We draaien rondjes. Eerst dreigen met de gehele bevolking te willen uitroeien en dan daarna moeten andere landen het maar oplossen. KOEKOEK.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Klopt, het is dan de keus aan landen waar ze naartoe vertrekken om zulke mensen wel of niet toe te laten.
<ICC has entered the chat>quote:
Ik heb helemaal niet zulke dingen gepost, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
We draaien rondjes. Eerst dreigen met de gehele bevolking te willen uitroeien en dan daarna moeten andere landen het maar oplossen. KOEKOEK.
Of moeten we gewoon accepteren dat ie dreigt met uitroeing van een heel volk?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Moeten we nu Trump beschimpen en uitlachen omdat hij TACO doet of dat hij doorgaat?
Er was vorige week nog een user hier uit dat kamp, die een nuke op Teheran nog gerechtvaardigd vondquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nou, "gezond"rechts vind jij deze tweet normaal dan?
Dit doet het Iraanse regime al decennia jegens Israël.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Of moeten we gewoon accepteren dat ie dreigt met uitroeing van een heel volk?
Men heeft een interventie van Tom Beugelsdijk nodigquote:
Hahahahahaha, wat ben je toch ook een clown. Trump dreigt daarmee, je weet wel, degene die oorlog aan het voeren is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet zulke dingen gepost, waar heb je het over?
In principe kunnen we het voor lief nemen. Totdat die zotten echt burgerdoelen aan gaan vallen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet dat je 99% van wat Trump zegt simpelweg niet serieus moet nemen, maar 'vanavond gaat een volledige beschaving dood' is toch wel reden tot reactie, lijkt me. Gewoon een volledige beschaving en samenleving dreigen uit te roeien.
Leuk en aardig, maar toch niet al die mensen die uitgeroeid worden?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit doet het Iraanse regime al decennia jegens Israël.
Tuurlijk hoorquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De POTUS schrijft die dingen toch wel zelf lijkt me.
Dat zijn toch niet mijn woorden? Je gebruikt dus Trump zijn statements en voegt die samen met mijn woorden over het niet opvangen van migranten. Hele rare manier van discussiëren.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hahahahahaha, wat ben je toch ook een clown. Trump dreigt daarmee, je weet wel, degene die oorlog aan het voeren is.
Persoonlijk zou ik veel liever lachen om TACO eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Of moeten we gewoon accepteren dat ie dreigt met uitroeing van een heel volk?
Ik ga er vanuit dat we eerder het einde van Trump zien dan dat er daadwerkelijk een kernbom gegooid gaat worden. Niet iedereen is zo debiel in de VS.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hahahahahaha, wat ben je toch ook een clown. Trump dreigt daarmee, je weet wel, degene die oorlog aan het voeren is.
Het blijft wel hilarisch hoe Tucker en Candace het voor elkaar hebben gekregen om op te schuiven naar linksquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:37 schreef PluggieOD het volgende:
Zelfs Tucker Carlson komt met koppen als Can You Still Support Trump?
De meeste gelikete reacties:
- America didn't vote for Benjamin Netanyahu.
- I quit supporting him the very instant he bowed to Netanyahu.
- Honestly I can’t support him if he won’t arrest pedophiles and he’s killing innocent people. I support Jesus.
Nou..quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:42 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat we eerder het einde van Trump zien dan dat er daadwerkelijk een kernbom gegooid gaat worden. Niet iedereen is zo debiel in de VS.
Als je nú nog, na het dreigement een complete beschaving te vernietigen, achter Trump blijft staan dan, nou ja laat ik dat maar niet zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:37 schreef PluggieOD het volgende:
Zelfs Tucker Carlson komt met koppen als Can You Still Support Trump?
De meeste gelikete reacties:
- America didn't vote for Benjamin Netanyahu.
- I quit supporting him the very instant he bowed to Netanyahu.
- Honestly I can’t support him if he won’t arrest pedophiles and he’s killing innocent people. I support Jesus.
Wie moeten er allemaal beslissen over het gooien van kernbommen eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:42 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat we eerder het einde van Trump zien dan dat er daadwerkelijk een kernbom gegooid gaat worden. Niet iedereen is zo debiel in de VS.
Goede vraag.. ik zou hem niet zo kunnen beantwoorden wie er naast Trump over gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:43 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wie moeten er allemaal beslissen over het gooien van kernbommen eigenlijk?
En jij vond dat een uitstekend argument om te proberen het Iraanse regime omver te werpen. Kunnen we dan nu concluderen dat het jou ook een goed idee lijkt om eens iets aan dat regime in de VS te doen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit doet het Iraanse regime al decennia jegens Israël.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |