Tsssquote:Op maandag 6 april 2026 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft mijn felicitatie gewoon gemist
Jaquote:
Nou ik vond het een beetje lullig om jou een jarenlange running gaf in dit topic kwalijk te nemenquote:Op maandag 6 april 2026 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft mijn felicitatie gewoon gemist
Ik weet niet wat dit betekent maar dank jequote:Op maandag 6 april 2026 10:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vond het een beetje lullig om jou een jarenlange running gaf in dit topic kwalijk te nemen
quote:Op maandag 30 maart 2026 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach het kan altijd op een later moment nog. Als ik zelf een datum mag kiezen neem ik... ach wat zal ik eens zeggen... 6 april.
Al die kinders natuurlijk met hun bacteriėn.quote:Op maandag 6 april 2026 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Het K3 feest heeft er goed ingekickt want ik heb nu enorme keelpijn. En het is een drukke maand op mijn werk dus ik kan eigenlijk niet ziek zijn
Kinderenquote:Op maandag 6 april 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al die kinders natuurlijk met hun bacteriėn.
Ik werk gewoon veilig op kantoor met lastige klanten zoals jijquote:Op maandag 6 april 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel zo veilig.quote:Op maandag 6 april 2026 16:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik werk gewoon veilig op kantoor met lastige klanten zoals jij
Je hebt wel een ruime definitie van kinderenquote:Op maandag 6 april 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En vandaar mijn 2e post in dit topicquote:Op maandag 6 april 2026 15:55 schreef NailQueen het volgende:
Gefeliciteerd @:Meke maar ook gefeliciteerd @:Strani !
[..]
Je hebt de snelheid van @Momo nu wel overtroffen. Een verjaardags TT plaatsen voordat de verjaardag er was.quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 15:55 schreef NailQueen het volgende:
Gefeliciteerd @:Meke maar ook gefeliciteerd @:Strani !
[..]
Ik stel dit enorm op prijs!quote:
Iedereen druk met paaseieren zoeken, denk ik.quote:
Jij hebt ze allemaal gevonden.quote:Op maandag 6 april 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen druk met paaseieren zoeken, denk ik.
Ik heb Meke's verjaardag gevierd met een wandeling van 10km.quote:Op maandag 6 april 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op maandag 6 april 2026 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb Meke's verjaardag gevierd met een wandeling van 10km.
Ik ben aan het koken, ook al heb ik nog niet echt veel trek na het gebunker bij de lunchquote:
Ah.quote:Op maandag 6 april 2026 19:35 schreef H_T het volgende:
Ik ben aan het koken, ook al heb ik nog niet echt veel trek na het gebunker bij de lunch
En welke flavour is het?quote:Op maandag 6 april 2026 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind mystery flavor van pringles meh.
Anders zou je hier niet postenquote:
Nog steeds een mystery voor mij.quote:
Niet kunnen plaatsen?quote:
Het was weer een heerlijke strijdquote:Op maandag 6 april 2026 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hehequote:Op maandag 6 april 2026 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was weer een heerlijke strijd![]()
(Mijn broertje en ik zijn ieder jaar weer letterlijk die AH-reclame met de broer en zus die paaseieren zoeken)
Wij hadden hier ook paaseieren gezocht in onze achtertuin maar we waren zo klaarquote:Op maandag 6 april 2026 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
(Mijn broertje en ik zijn ieder jaar weer letterlijk die AH-reclame met de broer en zus die paaseieren zoeken)
Ah, dus jij hebt gewonnenquote:Op maandag 6 april 2026 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Altijd zo hequote:Op dinsdag 7 april 2026 10:06 schreef H_T het volgende:
Straks nieuw paspoort en rijbewijs aanvragen. En gelukkig heb ik mijn paspoort nog op tijd gevondenDie was ik even kwijt vanochtend
Op andere dagen ben ik hem misschien ook wel kwijt, alleen merk ik het dan nietquote:
Schrodingers kat dit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Op andere dagen ben ik hem misschien ook wel kwijt, alleen merk ik het dan niet. Kan je eigenlijk iets kwijt zijn als je je niet afvraagt waar het is?
Je bent niets kwijt als je het niet mist.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Op andere dagen ben ik hem misschien ook wel kwijt, alleen merk ik het dan niet. Kan je eigenlijk iets kwijt zijn als je je niet afvraagt waar het is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |