Nee een programma van de buis gehaald. Het is voor 5 weken.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:11 schreef chufi het volgende:
tis nu gewoon een gelijkwaardig doorde weeksedag aflevering ... lopen ze achter?
Het programma dat er achter kwam is geskipt, een miskleun van zoon de Mol.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:11 schreef chufi het volgende:
tis nu gewoon een gelijkwaardig doorde weeksedag aflevering ... lopen ze achter?
Dat programma dat er afgelopen week er door de week voor zat ? Gecancelled ?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het programma dat er achter kwam is geskipt, een miskleun van zoon de Mol.
krijgen we dan straks anderhalf uur door de week?quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het programma dat er achter kwam is geskipt, een miskleun van zoon de Mol.
Er na, I've got the music in me volgens mijquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat programma dat er afgelopen week er door de week voor zat ? Gecancelled ?
Hoe ze het verder in gaan vullen is me een raadsel. Half uur meer Bondgenoten terwuhkl het weggevallen programma 1.5 uur duurde.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
krijgen we dan straks anderhalf uur door de week?
kan me niet voorstellen dat dat programma van molleke wel scoort op ma tm vrij
Haha ja en de rest moet ze 'vinderen'.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
40 eieren verstopperen(zoals Chess het zei)
en vriendjes dumperenquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja en de rest moet ze 'vinderen'.
Ze kan best voorlezeren
ja echtquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Er wordt niet echt gezocht.. ze renne een beetje in de rondte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |