2-0 had thuis wel gekund, 3-0 lijkt me wel een brug te ver. Dit was wel gewoon een mooie goal.quote:
Het was niet goed maar een deel van het probleem van AZ is ook dat welke keeper ze ook opstellen, hij pakt niets.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is wel weer t az dat we kennen van dit seizoen. Totale wisselvalligheid. Hopelijk drukt dit de geluiden om Echteld dan toch maar te laten zitten de kop in.
Dat keepersprobleem hebben ze al sinds t vertrek van bizot. Erg jammerquote:Op donderdag 9 april 2026 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was niet goed maar een deel van het probleem van AZ is ook dat welke keeper ze ook opstellen, hij pakt niets.
Het had hier ook 2-1 kunnen worden en dan ga je nog met perspectief naar Alkmaar.
Ze kunnen nu een paar dagen voor de bekerfinale in ieder geval de onder 19 opstellenquote:Op donderdag 9 april 2026 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was niet goed maar een deel van het probleem van AZ is ook dat welke keeper ze ook opstellen, hij pakt niets.
Het had hier ook 2-1 kunnen worden en dan ga je nog met perspectief naar Alkmaar.
Bizot was ook geen feestquote:Op donderdag 9 april 2026 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat keepersprobleem hebben ze al sinds t vertrek van bizot. Erg jammer
Verrassond.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Crystal Palace en Villa gaan winnen.
Ja ik bedoel de hele bende. Geen zin in.quote:
Daarom was de halve finale al een vrij kansloze exercitie geworden.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de hele bende. Geen zin in.
Nottingham zou ik nog wel een beetje gedogen. Hopen dat Betis nog iets kan.
De EL en Conference League zijn er niet leuker op geworden met dit soort Engelse clubs die veel te goed zijn voor de rest.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom was de halve finale al een vrij kansloze exercitie geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |