Ow krijg je ineens in de gaten wat voor een hypocriet je bent of wat is deze?quote:
Israel doet wat het wilt.quote:
ik ben nergens hypocrietquote:Op woensdag 8 april 2026 17:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow krijg je ineens in de gaten wat voor een hypocriet je bent of wat is deze?
Mooi.
Kan ik nu weer over tot de orde van de dag.
Juistja. Een terreurgroep. En Israël is een beschaafd land. Volwassen reageren is niet zelf de terrorist uit gaan hangen.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kun je ook iets concreets voorstellen? Israël heeft dus te maken met een terreurgroepering die wordt getraind en gefinancierd door het Iraanse regime, die hebben openlijk verkondigd Israël te willen vernietigen, Hezbollah papegaait dat na.
Wat is hier een 'volwassen reactie' op?
niet op fok!quote:Op woensdag 8 april 2026 17:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Israel doet wat het wilt.
En zo niet wordt je monddood gemaakt door AIPAC of CIDI achtige lobbygroepen
Congrats Mr President with your great victory! Neat!quote:Op woensdag 8 april 2026 17:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In de YT-chat bij de persco van Hegseth was het 'victory' en 'USA USA USA!' gebulder niet van de lucht.
Ongetwijfeld ook de nodige bots, maar toch.
Als je gelooft dat de leugen de waarheid is en dat hardnekkig volhoudt, dan ben je altijd een winnaar en is het altijd feest.
Dus misschien is het wel heel gezellig, en kan Rutte de sfeer nog verder opmonteren met opmerkingen als "what a great result you guys achieved yesterday".
Mwahhh gelukkig niet maar er is wel een scheve verhouding hier. Mede door de lokale Ayatollah.quote:
Dat neem ik niet!quote:Op woensdag 8 april 2026 17:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Mwahhh gelukkig niet maar er is wel een scheve verhouding hier. Mede door de lokale Ayatollah.
ik wil gewoon leuk toernoei op een leuke plekquote:Op woensdag 8 april 2026 17:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel bang voor degradatie van Rutte.
wat moeten ze dan doen, doodknuffelen?quote:Op woensdag 8 april 2026 17:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Juistja. Een terreurgroep. En Israël is een beschaafd land. Volwassen reageren is niet zelf de terrorist uit gaan hangen.
Lang geen gek idee.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat moeten ze dan doen, doodknuffelen?
Staatsterrorisme is een bekend fenomeen.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Juistja. Een terreurgroep. En Israël is een beschaafd land. Volwassen reageren is niet zelf de terrorist uit gaan hangen.
Het valt mij op dat je hier wederom geen voorbeelden geeft van een 'volwassen reactie'. Je kunt deze woorden blijven gebruiken, maar als je niet concreet kun onderbouwen hoe dit er in de praktijk uitziet, dan is het totaal inhoudsloos.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee, gewoon niets terugdoen, want anders raak je onschuldige mensen en dat is altijd de verantwoordelijkheid van een beschaafd land.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat moeten ze dan doen, doodknuffelen?
Haha, altijd die kl*te Spanjaardenquote:Op woensdag 8 april 2026 15:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wat een baas die manéén van de weinigen die gewoon zegt zoals het is.
Burgerdoden zoveel mogelijk beperken bijvoorbeeld. Dat zei ik eerder al. Israël is er niet vies van om hele woonwijken maar plat te bombarderen.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je hier wederom geen voorbeelden geeft van een 'volwassen reactie'. Je kunt deze woorden blijven gebruiken, maar als je niet concreet kun onderbouwen hoe dit er in de praktijk uitziet, dan is het totaal inhoudsloos.
Dit even los van het feit dat militair ingrijpen niet gelijkstaat aan terrorisme. Het is namelijk met de intentie terrorisme af te stoppen.
NOEKS!!!quote:Op woensdag 8 april 2026 17:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als dat zo is moet Iran niet gaan huilen als ze nukes koppen.
De enige die ze gebruikt is Ghandi in Civilization 5.quote:
Ah, en vindt je dat de Geneefse Conventies voor beide partijen gelden of eigenlijk alleen voor Israël?quote:Op woensdag 8 april 2026 17:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Burgerdoden zoveel mogelijk beperken bijvoorbeeld. Dat zei ik eerder al. Israël is er niet vies van om hele woonwijken maar plat te bombarderen.
Het verdrag van Geneve naleven zou een volwassen reactie zijn:
1. Bescherming van burgers
Burgers mogen geen doelwit zijn
Bombardementen moeten militaire doelen raken, niet zomaar steden
2. Gewonden en krijgsgevangenen beschermen
Gewonde soldaten moeten verzorgd worden
Krijgsgevangenen mogen niet gemarteld worden
Ze moeten menselijk behandeld worden
3. Verboden wapens en methodes
Sommige dingen zijn verboden zoals:
chemische wapens
biologische wapens
marteling
genocide
4. Proportionaliteit
Je mag niet extreem geweld gebruiken voor een klein militair doel. Dus geen enorme vernietiging als het militair nut klein is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |