Ja daar ga ik wel vanuit. De parasol die er nu staat is fijn maar na 15 uur piept de zon er onderdoor en dat is heel pijnlijk aan de steunkousen benen. Dus ik ga zo’n klemding bestellen met een verticaal doek, en dan hoop ik fijn buiten te kunnen blijven en misschien zelfs buiten werkenquote:Op woensdag 15 april 2026 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker bezig! Daar kan je de komende maanden van gaan genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op woensdag 15 april 2026 21:05 schreef flipsen het volgende:
Maandagavond stevig potje gepadeld.
Dinsdagavond stevig potje gepadeld.
Woensdag... fuck, ze hebben me nodig om een viertal compleet te maken, ook weer een flinke pot weet ik.
Donderdag dan echt vrij, want vrijdag... stevig potje padel-les!
Ik vond dat ik weinig had gespeeld de laatste weken, maar dit is ook weer een beetje too much of the good
Verder deze week de nieuwe medewerker up to date brengen. Het is eindelijk gelukt om samen in Sharepoint in de bestanden te kunnen, dat was voorwaarde #1 en dat kreeg ik vanochtend dan eindelijk voor elkaar. En hij is er gelijk mee aan de slag gegaan![]()
/lief dagboek
Hehe, mijn favoriete gif-anim in de padel-groepsappjes (ook al is het op een tennisbaan)quote:
Mijn baas stuur ik altijd deze als ie weer over zn padelkunsten begintquote:Op woensdag 15 april 2026 21:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hehe, mijn favoriete gif-anim in de padel-groepsappjes (ook al is het op een tennisbaan)
quote:Op woensdag 15 april 2026 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn baas stuur ik altijd deze als ie weer over zn padelkunsten begint![]()
[ afbeelding ]
Wiskequote:Op woensdag 15 april 2026 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik wil naar bed, maar heb een kat op schoot.
Hoe moest dat dan ook alweer? 😅
Ok overdag is ze alleen maar aan het slapen. Maar de avonden zijn alsof ik nooit het huis ben uitgegaan. 😄
De vorige keren dat ik op poes paste was dat echt niet zo.
Meenemen naar bedquote:Op woensdag 15 april 2026 22:33 schreef borisz het volgende:
Ok overdag is ze alleen maar aan het slapen. Maar de avonden zijn alsof ik nooit het huis ben uitgegaan. 😄
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefquote:Op woensdag 15 april 2026 22:33 schreef borisz het volgende:
Ze lag er weer vrij snel bijquote:
Wat voor nieuwsquote:Op donderdag 16 april 2026 09:15 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag voor het eerst tijdens een dag geen plannen![]()
Behalve zo even wachten op Appie met de boodschappen en daarna de was doen.
Gisteren onverwacht leuk nieuws gekregen, dat moest gevierd worden dus nu een beetje brak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |