Salar zei dat het disrespectvol was om stttt te roepen. Hij begint een beetje door te draaien die gek.quote:Op zondag 5 april 2026 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft Salar hier iets van gezegd? Volgens mij zei hij dat er niet gessssssttttttttttt mocht worden over het feit dat Roland hele Duitse teksten aan het oplezen was, de gek. Hij moet daar eens mee stoppen.
quote:Op zondag 5 april 2026 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In EJVJL was zelfs Disrespectvolloos een woord
Dat dus.quote:Op zondag 5 april 2026 11:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Salar zei dat het disrespectvol was om stttt te roepen. Hij begint een beetje door te draaien die gek.
Waarom zou je geen ssssttt roepen als je bondgenoot constant aan het kwebbelen is tijdens zijn opdracht.
Ik bombardeer onderbuikgevoel niet tot waarheid. Als ik iets niet zeker weet (net als jij al die dingen die je vaak stellig beweert niet zeker weet) ga ik dat niet verkondigen als de absolute en enige waarheid. Das gevaarlijk en zo komt nepnieuws tot stand, omdat mensen met regelmaat dingen klakkeloos overnemen. Nuance en voorzichtigheid is altijd belangrijk imo.quote:
Ja die hoor ik al jaren in al die RLS-programma’s. Disrespectvol, onrespectvol. Zelden dat iemand gewoon ‘respectloos’ zegtquote:
Hmja ik hoorde het. Maar denk dat ie het misschien ietsje anders bedoelde en je altijd stukjes mist in zo’n montage. Bondgenoten-montagteam/regie is er behoorlijk vaak op uit om mensen op lullige manier te framen en kijkers harde meningen te laten vormen. Terecht of niet lijkt ze soms weinig uit te maken 😅quote:Op zondag 5 april 2026 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Salar die met alle gemak over de bank tegen de grond werd gewerkt door haar en dan natuurlijk er even achteraan moest zeggen dat hij had geholpen door omhoog te springen, vent kan er niet tegen als anderen hem aftroeven.
Fijn dat je het altijd weer persoonlijk moet maken. Lekker belangrijk.quote:Op zondag 5 april 2026 15:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bombardeer onderbuikgevoel niet tot waarheid. Als ik iets niet zeker weet (net als jij al die dingen die je vaak stellig beweert niet zeker weet) ga ik dat niet verkondigen als de absolute en enige waarheid. Das gevaarlijk en zo komt nepnieuws tot stand, omdat mensen met regelmaat dingen klakkeloos overnemen. Nuance en voorzichtigheid is altijd belangrijk imo.
Ik weet het simpelweg niet en het kan zeker, maar het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn
Ik probeerde enkel de nuance te bewaren en juist niet allerlei definitieve conclusies te trekken en die tot waarheid te bombarderen. En daarbij uit te leggen waarom ik dat dus wél belangrijk vind. Ik zie dat wel vaker hier en op het hele internet en dat is niet de manier imo. En tja sorry, ik zie jou dat behoorlijk vaak doen dus daarom benoemde ik het, gezien jij degene was die op me reageerde. Maar dat mag niemand zeggen volgens mij 😬 dan is het gelijk weer heel persoonlijk..quote:Op zondag 5 april 2026 18:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat je het altijd weer persoonlijk moet maken. Lekker belangrijk.
Maar goed, dacht er nog even over na, ik bedoelde het eigenlijk om niet te laten overkomen dat ik daarmee stel dat het echt zo is en dat ik dat wel vaak zie dat die conclusies dan gelijk getrokken worden. Het zou kunnen, maar hoeft ook niet.quote:Op zondag 5 april 2026 18:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat je het altijd weer persoonlijk moet maken. Lekker belangrijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |