Tsssquote:Op maandag 6 april 2026 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft mijn felicitatie gewoon gemist
Jaquote:
Nou ik vond het een beetje lullig om jou een jarenlange running gaf in dit topic kwalijk te nemenquote:Op maandag 6 april 2026 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft mijn felicitatie gewoon gemist
Ik weet niet wat dit betekent maar dank jequote:Op maandag 6 april 2026 10:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vond het een beetje lullig om jou een jarenlange running gaf in dit topic kwalijk te nemen
quote:Op maandag 30 maart 2026 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach het kan altijd op een later moment nog. Als ik zelf een datum mag kiezen neem ik... ach wat zal ik eens zeggen... 6 april.
Al die kinders natuurlijk met hun bacteriën.quote:Op maandag 6 april 2026 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Het K3 feest heeft er goed ingekickt want ik heb nu enorme keelpijn. En het is een drukke maand op mijn werk dus ik kan eigenlijk niet ziek zijn
Kinderenquote:Op maandag 6 april 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al die kinders natuurlijk met hun bacteriën.
Ik werk gewoon veilig op kantoor met lastige klanten zoals jijquote:Op maandag 6 april 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel zo veilig.quote:Op maandag 6 april 2026 16:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik werk gewoon veilig op kantoor met lastige klanten zoals jij
Je hebt wel een ruime definitie van kinderenquote:Op maandag 6 april 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En vandaar mijn 2e post in dit topicquote:Op maandag 6 april 2026 15:55 schreef NailQueen het volgende:
Gefeliciteerd @:Meke maar ook gefeliciteerd @:Strani !
[..]
Je hebt de snelheid van @Momo nu wel overtroffen. Een verjaardags TT plaatsen voordat de verjaardag er was.quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 15:55 schreef NailQueen het volgende:
Gefeliciteerd @:Meke maar ook gefeliciteerd @:Strani !
[..]
Ik stel dit enorm op prijs!quote:
Iedereen druk met paaseieren zoeken, denk ik.quote:
Jij hebt ze allemaal gevonden.quote:Op maandag 6 april 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen druk met paaseieren zoeken, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |