abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:29:35 #201
63722 z80
I fink you freaky
pi_220581476
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:51 schreef derLudolf het volgende:
Geen startmotor, maar de signaalkabel naar de startmotor. Is weer gefixt
Moertje vergeten vast te zetten?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220581515
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 17:00 schreef Blues het volgende:
Ik heb weer tijdens een leuke fietstocht op een leuke, voor mij onbekende plek in Haarlem een geocache gevonden *O*
Er zat o.a. een ruimtemannetje in O+
Ik zelf laat de kleine spulletjes altijd in de doosjes zitten voor kinderen, heel soms stop ik er iets bij, maar laatste tijd geen idee wat ik dan mee moet nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?
pi_220582030
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?
Oh dat is wel een goed idee ja, iets kleins haken of zo.
Er zitten soms in die bakjes (als het al past, vaak zijn de caches niet groter dan een filmrolletje of zelfs zo klein als een naamkokertje van een poes) zulke grappige dingetjes dat ik nooit iets meeneem als ik niet iets heb om er in te doen :)
Het gaat mij ook eigenlijk om het fietsen naar een onbekend stukje buurt en het zoeken ipv iets meenemen ;)
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:45:13 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220582277
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kom hier even een *O* doen voor de rechtsbijstandsverzekering. Die had ik (voor het eerst ooit) ingeschakeld vanwege de douchedeur-ellende (ik had zo'n domme teleurstellende mail van de installateur dat ik uit nijd direct een claim heb ingediend). Die gaan er verder niet mee aan de slag want de kosten zijn te hoog, maar vergoeden wel 1100 euro voor een nieuwe deur en montage ^O^ De reactie van de klusjesman blijft wel enorm zuur, ik dacht echt dat we een prettig contact hadden en ik hem nog eens voor werkzaamheden inschakelen. Maar met zoveel gebrek aan verantwoordelijkheid en dommigheid (zo'n duidelijk AI-mail die gewoon niet klopt) kan ik niet leven. :W
*O*

Groot gelijk wat die klusjesman betreft, laat hem lekker fluiten naar zijn vervolgklusjes en aanbevelingen :W

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?
Daar dacht ik ook gelijk aan.
Spoilers!
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:47:52 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220582302
Ik heb de stoute schoenen maar eens aangetrokken en gemaild over de sollicitatie waar ik nog niets van heb gehoord. Ik ben nog in de running met een andere kandidaat die ze nog moet spreken. Er is dus nog hoop :s)
Spoilers!
pi_220582306
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 21:13:22 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220582569
quote:
Waarom :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 21:14:56 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220582595
Gelukkig hebben we nog geen premier die zichzelf als zijnde de Verlosser tweet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220582928
quote:
Ik las het, wat mankeert je dat je zoiets doet
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:41:32 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220582950
Trapliftggate continues.

Bij moest dus worden vervoerd naar de fabriek voor een las. Een dag.

Dat is 'door de planning' een ruime week geworden.

Maar de treden staan dus nu vol beugels, en de leuningen zijn van de trap. Hoe komt een trapliftbehoeftige dan boven?

Ik heb dus net nieuwe grenen leuningen langs de trap gemonteerd..... (En natuurlijk brak 4 van de vette schroeven af... in het onderste hoekje van de bovenste traptrede, waar je er zo lekker bij kunt omdat er een beugel van de lift voor zit.)

[ Bericht 18% gewijzigd door fietsie op 14-04-2026 21:55:12 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220583158
Om te huilen…
pi_220583187
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:41 schreef fietsie het volgende:
Trapliftggate continues.

Bij moest dus worden vervoerd naar de fabriek voor een las. Een dag.

Dat is 'door de planning' een ruime week geworden.

Maar de treden staan dus nu vol beugels, en de leuningen zijn van de trap. Hoe komt een trapliftbehoeftige dan boven?

Ik heb dus net nieuwe grenen leuningen langs de trap gemonteerd..... (En natuurlijk brak 4 van de vette schroeven af... in het onderste hoekje van de bovenste traptrede, waar je er zo lekker bij kunt omdat er een beugel van de lift voor zit.)
Zo zeg, wat een amateuristische organisatie dat! Flinke klacht natuurlijk
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:06:33 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220583194
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo zeg, wat een amateuristische organisatie dat! Flinke klacht natuurlijk
Klacht? Waar gaat dat dan landen? Bij de gemeente? Dan komt het mooi op een stapel met dingen waar een stempel op mag.

Dit soort organisaties heeft geen last van dingen die niet goedgaan; hun opdrachtgever is een abstracte bult geld in handen van medewerkers die nooit ergens voor aansprakelijkk zijn, en er is alltijd handel. Eindeloos.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220583279
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Klacht? Waar gaat dat dan landen? Bij de gemeente? Dan komt het mooi op een stapel met dingen waar een stempel op mag.

Dit soort organisaties heeft geen last van dingen die niet goedgaan; hun opdrachtgever is een abstracte bult geld in handen van medewerkers die nooit ergens voor aansprakelijkk zijn, en er is alltijd handel. Eindeloos.
Minimaal die kosten van de leuningen declareren en gewoon blijven zeiken dat je excuses wil
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 april 2026 @ 22:56:37 #215
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220583637
Vanavond al weer de éénnalaatste bestuursvergadering gehad.
Volgende maand de laatste en eind juni zwaai ik af :o.
Mogelijk zelfs twee kandidaten voor mijn stoel. :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220584760
Goedemorgen :O
Gisteren clubavond bij 1 van onze brouwgildes, presentatie over La Trappe + proeverij. Erg vervelend :9
  woensdag 15 april 2026 @ 08:50:12 #217
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220584821
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 17:00 schreef Blues het volgende:
Ik zelf laat de kleine spulletjes altijd in de doosjes zitten voor kinderen, heel soms stop ik er iets bij, maar laatste tijd geen idee wat ik dan mee moet nemen.
legopoppetjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220585060
Mogge!

Vandaag komen 2 bestellingen binnen, hopelijk vroeg zodat ik nog even naar intratuin kan.

Vanochtend bericht gekregen van een van onze voormalige tolken, die heeft een verblijfsvergunning gekregen *O* dat was nog lang niet zeker want zijn bevolkingsgroep (Yezidi) kreeg geen uitzondering meer ook al is bekend dat ze in ieder leefgebied zwaar bedreigd worden. Ik ben zo blij voor hem
We have far more in common than that which devides us..
pi_220585309
*O* London baby *O*

Langer bij de Starbucks moeten wachten dan bij security.

Aardige douanier die checkte of ik echt naar Londen ging (dame voor me ging naar Spanje dus zat bij de compleet verkeerde gate).
En wat ik daar ging doen? Musicals kijken *O* Leuk! Mag ik vragen welke?
Toen Les Mis geen belletje deed rinkelen wist ik al dat de rest van mijn rijtje kansloos was qua herkenning _O- Maar wel lief en vanuit echte belangstelling (want ook daar was geen rij) gevraagd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 15 april 2026 @ 10:56:26 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220585581
Douaniers zijn ook gewoon mensen, willen leuk contact met de klanten.

Was ooit met een groepje naar een uitwisseling geweest in Italië als leider.
Een van die jongens had in Rome shirtje gekocht van Lazio. Helemaal trots, shirtje ook aan op het vliegveld. Spreekt een douaniers hem fluisterend toe, psst moet je kijken. Douanier die natuurlijk neutraal moet zijn had een Lazio speldje achter z'n stropdas. Konden ook zo doorlopen daarna _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220586003
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:

legopoppetjes
Alsof ik die heb :? :+
  woensdag 15 april 2026 @ 12:36:32 #222
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220586098
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Alsof ik die heb :? :+
kunde KOPE jonguh. Meej geld :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220586403
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:

kunde KOPE jonguh. Meej geld :9
Ja doei :D Ik heb geen billetjes :+

Ik haal wel een keer iets uit een cache die goed vol zit voor de volgende 8-)
pi_220586414
We kregen net mail van onze rondreis met de hotels e.d.
Die ben ik aan het uitchecken (al uren _O- ) heerlijk om te doen.

En weer dezelfde coll die me wéér appt (bijna elke week) met hoe het is wanneer g naar zkh moet, welke data en of ik al kan wennen en dat ze een afspraak wil maken voor een bakkie.
Die wil echt 'vriendinnen' worden en hoe lief en attent ze ook is, ik voel het als druk. Elke keer maar weer dezelfde vragen.
Nu heb ik alles erg oppervlakkig gehouden, geen datums genoemd, maar 'verderop in april' van zkh bezoeken, dat het redelijk gaat en dat ik echt aan het afkicken ben van werk, genoeg te doen heb, veel tijd voor mezelf wil hebben en na onze vakantie in mei wel een keer een afspraakje wil maken voor een keer een bakkie.

Benieuwd wat er nu gebeurd. :+

Edit: Ik was nl van plan om op mijn eckte pensioendatum 1/6 met zelfgebakken iets koffie te gaan drinken op de poli.
Spontaan. Ik weet dat zij er dan ook is. Dan hou ik het echt bij de poli.


[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 15-04-2026 13:40:29 ]
  woensdag 15 april 2026 @ 13:34:58 #225
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220586427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:32 schreef Blues het volgende:
We kregen net mail van onze rondreis met de hotels e.d.
Die ben ik aan het uitchecken (al uren _O- ) heerlijk om te doen.

En heb dezelfde coll die me nu wéér appt (bijna elke week) met hoe het is wanneer g naar zkh moet en of ik al kan wennen en dat ze een afspraak wil maken voor een bakkie.
Die wil echt 'vriendinnen' worden en hoe lief en attent ze ook is, ik voel het als druk. Elke keer maar weer dezelfde vragen.
Nu heb ik alles erg oppervlakkig gehouden, geen datums genoemd van zkh bezoeken, dat het redelijk gaat en dat ik echt aan het afkicken ben van werk, genoeg te doen heb, veel tijd voor mezelf wil hebben en na onze vakantie in mei wel een keer een afspraakje wil maken voor een keer een bakkie.
Benieuwd wat er nu gebeurd. :+
Leuk vakantie voorpret. Dat mis ik wel nu we met de camper gaan :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')