en roland verliestquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vast een Duitse Schlager, speciaal voor Roland
groot zijn ze nietquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
Salar knuffelt haar of ze zijn kleine zusje is![]()
Ik dacht eerst dat het haar zus was die dat zei maar het was Kristie... Wat een nare opmerking.quote:
Nee hoor vandaag 1e zaterdag van een uur.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
sinds ze de zaterdag invoerden volgens mij...
Nee een programma van de buis gehaald. Het is voor 5 weken.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:11 schreef chufi het volgende:
tis nu gewoon een gelijkwaardig doorde weeksedag aflevering ... lopen ze achter?
Het programma dat er achter kwam is geskipt, een miskleun van zoon de Mol.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:11 schreef chufi het volgende:
tis nu gewoon een gelijkwaardig doorde weeksedag aflevering ... lopen ze achter?
Dat programma dat er afgelopen week er door de week voor zat ? Gecancelled ?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het programma dat er achter kwam is geskipt, een miskleun van zoon de Mol.
krijgen we dan straks anderhalf uur door de week?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het programma dat er achter kwam is geskipt, een miskleun van zoon de Mol.
Er na, I've got the music in me volgens mijquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat programma dat er afgelopen week er door de week voor zat ? Gecancelled ?
Hoe ze het verder in gaan vullen is me een raadsel. Half uur meer Bondgenoten terwuhkl het weggevallen programma 1.5 uur duurde.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
krijgen we dan straks anderhalf uur door de week?
kan me niet voorstellen dat dat programma van molleke wel scoort op ma tm vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |