quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Er is geen atoomprogramma.
Hoe graag Netanyahu dat al roept de afgelopen 30 jaar dat ze een week verwijderd zijn van het maken van een kernbom. En Trump bluft dat hij deze vernietigd heeft.
Dan zijn ze best traag als ze er al 30 jaar mee bezig zijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iran had/heeft gewoon voor de funzies hoogverrijkt uranium?
Hoogverrijkt uranium, ik gebruik het zelf dagelijks om kanaries en asperges te kweken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iran had/heeft gewoon voor de funzies hoogverrijkt uranium?
Je praat een beetje in raadseltjes.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik zou het er nu ook weer niet ZO dik opleggen, zelfs de gemiddelde blanke man kan dan wel wat achterdochtig worden.
Gewoon een tip. Doe ermee wat je wilt.
Effe kijken of er een ondergronds parkeergarage in de buurt isquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:21 schreef Elan het volgende:
Gaan jullie tot 02:00 opblijven? Ik vind het wel heel spannend allemaal
Lees het laatste stuk. Iran heeft al heel lang kerncentrales.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ x ]
De voormalige ayatollah gaf zelf aan al op 60% te zitten, dat is meer dan zat voor een vuile bom.
Voor energie doeleinden word tussen de 3 en 5% gebruikt alles daar boven is voor wapens1
Ik wel, maar ben sowieso een laat slaper.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:21 schreef Elan het volgende:
Als Steve ook komt wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:21 schreef Elan het volgende:
Ik ga denk ik slapen, maar ik kijk het nog even aan. Misschien blijf ik wakker en eet ik de noodvoorraad op.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:21 schreef Elan het volgende:
Dat is ook wat er vanuit Iran werd verkondigd tijdens de onderhandelingen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ x ]
De voormalige ayatollah gaf zelf aan al op 60% te zitten, dat is meer dan zat voor een vuile bom.
Voor energie doeleinden word tussen de 3 en 5% gebruikt alles daar boven is voor wapens1
Ik vind het wel een leuke tactiek dat mensen opeens doen alsof het je eigen mening is als je de woorden van je gesprekspartner overneemt. Je ziet meteen wie een beetje hypocriet in de veroordeling is.quote:
Klinkt als een stripboek.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De linksmensen en de moslims natuurlijk.
Klopt maar goed Iran heeft dit van Hamas afgekeken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nja, de VS hoeft niet te bombarderen toch?\
Dat zou mooi zijn, maar dat zie ik niet gebeuren. En kernwapens zou natuurlijk een enorme fout zijn van de VS. Sterker nog, dat zou het Iraanse regime zelfs helpen want het keert de wereld tegen de VS en alle burgerslachtoffers boeit het regime al helemaal niets. Hoe meer, hoe beter, zal men daar denken. Dat kan worden gebruikt om net zoals de Palestijnen de strijd via propaganda te winnen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:15 schreef Saekerhett het volgende:
Het zou zo mooi zijn: zonder verder geweld dat verschrikkelijke regime weg. Atoomprogramma Iran weg. Terug naar de jaren '70, naar het oude 'Perzië'. Gelukkige bevolking van Iran. Straat van Hormuz weer open. Olieprijzen weer normaal. En Trump afgezet en vervangen door een capabele president.
Trouble in Foreign Paradise?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
WSJ: 'Iran staakt direct diplomatiek contact met VS'
Iran heeft het directe diplomatieke contact met de VS verbroken, meldt The Wall Street Journal. Dat betekent dat vertegenwoordigers van beide landen niet meer direct met elkaar communiceren.
Tja, je kunt ook lastig stellen dat men letterlijk met kernwapens heeft gedreigd. Het is allemaal holle en cryptische retoriek.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
Dreigen met kernwapens omdat de oorlog excursie die je begonnen bent omdat je, naar eigen zeggen, wil voorkomen dat de ander kernwapens ontwikkelt niet volgens plan verloopt.
Stable genius-dingen
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:25 schreef Tjoent het volgende:
Het is allemaal de schuld van Albert Einstein
Ik moet het nog zien. Zowel Iran als de VS zitten al tijden op de Noord-Koreaanse tour waarbij maar continu wordt gedreigd met hel en verdoemenis.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Tot zover de hoop op een laatste moment oplossing. Dit gaat echt heel naar worden voor Iran.
De grap was dat hij dacht dat kernwapens onmogelijk waren. Pas later is hij overgehaald door collega's toen ze bewijs gaven.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:25 schreef Tjoent het volgende:
Het is allemaal de schuld van Albert Einstein
Ja plus na het bombardement van vorig jaar ging men ook gewoon vrolijk verder.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:23 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is ook wat er vanuit Iran werd verkondigd tijdens de onderhandelingen.
Ze bezitten naar eigen zeggen 450 kg uranium verrijkt tot 60%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |