Hegseth, Rubio čn Vance zijn er allen gek genoeg voor lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:42 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat we eerder het einde van Trump zien dan dat er daadwerkelijk een kernbom gegooid gaat worden. Niet iedereen is zo debiel in de VS.
Hier is er een:quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:43 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Op de foto staat een recente Tomahawk, maar die zijn niet heel stealthy. Dan moet je deze hebben. Maar samen hebben ze er daar nog minder van 1000 van.
Tegenhouden? Nee joh! Lekker uit dat raam laten vallenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:43 schreef vosss het volgende:
Ik vind dit oprecht nogal schrikbarend.
Trump is er incompetent genoeg voor om de gevolgen niet te overzien en zonder gene even een paar tactical nukes te droppen daar.
Kan iemand die volidioot tegenhouden aub?
Die lezen zijn tweet niet, want geen internet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik heb sterk mijn twijfels of men in Iran nog steeds zo blij is met het optreden van de VS
Dat is een stealth vliegtuig.quote:
Je zal er erg veel plezier in hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet mijn woorden? Je gebruikt dus Trump zijn statements en voegt die samen met mijn woorden over het niet opvangen van migranten. Hele rare manier van discussiėren.
Volgens mij alleen de president: https://www.nytimes.com/i(...)apons-president.htmlquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:43 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wie moeten er allemaal beslissen over het gooien van kernbommen eigenlijk?
Goede vraag. Waarom niet naar Israel of de VS.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk per se naar Europa?
Een paar maanden terug was het nog volstrekt logisch om Gorneland met geweld over te nemen, al zit daar dan weer geen verschrikkelijk regime, maar toen ging het om 'het recht van de sterkste'. Alles om maar niets toe te geven.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En jij vond dat een uitstekend argument om te proberen het Iraanse regime omver te werpen. Kunnen we dan nu concluderen dat het jou ook een goed idee lijkt om eens iets aan dat regime in de VS te doen?
Droppen in Groenland. Water zat ook daar. En met beautiful coal smelt het vanzelf!quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Goede vraag. Waarom niet naar Israel of de VS.
We moeten ze gewoon op boten zetten en daar droppen.
Ik denk zelfs dat er mensen blij gaan zijn als ie Europa aan komt vallen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik heb sterk mijn twijfels of men in Iran nog steeds zo blij is met het optreden van de VS
Dus HR ontkent een causaal verband tussen een kind in Gaza dat zijn hele familie vermoord ziet worden en dan Hamas joined?quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit hebben we al eerder besproken. Moslimfundamentalistisch terrorisme is een keuze en geen resultaat van externe factoren. Ook mensen in het Midden-Oosten hebben zelfbeschikking en zijn verantwoordelijk voor hun eigen keuzes.
Nou ik denk dat als hij Iran van de kaart nuked dat China en Rusland dat met west Europa doen als waarschuwing. Dus dan is er niks meer om aan te vallen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat er mensen blij gaan zijn als ie Europa aan komt vallen.
Alles moet kapot, zolang Trump maar niet naar de gevangenis gaat.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je zal er erg veel plezier in hebben.
Mensen gaan vluchten als er gedreigd wordt met uitroeing, vervolgens wil jij ze niet hier en moeten anderen het maar oplossen. Prima, maar blijkbaar geen slecht woordje over Trump ,die dit toch echt in gang zet.
Je blijft maar rondjes draaien, zonder het af te keuren. Dan nog doodleuk toevoegen dat het een rare manier van discussiėren is. Die vluchtenlingen komen er, of het nu hier of daar is of allebei, die gaan er komen. Als alle landen nee zeggen, dan gaan die ook niet terug naar Iran, waar gaan ze dan heen?
Zelfs de gevluchte Iranezen hier in NL die eerst nog stonden te juichen toen de VS en Israėl begonnen met aanvallen, zijn Trump inmiddels helemaal zat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik wil wel de bekerfinale nog meemaken als het enigszins kan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou ik denk dat als hij Iran van de kaart nuked dat China en Rusland dat met west Europa doen als waarschuwing. Dus dan is er niks meer om aan te vallen.
Zien zichzelf vaak ook als verdedigers van de Naderlandse cultuur, maar genocide toejuichen vind ik weinig met de Nederlandse cultuur te maken hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:50 schreef AFA2022 het volgende:
Vraag me echt soms af hoe het toch kan dat sommige mensen die 2 oorlogsmisadigers blijven steunen. Je bent in een prachtig land als Nederland opgegroeid, een land die normen en waarden hoog in het vaandel heeft. Bizar gewoon..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |