Wij vonden dat echt leuk! Keihard om gelachen, vorige week. Jammer dat het gestopt is. En dan herhalingen van Code van Coppens!quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er na, I've got the music in me volgens mij
Je moest is weten...quote:Op zondag 5 april 2026 07:13 schreef Willewa het volgende:
Ok, ik ben normaal niet zo van het complotdenken maar die 700 mogelijke pluspunten en tegelijk 700 mogelijke minpunten voor 1 opdracht, wat uiteindelijk +550 en -550 werden volgens mij, hebben me wel aan het denken gezet 😅 Was wel héél extreem imo.
Puur giswerk en speculatie dit natuurlijk, maar ergens zou het me niks verbazen als de Slangen is ingefluisterd ‘pak de (choco)kip’ oid. De rest waren paashazen toch?
Volgens mij hadden ze ‘m ook aardig snel te pakken en gingen ze als eerste (en enige?) bondje al naar de slaapkamer ermee, terwijl de rest er nog beneden mee bezig was (maar goed, okee, dat kan ook gewoon toeval zijn).
Misschien omdat er deze cyclus alweer duidelijk een zwakste bondje is en dat al snel bleek. En dat je dan met de -50 regel weer dat gedoe van vorige maand krijgt, met constant een bondje diep in de min die er niet uitkomt (vond dat persoonlijk ook niet echt leuk om te zien). En dat dat misschien niet helemaal de bedoeling is, dat de -50 regel juist een 2e kans kreeg omdat het bij meer evenwicht van bondjes wel een leuke regel is.
Zo van ‘geef de Slangen maar ff een bult punten cadeau en de rest minpunten, want die verliezen ze toch wel weer en de andere bondjes pakken wel weer punten’.
Maar goed, ik zet m’n aluhoedje nu af 😅 Hoeft ook helemaal niet zo te zijn, al sluit ik het niet uit. Zóveel plus- en minpunten was echt extreem.
Dat is wel zo maar als je goed hebt gekeken wilde hij ook zijn handen opsteken maar werd min of meer overruled door Roland. Maar je hebt gelijk dat het zeer irritant is als iemand langs de kant het weer beter weet. Daar heeft Salar óók een handje van.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Deelnemers die na een spel iets blijven zeggen in de trant van ''ik wist alles'', terwijl ze een ander naar voren hebben geschoven, mag de febo van mij een gele kaart geven of -50 punten. Ik vind dat altijd zo simpel.
Heeft Salar hier iets van gezegd? Volgens mij zei hij dat er niet gessssssttttttttttt mocht worden over het feit dat Roland hele Duitse teksten aan het oplezen was, de gek. Hij moet daar eens mee stoppen.quote:Op zondag 5 april 2026 00:47 schreef freaky40 het volgende:
Nou, die Twins geven even hun visitekaartje af daar zowel in winst voor de Vossen door Nyssa als Joshlynn die Robert even op zijn plek zet, maar dat zien we maandag. Bevalt wel zo'n lange normale aflevering op zaterdag. Lekker houden zo.
Zou Kristus jaloers zijn op Nyssa...man man! Den Jaloezie en den kift zeg! Die Roland met zijn Duitse one liners telkens, je bent geen mof idioot! Terecht dat Salar hier wat van zei.
Salar die met alle gemak over de bank tegen de grond werd gewerkt door haar en dan natuurlijk er even achteraan moest zeggen dat hij had geholpen door omhoog te springen, vent kan er niet tegen als anderen hem aftroeven.quote:Op zondag 5 april 2026 07:15 schreef Willewa het volgende:
Verder vind ik trouwens die tweeling echt leuk tot nu toe haha. Lekker energiek en met lef. Aan vanaf de eerste seconde, op een leuke manier. Nice. Moest ook wel hard lachen om de judoka en haar gegooi met grote mannen![]()
Die andere nog even afwachten maar lijkt me wel aardig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |