abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220527354
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Maar ik lees dus dat HR serieus mensen kent uit Israël en Israëliërs kent in Nederland.

Overigens ken ik er ook een paar en die zijn helemaal klaar met Netanyahu en de constante oorlogen.
Die mensen kunnen het beste even een net briefje schrijven naar Mojtaba Khamenei.
pi_220527355
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220527357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:28 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Dat kan niet, dat is allemaal vernietigd.
pi_220527359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja plus na het bombardement van vorig jaar ging men ook gewoon vrolijk verder.
De controlleurs werden geweerd!
Stel voor ze hebben die bom plus het moge duidelijk zijn dat ze een pishekel hebben aan israel.
Plus als je ziet dat ze geen problemen hebben metb hun eigen kinderen als schild te gebruiken en wat ze nu doen in de de straat van hormuz zouden ze een vuilebom zonder problemen richting israel hebben geschoten als ze er een hadden, en gezien dat veel van de raketten vanuit Iran random neer valt in de buurt van Israel is dat best zorgwekkend niet alleen voor Israel maar ook voor de buurlanden.
Dit is een prima heldere gedachte.
  dinsdag 7 april 2026 @ 17:29:30 #80
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220527360
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:27 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik moet het nog zien. Zowel Iran als de VS zitten al tijden op de Noord-Koreaanse tour waarbij maar continu wordt gedreigd met hel en verdoemenis.
Nou, deze taal hebben we van Trump tot op heden nog niet gehoord. Het is zoals ik aangaf ook weer lekker cryptisch, want zelfs met een atoomboom eindig je geen volledige beschaving, vooral niet in een gigantisch land zoals Iran.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220527361
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  dinsdag 7 april 2026 @ 17:29:34 #82
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220527362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Derde Wereldoorlog over Iran geloof je het zelf? :') Hun leger is al totaal verwoest, waarom zou een land ter wereld bereid zijn verder te escaleren over de puinhopen die er nu nog staan?

Tenzij Trump een complete genocide aan gaat, maar dat doet Israël tenslotte ook al jaren zonder serieuze consequenties.
Of Trump is een totale gek waarbij je met alles, maar dan ook echt alles moet rekening houden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220527363
POLL
  dinsdag 7 april 2026 @ 17:29:50 #84
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220527365
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat kan niet, dat is allemaal vernietigd.
Aldus wie?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220527368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die mensen kunnen het beste even een net briefje schrijven naar Mojtaba Khamenei.
Is Khamenei nu ook al leider van Libanon?
pi_220527376
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Is Khamenei nu ook al leider van Libanon?
Jazekers.
pi_220527380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:15 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Je hebt kinderen niet te gebruiken als schild, dan ben je het laagste van het laagste.
Bepaal jij dat, vrouwen en kinderen eerst :Y
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_220527385
Israel en VS zijn echt volledig de weg kwijt.
Die beide landen zijn een gevaar voor de wereldwijde vrede en voor de wereldwijde economie.

Echt te walgelijk voor woorden dat beide landen gewoon doen wat ze maar willen en (met name) Israel dat dood leuk burgers dood zonder enig probleem.

De hele wereld moet maar lijden vanwege deze 2 mafketels :r

Tijd voor een militair ingrijpen in de VS en Israel.
pi_220527390
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[poll=9806]
Ik ben Fallout aan het kijken dus ik ga voor optie 'nee'.
pi_220527393
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:29 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Je moet toch wat dichterbij staan om zin te hebben hoor.
pi_220527399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:32 schreef bianconeri het volgende:
Die beide landen zijn een gevaar voor de wereldwijde vrede en voor de wereldwijde economie.

Echt te walgelijk voor woorden dat beide landen gewoon doen wat ze maar willen en (met name) Israel dat dood leuk burgers dood zonder enig probleem.

@CIA
@AIVD
@mossad
  dinsdag 7 april 2026 @ 17:34:26 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220527404
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou mooi zijn, maar dat zie ik niet gebeuren. En kernwapens zou natuurlijk een enorme fout zijn van de VS. Sterker nog, dat zou het Iraanse regime zelfs helpen want het keert de wereld tegen de VS en alle burgerslachtoffers boeit het regime al helemaal niets. Hoe meer, hoe beter, zal men daar denken. Dat kan worden gebruikt om net zoals de Palestijnen de strijd via propaganda te winnen.
Klopt, maar trump is trump.
Hij had ooit wel eens voor gesteld aan de Miley( voormalig voorzitter van de Joint Chiefs of Staff.) om een nuke op mexico te gooien!

Nucleaire procedures (eind 2020/begin 2021): Generaal Milley heeft eind 2020/begin 2021, aan het einde van de Trump-administratie, intern stappen ondernomen om de procedures voor het inzetten van kernwapens veilig te stellen. Hij vreesde dat de toenmalige president Trump onvoorspelbaar kon handelen,
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220527407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]
@:CIA
@:AIVD
@:Mossad
Wellicht kunnen die helpen bij militair ingrijpen in beide landen.

Slim!
pi_220527413
Als de VS nu alles vernielt in Iran, welke onderhandelingspositie hebben ze daarna nog als het gaat om het openen van de straat van Hormuz? Nog een keer alles vernielen?
pi_220527414
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als het leger totaal verwoest is. Waarom is Trump dan aan het stampvoeten?
Omdat die straat dicht blijft en hij niet kan hebben dat men niet onder de indruk is van zijn gedreig.

Morgen worden we wellicht wakker in een andere wereld. Of misschien wel helemaal niet meer of op het laatste moment alsnog een TACO zoals ik geleerd heb vandaag. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 7 april 2026 @ 17:36:14 #96
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220527415
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:32 schreef bianconeri het volgende:

Bijzonder plan wel, met name in de VS. Hoe zie je dit voor je? Wie moeten dit doen?
pi_220527418
Het Iraanse regime krijgt meer vijanden dan alleen de VS en Israel.
quote:
“Therefore, we declare loudly and unequivocally, that the Islamic Republic of Iran has no right to close this waterway to international navigation, nor to deprive the peoples of the world of these resources, essential for life.”
https://www.aljazeera.com(...)-deal-deadline-nears
  dinsdag 7 april 2026 @ 17:37:12 #98
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220527419
Onze regering ziet de bui al hangen.....
quote:
bron: nu.nl
Het ministerie van Defensie gaat een extra Patriot-luchtverdedigingssysteem kopen. De aanschaf van het afweergeschut is vervroegd omdat er veel vraag naar is vanwege de oorlog in het Midden-Oosten. Nederland liep daardoor het risico jaren te moeten wachten.
Mooi op tijd.... levering is ergens net voor of in 2030.

Maar niet de vraag gesteld of je nog van IoU wilt kopen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_220527420
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Of Trump is een totale gek waarbij je met alles, maar dan ook echt alles moet rekening houden.
Oh daar twijfelt niemand aan, maar Iran is niet belangrijk genoeg om een derde wereldoorlog voor te starten. Zelfs in het meest krankzinnige scenario waarin Trump een nuke op Teheran gooit en Rusland dat hetzelfde in Kiev doet is dat nog geen directe aanleiding voor WO3.
blablablabla
  dinsdag 7 april 2026 @ 17:38:09 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220527423
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[poll=9806]
best way to go!

Dit is wat er van mij en mijn kratje pils over zal blijven. 8-)
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')