Alle zolderkamers toevoegen. Ik stuur de mail wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Behalve dat de fabrieken om die dingen te maken inmiddels gebombardeerd zijn door Israël en de VS.
Geredeneerd vanuit Trump he, ,niet dat ik hoop dat dat ze dat gaan doen ik heb altijd gezegd dat hij geen vorm van geweld zal schuwen om zijn gelijk te halen en zin te krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Op 23 maart zei je nog het volgende:
[..]
Een nuke op Teheran...
Als het leger totaal verwoest is. Waarom is Trump dan aan het stampvoeten?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:10 schreef Elan het volgende:
Hun leger is al totaal verwoest, waarom zou een land ter wereld bereid zijn verder te escaleren over de puinhopen die er nu nog staan?
Ja, dat dacht ik ook al in 1 nacht. Dat kan niet anders.quote:
Schijnt toch dat je die dingen in je schuurtje in elkaar kan flansen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Behalve dat de fabrieken om die dingen te maken inmiddels gebombardeerd zijn door Israël en de VS.
Er is geen atoomprogramma.quote:
De echte assholes zijn die kinderen als een schild gebruiken!quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geldt dit ook als de mensen met eer, moraal en trots allerlei kindslachtoffers maken met hun eervolle bombardementen?
Is een beschaving die sterft hetzelfde als een bevolking die sterft? Of is het een metafoor.quote:
En als dat atoomprogramma er al was, dan is het vorig jaar verwoest.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Er is geen atoomprogramma.
Hoe graag Netanyahu dat al roept de afgelopen 30 jaar dat ze een week verwijderd zijn van het maken van een kernbom. En Trump bluft dat hij deze vernietigd heeft.
Landmacht van Iran is alles behalve verwoest, nauwelijks aangetast nog.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:10 schreef Elan het volgende:
Derde Wereldoorlog over Iran geloof je het zelf? Hun leger is al totaal verwoest, waarom zou een land ter wereld bereid zijn verder te escaleren over de puinhopen die er nu nog staan?
Ah kijk, daar ben je weer. Weer een statement zonder bron.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Hoe graag Netanyahu dat al roept de afgelopen 30 jaar dat ze een week verwijderd zijn van het maken van een kernbom. En Trump bluft dat hij deze vernietigd heeft.
Ik denk dan ook dat Trump zich vergist, er valt daar helemaal geen beschaving te vernietigen namelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
De echte assholes zijn die kinderen als een schild gebruiken!
[ afbeelding ]
Nja, de VS hoeft niet te bombarderen toch?\quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
De echte assholes zijn die kinderen als een schild gebruiken!
[ afbeelding ]
Omdat een stel radicale zolderkamerautisten met raketten Hormuz blijven beschieten en bedreigen. Elk onderdeel van hun leger is al kapot (luchtmacht, marine etc)quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het leger totaal verwoest is. Waarom is Trump dan aan het stampvoeten?
Je hebt het hier over de Palestijnse terroristen of het Iraanse regime?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geldt dit ook als de mensen met eer, moraal en trots allerlei kindslachtoffers maken met hun eervolle bombardementen?
Dan morgen ook Poetin in Oekraine. Dus lijkt me een erg kleine kans.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:18 schreef Discombobulate het volgende:
Stel je voor dat Israel en de VS wel nukes gaan inzetten.
Ik zou het er nu ook weer niet ZO dik opleggen, zelfs de gemiddelde blanke man kan dan wel wat achterdochtig worden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hypocriet hoor. Casual praten over een land van 93 miljoen platgooien mag wel, maar hetzelfde over de VS niet.
Iran had/heeft gewoon voor de funzies hoogverrijkt uranium?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hypocriet hoor. Casual praten over een land van 93 miljoen platgooien mag wel, maar hetzelfde over Israel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |