Ok Einstein, wat gaf het weg?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Van de Islam mag je liegen tegen ongelovigen.
Dank, ik baseerde me op oude informatie.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
De Verenigde Staten beschikken over een van 's werelds grootste strategische oliereserves (SPR), beheerd door het ministerie van Energie. Deze voorraad, opgeslagen in zoutkoepels langs de Golfkust, bevat anno 2026 ongeveer 415 miljoen vaten en wordt ingezet om markten te stabiliseren bij tekorten, met name na recente onrust.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)nde-week-op-de-markt
De Verenigde Staten verbruiken ongeveer 20 miljoen vaten olie per dag. Op weekbasis komt dit neer op een totaal van circa 140 miljoen vaten olie per week
iets meer.. maandje ongeveer en ze hebben de reserves al ingezet.
Nou als ik heel eerlijk ben moest ik nog googelen wat het is. Maar het is inderdaad niet speciaal.quote:
Historisch besef van een pannekoek.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:15 schreef Saekerhett het volgende:
Het zou zo mooi zijn: zonder verder geweld dat verschrikkelijke regime weg.Terug naar de jaren '70, naar het oude 'Perzië'. Gelukkige bevolking van Iran.
Ja maar ja maar, HOOFDDOEKEN. Het enige dat telt!quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:18 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Historisch besef van een pannekoek.
De martelpraktijken onder het bewind van de Sjah van Iran (Mohammad Reza Pahlavi) werden voornamelijk uitgevoerd door de beruchte geheime dienst SAVAK tussen 1957 en 1979. Amnesty International omschreef de situatie in 1975 als een van de ergste ter wereld wat betreft mensenrechten, met systematisch gebruik van marteling.
Ja het is nu stukken beter natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, HOOFDDOEKEN. Het enige dat telt!
Niet aan een sociopatische debiel om daar verandering in te brengen.quote:
Ja, die vrouwtjes moeten niet zo moelijk doen. Ze hadden ook gemarteld en verkracht kunnen worden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, HOOFDDOEKEN. Het enige dat telt!
Dat is wat anders, maar doen alsof die religekkies de goeien zijn gaat me wat te ver.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet aan een sociopatische debiel om daar verandering in te brengen.
https://nos.nl/artikel/26(...)igementen-tegen-iranquote:"Het is een ideale kans om over verschillen van inzicht met elkaar te spreken", aldus de premier. "Over het belang van het internationaal recht, het belang van stabiliteit in het Midden-Oosten, en dat moment zullen we dan ook zeker benutten."
De vijand van mijn vijand etc.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar doen alsof die religekkies de goeien zijn gaat me wat te ver.
Waarom gaan ze eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)igementen-tegen-iran
Wens Jetten veel succes..
In de VS is iedereen klaar met die mafketel. Niemand steunt wat Trump doet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder plan wel, met name in de VS. Hoe zie je dit voor je? Wie moeten dit doen?
Zijn er al vliegtuigen die vliegen op wiebelstroom dan?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)igementen-tegen-iran
Wens Jetten veel succes..
Dat valt nog vies tegen. Er is nog altijd een grote groep maga adeptenquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In de VS is iedereen klaar met die mafketel. Niemand steunt wat Trump doet.
En in Israël? Regime change is nodig of niet dan? Om van deze gekken af te komen.
Hebben we Dilan Yesilgoz nog gehoord nadat zij haar haren afknipte voor de Iraanse vrouwen en een paar jaar later een meisjesschool door de VS werd opgeblazen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ook de Shah veegde zijn reet af met mensenrechten en wist het land prima uit te buiten. Maar hee, vrouwen hoefden tenminste geen hoofddoek op. En dat is het enige dat lijkt te tellen.
Als er hier nukes gebruikt gaan worden dan is het hek van de dam. Dan kan Rusland ze in Oekraïne ook taktisch inzetten als hun offensief niet vlot. Etc.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan gaan ze dus nukes gebruiken. Kanjerdebielen daar in het witte huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |