Even gegoogled.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en dan moet je je trouwcertificaat ook maar meenemen, en als het niet je eerste huwelijk is, dan ook je vorige trouwcertificaat en echtscheidingspapieren, of het bewijs van het overlijden van je vorige echtgenoot.
Hier is het simpel, ongeacht hoe vaak ik trouw, ga scheiden of weduwe word, mijn naam blijft altijd mijn naam, ik kan hoogstens de naam van een (ex- of overleden) echtgenoot blijven gebruiken, in de VS heb je letterlijk je eigen naam niet meer, en is je geboortebewijs dus geen bewijs van je identiteit meer.
Er is een voorstel geweest van een of andere wappie tijdens de eerste termijn van Trump dat is niet eens door De Senaat gekomen. Anderen berichten van leugens en dan zulke bullshit spuiten als waarheid, de ironie.quote:
Ik heb dit letterlijk van google. Ik weet niet wat hier precies niet aan zou kloppen.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is een voorstel geweest van een of andere wappie tijdens de eerste termijn van Trump dat is niet eens door De Senaat gekomen. Anderen berichten van leugens en dan zulke bullshit spuiten als waarheid, de ironie.
Als je de naam van je man aangenomen hebt dan is je naam letterlijk gewijzigd en is die dus anders dan de naam op je geboortebewijs, en je geboortebewijs is daarmee geen bewijs meer dat je bent wie je bent, want een andere naam.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:16 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Ik heb dit letterlijk van google. Ik weet niet wat hier precies niet aan zou kloppen.
Maar je krijgt wel papieren van de naamswijziging. Daarmee kun je altijd bewijzen wie je bent.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je de naam van je man aangenomen hebt dan is je naam letterlijk gewijzigd en is die dus anders dan de naam op je geboortebewijs, en je geboortebewijs is daarmee geen bewijs meer dat je bent wie je bent, want een andere naam.
Anders zoek je even op wat de SAVE Act inhoudt.
En "letterlijk van Google" terwijl Google het antwoord met AI samenstelt is niet echt onderbouwd.
Het grote verschil tussen de Nederlandse en de Amerikaanse situatie is dat Nederland en de Verenigde Staten verschillende rechtssystemen hebben. Nederland gebruikt continentaal Europees recht en de Verenigde Staten, met uitzondering van Louisiana en Puerto Rico, heeft English common law.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:52 schreef Leandra het volgende:
Hier is het simpel, ongeacht hoe vaak ik trouw, ga scheiden of weduwe word, mijn naam blijft altijd mijn naam, ik kan hoogstens de naam van een (ex- of overleden) echtgenoot blijven gebruiken, in de VS heb je letterlijk je eigen naam niet meer, en is je geboortebewijs dus geen bewijs van je identiteit meer.
Je kunt in de divorcepapers aangeven dat je je oude naam terug wil. En die krijg je dan. Het is echt onzin dat je identiteit van je wordt afgenomen na een huwelijk/naamsverandering.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:38 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel papieren van de naamswijziging. Daarmee kun je altijd bewijzen wie je bent.
Na een naamswijziging dien je rijbewijs en paspoort te updaten. Wat is het probleem.
Wauw wat erg. Je mag voortaan niet meer 2 keer illegaal stemmen op Chamela Harris, hoe durven ze!quote:Op woensdag 8 april 2026 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anders zoek je even op wat de SAVE Act inhoudt.
Elke staat heeft zijn eigen form, dit geval FL = Florida maar kan in elke Staat (ook de meest conservatieve)quote:The process of restoring your previous legal name is relatively simple if you request it during your divorce. The judge will include the name change in the final Judgment of Dissolution of Marriage (Form FL-180), and you can use that court order to update your name with government agencies and financial institutions.
als de overheid die paar huur woningen met voorrang aan asielzoekers gunt dan gaan er steeds minder kinderen geboren wordenquote:Op woensdag 8 april 2026 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen krijgen?
Als nou iets onze Westerse samenleving neukt is het wel het gebrek aan verse aanwas.
Kinderen en werk zijn gewoon een kut combinatie het vergt teveel van mensen maar met name vrouwen. Als je dat gratis zou maken voor werkenden scheelt dat een hoop problemen.
Ah ja het is allemaal de schuld van de asielzoeker!!!quote:Op woensdag 8 april 2026 18:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als de overheid die paar huur woningen met voorrang aan asielzoekers gunt dan gaan er steeds minder kinderen geboren worden
Dit lijkt het doel ook te zijn. Het vervangen van de blanke beschaving. En vrouwen werken hieraan mee want kinderen zijn kut, mannen zijn de duivel. Al begrijp ik dat seven en miss-sly zelf wel kinderen hebben, zelf werken en hun mannelijke partner doen het huishouden. Dus waar zij nog zo boos over zijn begrijp ik dan niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als de overheid die paar huur woningen met voorrang aan asielzoekers gunt dan gaan er steeds minder kinderen geboren worden
Ze weten het vooral leuk te vertellen hier namens andere vrouwen want zelf zijn ze niet van het harde werken. Wil wel eens zien wat er overblijft van die geëmancipeerde praatjes met 2 kinderen onder 3 en een fulltime baan er naast.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Dit lijkt het doel ook te zijn. Het vervangen van de blanke beschaving. En vrouwen werken hieraan mee want kinderen zijn kut, mannen zijn de duivel. Al begrijp ik dat seven en miss-sly zelf wel kinderen hebben, zelf werken en hun mannelijke partner doen het huishouden. Dus waar zij nog zo boos over zijn begrijp ik dan niet.
Tegenwoordig is het in de Verenigde Staten inderdaad mogelijk voor vrouwen om hun geboortenaam te houden als ze trouwen en om hun geboortenaam terug te krijgen bij echtscheiding, maar dit zijn wel vrij recente ontwikkelingen.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:03 schreef Elan het volgende:
Elke staat heeft zijn eigen form, dit geval FL = Florida maar kan in elke Staat (ook de meest conservatieve)
we neuken zat, maar vaak alleen maar in Thailand of de Filipijnen en niet om kinderen te makenquote:Op woensdag 8 april 2026 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ja het is allemaal de schuld van de asielzoeker!!!
Punt is wij neuken gewoon te weinig. Westerse vrouwen vinden het teveel gedoe want ze hebben een carrière en vooral heeeel veel tijd nodig voor zichzelf. En een man die meer werkt zodat zij voor de kinderen zorgt is zoooo 1980 dus daar leen je je ook niet voor.
Dus de autochtone bevolking krimpt al jaren. Dus moeten er arbeidsmigranten ingevlogen worden om hier allerlei werk te doen.
Dat staat volledig los van een paar duizend sociale huurwoningen. Ook in het middensegment zijn er amper koop laat staan huurwoningen.
Voornamelijk op conto van alle alleenstaanden die een woning bezet houden in hun uppie waar je vroeger deelde en de arbeidsmigranten die genoeg verdienen om ook gewoon huizen te kopen.
Jij weet het als man dan weer leuk te vertellen wat wij vrouwen horen te doen...quote:Op woensdag 8 april 2026 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze weten het vooral leuk te vertellen hier namens andere vrouwen want zelf zijn ze niet van het harde werken. Wil wel eens zien wat er overblijft van die geëmancipeerde praatjes met 2 kinderen onder 3 en een fulltime baan er naast.
Omdat hoe zelfstandiger jullie pretenderen te zijn des te meer maatschappelijke problemen zich voor doen.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij weet het als man dan weer leuk te vertellen wat wij vrouwen horen te doen...
Dat lijkt me ook overdreven, mensen hebben wel minder seks dan vroeger dat is een feit. Terwijl ze vroeger straatarm waren en het geld tegenwoordig langs de plinten klotst bij de meeste mensen.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we neuken zat, maar vaak alleen maar in Thailand of de Filipijnen en niet om kinderen te maken
Zoek eens op wat stropop betekent.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn de keiharde feiten, doe eens wat research want je weet duidelijk niet waar je over praat.
Que?quote:Op woensdag 8 april 2026 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze weten het vooral leuk te vertellen hier namens andere vrouwen want zelf zijn ze niet van het harde werken. Wil wel eens zien wat er overblijft van die geëmancipeerde praatjes met 2 kinderen onder 3 en een fulltime baan er naast.
Daar heb ik meermaals wat van gezegd.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar degene die hier de hardste incelretoriek lopen te spammen doen dat toch echt wel met Amerikaanse incelbagger, en op basis van de haat die ze bij de Amerikaanse incelgroepen opgedaan hebben over hoe vrouwen zouden zijn.
Mijn reactie gaat dan ook primair over het zoveelste stukje rotzooi van Twitter dat hier gespamd wordt, met als primaire doel het naar beneden halen van vrouwen, gedaan vanuit het totaal verknipte incel gedachtengoed.
Als je niet wilt dat wij als vrouwen dit soort reacties geven, moet je misschien ook opstaan tegen degene die al topics lang van die Amerikaanse incel bagger van Twitter loopt te posten en doet alsof dat allemaal maar normaal is en zelfs tekenend voor vrouwen zou zijn.
Beter neuken. Want vrouwen hebben allesbehalve een lager libido. Maar slechte seks…, ja daar droog je van op.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:15 schreef Elan het volgende:
Punt is wij neuken gewoon te weinig. Westerse vrouwen vinden het teveel gedoe
Het is inderdaad al enige tijd hallucinant.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:29 schreef Lenny77 het volgende:
![]()
Ziek topic is dit...
Ik weet zelfs niet meer waar te beginnen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |