Hegseth, Rubio èn Vance zijn er allen gek genoeg voor lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:42 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat we eerder het einde van Trump zien dan dat er daadwerkelijk een kernbom gegooid gaat worden. Niet iedereen is zo debiel in de VS.
Hier is er een:quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:43 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Op de foto staat een recente Tomahawk, maar die zijn niet heel stealthy. Dan moet je deze hebben. Maar samen hebben ze er daar nog minder van 1000 van.
Tegenhouden? Nee joh! Lekker uit dat raam laten vallenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:43 schreef vosss het volgende:
Ik vind dit oprecht nogal schrikbarend.
Trump is er incompetent genoeg voor om de gevolgen niet te overzien en zonder gene even een paar tactical nukes te droppen daar.
Kan iemand die volidioot tegenhouden aub?
Die lezen zijn tweet niet, want geen internet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik heb sterk mijn twijfels of men in Iran nog steeds zo blij is met het optreden van de VS
Dat is een stealth vliegtuig.quote:
Je zal er erg veel plezier in hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet mijn woorden? Je gebruikt dus Trump zijn statements en voegt die samen met mijn woorden over het niet opvangen van migranten. Hele rare manier van discussiëren.
Volgens mij alleen de president: https://www.nytimes.com/i(...)apons-president.htmlquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:43 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wie moeten er allemaal beslissen over het gooien van kernbommen eigenlijk?
Goede vraag. Waarom niet naar Israel of de VS.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk per se naar Europa?
Een paar maanden terug was het nog volstrekt logisch om Gorneland met geweld over te nemen, al zit daar dan weer geen verschrikkelijk regime, maar toen ging het om 'het recht van de sterkste'. Alles om maar niets toe te geven.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En jij vond dat een uitstekend argument om te proberen het Iraanse regime omver te werpen. Kunnen we dan nu concluderen dat het jou ook een goed idee lijkt om eens iets aan dat regime in de VS te doen?
Droppen in Groenland. Water zat ook daar. En met beautiful coal smelt het vanzelf!quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Goede vraag. Waarom niet naar Israel of de VS.
We moeten ze gewoon op boten zetten en daar droppen.
Ik denk zelfs dat er mensen blij gaan zijn als ie Europa aan komt vallen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik heb sterk mijn twijfels of men in Iran nog steeds zo blij is met het optreden van de VS
Dus HR ontkent een causaal verband tussen een kind in Gaza dat zijn hele familie vermoord ziet worden en dan Hamas joined?quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit hebben we al eerder besproken. Moslimfundamentalistisch terrorisme is een keuze en geen resultaat van externe factoren. Ook mensen in het Midden-Oosten hebben zelfbeschikking en zijn verantwoordelijk voor hun eigen keuzes.
Nou ik denk dat als hij Iran van de kaart nuked dat China en Rusland dat met west Europa doen als waarschuwing. Dus dan is er niks meer om aan te vallen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat er mensen blij gaan zijn als ie Europa aan komt vallen.
Alles moet kapot, zolang Trump maar niet naar de gevangenis gaat.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je zal er erg veel plezier in hebben.
Mensen gaan vluchten als er gedreigd wordt met uitroeing, vervolgens wil jij ze niet hier en moeten anderen het maar oplossen. Prima, maar blijkbaar geen slecht woordje over Trump ,die dit toch echt in gang zet.
Je blijft maar rondjes draaien, zonder het af te keuren. Dan nog doodleuk toevoegen dat het een rare manier van discussiëren is. Die vluchtenlingen komen er, of het nu hier of daar is of allebei, die gaan er komen. Als alle landen nee zeggen, dan gaan die ook niet terug naar Iran, waar gaan ze dan heen?
Zelfs de gevluchte Iranezen hier in NL die eerst nog stonden te juichen toen de VS en Israël begonnen met aanvallen, zijn Trump inmiddels helemaal zat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik wil wel de bekerfinale nog meemaken als het enigszins kan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou ik denk dat als hij Iran van de kaart nuked dat China en Rusland dat met west Europa doen als waarschuwing. Dus dan is er niks meer om aan te vallen.
Zien zichzelf vaak ook als verdedigers van de Naderlandse cultuur, maar genocide toejuichen vind ik weinig met de Nederlandse cultuur te maken hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:50 schreef AFA2022 het volgende:
Vraag me echt soms af hoe het toch kan dat sommige mensen die 2 oorlogsmisadigers blijven steunen. Je bent in een prachtig land als Nederland opgegroeid, een land die normen en waarden hoog in het vaandel heeft. Bizar gewoon..
Dit is natuurlijk klinkklare onzin, Palestijnse kleuters worden opgekweekt tot terroristen door het regime in Iran met oliedollars.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dus HR ontkent een causaal verband tussen een kind in Gaza dat zijn hele familie vermoord ziet worden en dan Hamas joined?
Het argument was toen toch dat de Groenlanders het zouden willen en dat Europa het toch niet verdiende?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een paar maanden terug was het nog volstrekt logisch om Gorneland met geweld over te nemen, al zit daar dan weer geen verschrikkelijk regime, maar toen ging het om 'het recht van de sterkste'. Alles om maar niets toe te geven.
Nogmaals, als die landen niet willen of mensen uit Iran denken dat ze een beter leven in Europa hebben, zullen ze toch aan de deur staan. Gaat sowieso een duur geintje worden om die allemaal terug te brengen, ik ben bang dat er op een gegeven moment naar andere oplossingen gezocht gaat worden waar we nog eeuwen ons voor gaan schamen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Met name als er een groot gevaar dreigt is het natuurlijk het beste als mensen worden opgevangen in omringende landen met een soortgelijke cultuur. Waarom moet men per se naar Europa?
gewoon ff normaal doen, ff genocide plegen. was ook prima in Gaza dus waarom niet in Iran.... Ja toch niet dan...quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Willem ze atoombommen gaan gooien ofzo?
Hij is helemaal niet opgeschoven naar links.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het blijft wel hilarisch hoe Tucker en Candace het voor elkaar hebben gekregen om op te schuiven naar links
Moet jij nodig zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Trump is knettergek maar er zijn er hier heel wat die hem de baas zijn op dat gebied.
Wat zou jij doen, wanneer je moet vluchten? Lekker naar een soortgelijk land waar de ellende ook hoogtij viert? Of naar een welvarend land vluchten. Wat zou jouw keuze zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Met name als er een groot gevaar dreigt is het natuurlijk het beste als mensen worden opgevangen in omringende landen met een soortgelijke cultuur. Waarom moet men per se naar Europa?
Trump is daar serieus toe in staat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Willem ze atoombommen gaan gooien ofzo?
Dit doet me deugd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen.
Hardop gelachen wel.
En dan moet je nog beseffen dat Trump eigenlijk niet Iran wou maar Groenland wou binnenvallen, alleen dreigde de senaat en legertop met een onmiddelijke impeachment. De hoogste man van het leger zit er nu niet meer dankzij Hegseth en ik lees dat de Amerikanen vinden dat Trump naar Den Haag moet gestuurd worden voor berechting. Ik denk dat Den Haag op den duur ook aan de beurt is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die man ziet dit ook oprecht als een van de belangrijkste momenten in de volledige wereldgeschiedenis
En ook gewoon lekker dreigen dat de volledige beschaving - en dus alle Iraniërs en al hun cultureel erfgoed - vanavond gaat verdwijnen, dan ben je ook niet goed bij je paasei hoor. Ik zie Trump er oprecht voor aan om gewoon ISIS achterna te gaan en straks ook de resten van plekken als Pasargadae, Persepolis en Susa met de grond gelijk te maken - gewoon, omdat het kan.
De petro-yuan zit er aan te komen.quote:
#ETTDquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:59 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
De petro-yuan zit er aan te komen.
En deze is wel gekoppeld aan goud.
Er is geen president in de geschiedenis van de VS die de VS meer schade heeft berokkend dan deze actie van Trump.
Een keer geen voetbal en de prijs van een litertje benzine moet toch moreel op te brengen zijn als offer in de strijd tegen het fascistische regime in Teheran?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:58 schreef Perox het volgende:
Gaat de allereerste FIFA Peace Prize Winner er voor zorgen dat er dit jaar helemaal geen FIFA WK is?
je hebt tenminste wel zelfkennisquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Trump is knettergek maar er zijn er hier heel wat die hem de baas zijn op dat gebied.
Omdat :quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Die hebben in omringende landen dus niks te zoeken, want dat zou net zo gevaarlijk voor ze zijn als het land waar ze vandaan vluchten.quote:Iraniërs zijn over het algemeen relatief normale mensen, waarvan een deel zelfs seculier en Westers.
Nee dat gaat door, zelfs als er langs de kant een hele lijn met bewapende, gemaskerde mannen staat. Wel eerst even allemaal voor de wedstrijd zeggen dat Trump geweldig is en helemaal geen kleine piemel heeft. Infantino gaat zeggen dat ie zich Iraans én MAGA voelt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:58 schreef Perox het volgende:
Gaat de allereerste FIFA Peace Prize Winner er voor zorgen dat er dit jaar helemaal geen FIFA WK is?
Dat zou best kunnen. En hoe gaat Saudi-Arabië al die dure stadionnetjes financieren voor hun WK als het in een economische crisis terechtkomt?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:58 schreef Perox het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |