abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220534581
https://www.ad.nl/gezond/(...)-rijbewijs~ab769b10/

quote:
Veel vrouwen willen geen man meer, want wat moet je met ‘een kamerplant met rijbewijs’?
Veel vrouwen hoeven geen emotioneel onvolwassen man meer. Hij vergt te veel onderhoud en levert te weinig op. Daardoor is de ‘echte’ man de weg kwijt, merkt Debby Gerritsen. Want wat moet hij nu precies doen? Zijn spierballen laten zien, over zijn gevoel praten of juist zijn feministische kant ontwikkelen? Alledrie tegelijk lijkt onmogelijk.

Het aantal hetero single vrouwen groeit, blijkt uit cijfers. Een belangrijke reden: ze hebben geen zin meer in een relatie met een emotioneel onvolwassen partner. „Veel vrouwen zijn de hoofdhuishouding, hoofdcommunicatie, crisismanager, therapeut én agenda-beheerder van hun man. Op TikTok wordt hij een ‘kamerplant met een rijbewijs’ genoemd - weinig functies, veel onderhoud’’, zegt Elles Beijers, managing editor van Elle, in de nieuwste aflevering.

Dat fenomeen heet mankeeping en is schadelijker dan je denkt. Voor vrouwen, omdat zij structureel de emotionele last dragen. Voor mannen omdat zij aantoonbaar gelukkiger zijn in een relatie, juist vanwege die emotionele steun, maar tegelijkertijd steeds moeilijker relaties en vriendschappen aangaan. Inmiddels heeft 15 procent van de mannen geen hechte vriendschappen; in 1990 was dat nog 3 procent.

Diep in onze cultuur
Dat mannen niet praten over gevoelens zit diep in onze cultuur. Terwijl die behoefte er wél is. Mannen en vrouwen hebben dezelfde hersenen: ze voelen hetzelfde. Toch woedt online een felle strijd over wat ‘mannelijk’ zou zijn, aangevoerd door Andrew Tate en zijn toxic masculinity-wannabe’s. Mannen die doodsbang zijn voor vrouwelijke kracht en veranderende gendernormen.

Types als fitfluencer Joel Beukers, die uren in de sportschool doorbrengt en opgewonden raakt van zijn eigen spiegelbeeld. De halfnaakte badkamer- en gymselfies worden gretig gedeeld op sociale media, omlijst met lange betogen over wat een ‘echte man’ zou moeten zijn. Gevoeligheid en empathie horen daar niet bij.

En dan is er de tegenreactie: de performative man. Ook wel de Matcha Man. „De man met een linnen tasje en een feministische klassieker onder zijn arm – het liefst uit tweedehands winkels’’, zegt Elles. „Hij heeft tampons voor zijn vriendinnen en plakt menstruatiekrampstickers op zijn buik om te laten zien dat hij ‘precies weet hoe het voelt’.’’

Het oogt als het perfecte tegenwicht van de Andrew-Tate-bro’s. Maar ook dit is vaak een rol. „Een manier om te zeggen: ik ben niet toxic’’, zegt Elles. „Maar ook gebruikt om makkelijk een date te scoren. Want: oh my god, hij snapt haar zó.’’
En, doorrrrr….
pi_220534608
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:38 schreef Qarrad het volgende: [..] Dit is precies één van de dingen die ik herken uit gesprekken met mannen van de generatie waarbij vrouwen nog niet of nauwelijks werkten. Alles hing ervan af dat zij hun inkomen behielden. Dat is inmiddels gelukkig vaak een gedeelde verantwoordelijkheid.
Het is meer naar elkaar toegegroeid. Maar hetzelfde geldt voor die derde shift. Uit de data blijkt dat niet alleen vrouwen meer zijn gaan werken, maar ook dat mannen meer zorgtaken en huishouden op zich zijn gaan nemen. Debbie schept het beeld van een aanzienlijke groep mannen die waardeloos zijn, sterker nog: alleen maar een last. Maar feitelijk (aldus het CBS) doen mannen gemiddeld net wat meer uren aan werk, zorg en huishouden besteden dan vrouwen. Dan kan het nog steeds zo zijn dat er een grote groep mannen is dat alleen maar een last zijn, maar als dat zo is, dan kan dat alleen maar als er ook een grote groep vrouwen zijn die alleen maar een last zijn, nietwaar. En toch hoor je alleen maar over mannen die er met de pet naar gooien. Wat zeg ik: sinds dit stupide artikel van Debby heb ik heel veel van dit soort artikelen gezien, zowel in de nationale en internationale pers. Waarbij zelfs de vraag voorbij kwam of het de schuld was van mannen dat vrouwen nu geen kinderen meer willen. Het is gewoon lachwekkend. Andersom zouden we het misogynie noemen, toch? En er zijn zelfs landen waar dat inmiddels strafbaar is (misandrie daarentegen is nergens strafbaar). Waar komt toch die neiging vandaan om zo te schoppen naar bepaalde groepen, waar andere groepen vrijwel onschendbaar zijn (ik denk bv aan religekkies die vrouwen en homo’s mogen discrimineren dat het een lieve lust is, want religekkie)? En dan heb ik het niet over Social Media, maar gewoon normale media. Ik vind dat vrij stuitend eerlijk gezegd.
pi_220534617
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is vooral dat we heel verschillend zijn, je kunt dat benoemen en boos over worden of proberen elkaar in onze kracht te zetten.
Mannen kunnen beter tegen hard werken en lange dagen maken en vrouwen zijn over het algemeen beter met kinderen. Het slaat dan nergens op om werk en zorgtaken exact gelijkwaardig te moeten verdelen vanwege emancipatie.

Die mental load is ook dat vrouwen een heleboel dingen rondom huishouden en kinderen niet los kunnen laten en prioriteiten stellen wanneer nodig. Als mijn huis een rommel is en ik ben te druk met werk dan fuck dat huis even op dat moment want ik heb andere dingen te doen. Vrouw kan dat niet of wil dat niet en het moet hoe dan ook spic en span. Als ik thuis kom moet ze gerust een uur over haar werk praten om alles te verwerken tot in detail van wie wat zei en wanneer. Waar ik het kan samenvatten tot 5 zinnen en eventueel een leuke of minder leuke situatie kort benoem. Vrouwen zitten werkelijk altijd in hun hoofd over van alles.
Je generaliseert een beetje…
pi_220534622
twitter
pi_220534626
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]
2 inkomens zijn pas nodig als je boven je stand gaat leven.

En het is toch simpelweg dumpen?
Als het om maar 1,5 uur gaat. Stop dan eerder met werken om ze op te halen?
Ongeacht wat ze daar doen, ze zijn alsnog weggestopt bij anderen ipv zelf de opvoeding op je te nemen.

Of het nou de man of de vrouw is, dat boeit totaal niet.
Neem je een kind, dan hoor je te zorgen voor het kind. 1 van de 2 moet die zorg op zich nemen.
Of allebei, dat de man bv 2 dagen vrij is terwijl de vrouw dan werkt.
Kinderopvang is uitstekend voor de ontwikkeling van kinderen. Want zo leren ze met andere kinderen om te gaan.

Wat jij dumpen noemt is in de praktijk een zorgvuldig uitgezochte omgeving waar de kinderen gewoon een prima tijd hebben.
pi_220534635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:34 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Komt op hetzelfde neer.
Niet echt.
pi_220534671
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je generaliseert een beetje…
De problemen daaromtrent zijn dan ook vrij breed wetenschappelijk onderkend. Maar laten we de samenleving vooral aanpassen aan het handje vol powervrouwen die én volop willen werken én kinderen willen én carrière willen maken én een man hebben die exact de helft van de zorgtaken inclusief het mentale aspect op zich nemen 8)7 .
blablablabla
pi_220534681
In een notedop is dit wat er mis is met het overgrote deel van de vrouwen. Ze zijn boos maar weten niet precies waarom. Ze zijn alleen boos omdat het ze wordt opgedragen via media en via het onderwijs. Ze haten collectief mannen omdat het een trend is en geen vrouw buiten die groep wil vallen. En dus zeggen ze maar wat andere vrouwen zeggen. Ze weten niet precies waarom en alleen die aangeleerde gevoel van haat blijft over.

twitter
pi_220534732
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:57 schreef Memeowitz het volgende:
In een notedop is dit wat er mis is met het overgrote deel van de vrouwen. Ze zijn boos maar weten niet precies waarom. Ze zijn alleen boos omdat het ze wordt opgedragen via media en via het onderwijs. Ze haten collectief mannen omdat het een trend is en geen vrouw buiten die groep wil vallen. En dus zeggen ze maar wat andere vrouwen zeggen. Ze weten niet precies waarom en alleen die aangeleerde gevoel van haat blijft over.

[ x ]
Mooie bron, nu ben ik om hoor.
pi_220534748
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:12 schreef Seven. het volgende:

[..]
Zie je mij klagen? Ik stel jou gewoon de vraag waarom mannen collectief bedanken voor de (onbetaalde) zorgrol. Maar dat je hier geen passend antwoord op hebt, is eigenlijk ook alles wat er te zeggen valt.
Je klaagt erover maar je zegt dat je niet klaagt, ok.

Ik weet het niet. En ik zei al die vrouwen laten die deadbeat vaders zelf toe in hun leven. Ze kiezen daar zelf voor om mee te paren. Ik ben niet één van die mannen. Dus mischien zou je die vrouwen zelf de vraag moeten gaan stellen waarom zij zelf (te vaak) voor die typische foute figuren kiezen.
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 16:08:37 #11
5428 crew  miss_sly
pi_220534754
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:04 schreef Questular het volgende:

[..]
Mooie bron, nu ben ik om hoor.
Sommige Posts negeer ik gewoon want er komt toch niets zinnigs uit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 8 april 2026 @ 16:11:01 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220534768
Zeker in de VS is dat makkelijk, niet alleen the Pay gap, maar letterlijk de zelfbeschikking over je eigen lichaam.
Vrouwen sterven omdat ze niet de noodzakelijke medische hulp krijgen bij een miskraam bijvoorbeeld.

Meisjes van 11 die door hun (stief)vader zwanger verkracht zijn krijgen geen abortus en moeten de zwangerschap uitdragen.

Vrouwen die een sterilisatie willen wordt gevraagd of hun man dat wel goed vindt.

Vrouwen met een eigen bedrijf merken dat hun man na een huwelijk bij de bank ineens als (hoofd)rekeninghouder staat vermeld van de bankrekening van haar bedrijf (!!!)

Als er een plek in de "westerse wereld" is waar vrouwen achtergesteld zijn op mannen dan is het de VS wel, met een systeem dat zo achterlijk is dat als je bij een huwelijk de naam van je man aanneemt dat je letterlijk je naam verandert en je je eigen naam niet meer hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220534771
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sommige Posts negeer ik gewoon want er komt toch niets zinnigs uit.
Als mannen niet meegaan in jouw haat tegen mannen, dan komt er volgens jou bij die mannen niets zinnigs uit. Wat een tactiek zeg. Puik hoor. Zo een typische manier hoe vrouwen discussieren. En het gelijkt aan hoe kinderen denken.
pi_220534780
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:11 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Als mannen niet meegaan in jouw haat tegen mannen, dan komt er volgens jou bij die mannen niets zinnigs uit. Wat een tactiek zeg. Puik hoor. Zo een typische manier hoe vrouwen discussieren. En het gelijkt aan hoe kinderen denken.
Je komt nogal bitter over, is dit het resultaat van afwijzingen her en der?
pi_220534796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:13 schreef Questular het volgende:

[..]
Je komt nogal bitter over, is dit het resultaat van afwijzingen her en der?
Ik schreef dat niet met een gevoel van bitterheid. Mischien lijkt het zo maar zo voelde ik me niet.
  Moderator / Colorchick woensdag 8 april 2026 @ 16:18:40 #16
382129 crew  Donna
pi_220534815
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:07 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Je klaagt erover maar je zegt dat je niet klaagt, ok.

Ik weet het niet. En ik zei al die vrouwen laten die deadbeat vaders zelf toe in hun leven. Ze kiezen daar zelf voor om mee te paren. Ik ben niet één van die mannen. Dus mischien zou je die vrouwen zelf de vraag moeten gaan stellen waarom zij zelf (te vaak) voor die typische foute figuren kiezen.

Er zijn toch ook best een hoop voor het oog normale mannen die zich ineens ontpoppen tot deadbeat vader.
Je hebt die types waar de rode vlaggen vanaf de maan te zien zijn, daar moet je ook zeker geen kinderen mee krijgen.
Maar er zijn ook mannen waarbij je het echt niet aan ziet komen, helaas.
pi_220534819
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:15 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Ik schreef dat niet met een gevoel van bitterheid. Mischien lijkt het zo maar zo voelde ik me niet.
Ah zo, je bent gewoon kwaad?
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 16:23:07 #18
5428 crew  miss_sly
pi_220534835
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:11 schreef Leandra het volgende:
Zeker in de VS is dat makkelijk, niet alleen the Pay gap, maar letterlijk de zelfbeschikking over je eigen lichaam.
Vrouwen sterven omdat ze niet de noodzakelijke medische hulp krijgen bij een miskraam bijvoorbeeld.

Meisjes van 11 die door hun (stief)vader zwanger verkracht zijn krijgen geen abortus en moeten de zwangerschap uitdragen.

Vrouwen die een sterilisatie willen wordt gevraagd of hun man dat wel goed vindt.

Vrouwen met een eigen bedrijf merken dat hun man na een huwelijk bij de bank ineens als (hoofd)rekeninghouder staat vermeld van de bankrekening van haar bedrijf (!!!)

Als er een plek in de "westerse wereld" is waar vrouwen achtergesteld zijn op mannen dan is het de VS wel, met een systeem dat zo achterlijk is dat als je bij een huwelijk de naam van je man aanneemt dat je letterlijk je naam verandert en je je eigen naam niet meer hebt.
En ze nu bezig zijn te regelen dat je niet meer kunt stemmen omdat de naam op je geboorteakte niet dezelfde is als je getrouwde naam.
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 16:24:15 #19
5428 crew  miss_sly
pi_220534838
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:19 schreef Questular het volgende:

[..]
Ah zo, je bent gewoon kwaad?
Nee, hij wil me uitdagen. Ik speel niet mee :)
pi_220534845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:55 schreef Elan het volgende:

[..]
De problemen daaromtrent zijn dan ook vrij breed wetenschappelijk onderkend. Maar laten we de samenleving vooral aanpassen aan het handje vol powervrouwen die én volop willen werken én kinderen willen én carrière willen maken én een man hebben die exact de helft van de zorgtaken inclusief het mentale aspect op zich nemen 8)7 .
Probeer het eens zonder stropop.
pi_220534856
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:11 schreef Leandra het volgende:

Nog even afgezien van dat wat je hier schrijft niet helemaal overeenstemt met de werkelijkheid (er is wat dit betreft niet zoiets als 'de VS'): Debbie heeft het toch echt over Nederland.

In Afghanistan zijn vrouwen pas echt derderangs en komen ze na dieren (geen overdrijving). Maar dat lijkt mij ook niet echt ter zake doende in deze discussie.
pi_220534909
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Probeer het eens zonder stropop.
Zijn de keiharde feiten, doe eens wat research want je weet duidelijk niet waar je over praat.
blablablabla
  woensdag 8 april 2026 @ 16:52:52 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220534985
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En ze nu bezig zijn te regelen dat je niet meer kunt stemmen omdat de naam op je geboorteakte niet dezelfde is als je getrouwde naam.
Klopt, en dan moet je je trouwcertificaat ook maar meenemen, en als het niet je eerste huwelijk is, dan ook je vorige trouwcertificaat en echtscheidingspapieren, of het bewijs van het overlijden van je vorige echtgenoot.

Hier is het simpel, ongeacht hoe vaak ik trouw, ga scheiden of weduwe word, mijn naam blijft altijd mijn naam, ik kan hoogstens de naam van een (ex- of overleden) echtgenoot blijven gebruiken, in de VS heb je letterlijk je eigen naam niet meer, en is je geboortebewijs dus geen bewijs van je identiteit meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eindredactie Games woensdag 8 april 2026 @ 16:54:08 #24
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220534991
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, hij wil me uitdagen. Ik speel niet mee :)
Misschien sowieso wel goed om te weten dat het gaat om iemand dit dit soort termen gebruikt:
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:30 schreef Memeowitz het volgende:
Gambia meen ik. Daar gaan talloze uitgeleefde blanke racetraitors (F) naartoe voor die grote zwarze schwans.
"Rassenverraders" is natuurlijk gewoon een Ku-Klux Klan term. Om maar even het niveau te duiden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 8 april 2026 @ 16:56:09 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220534996
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nog even afgezien van dat wat je hier schrijft niet helemaal overeenstemt met de werkelijkheid (er is wat dit betreft niet zoiets als 'de VS'): Debbie heeft het toch echt over Nederland.

In Afghanistan zijn vrouwen pas echt derderangs en komen ze na dieren (geen overdrijving). Maar dat lijkt mij ook niet echt ter zake doende in deze discussie.
Dat kan zijn, maar degene die hier de hardste incelretoriek lopen te spammen doen dat toch echt wel met Amerikaanse incelbagger, en op basis van de haat die ze bij de Amerikaanse incelgroepen opgedaan hebben over hoe vrouwen zouden zijn.
Mijn reactie gaat dan ook primair over het zoveelste stukje rotzooi van Twitter dat hier gespamd wordt, met als primaire doel het naar beneden halen van vrouwen, gedaan vanuit het totaal verknipte incel gedachtengoed.

Als je niet wilt dat wij als vrouwen dit soort reacties geven, moet je misschien ook opstaan tegen degene die al topics lang van die Amerikaanse incel bagger van Twitter loopt te posten en doet alsof dat allemaal maar normaal is en zelfs tekenend voor vrouwen zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_220535055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Klopt, en dan moet je je trouwcertificaat ook maar meenemen, en als het niet je eerste huwelijk is, dan ook je vorige trouwcertificaat en echtscheidingspapieren, of het bewijs van het overlijden van je vorige echtgenoot.

Hier is het simpel, ongeacht hoe vaak ik trouw, ga scheiden of weduwe word, mijn naam blijft altijd mijn naam, ik kan hoogstens de naam van een (ex- of overleden) echtgenoot blijven gebruiken, in de VS heb je letterlijk je eigen naam niet meer, en is je geboortebewijs dus geen bewijs van je identiteit meer.
Even gegoogled.

pi_220535103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:04 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Even gegoogled.

[ afbeelding ]
Er is een voorstel geweest van een of andere wappie tijdens de eerste termijn van Trump dat is niet eens door De Senaat gekomen. Anderen berichten van leugens en dan zulke bullshit spuiten als waarheid, de ironie.
blablablabla
pi_220535124
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Er is een voorstel geweest van een of andere wappie tijdens de eerste termijn van Trump dat is niet eens door De Senaat gekomen. Anderen berichten van leugens en dan zulke bullshit spuiten als waarheid, de ironie.
Ik heb dit letterlijk van google. Ik weet niet wat hier precies niet aan zou kloppen.
  woensdag 8 april 2026 @ 17:27:00 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220535193
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:16 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Ik heb dit letterlijk van google. Ik weet niet wat hier precies niet aan zou kloppen.
Als je de naam van je man aangenomen hebt dan is je naam letterlijk gewijzigd en is die dus anders dan de naam op je geboortebewijs, en je geboortebewijs is daarmee geen bewijs meer dat je bent wie je bent, want een andere naam.

Anders zoek je even op wat de SAVE Act inhoudt.

En "letterlijk van Google" terwijl Google het antwoord met AI samenstelt is niet echt onderbouwd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_220535246
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je de naam van je man aangenomen hebt dan is je naam letterlijk gewijzigd en is die dus anders dan de naam op je geboortebewijs, en je geboortebewijs is daarmee geen bewijs meer dat je bent wie je bent, want een andere naam.

En "letterlijk van Google" terwijl Google het antwoord met AI samenstelt is niet echt onderbouwd.
Maar je krijgt wel papieren van de naamswijziging. Daarmee kun je altijd bewijzen wie je bent.

Na een naamswijziging dien je rijbewijs en paspoort te updaten. Wat is het probleem.
pi_220535293
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:52 schreef Leandra het volgende:
Het grote verschil tussen de Nederlandse en de Amerikaanse situatie is dat Nederland en de Verenigde Staten verschillende rechtssystemen hebben. Nederland gebruikt continentaal Europees recht en de Verenigde Staten, met uitzondering van Louisiana en Puerto Rico, heeft English common law.

In Nederland hebben we dus een Burgerlijk Wetboek waarin het naamrecht geregeld is. Landen die English common law gebruiken, hebben dat niet en het naamrecht is daar gebaseerd op gewoonte.
pi_220535343
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:38 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Maar je krijgt wel papieren van de naamswijziging. Daarmee kun je altijd bewijzen wie je bent.

Na een naamswijziging dien je rijbewijs en paspoort te updaten. Wat is het probleem.
Je kunt in de divorcepapers aangeven dat je je oude naam terug wil. En die krijg je dan. Het is echt onzin dat je identiteit van je wordt afgenomen na een huwelijk/naamsverandering.
blablablabla
pi_220535344
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wauw wat erg. Je mag voortaan niet meer 2 keer illegaal stemmen op Chamela Harris, hoe durven ze!

pi_220535374
quote:
The process of restoring your previous legal name is relatively simple if you request it during your divorce. The judge will include the name change in the final Judgment of Dissolution of Marriage (Form FL-180), and you can use that court order to update your name with government agencies and financial institutions.
Elke staat heeft zijn eigen form, dit geval FL = Florida maar kan in elke Staat (ook de meest conservatieve)
blablablabla
  woensdag 8 april 2026 @ 18:11:07 #35
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220535438
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Kinderen krijgen?
Als nou iets onze Westerse samenleving neukt is het wel het gebrek aan verse aanwas.

Kinderen en werk zijn gewoon een kut combinatie het vergt teveel van mensen maar met name vrouwen. Als je dat gratis zou maken voor werkenden scheelt dat een hoop problemen.
als de overheid die paar huur woningen met voorrang aan asielzoekers gunt dan gaan er steeds minder kinderen geboren worden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220535469
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
als de overheid die paar huur woningen met voorrang aan asielzoekers gunt dan gaan er steeds minder kinderen geboren worden
Ah ja het is allemaal de schuld van de asielzoeker!!!

Punt is wij neuken gewoon te weinig. Westerse vrouwen vinden het teveel gedoe want ze hebben een carrière en vooral heeeel veel tijd nodig voor zichzelf. En een man die meer werkt zodat zij voor de kinderen zorgt is zoooo 1980 dus daar leen je je ook niet voor.

Dus de autochtone bevolking krimpt al jaren. Dus moeten er arbeidsmigranten ingevlogen worden om hier allerlei werk te doen.

Dat staat volledig los van een paar duizend sociale huurwoningen. Ook in het middensegment zijn er amper koop laat staan huurwoningen.

Voornamelijk op conto van alle alleenstaanden die een woning bezet houden in hun uppie waar je vroeger deelde en de arbeidsmigranten die genoeg verdienen om ook gewoon huizen te kopen.
blablablabla
pi_220535490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dit lijkt het doel ook te zijn. Het vervangen van de blanke beschaving. En vrouwen werken hieraan mee want kinderen zijn kut, mannen zijn de duivel. Al begrijp ik dat seven en miss-sly zelf wel kinderen hebben, zelf werken en hun mannelijke partner doen het huishouden. Dus waar zij nog zo boos over zijn begrijp ik dan niet.
pi_220535513
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Dit lijkt het doel ook te zijn. Het vervangen van de blanke beschaving. En vrouwen werken hieraan mee want kinderen zijn kut, mannen zijn de duivel. Al begrijp ik dat seven en miss-sly zelf wel kinderen hebben, zelf werken en hun mannelijke partner doen het huishouden. Dus waar zij nog zo boos over zijn begrijp ik dan niet.
Ze weten het vooral leuk te vertellen hier namens andere vrouwen want zelf zijn ze niet van het harde werken. Wil wel eens zien wat er overblijft van die geëmancipeerde praatjes met 2 kinderen onder 3 en een fulltime baan er naast.
blablablabla
pi_220535535
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:03 schreef Elan het volgende:
Elke staat heeft zijn eigen form, dit geval FL = Florida maar kan in elke Staat (ook de meest conservatieve)
Tegenwoordig is het in de Verenigde Staten inderdaad mogelijk voor vrouwen om hun geboortenaam te houden als ze trouwen en om hun geboortenaam terug te krijgen bij echtscheiding, maar dit zijn wel vrij recente ontwikkelingen.

In de meeste landen ter wereld is het nooit gebruikelijk geweest dat gehuwde vrouwen de naam van hun echtgenoot kregen.
  woensdag 8 april 2026 @ 18:28:32 #40
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220535538
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Ah ja het is allemaal de schuld van de asielzoeker!!!

Punt is wij neuken gewoon te weinig. Westerse vrouwen vinden het teveel gedoe want ze hebben een carrière en vooral heeeel veel tijd nodig voor zichzelf. En een man die meer werkt zodat zij voor de kinderen zorgt is zoooo 1980 dus daar leen je je ook niet voor.

Dus de autochtone bevolking krimpt al jaren. Dus moeten er arbeidsmigranten ingevlogen worden om hier allerlei werk te doen.

Dat staat volledig los van een paar duizend sociale huurwoningen. Ook in het middensegment zijn er amper koop laat staan huurwoningen.

Voornamelijk op conto van alle alleenstaanden die een woning bezet houden in hun uppie waar je vroeger deelde en de arbeidsmigranten die genoeg verdienen om ook gewoon huizen te kopen.
we neuken zat, maar vaak alleen maar in Thailand of de Filipijnen en niet om kinderen te maken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 18:29:22 #41
441859 crew  Lenny77
pi_220535542
:N
Ziek topic is dit...
Ik weet zelfs niet meer waar te beginnen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 18:30:07 #42
441859 crew  Lenny77
pi_220535545
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Ze weten het vooral leuk te vertellen hier namens andere vrouwen want zelf zijn ze niet van het harde werken. Wil wel eens zien wat er overblijft van die geëmancipeerde praatjes met 2 kinderen onder 3 en een fulltime baan er naast.
Jij weet het als man dan weer leuk te vertellen wat wij vrouwen horen te doen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220535624
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij weet het als man dan weer leuk te vertellen wat wij vrouwen horen te doen...
Omdat hoe zelfstandiger jullie pretenderen te zijn des te meer maatschappelijke problemen zich voor doen.

En maar klagen over die kutmannen.
blablablabla
pi_220535640
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
we neuken zat, maar vaak alleen maar in Thailand of de Filipijnen en niet om kinderen te maken
Dat lijkt me ook overdreven, mensen hebben wel minder seks dan vroeger dat is een feit. Terwijl ze vroeger straatarm waren en het geld tegenwoordig langs de plinten klotst bij de meeste mensen.
blablablabla
pi_220535676
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Zijn de keiharde feiten, doe eens wat research want je weet duidelijk niet waar je over praat.
Zoek eens op wat stropop betekent.
  woensdag 8 april 2026 @ 18:51:55 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220535691
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Ze weten het vooral leuk te vertellen hier namens andere vrouwen want zelf zijn ze niet van het harde werken.
Wil wel eens zien wat er overblijft van die geëmancipeerde praatjes met 2 kinderen onder 3 en een fulltime baan er naast.
Que?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220535702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zoek eens op wat stropop betekent.
Je bent zelf een stropop.
blablablabla
pi_220535708
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat kan zijn, maar degene die hier de hardste incelretoriek lopen te spammen doen dat toch echt wel met Amerikaanse incelbagger, en op basis van de haat die ze bij de Amerikaanse incelgroepen opgedaan hebben over hoe vrouwen zouden zijn.
Mijn reactie gaat dan ook primair over het zoveelste stukje rotzooi van Twitter dat hier gespamd wordt, met als primaire doel het naar beneden halen van vrouwen, gedaan vanuit het totaal verknipte incel gedachtengoed.

Als je niet wilt dat wij als vrouwen dit soort reacties geven, moet je misschien ook opstaan tegen degene die al topics lang van die Amerikaanse incel bagger van Twitter loopt te posten en doet alsof dat allemaal maar normaal is en zelfs tekenend voor vrouwen zou zijn.
Daar heb ik meermaals wat van gezegd.
pi_220535731
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:15 schreef Elan het volgende:

Punt is wij neuken gewoon te weinig. Westerse vrouwen vinden het teveel gedoe
Beter neuken. Want vrouwen hebben allesbehalve een lager libido. Maar slechte seks…, ja daar droog je van op.
pi_220535737
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:29 schreef Lenny77 het volgende:
:N
Ziek topic is dit...
Ik weet zelfs niet meer waar te beginnen...
Het is inderdaad al enige tijd hallucinant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')