Risico van het vak, vrijspraakquote:Op donderdag 9 april 2026 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Kabinet Jetten 1 op haar best. @:rambodirk
Vandaar dat groot plezier, denk ikquote:
quote:Op donderdag 9 april 2026 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
Er zaten toch heul veul Oekrainers in Polen? Zijn die allemaal voor een ander team of zijn de kaartjes te duur?
Ja
quote:Op donderdag 9 april 2026 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Nederland daderlandquote:eis van 24 maanden aanhoren, maar ook dat de overvallers meer dan een ton schadevergoeding vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 april 2026 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Nederland daderlandPermanent invalide?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De fans van die teams sowiesoquote:Op donderdag 9 april 2026 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rayo - Mainz. Zouden er mensen zijn die daar op zitten te wachten?
quote:Op donderdag 9 april 2026 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Zo jammer weer dit.quote:en eindigde toen de scooter met de twee mannen ten val kwam op de kruising van de Ookmeerweg en de Reimerswaalstraat ten val kwam.
Ik heb 1-1 in de Coco Totoquote:Op donderdag 9 april 2026 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ hep het niet vandaag. Hopelijk een gelijkspelletje er uit slepen en dan thuis afmaken
Buitenspelquote:Op donderdag 9 april 2026 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is die goal van Bologna afgekeurd?
Vraag het me af.quote:
Iemand had z'n spaghetti gesnedenquote:Op donderdag 9 april 2026 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is die goal van Bologna afgekeurd?
Bij die frommel staat Maikuma sowieso buitenspel.quote:
Moeders spaghetti?quote:
Patatjie.quote:
Kon ie Geodude niet verslaan?quote:Op donderdag 9 april 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
Penetra mag beter z'n best doen in de gym
'Lange' ingooi kwam nou niet echt bijster verquote:Op donderdag 9 april 2026 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kon ie Geodude niet verslaan?
Lekker man, weg met dat kut saharazand.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Rust. Even genieten van de regenBUI op mijn dakraam.
Kutsaharazand.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker man, weg met dat kut saharazand.
Had een lange dag, uw internetbankieren is dan wel weer veiligquote:Op donderdag 9 april 2026 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is bijna tien uur 's avonds.
Shaktar Donaretsk?quote:Op donderdag 9 april 2026 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Donar is lekker bezig! Bliksemontlading op 2 kilometer.
Heerlijke rust.
En dat op donderdag!quote:
AI vindt alle kwetsbaarhedenquote:Op donderdag 9 april 2026 21:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Had een lange dag, uw internetbankieren is dan wel weer veilig
Grunngoden @Zipportalquote:Op donderdag 9 april 2026 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Heerlijke rust.
Net uitgevonden dat je ze met een negert gaat met een langere lat als u!quote:
Vertelquote:Op donderdag 9 april 2026 22:01 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat Alex volgend jaar gereahiliteerd word als Coach van AZ, de man is groot onrecht aangedaan.
Volgens mij had je een vroege vrijmibo ipv hard overwerkenquote:Op donderdag 9 april 2026 22:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Net uitgevonden dat je ze met een negert gaat met een langere lat als u!
quote:Op donderdag 9 april 2026 22:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet hoe dat ontslag van Pastoor tot stand kwam?
Hier ook een bliksemontlading zojuist.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Heerlijke rust.
Er zijn meer homos wereld kampioen geworden dan spelers van het Nederlands elftal, faal dus.quote:
Volgens mij hoort dat zo hoorquote:Op donderdag 9 april 2026 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
Als je op 'zoeken' klikt bovenaan kom je nu op een pagina die niet echt behulpzaam is
Blijven doneren
quote:Op donderdag 9 april 2026 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat zo hoor
“ It works!” staat er
quote:
Rip 'mijn kleine boerderij'. Broer van Sherlock Holmes.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat zo hoor
“ It works!” staat er
Dat vind ik wat overdreven.quote:
Veel voetballers zijn niet zo snuggerquote:Op donderdag 9 april 2026 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik wat overdreven.
Erg geflatteeerd maar ook een ontzettend dom weggegeven corner.
Nu wel dan met de 3-0?quote:Op donderdag 9 april 2026 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu dan?quote:Op donderdag 9 april 2026 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2-0 had thuis wel gekund, 3-0 lijkt me wel een brug te ver. Dit was wel gewoon een mooie goal.quote:
Het was niet goed maar een deel van het probleem van AZ is ook dat welke keeper ze ook opstellen, hij pakt niets.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is wel weer t az dat we kennen van dit seizoen. Totale wisselvalligheid. Hopelijk drukt dit de geluiden om Echteld dan toch maar te laten zitten de kop in.
Dat keepersprobleem hebben ze al sinds t vertrek van bizot. Erg jammerquote:Op donderdag 9 april 2026 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was niet goed maar een deel van het probleem van AZ is ook dat welke keeper ze ook opstellen, hij pakt niets.
Het had hier ook 2-1 kunnen worden en dan ga je nog met perspectief naar Alkmaar.
Ze kunnen nu een paar dagen voor de bekerfinale in ieder geval de onder 19 opstellenquote:Op donderdag 9 april 2026 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was niet goed maar een deel van het probleem van AZ is ook dat welke keeper ze ook opstellen, hij pakt niets.
Het had hier ook 2-1 kunnen worden en dan ga je nog met perspectief naar Alkmaar.
Bizot was ook geen feestquote:Op donderdag 9 april 2026 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat keepersprobleem hebben ze al sinds t vertrek van bizot. Erg jammer
Verrassond.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Crystal Palace en Villa gaan winnen.
Ja ik bedoel de hele bende. Geen zin in.quote:
Daarom was de halve finale al een vrij kansloze exercitie geworden.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de hele bende. Geen zin in.
Nottingham zou ik nog wel een beetje gedogen. Hopen dat Betis nog iets kan.
De EL en Conference League zijn er niet leuker op geworden met dit soort Engelse clubs die veel te goed zijn voor de rest.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom was de halve finale al een vrij kansloze exercitie geworden.
De PL an sich is ook gewoon veel te sterk geworden, inderdaad. Er werd vorig jaar nog een beetje lacherig gedaan toen ik zei dat nagenoeg elke club hier wel kampioen zou wordenquote:Op donderdag 9 april 2026 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De EL en Conference League zijn er niet leuker op geworden met dit soort Engelse clubs die veel te goed zijn voor de rest.
Ze zouden in ieder geval in de top 2 eindigen dit seizoen ja. En ik denk dat het gros in ieder geval niet minder is dan PSV.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De PL an sich is ook gewoon veel te sterk geworden, inderdaad. Er werd vorig jaar nog een beetje lacherig gedaan toen ik zei dat nagenoeg elke club hier wel kampioen zou worden
Als je eerst een wedstrijd in de PL kijkt en daarna een potje eredivisie schrik je je ook wezenloos.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De PL an sich is ook gewoon veel te sterk geworden, inderdaad. Er werd vorig jaar nog een beetje lacherig gedaan toen ik zei dat nagenoeg elke club hier wel kampioen zou worden
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2026 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
In before 3-0 verliezen, volgende week schriftelijk afdoen en voorbereiden op de bekerfinale (die ook verliezen uiteraard).
Sommige mensen hebben ook echt ALLES door he.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:17 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:onlogisch en @:scrummie met de juiste voorspelling
Geen probleem. Ik doe nooit serieuze voorspellingen.quote:
Werkte bij de OranjeLeeuwinnen.quote:
0-2quote:Op donderdag 16 april 2026 16:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 AZ - Shakhtar Donetsk (0-3) | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
@:Wotte
5-1quote:Op donderdag 16 april 2026 16:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
6-0quote:Op donderdag 16 april 2026 16:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-1quote:Op donderdag 16 april 2026 16:25 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Wacht maar eens afquote:Op donderdag 16 april 2026 17:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is wat velgenreiniger drinken met je doet jongens
Gezond verstand :-Dquote:Op donderdag 16 april 2026 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Dit is wat de schijf van vijf met je doet jongens.
Treurig.quote:Opstelling: AZ met een B-elftal
De opstelling van AZ is bekend:
Zoet; Maikuma, Ichihara, Dekker, Van Duijl, Chávez; Boogaard, Sín; Patati, Meerdink, Sadiq.
REMONTADA!!!!!!!!!!quote:
Echteld wordt afgestraft.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Dit is wat de schijf van vijf met je doet jongens.
Die willen zich bewijzen daarom 4-0quote:
Je moet wat.quote:
Wordt een veredeld oefenpotje in de tweede helftquote:
72e, 81e en 83e minuut.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste doelpunt voor AZ mag nu toch wel gaan vallen
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wheeledwarrior Zondag juichen we voor NEC.
Hebben ze niet nodig.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laat FOK crew maar eens een topic maken. We doen al genoeg hier.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2026 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit erover te denken om me zondag alvast te gaan bezatten in de kroeg voor 18 uur. Dan zie ik wel of ik de wedstrijd haal.
Dat geeft niet.quote:
6-7?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:33 schreef raptorix het volgende:
Ik heb 20 euro op een gekke stand gezet, schiet niet op zo
Had één keertje een ontheffing omdat ik stembureaulid was. Kreeg iedereen in Nederland die ontheffing zodat ze konden stemmen. Pff. Zo jammer weer.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit hadden ze in de coronaperiode ook moeten invoeren.
Je weet nooit hoe een koe een haas vangtquote:
AZ mist een type Druijff ('88, '90+2).quote:Op donderdag 16 april 2026 20:01 schreef Solotovski het volgende:
Als lewa het 5 keer in 9 minuten kan, kan az het ook wel 3 keer in 35 min
Stierenklquote:Op donderdag 16 april 2026 20:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt
We hebben de Premier Liek nogquote:
Wie?!quote:Op donderdag 16 april 2026 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als NEC zondag de finale wint hoop ik dat Mats Deijl de beker mag uitreiken @:Dagoduck
Nog eentje voor Shaktar dan is het over twee wedstrijden 0-5quote:
Nee wel over deze wedstrijd helaas, mocht het zo worden dan schenk ik een kwart aan de Fok tellertquote:Op donderdag 16 april 2026 20:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog eentje voor Shaktar dan is het over twee wedstrijden 0-5
Eens.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:12 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het vrij debiel dat je niet in je sterkste opstelling speelt, als je geen 2 topwedstrijden in een week kan spelen dan mag je wat mij betreft oprotten naar Feyenoord.
Echteld heeft geen personality.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:12 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het vrij debiel dat je niet in je sterkste opstelling speelt, als je geen 2 topwedstrijden in een week kan spelen dan mag je wat mij betreft oprotten naar Feyenoord.
Zul je zien dat NEC ze helemaal zoek speelt zondag, was dat sparen voor niks.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:12 schreef raptorix het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:22 schreef DobbyDobby het volgende:
B team doet het beter dan het A team
7 gele kaarten man man man (+2 voor de staf)quote:
Dat zie je vrij vaak, ik snap dit echt niet, als amateur speelde ik soms 3 wedtrijden in een weekend en daarna aan het bier, kan me niet voorstellen dat als je een afgetrainde prof bent dat je geen 180 minuten kan spelen in 7 dagen.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zul je zien dat NEC ze helemaal zoek speelt zondag, was dat sparen voor niks.
Ze hadden er twee, hoefden het alleen nog te replicerenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze moeten er nog 2, pas als er nog eentje valt kan je full caps los gaan
Waar is de VAR als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 16 april 2026 20:28 schreef raptorix het volgende:
Dat is toch gewoon een duidelijke overtreding, man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |