteerd..... (En natuurlijk brak 4 van de vette schroeven af... in het onderste hoekje van de bovenste traptrede, waar je er zo lekker bij kunt omdat er een beugel van de lift voor zit.)
Klacht? Waar gaat dat dan landen? Bij de gemeente? Dan komt het mooi op een stapel met dingen waar een stempel op mag.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een amateuristische organisatie dat! Flinke klacht natuurlijk
Minimaal die kosten van de leuningen declareren en gewoon blijven zeiken dat je excuses wilquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klacht? Waar gaat dat dan landen? Bij de gemeente? Dan komt het mooi op een stapel met dingen waar een stempel op mag.
Dit soort organisaties heeft geen last van dingen die niet goedgaan; hun opdrachtgever is een abstracte bult geld in handen van medewerkers die nooit ergens voor aansprakelijkk zijn, en er is alltijd handel. Eindeloos.
legopoppetjesquote:Op dinsdag 14 april 2026 17:00 schreef Blues het volgende:
Ik zelf laat de kleine spulletjes altijd in de doosjes zitten voor kinderen, heel soms stop ik er iets bij, maar laatste tijd geen idee wat ik dan mee moet nemen.
Ja doeiquote:
Leuk vakantie voorpret. Dat mis ik wel nu we met de camper gaanquote:Op woensdag 15 april 2026 13:32 schreef Blues het volgende:
We kregen net mail van onze rondreis met de hotels e.d.
Die ben ik aan het uitchecken (al uren) heerlijk om te doen.
En heb dezelfde coll die me nu wéér appt (bijna elke week) met hoe het is wanneer g naar zkh moet en of ik al kan wennen en dat ze een afspraak wil maken voor een bakkie.
Die wil echt 'vriendinnen' worden en hoe lief en attent ze ook is, ik voel het als druk. Elke keer maar weer dezelfde vragen.
Nu heb ik alles erg oppervlakkig gehouden, geen datums genoemd van zkh bezoeken, dat het redelijk gaat en dat ik echt aan het afkicken ben van werk, genoeg te doen heb, veel tijd voor mezelf wil hebben en na onze vakantie in mei wel een keer een afspraakje wil maken voor een keer een bakkie.
Benieuwd wat er nu gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |