Oekraïne/Rusland is ook oorlog.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
soms is het nodig
Hezbollah wil Israel vernietigen, dat wil Israel logischerwijs niet, resultaat is oorlog
https://nos.nl/liveblog/2(...)rmuz#UPDATE-93568335quote:
quote:De Iraanse strijdkrachten zijn doelwitten aan het selecteren om aan te vallen als reactie op de Israëlische aanvallen in Libanon van vandaag. Dat meldt het Iraanse persbureau Tasnim op basis van een anonieme bron. Volgens de bron trekt Iran zich terug uit het tijdelijke bestand als de aanvallen op Libanon doorgaan.
Volgens Iran zou de oorlogsvoering op alle fronten gestopt worden als onderdeel van het staakt-het-vuren. Israël zou dus ook de aanvallen op Libanon moeten staken, volgens Iran.
Israël ontkent dat die afspraak is gemaakt. De bevelhebber van het Israëlische leger liet eerder vanmiddag weten dat Israël de aanvallen tegen Hezbollah in Libanon voortzet.
Iran heeft nu de sterkste kaarten, daar moeten ze gebruik van maken.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:59 schreef Zoddie het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)rmuz#UPDATE-93568335
[..]
Het effect van te snel een zware veroordeling ergens opplakken kost je de waarde van dat begrip, daar moet je zorgvuldig mee omgaan, er is daarna geen escalatiestap meer en de beschuldigde partij kan daarna denken, nou als we dit etiket dan toch al op ons voorhoofd hebben...quote:Op woensdag 8 april 2026 16:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou ja, dat gaat ver. Maar is het opmerkelijk om te zien hoe bepaalde mensen dus het probleem niet bij een Hezbollah leggen, maar bij Israël. Het komt er dan toch echt op neer dat men verwacht dat Israël maar leert leven met zulke terreurgroeperingen.
We wachten immers nog altijd op alternatieve ideeën voor een geweldloze oplossing, die heeft men niet omdat er natuurlijk niet te onderhandelen valt met een groepering die inzet op de vernietiging van een land. Het enige waar je daartegen kunt doen is met militair ingrijpen zulke groeperingen klein houden en hopelijk eens volledig elimineren.
als oekraine terugschiet en burgeslachtoffers maakt dan heb ik daar niet zo heel veel problemen meequote:Op woensdag 8 april 2026 16:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Oekraïne/Rusland is ook oorlog.
Begrijp ik het dan goed dat zeggen dat
Lullig voor die burgerdoden in Oekraïne maar ik geef er niet echt om.
Volstrekt ok is hier?
Burgerdoden goedpraten en oorlog goedpraten is volstrekt ok?
Jij spoort niet. Idioot.
Alle toekomstige bans vanwege pietluttigheden doe ik niks meer mee.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
als oekraine terugschiet en burgeslachtoffers maakt dan heb ik daar niet zo heel veel problemen mee
idioot
lul
mafkees
mooiquote:Op woensdag 8 april 2026 17:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Alle toekomstige bans vanwege pietluttigheden doe ik niks meer mee.
Dat je het even weet. Fijne vond. Met je burgerdoden.
De moderne gedachte is dat je nooit genoeg veiligheid kunt hebben om te gaan betalen als toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:23 schreef recidivist het volgende:
[..]
Beveiligen tegen wie? Er is een akkoord met Iran dus behalve tegen Iraanse raketten/drones: tegen wie moet het beschermt worden?
Rutte is na het Nederlanse ijshockeyteam wel echt de winnaar in dit dramaquote:Op woensdag 8 april 2026 17:09 schreef Tjoent het volgende:
Rutte lacht momenteel weer eens als een boer met kiespijn... behoorlijk ongemakkelijk zo te zien.
Even afleiding zoeken op het eind.
[ x ]
Was je bang voor degradatie?quote:Op woensdag 8 april 2026 17:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Rutte is na het Nederlanse ijshockeyteam wel echt de winnaar in dit drama
Denk ook niet dat het daar heel gezellig is nu de Amerikaantjes zo hard op hun muil zijn gegaan.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:09 schreef Tjoent het volgende:
Rutte lacht momenteel weer eens als een boer met kiespijn... behoorlijk ongemakkelijk zo te zien.
Even afleiding zoeken op het eind.
[ x ]
heel ergquote:
Nou, dat is nog eerder dan ik dacht. Had toch minstens verwacht dat het verdrag iig tot het weekend stand zou houden...quote:
En die kutjoden verzauwen het uiteraard weer. Je verwacht het nietquote:
stel je niet zo aan johquote:Op woensdag 8 april 2026 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
En die kutjoden verzauwen het uiteraard weer. Je verwacht het niet
Maargoed, dat zal wel niet gezegd mogen dus hopelijk worden er nog wat onschuldige burgers doodvermoord, want daar geeft immers niemand wat om en mag gewoon goedgepraat worden hier
In de YT-chat bij de persco van Hegseth was het 'victory' en 'USA USA USA!' gebulder niet van de lucht.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk niet dat het daar heel gezellig is nu de Amerikaantjes zo hard op hun muil zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |