abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220588069
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lekker bezig! Daar kan je de komende maanden van gaan genieten.
Ja daar ga ik wel vanuit. De parasol die er nu staat is fijn maar na 15 uur piept de zon er onderdoor en dat is heel pijnlijk aan de steunkousen benen. Dus ik ga zo’n klemding bestellen met een verticaal doek, en dan hoop ik fijn buiten te kunnen blijven en misschien zelfs buiten werken

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 15-04-2026 19:28:28 ]
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 15 april 2026 @ 19:34:05 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220588254
Hmm, ik heb ook nog andere dieren dan knaagdieren in m'n tuin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220588663
Nijntje RIP
  woensdag 15 april 2026 @ 20:26:10 #244
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220588761
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 20:14 schreef Blues het volgende:
Nijntje RIP
@RockNijntje melden NU :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 15 april 2026 @ 20:26:44 #245
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220588764
Oh, kennelijk ander nijntje. Godver -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220588828
Avond :W

Ik zit op de bank, beetje muziek aan het luisteren en zin aan het maken om eten voor mezelf te koken. C. voelt zich niet lekker, dus die slaapt al.

Week met toch wel veel bijzondere patiënten/baasjes (leuk, spannend, bizar, alles door elkaar). Morgen nog een dagje aanpoten en dan weekend.
  woensdag 15 april 2026 @ 20:54:46 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220588913
Hier lekker even gefietst en geklooid met een fototoestel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 april 2026 @ 21:05:41 #248
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220589016
Maandagavond stevig potje gepadeld.
Dinsdagavond stevig potje gepadeld.
Woensdag... fuck, ze hebben me nodig om een viertal compleet te maken, ook weer een flinke pot weet ik.
Donderdag dan echt vrij, want vrijdag... stevig potje padel-les!

Ik vond dat ik weinig had gespeeld de laatste weken, maar dit is ook weer een beetje too much of the good :P

Verder deze week de nieuwe medewerker up to date brengen. Het is eindelijk gelukt om samen in Sharepoint in de bestanden te kunnen, dat was voorwaarde #1 en dat kreeg ik vanochtend dan eindelijk voor elkaar. En hij is er gelijk mee aan de slag gegaan _O_

/lief dagboek

Edit: Was ook wel nodig, de weegschaal begon weer ernstig dicht bij de 90kg in de buurt te komen :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 15 april 2026 @ 21:06:26 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220589019
quote:
80s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:05 schreef flipsen het volgende:
Maandagavond stevig potje gepadeld.
Dinsdagavond stevig potje gepadeld.
Woensdag... fuck, ze hebben me nodig om een viertal compleet te maken, ook weer een flinke pot weet ik.
Donderdag dan echt vrij, want vrijdag... stevig potje padel-les!

Ik vond dat ik weinig had gespeeld de laatste weken, maar dit is ook weer een beetje too much of the good :P

Verder deze week de nieuwe medewerker up to date brengen. Het is eindelijk gelukt om samen in Sharepoint in de bestanden te kunnen, dat was voorwaarde #1 en dat kreeg ik vanochtend dan eindelijk voor elkaar. En hij is er gelijk mee aan de slag gegaan _O_

/lief dagboek
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 april 2026 @ 21:07:04 #250
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220589025
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hehe, mijn favoriete gif-anim in de padel-groepsappjes (ook al is het op een tennisbaan)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 15 april 2026 @ 21:08:31 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220589038
quote:
80s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:07 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hehe, mijn favoriete gif-anim in de padel-groepsappjes (ook al is het op een tennisbaan)
Mijn baas stuur ik altijd deze als ie weer over zn padelkunsten begint :P

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 april 2026 @ 21:08:56 #252
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220589048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:08 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn baas stuur ik altijd deze als ie weer over zn padelkunsten begint :P

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 15 april 2026 @ 21:28:13 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220589178
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220589496
Mooi @fietsie
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 15 april 2026 @ 22:22:32 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220589668
Er zaten grote vissen kort onder de oever, ik denk een of meer karpers. Al is het volgens mij nog behoorlijkk koud water voor ze.

Zo ineens van die kolkjes een halve meter van de kant.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 april 2026 @ 22:33:23 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220589747
Ik wil naar bed, maar heb een kat op schoot.
Hoe moest dat dan ook alweer? 😅

Ok overdag is ze alleen maar aan het slapen. Maar de avonden zijn alsof ik nooit het huis ben uitgegaan. 😄
De vorige keren dat ik op poes paste was dat echt niet zo.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220589759
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:28 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Plassografie *O*
pi_220589761
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik wil naar bed, maar heb een kat op schoot.
Hoe moest dat dan ook alweer? 😅

Ok overdag is ze alleen maar aan het slapen. Maar de avonden zijn alsof ik nooit het huis ben uitgegaan. 😄
De vorige keren dat ik op poes paste was dat echt niet zo.
Wiske O+ O+
pi_220589841
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik wil naar bed, maar heb een kat op schoot.
Hoe moest dat dan ook alweer? 😅

Ok overdag is ze alleen maar aan het slapen. Maar de avonden zijn alsof ik nooit het huis ben uitgegaan. 😄
De vorige keren dat ik op poes paste was dat echt niet zo.
Meenemen naar bed
We have far more in common than that which devides us..
pi_220590006
Over katten... vandaag was ik lekker wat aan het rommelen in de tuin en zag door het flink snoeien van de vlinderstruik week of 2 geleden, dat de sering de ruimte heeft en vol in knop staat.
17 april 2020 hebben we Xena onder die sering begraven. Moest daar ook even zijn voor wat snoeigedoe en maak dan een grote stap omdat ik niet op haar grafje wil staan.
Dat is compleet begroeid dus weet alleen nog ongeveer waar het is, maar toch.
En als ik er per ongeluk toch op sta zeg ik altijd ff sorry Xien!
:D O+ ;(

#memoires
pi_220590163
Xena Rip.

Kijk haar eens lekker swingen: de pensionada
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220590180
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik wil naar bed, maar heb een kat op schoot.
Hoe moest dat dan ook alweer? 😅

Ok overdag is ze alleen maar aan het slapen. Maar de avonden zijn alsof ik nooit het huis ben uitgegaan. 😄
De vorige keren dat ik op poes paste was dat echt niet zo.
Lief O+

Hier heeft de kat sindskort een tik dat ze op onze benen wil slapen. Dus niet er tegenaan zoals eerst maar echt onhandig er op, ook 's nachts :+
  donderdag 16 april 2026 @ 03:12:48 #263
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_220590337
quote:
11s.gif Op woensdag 15 april 2026 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
@:Rocknijntje melden NU :o
Huh
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 16 april 2026 @ 08:45:58 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220590758
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2026 03:12 schreef RockNijntje het volgende:

[..]
Huh
:W :W :W
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 09:02:54 #265
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220590810
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Meenemen naar bed
Ze lag er weer vrij snel bij :+.
Het is wel een poes dat zich smorgens koest houdt. Bellefleur mepte je gewoon wakker. Wiske gaat pas miauwen als je echt het bed uit bent.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220590851
Goedemorgen :W
Vandaag voor het eerst tijdens een dag geen plannen *O*
Behalve zo even wachten op Appie met de boodschappen en daarna de was doen.

Gisteren onverwacht leuk nieuws gekregen, dat moest gevierd worden dus nu een beetje brak.
pi_220590853
Mogge

Elin komt wel altijd om een uur of 6-7 om eten vragen, krijgt ze en ik ga weer terug naar bed en dan komt ze er luid knorrend bij liggen.

Zo naar het nieuwe spreekuur op een andere boot, benieuwd of het druk gaat worden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220591516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:15 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Vandaag voor het eerst tijdens een dag geen plannen *O*
Behalve zo even wachten op Appie met de boodschappen en daarna de was doen.

Gisteren onverwacht leuk nieuws gekregen, dat moest gevierd worden dus nu een beetje brak.
Wat voor nieuws *G*
pi_220591545
Vandaag op het programma hier alleen wat boodschappen op de fiets en later vanmiddag de kip marineren.
Zag Ramon op 24 kitchen butterchicken maken met een heerlijke saus, dus die ga ik maken voor morgen als g werkt.
Het nieuwe normaal: ik wil op vrijdagen gaan koken
pi_220592508
Thuis, redelijk druk voor een nieuw opgezet spreekuur. Zelfs iemand die dacht dat hij niet op de andere boot mocht komen met z ‘n vragen.

Butterchicken is zo lekker @Blues Ik kende het ook eigenlijk niet, keer gemaakt en gesmuld. Nu geen voorraad meer in de vriezer maar binnenkort komt er nieuwe voorraad
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')