Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Maar dat is afzien, veel leuker.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sportende mensen is vaak enorm saai
En de stem van Louisa Janssenquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:43 schreef greysbones het volgende:
melvin lijkt van de zijkant Oma knots
van de familie knots![]()
[ afbeelding ]
sinds ze de zaterdag invoerden volgens mij...quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:52 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Duurt een uur ook zaterdags, sinds vandaag 🤪
Ohhquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:52 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Duurt een uur ook zaterdags, sinds vandaag 🤪
nope was een half uurquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
sinds ze de zaterdag invoerden volgens mij...
Meestal weet Roland wel veel.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Jan waarschuwd maar even... dat ze nog kan verliezen.. dat de volgende vraag wel een een Rolandvraag kon worden
Ja ik ben nu in dubio .. ik dacht ook dat het een half uur was ... maar mn tv-gids gaat nog ff doorquote:
het was een half uurquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ben nu in dubio .. ik dacht ook dat het een half uur was ... maar mn tv-gids gaat nog ff door
Nee. Was al verbaasd. En dan zo bij de eerste foto weet hij hetquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja maar nu toevallig even niets
Vast een Duitse Schlager, speciaal voor Rolandquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Was al verbaasd. En dan zo bij de eerste foto weet hij het
en roland verliestquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vast een Duitse Schlager, speciaal voor Roland
groot zijn ze nietquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
Salar knuffelt haar of ze zijn kleine zusje is![]()
Ik dacht eerst dat het haar zus was die dat zei maar het was Kristie... Wat een nare opmerking.quote:
Nee hoor vandaag 1e zaterdag van een uur.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
sinds ze de zaterdag invoerden volgens mij...
Nee een programma van de buis gehaald. Het is voor 5 weken.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:11 schreef chufi het volgende:
tis nu gewoon een gelijkwaardig doorde weeksedag aflevering ... lopen ze achter?
Het programma dat er achter kwam is geskipt, een miskleun van zoon de Mol.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:11 schreef chufi het volgende:
tis nu gewoon een gelijkwaardig doorde weeksedag aflevering ... lopen ze achter?
Dat programma dat er afgelopen week er door de week voor zat ? Gecancelled ?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het programma dat er achter kwam is geskipt, een miskleun van zoon de Mol.
krijgen we dan straks anderhalf uur door de week?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het programma dat er achter kwam is geskipt, een miskleun van zoon de Mol.
Er na, I've got the music in me volgens mijquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat programma dat er afgelopen week er door de week voor zat ? Gecancelled ?
Hoe ze het verder in gaan vullen is me een raadsel. Half uur meer Bondgenoten terwuhkl het weggevallen programma 1.5 uur duurde.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
krijgen we dan straks anderhalf uur door de week?
kan me niet voorstellen dat dat programma van molleke wel scoort op ma tm vrij
Haha ja en de rest moet ze 'vinderen'.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
40 eieren verstopperen(zoals Chess het zei)
en vriendjes dumperenquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja en de rest moet ze 'vinderen'.
Ze kan best voorlezeren
ja echtquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Er wordt niet echt gezocht.. ze renne een beetje in de rondte
Wij vonden dat echt leuk! Keihard om gelachen, vorige week. Jammer dat het gestopt is. En dan herhalingen van Code van Coppens!quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er na, I've got the music in me volgens mij
Je moest is weten...quote:Op zondag 5 april 2026 07:13 schreef Willewa het volgende:
Ok, ik ben normaal niet zo van het complotdenken maar die 700 mogelijke pluspunten en tegelijk 700 mogelijke minpunten voor 1 opdracht, wat uiteindelijk +550 en -550 werden volgens mij, hebben me wel aan het denken gezet 😅 Was wel héél extreem imo.
Puur giswerk en speculatie dit natuurlijk, maar ergens zou het me niks verbazen als de Slangen is ingefluisterd ‘pak de (choco)kip’ oid. De rest waren paashazen toch?
Volgens mij hadden ze ‘m ook aardig snel te pakken en gingen ze als eerste (en enige?) bondje al naar de slaapkamer ermee, terwijl de rest er nog beneden mee bezig was (maar goed, okee, dat kan ook gewoon toeval zijn).
Misschien omdat er deze cyclus alweer duidelijk een zwakste bondje is en dat al snel bleek. En dat je dan met de -50 regel weer dat gedoe van vorige maand krijgt, met constant een bondje diep in de min die er niet uitkomt (vond dat persoonlijk ook niet echt leuk om te zien). En dat dat misschien niet helemaal de bedoeling is, dat de -50 regel juist een 2e kans kreeg omdat het bij meer evenwicht van bondjes wel een leuke regel is.
Zo van ‘geef de Slangen maar ff een bult punten cadeau en de rest minpunten, want die verliezen ze toch wel weer en de andere bondjes pakken wel weer punten’.
Maar goed, ik zet m’n aluhoedje nu af 😅 Hoeft ook helemaal niet zo te zijn, al sluit ik het niet uit. Zóveel plus- en minpunten was echt extreem.
Dat is wel zo maar als je goed hebt gekeken wilde hij ook zijn handen opsteken maar werd min of meer overruled door Roland. Maar je hebt gelijk dat het zeer irritant is als iemand langs de kant het weer beter weet. Daar heeft Salar óók een handje van.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Deelnemers die na een spel iets blijven zeggen in de trant van ''ik wist alles'', terwijl ze een ander naar voren hebben geschoven, mag de febo van mij een gele kaart geven of -50 punten. Ik vind dat altijd zo simpel.
Heeft Salar hier iets van gezegd? Volgens mij zei hij dat er niet gessssssttttttttttt mocht worden over het feit dat Roland hele Duitse teksten aan het oplezen was, de gek. Hij moet daar eens mee stoppen.quote:Op zondag 5 april 2026 00:47 schreef freaky40 het volgende:
Nou, die Twins geven even hun visitekaartje af daar zowel in winst voor de Vossen door Nyssa als Joshlynn die Robert even op zijn plek zet, maar dat zien we maandag. Bevalt wel zo'n lange normale aflevering op zaterdag. Lekker houden zo.
Zou Kristus jaloers zijn op Nyssa...man man! Den Jaloezie en den kift zeg! Die Roland met zijn Duitse one liners telkens, je bent geen mof idioot! Terecht dat Salar hier wat van zei.
Salar die met alle gemak over de bank tegen de grond werd gewerkt door haar en dan natuurlijk er even achteraan moest zeggen dat hij had geholpen door omhoog te springen, vent kan er niet tegen als anderen hem aftroeven.quote:Op zondag 5 april 2026 07:15 schreef Willewa het volgende:
Verder vind ik trouwens die tweeling echt leuk tot nu toe haha. Lekker energiek en met lef. Aan vanaf de eerste seconde, op een leuke manier. Nice. Moest ook wel hard lachen om de judoka en haar gegooi met grote mannen![]()
Die andere nog even afwachten maar lijkt me wel aardig.
Salar zei dat het disrespectvol was om stttt te roepen. Hij begint een beetje door te draaien die gek.quote:Op zondag 5 april 2026 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft Salar hier iets van gezegd? Volgens mij zei hij dat er niet gessssssttttttttttt mocht worden over het feit dat Roland hele Duitse teksten aan het oplezen was, de gek. Hij moet daar eens mee stoppen.
quote:Op zondag 5 april 2026 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In EJVJL was zelfs Disrespectvolloos een woord
Dat dus.quote:Op zondag 5 april 2026 11:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Salar zei dat het disrespectvol was om stttt te roepen. Hij begint een beetje door te draaien die gek.
Waarom zou je geen ssssttt roepen als je bondgenoot constant aan het kwebbelen is tijdens zijn opdracht.
Ik bombardeer onderbuikgevoel niet tot waarheid. Als ik iets niet zeker weet (net als jij al die dingen die je vaak stellig beweert niet zeker weet) ga ik dat niet verkondigen als de absolute en enige waarheid. Das gevaarlijk en zo komt nepnieuws tot stand, omdat mensen met regelmaat dingen klakkeloos overnemen. Nuance en voorzichtigheid is altijd belangrijk imo.quote:
Ja die hoor ik al jaren in al die RLS-programma’s. Disrespectvol, onrespectvol. Zelden dat iemand gewoon ‘respectloos’ zegtquote:
Hmja ik hoorde het. Maar denk dat ie het misschien ietsje anders bedoelde en je altijd stukjes mist in zo’n montage. Bondgenoten-montagteam/regie is er behoorlijk vaak op uit om mensen op lullige manier te framen en kijkers harde meningen te laten vormen. Terecht of niet lijkt ze soms weinig uit te maken 😅quote:Op zondag 5 april 2026 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Salar die met alle gemak over de bank tegen de grond werd gewerkt door haar en dan natuurlijk er even achteraan moest zeggen dat hij had geholpen door omhoog te springen, vent kan er niet tegen als anderen hem aftroeven.
Fijn dat je het altijd weer persoonlijk moet maken. Lekker belangrijk.quote:Op zondag 5 april 2026 15:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bombardeer onderbuikgevoel niet tot waarheid. Als ik iets niet zeker weet (net als jij al die dingen die je vaak stellig beweert niet zeker weet) ga ik dat niet verkondigen als de absolute en enige waarheid. Das gevaarlijk en zo komt nepnieuws tot stand, omdat mensen met regelmaat dingen klakkeloos overnemen. Nuance en voorzichtigheid is altijd belangrijk imo.
Ik weet het simpelweg niet en het kan zeker, maar het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |