abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220527863
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat valt nog vies tegen. Er is nog altijd een grote groep maga adepten
Ik denk dat procentueel meer mensen tegen het huidige regime van de VS zijn, dan dat er procentueel mensen in Iran dat zijn.

Oftewel genoeg aanleiding voor een groot ingrijpen, toch?
pi_220527869
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom gaan ze eigenlijk nog?
Schandalig.
Omdat Trump anders boos wordt. En de VVD dan ook en het kabinet laat vallen. Net zoals ze deden met NSC inzake Israel waarna NSC eruit stapte
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:35:17 #203
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220527874
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom gaan ze eigenlijk nog?
Schandalig.
Trump vind Maxima wel sexy, dus dan is er wel wat te regelen.
pi_220527884
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hebben we Dilan Yesilgoz nog gehoord nadat zij haar haren afknipte voor de Iraanse vrouwen en een paar jaar later een meisjesschool door de VS werd opgeblazen?
Verouderde informatie en onzorgvuldig handelen, meer is het niet.
pi_220527886
quote:

[..]
Hebben we Dilan Yesilgoz nog gehoord nadat zij haar haren afknipte voor de Iraanse vrouwen en een paar jaar later een meisjesschool door de VS werd opgeblazen?
Dat benoem je nu al meer dan tien keer, ik heb zo'n vermoeden dat die sukkels dat niet met opzet hebben zitten bombarderen, toch, met onderweg naar dat gevaarlijke uranium. En Dilan lijkt mij nog steeds een tegenstander van het Iraans regime.
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:37:14 #206
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220527887
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Inmiddels wel, ja.
Nee hoor, de huidige situatie in de Gazastrook is geen 'strafkamp' maar een resultaat van het gedachtegoed en de daaruit voortvloeiende acties van de Palestijnen zelf, namelijk: extremistisch moslimfundamentalisme (gedachtegoed), antisemitisme (gedachtegoed), gevoelens van Arabisch suprematie (gedachtegoed - met name in het verleden speelde dit een grote rol) en terrorisme (gedrag).

Dit had al veel eerder aangepakt moeten worden en nog vele malen harder dan nu is gebeurd. Nu is de ook telkens weer opgebroken doordat Israël moest dealen met het hysterische selectieve gejammer in de internationale gemeenschap. En ook waren er natuurlijk de gijzelaars die bevrijd moesten worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220527889
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:18 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Historisch besef van een pannekoek.

De martelpraktijken onder het bewind van de Sjah van Iran (Mohammad Reza Pahlavi) werden voornamelijk uitgevoerd door de beruchte geheime dienst SAVAK tussen 1957 en 1979. Amnesty International omschreef de situatie in 1975 als een van de ergste ter wereld wat betreft mensenrechten, met systematisch gebruik van marteling.
Inderdaad. Europa kon er ook wat van, tot na de tweede wereldoorlog en de oprichting van (de voorlopers van) de EU. Japan was daar ook berucht om. Vergeet de slavernij in de VS niet. En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan.

Het idee is om de zaak beter te maken, niet om daar naar te wijzen als excuus voor je eigen gedrag. Wat Trump bijvoorbeeld continu doet.
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:38:24 #208
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220527892
quote:

[..]
Aan de andere kant, Trump heeft gewonnen dankzij de zgn 'independents' waarvan inmiddels nog maar een kwart achter z'n beleid staat en dat is met 40+ procent met afstand de grootste groep kiezers in de VS. Althans, paar weken geleden was het 25%, misschien dat het inmiddels alweer minder is.
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:39:08 #209
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220527897
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, de huidige situatie in de Gazastrook is geen 'strafkamp' maar een resultaat van het gedachtegoed en de daaruit voortvloeiende acties van de Palestijnen zelf, namelijk: extremistisch moslimfundamentalisme (gedachtegoed), antisemitisme (gedachtegoed), gevoelens van Arabisch suprematie (gedachtegoed - met name in het verleden speelde dit een grote rol) en terrorisme (gedrag).

Dit had al veel eerder aangepakt moeten worden en nog vele malen harder dan nu is gebeurd. Nu is de ook telkens weer opgebroken doordat Israël moest dealen met het hysterische selectieve gejammer in de internationale gemeenschap. En ook waren er natuurlijk de gijzelaars die bevrijd moesten worden.
Neeeeeeee niet hier! :X
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220527912
Trump brengt in ieder geval meer hysterische juffertjes hysterisch aan het gillen dan The Beatles of The Back Street Boys in hun tijd.
  Forum Admin dinsdag 7 april 2026 @ 18:39:48 #211
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220527913
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:38 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Aan de andere kant, Trump heeft gewonnen dankzij de zgn 'independents' waarvan inmiddels nog maar een kwart achter z'n beleid staat en dat is met 40+ procent met afstand de grootste groep stemmers in de VS. Althans, paar weken geleden was het 25%, misschien dat het inmiddels alweer minder is.
Het kwaad is nu al geschiedt natuurlijk..we zitten nog 2.5 jaar met die mafketel opgescheept.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:40:50 #212
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220527929
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het kwaad is nu al geschiedt natuurlijk..we zitten nog 2.5 jaar met die mafketel opgescheept.
Misschien wel, maar misschien ook niet want de midterms komen er aan in november. :)
pi_220527939
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat benoem je nu al meer dan tien keer, ik heb zo'n vermoeden dat die sukkels dat niet met opzet hebben zitten bombarderen, toch, met onderweg naar dat gevaarlijke uranium. En Dilan lijkt mij nog steeds een tegenstander van het Iraans regime.
Een van de zoveelste "foutje, oeps" van de Amerikanen en Israeliers.

Gelukkig weten weinigen hier dat er daarbij de systemen van Palentir worden gebruikt. Je weet wel waarvan Peter Thiel de baas van is en Project 2025 van de Heritage Foundation gefinancierd heeft.

Overigens onze politie gebruikt ook de systemen van Palentir.

Voor de VS en Israel is verschillende oorlogen voeren op dit moment heel winstgevend. Kan het oorlog budget naar 1,5 triljoen dollar per jaar verhoogd worden
pi_220527957
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:37 schreef HowardRoark het volgende:
Hoe had het "harder aangepakt" moeten worden?

Door een genocide? Mag je volgens mij best zeggen op dit forum

En wie had het moeten targeten? Baby's? Vrouwen? Artsen? Journalisten? Of alleen Palestijnen zelf?
pi_220527984
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Een van de zoveelste "foutje, oeps" van de Amerikanen en Israeliers.

Gelukkig weten weinigen hier dat er daarbij de systemen van Palentir worden gebruikt. Je weet wel waarvan Peter Thiel de baas van is en Project 2025 van de Heritage Foundation gefinancierd heeft.

Overigens onze politie gebruikt ook de systemen van Palentir.

Voor de VS en Israel is verschillende oorlogen voeren op dit moment heel winstgevend. Kan het oorlog budget naar 1,5 triljoen dollar per jaar verhoogd worden
Ja, dat 'foutje' was niet de bedoeling, vermoed ik. Tig demonstranten tegen het regime door de kop schieten wel.
pi_220527993
Zou het echt om 20:00 uur gebeuren of stijgen dan de vliegtuigen op?
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:44:11 #217
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220527994
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:32 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als er hier nukes gebruikt gaan worden dan is het hek van de dam. Dan kan Rusland ze in Oekraïne ook taktisch inzetten als hun offensief niet vlot. Etc.
Ik ben er bang voor
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220528005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
We zitten ook al 47 jaar met de Ayatollahs opgescheept, al 78 jaar met de Il-sung's en alweer 27 jaar met Vladimir Poetin, dat korte poosje Trump overleven we ook wel weer.
pi_220528009
Tja, wat we sinds oktober 2022 via sociale media live hebben kunnen aanschouwen in de Gazastrook, laat zien hoe genocide steeds meer genormaliseerd raakt. Dat is het effect van een glijdende schaal. Deze genocide werd bovendien ontkend of gesteund door onder andere de Verenigde Staten, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Het is de taak van historici om dit nauwkeurig vast te leggen.

Ik denk niet dat Iran het laatste zal zijn. Als je dit eenmaal in gang zet, is er geen weg meer terug. Er is immers al een lange geschiedenis van. Het begon met de uitroeiing van de inheemse bevolking in Amerika en zette zich na 1945 voort met honderdduizenden doden in onder meer Vietnam, Korea en Irak. Het is een aaneenschakeling van bloedbaden.

Het verschil is dat Trump dit minder verhullend presenteert. Waar anderen het beleid vaak in liberale termen verpakken, spreekt hij er directer over. Daardoor wordt het zelfs voor de meest trouwe aanhangers van de Verenigde Staten moeilijker om het te rechtvaardigen.
  Forum Admin dinsdag 7 april 2026 @ 18:46:31 #220
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220528013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]
We zitten ook al 47 jaar met de Ayatollahs opgescheept, al 78 jaar met de Il-sung's en alweer 27 jaar met Vladimir Poetin, dat korte poosje Trump overleven we ook wel weer.
Natuurlijk, maar hoeveel schade gaat hij nog aanrichten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220528015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:18 schreef Saekerhett het volgende:
. Weer een statement zonder bron.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:15 schreef Saekerhett het volgende:
Het zou zo mooi zijn: zonder verder geweld dat verschrikkelijke regime weg. Atoomprogramma Iran weg. Terug naar de jaren '70, naar het oude 'Perzië'. Gelukkige bevolking van Iran. Straat van Hormuz weer open. Olieprijzen weer normaal.
En wat is jouw bron dan van gelukkige bevolking onder de shah? :')
pi_220528017
quote:

[..]
We?
pi_220528021
quote:

[..]
Als er hier nukes gebruikt gaan worden dan is het hek van de dam. Dan kan Rusland ze in Oekraïne ook taktisch inzetten als hun offensief niet vlot. Etc.
Denk je nou werkelijk dat die domme Trump en die zuiplap van een Hegseth überhaupt kunnen nadenken over de gevolgen?

Dan geef je ze echt te veel credits vrees ik.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220528023
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:44 schreef TheJanitor het volgende:
Zou het echt om 20:00 uur gebeuren of stijgen dan de vliegtuigen op?
2 uur onze tijd.

En niemand die het verder weet.
pi_220528027
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Natuurlijk, maar hoeveel schade gaat hij nog aanrichten.
Eens.
pi_220528041
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:45 schreef Peppert het volgende:
Tja, wat we sinds oktober 2022 via sociale media live hebben kunnen aanschouwen in de Gazastrook, laat zien hoe genocide steeds meer genormaliseerd raakt. Dat is het effect van een glijdende schaal. Deze genocide werd bovendien ontkend of gesteund door onder andere de Verenigde Staten, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Het is de taak van historici om dit nauwkeurig vast te leggen.

Ik denk niet dat Iran het laatste zal zijn. Als je dit eenmaal in gang zet, is er geen weg meer terug. Er is immers al een lange geschiedenis van. Het begon met de uitroeiing van de inheemse bevolking in Amerika en zette zich na 1945 voort met honderdduizenden doden in onder meer Vietnam, Korea en Irak. Het is een aaneenschakeling van bloedbaden.

Het verschil is dat Trump dit minder verhullend presenteert. Waar anderen het beleid vaak in liberale termen verpakken, spreekt hij er directer over. Daardoor wordt het zelfs voor de meest trouwe aanhangers van de Verenigde Staten moeilijker om het te rechtvaardigen.
Zo veel mogelijk westerse landen lid maken van de EU, om te beginnen. En dan handelsverdragen en samenwerkingsverbanden met de rest van de wereld. En kernenergie, natuurlijk!
pi_220528044
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:46 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
We?
U woont hopelijk ook op dezelfde planeet?
pi_220528056
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
2 uur onze tijd.

En niemand die het verder weet.
Woon in Queens op de 27ste verdieping. Heb prachtig uitzicht op Manhattan. Mocht het escaleren is New York natuurlijk de lul. Maar heb ik wel front row seats.
pi_220528080
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]
U woont hopelijk ook op dezelfde planeet?
Ja en net als iedereen (?) maak ik mij meer zorgen om die halve gare in de VS dan wat voor fanatieke ayatolla in Iran.
pi_220528112
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en net als iedereen (?) maak ik mij meer zorgen om die halve gare in de VS dan wat voor fanatieke ayatolla in Iran.
Dit is dan omdat je meer aan jezelf denkt dan dan aan je medemens?
pi_220528122
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Woon in Queens op de 27ste verdieping. Heb prachtig uitzicht op Manhattan. Mocht het escaleren is New York natuurlijk de lul. Maar heb ik wel front row seats.
Nice!

Doe eens een pic van het uitzicht vanaf de 27ste daar. :Y
vosss is de naam,
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:52:28 #232
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220528128
Europese politici/presidenten/premiers die iets durven te zeggen over het uitroeien van een beschaving opmerking?
pi_220528140
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:46 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
We?
Jij stapt voortijdig uit het leven, dat kan en mag natuurlijk O-)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:53:21 #234
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528145
quote:

[..]
Dat valt eigenlijk enorm mee. Dat label worden met een veel te brede kwart uitgedeeld. Zodra je ook maar iets positiefs vindt van de Trump-regering wordt je meteen weggezet als een 'MAGA', maar zo werkt het niet. Zelf krijg ik bijvoorbeeld regelmatig allerlei mentions van users omdat ik MAGA zou zijn. Mijn visie daarentegen is altijd vrij helder geweest:

Ik ben verre van een groot fan van de persoon Trump, dat is een enorme narcist die soms wellicht grappig uit de hoek kan komen, maar over het algemeen veel te grof en totaal ongeschikt voor de politiek.

Ik kan mij daarentegen wel vinden in een aanzienlijk aantal beleidsplannen van de Trump-regering, andere heb ik juist weer openlijk bekritiseerd (de idiote importheffingen bijvoorbeeld of uitspraken over Oekraïne). Wat mij betreft is dat dan ook een genuanceerde conservatieve blik.

Hier ben ik altijd open en duidelijk over geweest. Dat doet er echter niet toe, ik wordt structureel als een doorgewinterde MAGA aanhanger weggezet en krijg sneren zoals 'Trump is jouw held toch?' 'Jij vindt Trump fantastisch' etc.

Zulke mensen willen het dan ook niet begrijpen en hebben blijkbaar een soort vijandbeeld nodig om tegen te kunnen ageren, dat men zelfs bereid is dit zelf op te tuigen. Het is eigenlijk wel fascinerend om te aanschouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220528146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:52 schreef Momo het volgende:
Europese politici/presidenten/premiers die iets durven te zeggen over het uitroeien van een beschaving opmerking?
Alleen Jetten die gezegd heeft dat dat niet helpt om daarmee te dreigen. En dat het ook nog een dreigement is dus nog niet echt.
vosss is de naam,
pi_220528152
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
King of Queens.
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:53:52 #237
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528155
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:45 schreef Peppert het volgende:

Er is nooit een genocide in de Gazastrook geweest.
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 18:54:52 #238
364681 over_hedge
pi_220528162
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
goede bait. 10/10
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:55:20 #239
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528166
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]
goede bait. 10/10
Geen bait, feiten. Probeer dat ook eens.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:48 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zo veel mogelijk westerse landen lid maken van de EU, om te beginnen. En dan handelsverdragen en samenwerkingsverbanden met de rest van de wereld. En kernenergie, natuurlijk!
Welke landen zit je aan te denken?
pi_220528167
quote:

[..]
In Armenie ook niet.
  FOK!Fotograaf dinsdag 7 april 2026 @ 18:55:57 #241
364681 over_hedge
pi_220528172
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Geen bait, feiten. Probeer dat ook eens.
[..]
Welke landen zit je aan te denken?
Nou ik zit nog steeds te wachten op user die volgens jou hamas goedkeuren.
Met je feiten :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 7 april 2026 @ 18:58:04 #242
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528181
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
In Armenie ook niet.
In Armenië wel. Daar zijn namelijk systematisch enorme aantallen Armenen vermoord vanwege hun etniciteit.

De enige die dit in het conflict tussen Israël en de Palestijnen zouden willen doen, zijn de Palestijnen zelf jegens Israëlische Joden. Daarom is het ook een bizar staaltje victim-blaming om juist Israël te betichten van een genocide op Palestijnen.
pi_220528188
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, dat 'foutje' was niet de bedoeling, vermoed ik. Tig demonstranten tegen het regime door de kop schieten wel.
Een oorlog beginnen, kinderen opblazen en daarna dreigen met kernwapens om de hele bevolking te vermoorden kan het beste land overkomen.

Zijn wij al bezig met een nieuwe Hawija?
pi_220528192
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In Armenië wel. Daar zijn namelijk systematisch enorme aantallen Armenen vermoord vanwege hun etniciteit.
Goh? Tssssk, dat waren toch ook allemaal terroristen?
pi_220528198
quote:

[..]
Mijn god wat een treurnis :')

Trump dreigt met kernwapens en wilt Europa binnenvallen maar somehow gaat het bij UitStraling om Kim Jong Un
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:00:10 #246
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220528199
Mocht het vannacht losgaan op civiele doelen, dan volgt er direct daarna ook een arrestatiebevel voor Trump van het ICC?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220528201
quote:

[..]
Ik zie het ook nog wel gebeuren, vooral met Netanyahu. Die heeft wel door dat als dit niets wordt, wat het geval is, want als de Iraanse staat overleefd is dat kernwapen de grootste prioriteit. Wat ga je dan doen? Preventief nuken nu, want wat ze nu doen werkt niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:00:35 #248
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Goh? Tssssk, dat waren toch ook allemaal terroristen?
Aldus wie?
pi_220528209
quote:

[..]
Dat valt eigenlijk enorm mee. Dat label worden met een veel te brede kwart uitgedeeld. Zodra je ook maar iets positiefs vindt van de Trump-regering wordt je meteen weggezet als een 'MAGA', maar zo werkt het niet. Zelf krijg ik bijvoorbeeld regelmatig allerlei mentions van users omdat ik MAGA zou zijn. Mijn visie daarentegen is altijd vrij helder geweest:

Ik ben verre van een groot fan van de persoon Trump, dat is een enorme narcist die soms wellicht grappig uit de hoek kan komen, maar over het algemeen veel te grof en totaal ongeschikt voor de politiek.

Ik kan mij daarentegen wel vinden in een aanzienlijk aantal beleidsplannen van de Trump-regering, andere heb ik juist weer openlijk bekritiseerd (de idiote importheffingen bijvoorbeeld of uitspraken over Oekraïne). Wat mij betreft is dat dan ook een genuanceerde conservatieve blik.

Hier ben ik altijd open en duidelijk over geweest. Dat doet er echter niet toe, ik wordt structureel als een doorgewinterde MAGA aanhanger weggezet en krijg sneren zoals 'Trump is jouw held toch?' 'Jij vindt Trump fantastisch' etc.

Zulke mensen willen het dan ook niet begrijpen en hebben blijkbaar een soort vijandbeeld nodig om tegen te kunnen ageren, dat men zelfs bereid is dit zelf op te tuigen. Het is eigenlijk wel fascinerend om te aanschouwen.
Waar wordt jij als MAGA gezien?
pi_220528210
quote:

[..]
Is de aarde plat?
pi_220528212
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Aldus wie?
Aldus de Turkse regering.
pi_220528216
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Mocht het vannacht losgaan op civiele doelen, dan volgt er direct daarna ook een arrestatiebevel voor Trump van het ICC?
Dan ligt de USS Nimitz binnen een week voor de Haagse kust.
pi_220528219
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Mij lijkt dat een grote fout, dat heb ik ook al eerder aangegeven. Ik verwijd het gros van de Iraniërs niets, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Palestijnen.
Iraniërs worden zonder schifting aan te brengen gestraft. Met of zonder kernbom. Ook onder de huidige bombardememten.

En als jij of ik hier in NL iets zou aanhangen dat door een buitenlandse mogendheid niet geliefd is, dan betekent dat niet dat wij als personen die gewoon een dagelijks leven willen lijden met weinig weerstand, moeten worden gestraft. Waarom moet wij met de dood gestraft worden voor een stem die we uitgebracht hebben?

In die zin is een kernbom ook "maar" een grotere bom met statistisch een veelvoud meer kans op slachtoffers, als dat een doel op zich is.

Voor een volk dat er al dagelijks vanuit gaat dat de lopende dag de laatste kan zijn omdat ze zogenaamd met bombardementen van een onderdrukking worden gered, is dit ook gekgenoeg geen vrees.

Het is alleen vrees voor degenen die niet op slag dood gaan en de langzamere weg naar de dood belijden en degenen die verontreiniging van voedsel riskeren. Ook in andere landen.

Verder. Verwijten van wat? We delen de mening over Hamas zonder twijfel. Maar je kunt een Israeliër die het regime wel of niet steunt niet veroordelen op "het Israelisch en Joods zijn" Idem met Palestijnen. Het idee van een verheven volk gaat er bij mij niet in.
pi_220528223
Ik
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik verwacht dat het ICC wacht tot na november. Maar dat Trump dan de "The Hague Invasion Act" probeert in te zetten.
pi_220528225
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dan kan jij mooi ons verdedigen aan de frontlinie :)
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:03:30 #256
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220528226
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:52 schreef Momo het volgende:
Je moet een dictator niet storen als ie z'n hele land de vernieling in helpt. Stukje Sun Tsu in uitvoering ;)
pi_220528228
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

De enige die dit in het conflict tussen Israël en de Palestijnen zouden willen doen, zijn de Palestijnen zelf jegens Israëlische Joden. Daarom is het ook een bizar staaltje victim-blaming om juist Israël te betichten van een genocide op Palestijnen.
Het is nog geen klare wijn, maar ik durf zeker te stellen dat er punten zijn waarop je Israël van genocide kan betichten. Dat mag je blijkbaar niet zeggen, want Israël, maar dat geen genocide een uitgemaakte zaak is, dat is echt niet zo.

En ik beweer niet dat Israël daadwerkelijk genocide pleegt hé.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:04:45 #258
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528233
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Aldus de Turkse regering.
De Turkse regering heeft nooit gezegd dat Armenen terroristen waren, maar simpelweg gedaan alsof de hele situatie zich niet heeft voorgedaan.
pi_220528239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:01 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Is de aarde plat?
Mooie genocide, water, voedsel, elektriciteit, inentingen, kankerpatiëntjes evacueren, toch net even die kinderwagen proberen te missen, frappant dat de Joden niet snappen hoe een genocide zou moeten werken.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:05:37 #260
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220528241
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]
We hebben daar @Haags zitten, dus ik maak me geen zorgen
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:05:44 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220528242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:14 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ze kunnen beter een hoop van deze kopen en de Patriot systemen aan Oekraïne geven:

Bekijk deze YouTube-video
De vs heeft tig opslag plaatsen met oude meuk wat ze gewoon prima aan Oekraiene kunnen doneren oude Abrahams en Bradley's die gewoon staan weg te roesten.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220528246
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dan kan jij mooi ons verdedigen aan de frontlinie :)
Ik ben veel meer op mijn plekje met orders geven.
pi_220528251
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ach als Trump het kan, waarom jij niet
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:07:21 #264
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528256
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Iraniërs worden zonder schifting aan te brengen gestraft. Met of zonder kernbom. Ook onder de huidige bombardememten.

En als jij of ik hier in NL iets zou aanhangen dat door een buitenlandse mogendheid niet geliefd is, dan betekent dat niet dat wij als personen die gewoon een dagelijks leven willen lijden met weinig weerstand, moeten worden gestraft. Waarom moet wij met de dood gestraft worden voor een stem die we uitgebracht hebben?

In die zin is een kernbom ook "maar" een grotere bom met statistisch een veelvoud meer kans op slachtoffers, als dat een doel op zich is.

Voor een volk dat er al dagelijks vanuit gaat dat de lopende dag de laatste kan zijn omdat ze zogenaamd met bombardementen van een onderdrukking worden gered, is dit ook gekgenoeg geen vrees.

Het is alleen vrees voor degenen die niet op slag dood gaan en de langzamere weg naar de dood belijden en degenen die verontreiniging van voedsel riskeren. Ook in andere landen.

Verder. Verwijten van wat? We delen de mening over Hamas zonder twijfel. Maar je kunt een Israeliër die het regime wel of niet steunt niet veroordelen op "het Israelisch en Joods zijn" Idem met Palestijnen. Het idee van een verheven volk gaat er bij mij niet in.
Nee hoor, in de Iraanse samenleving is zowaar nog een scheiding tussen burgers en strijders.

Je lijkt namelijk dit concept niet goed te begrijpen. Het aanbrengen van een scheiding tussen burger en strijder is een taak van een partij zelf, niet van de tegenstander. Israël richt zich ook op militaire doelen, dit in tegenstelling tot het regime van Iran dat zich juist richt op dichtbevolkte gebieden in Israël. En opmerkelijk genoeg horen we daar nooit enige ophef over.
pi_220528260
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Turkse regering heeft nooit gezegd dat Armenen terroristen waren, maar simpelweg gedaan alsof de hele situatie zich niet heeft voorgedaan.
En de regering van Israel idemdito, gewoon wat terroristen uit ziekenhuizen weggeblazen.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:08:21 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220528262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Mooie genocide, water, voedsel, elektriciteit, inentingen, kankerpatiëntjes evacueren, toch net even die kinderwagen proberen te missen, frappant dat de Joden niet snappen hoe een genocide zou moeten werken.
Laat ze een voorbeeld nemen aan Moslims in Sudan, die moorden en verkrachten in 3 dagen +-60.000 mannen vrouwen kinderen uit eind 2025.
Moslims zijn veel effectiever, en dat zonder bommen en vliegtuigen, nee gewoon simpel met Kapmessen en vuurwapens! ^O^
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220528266
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat vermoeden had ik al.. _O-
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:09:27 #268
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220528267
Was dat overigens de enige tweet van Trump vandaag?
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:09:42 #269
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En de regering van Israel idemdito, gewoon wat terroristen uit ziekenhuizen weggeblazen.
Inderdaad. Als terroristen namelijk burgerlijke infrastructuur gebruiken voor oorlogsvoering mag dit worden gebombardeerd. Maar hier zijn dan zulke terroristen de schuldige, niet de partij die bombardeert.

Dit is juist bedoelt om het gebruik van burgers als menselijke schilden tegen te gaan. Anders zou elke oorlog makkelijk kunnen worden gewonnen door dit te doen, dat is nu juist niet de bedoeling.
pi_220528274
wie gaat er wakker blijven voor 02:00?
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:11:01 #271
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220528277
Als hij nu de Nobel Peace Prize niet gaat winnen.
pi_220528280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:10 schreef alternatif het volgende:
Ben een nachtmens, mij niet storen voor 12.00 uur, dus ja.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:11:53 #273
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220528285
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:11 schreef Momo het volgende:
Als hij nu de Nobel Peace Prize niet gaat winnen.
Kan altijd Oslo en Stockholm nog van de kaart vegen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220528290
quote:

[..]
Arme Dilan, niet gewenst bij de blanken en bij de allochtonen ;(
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:12:37 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220528291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
klopt.
btw Als je het hebt over die specifieke aanval op het Baptist (Al-Ahli Arab) hospitaal waarbij 500+ doden vielen op de parkeerplaats?
pi_220528295
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Als terroristen namelijk burgerlijke infrastructuur gebruiken voor oorlogsvoering mag dit worden gebombardeerd. Maar hier zijn dan zulke terroristen de schuldige, niet de partij die bombardeert.

Dit is juist bedoelt om het gebruik van burgers als menselijke schilden tegen te gaan. Anders zou elke oorlog makkelijk kunnen worden gewonnen door dit te doen, dat is nu juist niet de bedoeling.
En toch denk ik dat Trump zich niet gaat laten verleiden tot het bombarderen van bruggen vol grotendeels gegijzelde burgers, de wereld is zowat gek geworden dat ze deze eerloze en laffe tactiek niet zwaarder veroordelen.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:14:04 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220528299
quote:
Net na de supermarkt geweest en kratje bier en hotwings gehaald.
pi_220528302
twitter
pi_220528307
Steve gaat over 10 min live iig
pi_220528313
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:38 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Aan de andere kant, Trump heeft gewonnen dankzij de zgn 'independents' waarvan inmiddels nog maar een kwart achter z'n beleid staat en dat is met 40+ procent met afstand de grootste groep kiezers in de VS. Althans, paar weken geleden was het 25%, misschien dat het inmiddels alweer minder is.
En ironisch genoeg de Gaza stemmers, die independent gingen of besloten helemaal niet te stemmen. (ze zagen Trump als president een goede straf voor de Westerse blanke wereld.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:15:49 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220528314
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]
En toch denk ik dat Trump zich niet gaat laten verleiden tot het bombarderen van bruggen vol grotendeels gegijzelde burgers, de wereld is zowat gek geworden dat ze deze eerloze en laffe tactiek niet zwaarder veroordelen.
duurt nog 5 maand +- voor de VN daar over uit is.
En dan word de vertegenwoordiger van Iran opgeroepen en krijgt een flinke foei om de oren! :G
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:15:57 #282
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220528316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
Net na de supermarkt geweest en kratje bier en hotwings gehaald.
[ afbeelding ]
Ik ben voor de supermarkt geweest.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220528318
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:12 schreef theguyver het volgende:

[..]
klopt.
btw Als je het hebt over die specifieke aanval op het Baptist (Al-Ahli Arab) hospitaal waarbij 500+ doden vielen op de parkeerplaats?
[ afbeelding ]
Dit was toch weer een Palestijnse faal?

En daarna het gebruikelijke vingertje wijzen naar Israël.

Als ik een ding zeker weet, en de hemel bestaat toch, is dat je daar heel erg weinig moslims tegen zult komen.
pi_220528332
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, in de Iraanse samenleving is zowaar nog een scheiding tussen burgers en strijders.

Je lijkt namelijk dit concept niet goed te begrijpen. Het aanbrengen van een scheiding tussen burger en strijder is een taak van een partij zelf, niet van de tegenstander. Israël richt zich ook op militaire doelen, dit in tegenstelling tot het regime van Iran dat zich juist richt op dichtbevolkte gebieden in Israël. En opmerkelijk genoeg horen we daar nooit enige ophef over.
Ahhh de nieuwe spin van HR.

Elke dode Iranier was een "strijder" elke levende Iranier is een "gegijzelde"
pi_220528336
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dus de verdedigende partij moet het voorwerk doen voor de aanvaller?

En wat voor militair doeleinde had bijvoorbeeld het Pasteurinstituut?

Verder is dit beetje Deja Vu met het begin van de oorlog in Oekraïne.
Toen kreeg Oekraïne het verwijt dat ze niet meewerkten met Rusland tijdens de aanvallen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220528339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]
goede bait. 10/10
Even de pro Pallies uit de tent lokken :P
pi_220528340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Laat ze een voorbeeld nemen aan Moslims in Sudan, die moorden en verkrachten in 3 dagen +-60.000 mannen vrouwen kinderen uit eind 2025.
Moslims zijn veel effectiever, en dat zonder bommen en vliegtuigen, nee gewoon simpel met Kapmessen en vuurwapens! ^O^
U weet dat deze informatie indertijd kwam uit kringen vlakbij het regime in Washington DC?
pi_220528341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dit was toch weer een Palestijnse faal?

En daarna het gebruikelijke vingertje wijzen naar Israël.

Als ik een ding zeker weet, en de hemel bestaat toch, is dat je daar heel erg weinig moslims tegen zult komen.
Ben je agnost?
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:18:00 #289
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528342
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]

Dat staat nergens in mijn post. Wellicht goed om te stoppen met dit soort stropoppen.
pi_220528355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ben je agnost?
IQ van 146 en behept met een gezond brein, tel uit je zegeningen.
pi_220528360
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
En ironisch genoeg de Gaza stemmers, die independent gingen of besloten helemaal niet te stemmen. (ze zagen Trump als president een goede straf voor de Westerse blanke wereld.
Ik sta daar wel achter.

De Amerikanen zien nu in dat ze onder een fascistische AIPAC achtige regime lijden. De armoede in de VS is ook onmensenlijk, hele voorsteden aan tentenkampen, mensen die in hun auto slapen. Wat doet deze regering? Bezuinigen op de sociale zekerheid en de oorlogsbegroting naar 1,5 triljoen dollar verhogen
pi_220528361
quote:
Ik merk morgen vanzelf of ik nog besta.
pi_220528376
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat staat nergens in mijn post. Wellicht goed om te stoppen met dit soort stropoppen.
Het staat er toch echt. Dezelfde tactiek die je gebruikte in de Gaza discussie. Elke gedode Palestijn is een Hamas aanhanger en ze zouden alleen zichzelf kunnen bevrijden door Hamas te verslaan.
pi_220528378
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik sta daar wel achter.

De Amerikanen zien nu in dat ze onder een fascistische AIPAC achtige regime lijden. De armoede in de VS is ook onmensenlijk, hele voorsteden aan tentenkampen, mensen die in hun auto slapen. Wat doet deze regering? Bezuinigen op de sociale zekerheid en de oorlogsbegroting naar 1,5 triljoen dollar verhogen
Wacht eens even, drank was toch verboden??
pi_220528379
Zionisten zijn ouderwets bezig om joden in andere landen aan te vallen. Zo nu ook in Iran.
pi_220528381
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Ik merk morgen vanzelf of ik nog besta.
Zul je zien dat de wekker gewoon gaat om te werken.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:22:40 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220528386
Ik lees dat de doomsdayplane ook in de lucht is :o :o :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:22:44 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220528387
quote:
@RamboDirk en ik blijven wakker voor de langverwachte operatie maak van heel het midden oosten gewoon een parkeerplek
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:22:51 #299
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528388
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus de verdedigende partij moet het voorwerk doen voor de aanvaller?

En wat voor militair doeleinde had bijvoorbeeld het Pasteurinstituut?

Verder is dit beetje Deja Vu met het begin van de oorlog in Oekraïne.
Toen kreeg Oekraïne het verwijt dat ze niet meewerkten met Rusland tijdens de aanvallen.
Elke partij heeft inderdaad zelf de verplichting in hun eigen samenleving een scheiding aan te brengen tussen burgers en strijders. Als Rusland ons aanvalt is het niet aan de Russen om een scheiding aan te brengen hier tussen burgers en strijders, dat kan niet eens, wij moeten dat zelf doen door bijvoorbeeld schuilplekken te creëren voor burgers en het Nederlandse leger zichtbaar te maken via uniformen. In Iran is hier tot op heden sprake van, de Palestijnen lieten dit na. Zie ook:
quote:
How Hamas Is Fighting in Gaza: Tunnels, Traps and Ambushes

Hamas overwhelmed Israel’s border in October with a coordinated, large-scale maneuver before committing atrocities. Now, it acts as a guerrilla force, its fighters often disguised as civilians.

They hide under residential neighborhoods, storing their weapons in miles of tunnels and in houses, mosques, sofas — even a child’s bedroom — blurring the boundary between civilians and combatants.

They emerge from hiding in plainclothes, sometimes wearing sandals or tracksuits before firing on Israeli troops, attaching mines to their vehicles, or firing rockets from launchers in civilian areas.

They rig abandoned homes with explosives and tripwires, sometimes luring Israeli soldiers to enter the booby-trapped buildings by scattering signs of a Hamas presence.

...
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:23:03 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220528392
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]

Eh nee, er zijn al duidelijk wat fouten begaan maar de meeste kwamen van de VS door slechte informatie zoals dag 1 die meisjes school die midden tussen de IRGC gebouwen stond..

Iran mikt niet het valt in feite best random neer er zijn ook al behoorlijk aantal in Gaza en de west bank beland!
Daardoor valt veel op dichtbevolkt gebied alleen israel is goed voorbereid omdat er gemiddeld 3 per dag vanuit gaza komen sinds 2007 en zit het land ook vol met bunkers vandaar dat het aantal slachtoffers behoorlijk lag is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')