Lekker man, weg met dat kut saharazand.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Rust. Even genieten van de regenBUI op mijn dakraam.
Kutsaharazand.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker man, weg met dat kut saharazand.
Had een lange dag, uw internetbankieren is dan wel weer veiligquote:Op donderdag 9 april 2026 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is bijna tien uur 's avonds.
Shaktar Donaretsk?quote:Op donderdag 9 april 2026 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Donar is lekker bezig! Bliksemontlading op 2 kilometer.
Heerlijke rust.
En dat op donderdag!quote:
AI vindt alle kwetsbaarhedenquote:Op donderdag 9 april 2026 21:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Had een lange dag, uw internetbankieren is dan wel weer veilig
Grunngoden @Zipportalquote:Op donderdag 9 april 2026 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Heerlijke rust.
Net uitgevonden dat je ze met een negert gaat met een langere lat als u!quote:
Vertelquote:Op donderdag 9 april 2026 22:01 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat Alex volgend jaar gereahiliteerd word als Coach van AZ, de man is groot onrecht aangedaan.
Volgens mij had je een vroege vrijmibo ipv hard overwerkenquote:Op donderdag 9 april 2026 22:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Net uitgevonden dat je ze met een negert gaat met een langere lat als u!
quote:Op donderdag 9 april 2026 22:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet hoe dat ontslag van Pastoor tot stand kwam?
Hier ook een bliksemontlading zojuist.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Heerlijke rust.
Er zijn meer homos wereld kampioen geworden dan spelers van het Nederlands elftal, faal dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |