abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220528295
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Als terroristen namelijk burgerlijke infrastructuur gebruiken voor oorlogsvoering mag dit worden gebombardeerd. Maar hier zijn dan zulke terroristen de schuldige, niet de partij die bombardeert.

Dit is juist bedoelt om het gebruik van burgers als menselijke schilden tegen te gaan. Anders zou elke oorlog makkelijk kunnen worden gewonnen door dit te doen, dat is nu juist niet de bedoeling.
En toch denk ik dat Trump zich niet gaat laten verleiden tot het bombarderen van bruggen vol grotendeels gegijzelde burgers, de wereld is zowat gek geworden dat ze deze eerloze en laffe tactiek niet zwaarder veroordelen.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:14:04 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220528299
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:10 schreef alternatif het volgende:
wie gaat er wakker blijven voor 02:00?
Net na de supermarkt geweest en kratje bier en hotwings gehaald.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220528302
twitter
pi_220528307
Steve gaat over 10 min live iig
pi_220528313
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:38 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Aan de andere kant, Trump heeft gewonnen dankzij de zgn 'independents' waarvan inmiddels nog maar een kwart achter z'n beleid staat en dat is met 40+ procent met afstand de grootste groep kiezers in de VS. Althans, paar weken geleden was het 25%, misschien dat het inmiddels alweer minder is.
En ironisch genoeg de Gaza stemmers, die independent gingen of besloten helemaal niet te stemmen. (ze zagen Trump als president een goede straf voor de Westerse blanke wereld.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:15:49 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220528314
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]
En toch denk ik dat Trump zich niet gaat laten verleiden tot het bombarderen van bruggen vol grotendeels gegijzelde burgers, de wereld is zowat gek geworden dat ze deze eerloze en laffe tactiek niet zwaarder veroordelen.
duurt nog 5 maand +- voor de VN daar over uit is.
En dan word de vertegenwoordiger van Iran opgeroepen en krijgt een flinke foei om de oren! :G
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:15:57 #282
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220528316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
Net na de supermarkt geweest en kratje bier en hotwings gehaald.
[ afbeelding ]
Ik ben voor de supermarkt geweest.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220528318
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:12 schreef theguyver het volgende:

[..]
klopt.
btw Als je het hebt over die specifieke aanval op het Baptist (Al-Ahli Arab) hospitaal waarbij 500+ doden vielen op de parkeerplaats?
[ afbeelding ]
Dit was toch weer een Palestijnse faal?

En daarna het gebruikelijke vingertje wijzen naar Israël.

Als ik een ding zeker weet, en de hemel bestaat toch, is dat je daar heel erg weinig moslims tegen zult komen.
pi_220528332
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, in de Iraanse samenleving is zowaar nog een scheiding tussen burgers en strijders.

Je lijkt namelijk dit concept niet goed te begrijpen. Het aanbrengen van een scheiding tussen burger en strijder is een taak van een partij zelf, niet van de tegenstander. Israël richt zich ook op militaire doelen, dit in tegenstelling tot het regime van Iran dat zich juist richt op dichtbevolkte gebieden in Israël. En opmerkelijk genoeg horen we daar nooit enige ophef over.
Ahhh de nieuwe spin van HR.

Elke dode Iranier was een "strijder" elke levende Iranier is een "gegijzelde"
pi_220528336
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, in de Iraanse samenleving is zowaar nog een scheiding tussen burgers en strijders.

Je lijkt namelijk dit concept niet goed te begrijpen. Het aanbrengen van een scheiding tussen burger en strijder is een taak van een partij zelf, niet van de tegenstander. Israël richt zich ook op militaire doelen, dit in tegenstelling tot het regime van Iran dat zich juist richt op dichtbevolkte gebieden in Israël. En opmerkelijk genoeg horen we daar nooit enige ophef over.
Dus de verdedigende partij moet het voorwerk doen voor de aanvaller?

En wat voor militair doeleinde had bijvoorbeeld het Pasteurinstituut?

Verder is dit beetje Deja Vu met het begin van de oorlog in Oekraïne.
Toen kreeg Oekraïne het verwijt dat ze niet meewerkten met Rusland tijdens de aanvallen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220528339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]
goede bait. 10/10
Even de pro Pallies uit de tent lokken :P
pi_220528340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Laat ze een voorbeeld nemen aan Moslims in Sudan, die moorden en verkrachten in 3 dagen +-60.000 mannen vrouwen kinderen uit eind 2025.
Moslims zijn veel effectiever, en dat zonder bommen en vliegtuigen, nee gewoon simpel met Kapmessen en vuurwapens! ^O^
U weet dat deze informatie indertijd kwam uit kringen vlakbij het regime in Washington DC?
pi_220528341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dit was toch weer een Palestijnse faal?

En daarna het gebruikelijke vingertje wijzen naar Israël.

Als ik een ding zeker weet, en de hemel bestaat toch, is dat je daar heel erg weinig moslims tegen zult komen.
Ben je agnost?
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:18:00 #289
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528342
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]

Dat staat nergens in mijn post. Wellicht goed om te stoppen met dit soort stropoppen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220528355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ben je agnost?
IQ van 146 en behept met een gezond brein, tel uit je zegeningen.
pi_220528360
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
En ironisch genoeg de Gaza stemmers, die independent gingen of besloten helemaal niet te stemmen. (ze zagen Trump als president een goede straf voor de Westerse blanke wereld.
Ik sta daar wel achter.

De Amerikanen zien nu in dat ze onder een fascistische AIPAC achtige regime lijden. De armoede in de VS is ook onmensenlijk, hele voorsteden aan tentenkampen, mensen die in hun auto slapen. Wat doet deze regering? Bezuinigen op de sociale zekerheid en de oorlogsbegroting naar 1,5 triljoen dollar verhogen
pi_220528361
quote:
Ik merk morgen vanzelf of ik nog besta.
pi_220528376
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat staat nergens in mijn post. Wellicht goed om te stoppen met dit soort stropoppen.
Het staat er toch echt. Dezelfde tactiek die je gebruikte in de Gaza discussie. Elke gedode Palestijn is een Hamas aanhanger en ze zouden alleen zichzelf kunnen bevrijden door Hamas te verslaan.
pi_220528378
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik sta daar wel achter.

De Amerikanen zien nu in dat ze onder een fascistische AIPAC achtige regime lijden. De armoede in de VS is ook onmensenlijk, hele voorsteden aan tentenkampen, mensen die in hun auto slapen. Wat doet deze regering? Bezuinigen op de sociale zekerheid en de oorlogsbegroting naar 1,5 triljoen dollar verhogen
Wacht eens even, drank was toch verboden??
pi_220528379
Zionisten zijn ouderwets bezig om joden in andere landen aan te vallen. Zo nu ook in Iran.
pi_220528381
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Ik merk morgen vanzelf of ik nog besta.
Zul je zien dat de wekker gewoon gaat om te werken.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:22:40 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220528386
Ik lees dat de doomsdayplane ook in de lucht is :o :o :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:22:44 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220528387
quote:
@RamboDirk en ik blijven wakker voor de langverwachte operatie maak van heel het midden oosten gewoon een parkeerplek
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:22:51 #299
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220528388
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus de verdedigende partij moet het voorwerk doen voor de aanvaller?

En wat voor militair doeleinde had bijvoorbeeld het Pasteurinstituut?

Verder is dit beetje Deja Vu met het begin van de oorlog in Oekraïne.
Toen kreeg Oekraïne het verwijt dat ze niet meewerkten met Rusland tijdens de aanvallen.
Elke partij heeft inderdaad zelf de verplichting in hun eigen samenleving een scheiding aan te brengen tussen burgers en strijders. Als Rusland ons aanvalt is het niet aan de Russen om een scheiding aan te brengen hier tussen burgers en strijders, dat kan niet eens, wij moeten dat zelf doen door bijvoorbeeld schuilplekken te creëren voor burgers en het Nederlandse leger zichtbaar te maken via uniformen. In Iran is hier tot op heden sprake van, de Palestijnen lieten dit na. Zie ook:
quote:
How Hamas Is Fighting in Gaza: Tunnels, Traps and Ambushes

Hamas overwhelmed Israel’s border in October with a coordinated, large-scale maneuver before committing atrocities. Now, it acts as a guerrilla force, its fighters often disguised as civilians.

They hide under residential neighborhoods, storing their weapons in miles of tunnels and in houses, mosques, sofas — even a child’s bedroom — blurring the boundary between civilians and combatants.

They emerge from hiding in plainclothes, sometimes wearing sandals or tracksuits before firing on Israeli troops, attaching mines to their vehicles, or firing rockets from launchers in civilian areas.

They rig abandoned homes with explosives and tripwires, sometimes luring Israeli soldiers to enter the booby-trapped buildings by scattering signs of a Hamas presence.

...
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:23:03 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220528392
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]

Eh nee, er zijn al duidelijk wat fouten begaan maar de meeste kwamen van de VS door slechte informatie zoals dag 1 die meisjes school die midden tussen de IRGC gebouwen stond..

Iran mikt niet het valt in feite best random neer er zijn ook al behoorlijk aantal in Gaza en de west bank beland!
Daardoor valt veel op dichtbevolkt gebied alleen israel is goed voorbereid omdat er gemiddeld 3 per dag vanuit gaza komen sinds 2007 en zit het land ook vol met bunkers vandaar dat het aantal slachtoffers behoorlijk lag is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')