Achter betaalmuur. Maar ik ben blij dat hij nog niet stopt, hij staat erg vaak op de speellijst van mijn hersens. Sommige nummers kan ik nog steeds niet vinden op the internetwebz en moeten dus nog altijd op pure minstens 30 jaar oude herinnering worden afgespeeld in dat hoofd.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:08 schreef borisz het volgende:
Voor @:jan_onderwater en anderen
Joop Visser (88) is niet van plan te stoppen! https://www.noordhollands(...)raagd/146038150.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het optreden werd afgebrand.
Wat een ontzettend triest bericht @Blues wat een achterlijk handelen. 😢
[ Bericht 29% gewijzigd door AnneX op 16-04-2026 19:51:34 ]
Ik snap deze vraag niet.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:43 schreef Barreltje het volgende:
chef kijkt masterchef UK - the professionals en ze hebben een opdracht over een onbewoond eiland.. en er kwam een suggestie van een BBQ en een biertje voorbij.. nu wil ik bBQ dit weekend.. zou het al warm genoeg zijn ?
quote:Op donderdag 16 april 2026 19:46 schreef AnneX het volgende:
…ik kocht een ei…de monniken…etc.etc.
Dat hij dus niet herkend werd tijdens een Voice holland got talentoptreden door o.a. Gordon.Ik zou graag willen snappen wat hier staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het optreden werd afgebrand.
Wat een ontzettend triest bericht @:Blues wat een achterlijk handelen. 😢
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ik kocht een ei is de eerste zin van een liedje.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zou graag willen snappen wat hier staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |