abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220528212
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Aldus wie?
Aldus de Turkse regering.
pi_220528216
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Mocht het vannacht losgaan op civiele doelen, dan volgt er direct daarna ook een arrestatiebevel voor Trump van het ICC?
Dan ligt de USS Nimitz binnen een week voor de Haagse kust.
pi_220528219
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Mij lijkt dat een grote fout, dat heb ik ook al eerder aangegeven. Ik verwijd het gros van de Iraniërs niets, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Palestijnen.
Iraniërs worden zonder schifting aan te brengen gestraft. Met of zonder kernbom. Ook onder de huidige bombardememten.

En als jij of ik hier in NL iets zou aanhangen dat door een buitenlandse mogendheid niet geliefd is, dan betekent dat niet dat wij als personen die gewoon een dagelijks leven willen lijden met weinig weerstand, moeten worden gestraft. Waarom moet wij met de dood gestraft worden voor een stem die we uitgebracht hebben?

In die zin is een kernbom ook "maar" een grotere bom met statistisch een veelvoud meer kans op slachtoffers, als dat een doel op zich is.

Voor een volk dat er al dagelijks vanuit gaat dat de lopende dag de laatste kan zijn omdat ze zogenaamd met bombardementen van een onderdrukking worden gered, is dit ook gekgenoeg geen vrees.

Het is alleen vrees voor degenen die niet op slag dood gaan en de langzamere weg naar de dood belijden en degenen die verontreiniging van voedsel riskeren. Ook in andere landen.

Verder. Verwijten van wat? We delen de mening over Hamas zonder twijfel. Maar je kunt een Israeliër die het regime wel of niet steunt niet veroordelen op "het Israelisch en Joods zijn" Idem met Palestijnen. Het idee van een verheven volk gaat er bij mij niet in.
pi_220528223
Ik
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Mocht het vannacht losgaan op civiele doelen, dan volgt er direct daarna ook een arrestatiebevel voor Trump van het ICC?
Ik verwacht dat het ICC wacht tot na november. Maar dat Trump dan de "The Hague Invasion Act" probeert in te zetten.
pi_220528225
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dan kan jij mooi ons verdedigen aan de frontlinie :)
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:03:30 #256
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220528226
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:52 schreef Momo het volgende:
Europese politici/presidenten/premiers die iets durven te zeggen over het uitroeien van een beschaving opmerking?
Je moet een dictator niet storen als ie z'n hele land de vernieling in helpt. Stukje Sun Tsu in uitvoering ;)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220528228
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In Armenië wel. Daar zijn namelijk systematisch enorme aantallen Armenen vermoord vanwege hun etniciteit.

De enige die dit in het conflict tussen Israël en de Palestijnen zouden willen doen, zijn de Palestijnen zelf jegens Israëlische Joden. Daarom is het ook een bizar staaltje victim-blaming om juist Israël te betichten van een genocide op Palestijnen.
Het is nog geen klare wijn, maar ik durf zeker te stellen dat er punten zijn waarop je Israël van genocide kan betichten. Dat mag je blijkbaar niet zeggen, want Israël, maar dat geen genocide een uitgemaakte zaak is, dat is echt niet zo.

En ik beweer niet dat Israël daadwerkelijk genocide pleegt hé.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:04:45 #258
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528233
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Aldus de Turkse regering.
De Turkse regering heeft nooit gezegd dat Armenen terroristen waren, maar simpelweg gedaan alsof de hele situatie zich niet heeft voorgedaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220528239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:01 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Is de aarde plat?
Mooie genocide, water, voedsel, elektriciteit, inentingen, kankerpatiëntjes evacueren, toch net even die kinderwagen proberen te missen, frappant dat de Joden niet snappen hoe een genocide zou moeten werken.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:05:37 #260
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220528241
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]
We hebben daar @Haags zitten, dus ik maak me geen zorgen
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:05:44 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220528242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:14 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ze kunnen beter een hoop van deze kopen en de Patriot systemen aan Oekraïne geven:

Bekijk deze YouTube-video
De vs heeft tig opslag plaatsen met oude meuk wat ze gewoon prima aan Oekraiene kunnen doneren oude Abrahams en Bradley's die gewoon staan weg te roesten.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220528246
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dan kan jij mooi ons verdedigen aan de frontlinie :)
Ik ben veel meer op mijn plekje met orders geven.
pi_220528251
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ach als Trump het kan, waarom jij niet
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:07:21 #264
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528256
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Iraniërs worden zonder schifting aan te brengen gestraft. Met of zonder kernbom. Ook onder de huidige bombardememten.

En als jij of ik hier in NL iets zou aanhangen dat door een buitenlandse mogendheid niet geliefd is, dan betekent dat niet dat wij als personen die gewoon een dagelijks leven willen lijden met weinig weerstand, moeten worden gestraft. Waarom moet wij met de dood gestraft worden voor een stem die we uitgebracht hebben?

In die zin is een kernbom ook "maar" een grotere bom met statistisch een veelvoud meer kans op slachtoffers, als dat een doel op zich is.

Voor een volk dat er al dagelijks vanuit gaat dat de lopende dag de laatste kan zijn omdat ze zogenaamd met bombardementen van een onderdrukking worden gered, is dit ook gekgenoeg geen vrees.

Het is alleen vrees voor degenen die niet op slag dood gaan en de langzamere weg naar de dood belijden en degenen die verontreiniging van voedsel riskeren. Ook in andere landen.

Verder. Verwijten van wat? We delen de mening over Hamas zonder twijfel. Maar je kunt een Israeliër die het regime wel of niet steunt niet veroordelen op "het Israelisch en Joods zijn" Idem met Palestijnen. Het idee van een verheven volk gaat er bij mij niet in.
Nee hoor, in de Iraanse samenleving is zowaar nog een scheiding tussen burgers en strijders.

Je lijkt namelijk dit concept niet goed te begrijpen. Het aanbrengen van een scheiding tussen burger en strijder is een taak van een partij zelf, niet van de tegenstander. Israël richt zich ook op militaire doelen, dit in tegenstelling tot het regime van Iran dat zich juist richt op dichtbevolkte gebieden in Israël. En opmerkelijk genoeg horen we daar nooit enige ophef over.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220528260
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Turkse regering heeft nooit gezegd dat Armenen terroristen waren, maar simpelweg gedaan alsof de hele situatie zich niet heeft voorgedaan.
En de regering van Israel idemdito, gewoon wat terroristen uit ziekenhuizen weggeblazen.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:08:21 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220528262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Mooie genocide, water, voedsel, elektriciteit, inentingen, kankerpatiëntjes evacueren, toch net even die kinderwagen proberen te missen, frappant dat de Joden niet snappen hoe een genocide zou moeten werken.
Laat ze een voorbeeld nemen aan Moslims in Sudan, die moorden en verkrachten in 3 dagen +-60.000 mannen vrouwen kinderen uit eind 2025.
Moslims zijn veel effectiever, en dat zonder bommen en vliegtuigen, nee gewoon simpel met Kapmessen en vuurwapens! ^O^
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220528266
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat vermoeden had ik al.. _O-
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:09:27 #268
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220528267
Was dat overigens de enige tweet van Trump vandaag?
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:09:42 #269
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En de regering van Israel idemdito, gewoon wat terroristen uit ziekenhuizen weggeblazen.
Inderdaad. Als terroristen namelijk burgerlijke infrastructuur gebruiken voor oorlogsvoering mag dit worden gebombardeerd. Maar hier zijn dan zulke terroristen de schuldige, niet de partij die bombardeert.

Dit is juist bedoelt om het gebruik van burgers als menselijke schilden tegen te gaan. Anders zou elke oorlog makkelijk kunnen worden gewonnen door dit te doen, dat is nu juist niet de bedoeling.
pi_220528274
wie gaat er wakker blijven voor 02:00?
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:11:01 #271
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220528277
Als hij nu de Nobel Peace Prize niet gaat winnen.
pi_220528280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:10 schreef alternatif het volgende:
wie gaat er wakker blijven voor 02:00?
Ben een nachtmens, mij niet storen voor 12.00 uur, dus ja.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:11:53 #273
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220528285
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:11 schreef Momo het volgende:
Als hij nu de Nobel Peace Prize niet gaat winnen.
Kan altijd Oslo en Stockholm nog van de kaart vegen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220528290
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hebben we Dilan Yesilgoz nog gehoord nadat zij haar haren afknipte voor de Iraanse vrouwen en een paar jaar later een meisjesschool door de VS werd opgeblazen?
Arme Dilan, niet gewenst bij de blanken en bij de allochtonen ;(
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:12:37 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220528291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
klopt.
btw Als je het hebt over die specifieke aanval op het Baptist (Al-Ahli Arab) hospitaal waarbij 500+ doden vielen op de parkeerplaats?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')