Ik durf onderhand te beweren dat die oranje pipo de radicaalste is momenteel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo te lezen wordt naast Iran, ook de VS geleid door een radicale extremist.
Juffrouw Jetten staat in de wacht.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
Dit kàn toch gewoon niet. Waar blijven de verontwaardigde reacties van wereldleiders? Hangen ze aan de telefoon? Wat?
Hebben wij er dan wel zin in?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In die landen die jij net opnoemt hebben ze daar vast ook geen zin in. Waar gaan ze dan heen?
Met een capabele oorlogsvloot in de Middellandse Zee is dat probleem ook opgelost.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Europa is iets eenvoudiger te bereiken dan bijvoorbeeld Canada, Singapore en Australië.
Daar zeg je wat. Is dat kanon van ons al gemaakt inmiddels?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een capabele oorlogsvloot in de Middellandse Zee is dat probleem ook opgelost.
Nee, dat ook niet, dus die mensen die nu écht gered worden in Iran moeten maar... ja wat eigenlijk.quote:
Dat weet niemand, ze zijn zó hoogwaardig stealth dat ze niet eens meer weten waar ze nu precies liggen. Zo kwam eerder al iemand op het idee om camouflagepakken in groene kasten te leggen, sinsdien zijn ze spoorloos verdwenen.quote:
Raketten die je niet nodig hebt als Iran al sinds 3 maart verslagen is.quote:
De POTUS kondigt zojuist de genocide op Iran aan. Mogen we daar lichtelijk van over de flos raken?quote:
Oké, dan blijven ze dus gewoon daar en worden hier niet toegelaten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet, dus die mensen die nu écht gered worden in Iran moeten maar... ja wat eigenlijk.
Als ze vluchten, blijven ze dus ook niet daar.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oké, dan blijven ze dus gewoon daar en worden hier niet toegelaten.
Ik weet dat je 99% van wat Trump zegt simpelweg niet serieus moet nemen, maar 'vanavond gaat een volledige beschaving dood' is toch wel reden tot reactie, lijkt me. Gewoon een volledige beschaving en samenleving dreigen uit te roeien.quote:
Klopt, het is dan de keus aan landen waar ze naartoe vertrekken om zulke mensen wel of niet toe te laten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als ze vluchten, blijven ze dus ook niet daar.
De POTUS schrijft die dingen toch wel zelf lijkt me.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ze zouden een film moeten maken over de medewerker die al die tweets moet maken ('No, more capital letters!').
Verder blijft het komisch dat iedereen die het niet eens is met de overheersende mening gelijk op een hoop wordt gegooid met die halve gare
Een daadwerkelijke reactie zou ik meer waarderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |