omdat moord goedpraten compleet verboten is op FOK!quote:Op woensdag 8 april 2026 16:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook. Ik snap alleen niet waarom ik niet mag zeggen dat die schutter wellicht beter raak of raker had geschoten, maar dat jij als mod nota bene wel mag zeggen dat vele burgerdoden meer dan acceptabel zijn, want je geeft toch geen flikker om die burgers.
Waarom mag dat wel en waarom mag ik niet posten dat het misschien beter was geweest dat Trump overhoop geknald was?
Ik begrijp het niet. En nee ik ben niet aan het zuigen nu. Leg het uit.
Die burgers worden niet vermoord?quote:Op woensdag 8 april 2026 16:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat moord goedpraten compleet verboten is op FOK!
dat wist je al voor je het plaatste
Hij telt nochtans zijn centen.quote:
neequote:Op woensdag 8 april 2026 16:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Die burgers worden niet vermoord?
Jij praat dat niet goed door te zeggen: ik geef niks om die burgers?
Trump scheet al op zijn gouden toiletpot voordat jij je eerste miljoentje binnenharkte.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij telt nochtans zijn centen.
Zijn periodes als POTUS hebben hem niet armer gemaakt.
Voor een proleet is er geen betere baan dan politicus om achter de schermen een beetje (boel) bij te tikken.
Dus eigenlijk heeft hij die extra centen helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump scheet al op zijn gouden toiletpot voordat jij je eerste miljoentje binnenharkte.
Nou dan laat ik mij even refraseren, ik zou er niks om geven als die schutter een beetje beter had gemikt.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 16:01 schreef sp3c het volgende:
lullig voor die burgerdoden maar ik geef er niet echt om
Zeker, ze doen het natuurlijk minder dan Hamas in de Gazastrook heeft gedaan. Maar ook in het Zuiden van Libanon zijn talloze tunnels, en bergdorpjes waar Hezbollah militaire infrastructuur heeft tussen huizen en andere civiele infrastructuur.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:21 schreef sp3c het volgende:
Hezbollah is meer Iran georienteerd, dus gebaseerd op oude Duitse doctrines
veel eigen initiatief, veel minder 'embedding in civilian infastructure'
je praat nog steeds moord goedquote:Op woensdag 8 april 2026 16:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dan laat ik mij even refraseren, ik zou er niks om geven als die schutter een beetje beter had gemikt.
Lullig voor Trump, maar ik geef er niet echt om.
Hoe is dat anders dan:
[..]
Een volwassenere reactie? Beperken burgerdoden mss?quote:Op woensdag 8 april 2026 16:20 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, en wat stel je dan voor dat Israël doet?
Je praat oorlog goed. Juist.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
je praat nog steeds moord goed
ik praat oorlog goed
Kun je ook iets concreets voorstellen? Israël heeft dus te maken met een terreurgroepering die wordt getraind en gefinancierd door het Iraanse regime, die hebben openlijk verkondigd Israël te willen vernietigen, Hezbollah papegaait dat na.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een volwassenere reactie? Beperken burgerdoden mss?
argument was dat Hezbollah een 'embedding in civilian infastructure' heeft als strategiequote:Op woensdag 8 april 2026 16:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, ze doen het natuurlijk minder dan Hamas in de Gazastrook heeft gedaan. Maar ook in het Zuiden van Libanon zijn talloze tunnels, en bergdorpjes waar Hezbollah militaire infrastructuur heeft tussen huizen en andere civiele infrastructuur.
soms is het nodigquote:
Het is er een onderdeel van. Zie ook:quote:Op woensdag 8 april 2026 16:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
argument was dat Hezbollah een 'embedding in civilian infastructure' heeft als strategie
die klopt niet
quote:The embedding of military infrastructure within civilian areas is a significant tactic in modern asymmetrical warfare, particularly in the Middle East, where armed groups and state forces have been accused of using civilian infrastructure—such as residential buildings, schools, hospitals, and mosques—to conceal tunnels, weapon storage sites, and command centers.
Key Aspects of Embedding Military in Civilian Infrastructure:
Hamas in Gaza: The Israel Defense Forces (IDF) have revealed that Hamas has developed extensive tunnel networks beneath densely populated neighborhoods, residential homes, and sensitive sites like hospitals and UNRWA facilities, turning civilian infrastructure into a fortified stronghold.
Hezbollah in Lebanon: Similar practices are observed with Hezbollah, which embeds terror infrastructure in civilian and religious spaces, such as storing weapons and building tunnel shafts within villages.
Iran: Leaked reports suggest Iran's Islamic Revolutionary Guard Corps (IRGC) has embedded its missile program within civilian sites, including telecommunications networks, factories, and sports stadiums.
Human Shields: This strategy often involves placing combatants or military objectives in close proximity to civilians to deter attacks or to use the resulting civilian casualties for propaganda, a practice documented by human rights organizations.
Bron: Google Gemini
Denk je dat ze dit niet doen, met de militaire macht van Israël had Hamas binnen een dag tot stof kunnen wederkeren, echter kiest Israël ervoor om toch maar hun uiterste beste te doen om burgerdoelen niet te raken, ook al verschuilt in ieder ziekenhuis en kinderdagverblijf zich wel een Hamas terrorist, omdat men in Israël het leven viert en niet de dood en ze nog eer en trots in hun ziel hebben.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een volwassenere reactie? Beperken burgerdoden mss?
nee is allemaal onzin, elk leger ter wereld heeft locaties in civiele objecten, onze krijgsmacht heeft eenlocatie op utrecht centraal om maar wat te noemenquote:Op woensdag 8 april 2026 16:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is er een onderdeel van. Zie ook:
[..]
Dat is natuurlijk iets anders dan je ingraven bij woonhuizen of andere dagdagelijkse plekken te gebruiken voor raketinstalltties of wapenopslag.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is allemaal onzin, elk leger ter wereld heeft locaties in civiele objecten, onze krijgsmacht heeft eenlocatie op utrecht centraal om maar wat te noemen
dat maakt het nog geen doctrine
Ah, ja vandaar dat al die burgerdoelen weer eens aangevallen worden. Uhu, logisch.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Israel is buiten beeld Hezbolla een pak slaag aan het geven
das winst
Israel plays stupid games, maar wanneer winnen die dan eens stupid prizes?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, het bestand is enkel tussen Iran en de VS & Israël.
Dat Israël doorgaat Hezbollah doelwitten te raken is uitstekend. Libanon heeft veel te lang een terreurorganisatie de vrije hand gegeven in het eigen land, die het iedere keer nodig vindt om Israël aan te vallen. Play stupid games, win stupid prizes.
quote:Op woensdag 8 april 2026 16:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is allemaal onzin, elk leger ter wereld heeft locaties in civiele objecten, onze krijgsmacht heeft eenlocatie op utrecht centraal om maar wat te noemen
dat maakt het nog geen doctrine
Nou ja, dat gaat ver. Maar is het opmerkelijk om te zien hoe bepaalde mensen dus het probleem niet bij een Hezbollah leggen, maar bij Israël. Het komt er dan toch echt op neer dat men verwacht dat Israël maar leert leven met zulke terreurgroeperingen.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:43 schreef UitStraling het volgende:
En wellicht had Israël geheel Gaza en zuidelijk Libanon maar moeten uitroeien, men noemt de reactie en tegenaanval van Israël op de massamoord van 7 oktober toch al een genocide, wat wil Progressief Links in Nederland het dan noemen als we de hele zooi gewoon laten verdampen, zegt u het maar hoor?
nee soms komt er een burgerdoel onder vuur te liggen om de een of andere rodenquote:Op woensdag 8 april 2026 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ze dit niet doen, met de militaire macht van Israël had Hamas binnen een dag tot stof kunnen wederkeren, echter kiest Israël ervoor om toch maar hun uiterste beste te doen om burgerdoelen niet te raken, ook al verschuilt in ieder ziekenhuis en kinderdagverblijf zich wel een Hamas terrorist, omdat men in Israël het leven viert en niet de dood en ze nog eer en trots in hun ziel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |