abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 16:22:24 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220534831
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:21 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik ook. Ik snap alleen niet waarom ik niet mag zeggen dat die schutter wellicht beter raak of raker had geschoten, maar dat jij als mod nota bene wel mag zeggen dat vele burgerdoden meer dan acceptabel zijn, want je geeft toch geen flikker om die burgers.

Waarom mag dat wel en waarom mag ik niet posten dat het misschien beter was geweest dat Trump overhoop geknald was?

Ik begrijp het niet. En nee ik ben niet aan het zuigen nu. Leg het uit.
omdat moord goedpraten compleet verboten is op FOK!

dat wist je al voor je het plaatste
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220534836
quote:
88s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
omdat moord goedpraten compleet verboten is op FOK!

dat wist je al voor je het plaatste
Die burgers worden niet vermoord?

Jij praat dat niet goed door te zeggen: ik geef niks om die burgers?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220534842
quote:
19s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:10 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
Hij telt nochtans zijn centen.

Zijn periodes als POTUS hebben hem niet armer gemaakt.
Voor een proleet is er geen betere baan dan politicus om achter de schermen een beetje (boel) bij te tikken.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 16:25:11 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220534846
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:23 schreef vosss het volgende:

[..]
Die burgers worden niet vermoord?

Jij praat dat niet goed door te zeggen: ik geef niks om die burgers?
nee
pi_220534850
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:24 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Hij telt nochtans zijn centen.

Zijn periodes als POTUS hebben hem niet armer gemaakt.
Voor een proleet is er geen betere baan dan politicus om achter de schermen een beetje (boel) bij te tikken.
Trump scheet al op zijn gouden toiletpot voordat jij je eerste miljoentje binnenharkte.
pi_220534855
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Trump scheet al op zijn gouden toiletpot voordat jij je eerste miljoentje binnenharkte.
Dus eigenlijk heeft hij die extra centen helemaal niet nodig.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220534859
quote:
88s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:25 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee
Nou dan laat ik mij even refraseren, ik zou er niks om geven als die schutter een beetje beter had gemikt.

Lullig voor Trump, maar ik geef er niet echt om. :)

Hoe is dat anders dan:

quote:
88s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:01 schreef sp3c het volgende:

lullig voor die burgerdoden maar ik geef er niet echt om
vosss is de naam,
  woensdag 8 april 2026 @ 16:29:06 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220534860
quote:
88s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:21 schreef sp3c het volgende:
Hezbollah is meer Iran georienteerd, dus gebaseerd op oude Duitse doctrines

veel eigen initiatief, veel minder 'embedding in civilian infastructure'
Zeker, ze doen het natuurlijk minder dan Hamas in de Gazastrook heeft gedaan. Maar ook in het Zuiden van Libanon zijn talloze tunnels, en bergdorpjes waar Hezbollah militaire infrastructuur heeft tussen huizen en andere civiele infrastructuur.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 16:29:47 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220534863
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:28 schreef vosss het volgende:

[..]
Nou dan laat ik mij even refraseren, ik zou er niks om geven als die schutter een beetje beter had gemikt.

Lullig voor Trump, maar ik geef er niet echt om. :)

Hoe is dat anders dan:
[..]

je praat nog steeds moord goed

ik praat oorlog goed
  woensdag 8 april 2026 @ 16:30:49 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220534866
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:20 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, en wat stel je dan voor dat Israël doet?
Een volwassenere reactie? Beperken burgerdoden mss?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220534874
quote:
88s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:29 schreef sp3c het volgende:

[..]
je praat nog steeds moord goed

ik praat oorlog goed
Je praat oorlog goed. Juist.
vosss is de naam,
  woensdag 8 april 2026 @ 16:32:46 #237
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220534881
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Kun je ook iets concreets voorstellen? Israël heeft dus te maken met een terreurgroepering die wordt getraind en gefinancierd door het Iraanse regime, die hebben openlijk verkondigd Israël te willen vernietigen, Hezbollah papegaait dat na.

Wat is hier een 'volwassen reactie' op?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 16:33:28 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220534884
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zeker, ze doen het natuurlijk minder dan Hamas in de Gazastrook heeft gedaan. Maar ook in het Zuiden van Libanon zijn talloze tunnels, en bergdorpjes waar Hezbollah militaire infrastructuur heeft tussen huizen en andere civiele infrastructuur.
argument was dat Hezbollah een 'embedding in civilian infastructure' heeft als strategie

die klopt niet
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 16:34:24 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220534897
quote:
86s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:32 schreef vosss het volgende:

[..]
Je praat oorlog goed. Juist.
soms is het nodig

Hezbollah wil Israel vernietigen, dat wil Israel logischerwijs niet, resultaat is oorlog
  woensdag 8 april 2026 @ 16:36:08 #240
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220534908
quote:
88s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
argument was dat Hezbollah een 'embedding in civilian infastructure' heeft als strategie

die klopt niet
Het is er een onderdeel van. Zie ook:
quote:
The embedding of military infrastructure within civilian areas is a significant tactic in modern asymmetrical warfare, particularly in the Middle East, where armed groups and state forces have been accused of using civilian infrastructure—such as residential buildings, schools, hospitals, and mosques—to conceal tunnels, weapon storage sites, and command centers.

Key Aspects of Embedding Military in Civilian Infrastructure:

Hamas in Gaza: The Israel Defense Forces (IDF) have revealed that Hamas has developed extensive tunnel networks beneath densely populated neighborhoods, residential homes, and sensitive sites like hospitals and UNRWA facilities, turning civilian infrastructure into a fortified stronghold.
Hezbollah in Lebanon: Similar practices are observed with Hezbollah, which embeds terror infrastructure in civilian and religious spaces, such as storing weapons and building tunnel shafts within villages.
Iran: Leaked reports suggest Iran's Islamic Revolutionary Guard Corps (IRGC) has embedded its missile program within civilian sites, including telecommunications networks, factories, and sports stadiums.
Human Shields: This strategy often involves placing combatants or military objectives in close proximity to civilians to deter attacks or to use the resulting civilian casualties for propaganda, a practice documented by human rights organizations.

Bron: Google Gemini
pi_220534912
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Denk je dat ze dit niet doen, met de militaire macht van Israël had Hamas binnen een dag tot stof kunnen wederkeren, echter kiest Israël ervoor om toch maar hun uiterste beste te doen om burgerdoelen niet te raken, ook al verschuilt in ieder ziekenhuis en kinderdagverblijf zich wel een Hamas terrorist, omdat men in Israël het leven viert en niet de dood en ze nog eer en trots in hun ziel hebben.
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 16:38:43 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220534928
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is er een onderdeel van. Zie ook:
[..]

nee is allemaal onzin, elk leger ter wereld heeft locaties in civiele objecten, onze krijgsmacht heeft eenlocatie op utrecht centraal om maar wat te noemen

dat maakt het nog geen doctrine
  woensdag 8 april 2026 @ 16:40:08 #243
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220534936
quote:
88s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee is allemaal onzin, elk leger ter wereld heeft locaties in civiele objecten, onze krijgsmacht heeft eenlocatie op utrecht centraal om maar wat te noemen

Dat is natuurlijk iets anders dan je ingraven bij woonhuizen of andere dagdagelijkse plekken te gebruiken voor raketinstalltties of wapenopslag.
pi_220534942
En wellicht had Israël geheel Gaza en zuidelijk Libanon maar moeten uitroeien, men noemt de reactie en tegenaanval van Israël op de massamoord van 7 oktober toch al een genocide, wat wil Progressief Links in Nederland het dan noemen als we de hele zooi gewoon laten verdampen, zegt u het maar hoor?
pi_220534950
quote:
88s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
Israel is buiten beeld Hezbolla een pak slaag aan het geven

das winst
Ah, ja vandaar dat al die burgerdoelen weer eens aangevallen worden. Uhu, logisch.

quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, het bestand is enkel tussen Iran en de VS & Israël.

Dat Israël doorgaat Hezbollah doelwitten te raken is uitstekend. Libanon heeft veel te lang een terreurorganisatie de vrije hand gegeven in het eigen land, die het iedere keer nodig vindt om Israël aan te vallen. Play stupid games, win stupid prizes.
Israel plays stupid games, maar wanneer winnen die dan eens stupid prizes?

Israël maakt zich, alweer, schuldig aan oorlogs en humanitaire misdaden.
Alle partijen leggen de wapens neer, maar wie WEER niet? Israël.

Weer valt Israel anderen aan.

Maar hè wat anders van jouw act te verwachten?
Israël mag weer de gruwelijkste dingen uitvoeren, maar altijd sta je klaar met je leugens en onzin.
pi_220534952
quote:
88s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

:')
pi_220534975
De eerste Nederlandse soldaat die achter een kinderwagen gaat schuilen in oorlogstijd daar weet de Militaire Krijgsraad wel raad mee.

Uiteindelijk maakt het in een beschaafd land wel veel uit of dat je een laf of een moedig mens bent.
  woensdag 8 april 2026 @ 16:53:44 #248
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220534988
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:43 schreef UitStraling het volgende:
En wellicht had Israël geheel Gaza en zuidelijk Libanon maar moeten uitroeien, men noemt de reactie en tegenaanval van Israël op de massamoord van 7 oktober toch al een genocide, wat wil Progressief Links in Nederland het dan noemen als we de hele zooi gewoon laten verdampen, zegt u het maar hoor?
Nou ja, dat gaat ver. Maar is het opmerkelijk om te zien hoe bepaalde mensen dus het probleem niet bij een Hezbollah leggen, maar bij Israël. Het komt er dan toch echt op neer dat men verwacht dat Israël maar leert leven met zulke terreurgroeperingen.

We wachten immers nog altijd op alternatieve ideeën voor een geweldloze oplossing, die heeft men niet omdat er natuurlijk niet te onderhandelen valt met een groepering die inzet op de vernietiging van een land. Het enige waar je daartegen kunt doen is met militair ingrijpen zulke groeperingen klein houden en hopelijk eens volledig elimineren.
pi_220534999
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 16:57:29 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220535007
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Denk je dat ze dit niet doen, met de militaire macht van Israël had Hamas binnen een dag tot stof kunnen wederkeren, echter kiest Israël ervoor om toch maar hun uiterste beste te doen om burgerdoelen niet te raken, ook al verschuilt in ieder ziekenhuis en kinderdagverblijf zich wel een Hamas terrorist, omdat men in Israël het leven viert en niet de dood en ze nog eer en trots in hun ziel hebben.
nee soms komt er een burgerdoel onder vuur te liggen om de een of andere roden

soms per ongeluk, soms niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')