SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Weer lekker genieten in de Conference League.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dit gaat de Champions League in.
Het is maar goed dat we straks nog maar 1 plekje is.
Ja, Conference League is wel het niveau van Nederland.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer lekker genieten in de Conference League.
Niets is leuker dan dat.
Pittige statistieken wel.quote:In de clubgeschiedenis verloor PSV alleen in 2001 en 2014 drie eredivisieduels op rij.
De cijfers spreken overigens in het voordeel van PSV. De Eindhovenaren verloren namelijk slechts één van de 54 eredivisieduels in eigen huis met FC Utrecht (47 zeges, 6 keer een gelijkspel). Dat was op 25 oktober 1980.
Goeie zin welquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dit gaat de Champions League in.
Het is maar goed dat we straks nog maar 1 plekje is.
Is iets van 20 jaar geleden dat utrecht van psv won uitquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Paul dit ga je niet meer weggeven.
Toch?
Je bedoelt dat het wel weer eens tijd is dus?quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Is iets van 20 jaar geleden dat utrecht van psv won uit
In de competitie in 1980, zie post #21quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Is iets van 20 jaar geleden dat utrecht van psv won uit
quote:
Ik weet niet hoe vroeg, maar dat is mij te vroeg.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:59 schreef GGMM het volgende:
Mohamed Ihattaren morgen bij goedemorgen Eredivisie
Die moet wel heel vroeg z'n bed uit
Hoe was Virgil bij Liverpool?quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:15 schreef de_boswachter het volgende:
Lulletje Schouten schiet. Bal hobbelt naast.
4-0 eraf.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe was Virgil bij Liverpool?
Vretend aan de poastafelquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zeikwedstrijd van PSV dus je kan raden waar ze zijn
Exit bij Liverpoolquote:
Godver, doelpunt gemist.quote:
Alles beter dan Koetje.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Exit bij Liverpool
Kan Arne mooi bondscoach worden
Je bent zelf heerlijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wereldkampioenwaardigquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe was Virgil bij Liverpool?
Dit vind ik zieligquote:
Vanaf morgen weer.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat Paul nou gewoon van zijn Paasweekend genieten.
Dat gaat hij niet doenquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Koetje dan eindelijk Veerman oproepen?
Nooit meer. Die heeft het tegen Oostenrijk voor eens en altijd verpest.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, want Sjowie is geeneens 3e keus gaf Koeman aan toch?quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou zegquote:
Wat ben je venijnig vandaag.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nooit meer. Die heeft het tegen Oostenrijk voor eens en altijd verpest.
Als 1 zo’n kutwedstrijd een maatstaf is kun je 90 procent van het huidige Oranje wel thuislaten.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nooit meer. Die heeft het tegen Oostenrijk voor eens en altijd verpest.
Moet je nagaan HOE slecht die toen was.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als 1 zo’n kutwedstrijd een maatstaf is kun je 90 procent van het huidige Oranje wel thuislaten.
quote:
Kan ik er wat aan doen dat die smileys hier niet modulair zijn...quote:
Gewoon 100.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
90 procent van het huidige Oranje wel thuislaten.
ach wat sneuquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben eenzaam dit paasweekend.
Je fokforumquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
ach wat sneu
Je moet maar zo denken, je hebt tenminste nog je
Ik moet er even over nadenken hoe ik die zin kan eindigen
Bedankt voor deze geruststelling.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
ach wat sneu
chocolade paaseitjesquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
ach wat sneu
Bedankt, aangepastquote:
Ik gun je wel een overwinning vandaag.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:11 schreef GGMM het volgende:
Is PSV nou wel of niet kampioen als dit zo blijft?
Dan moet Feyenoord morgen verliezen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:11 schreef GGMM het volgende:
Is PSV nou wel of niet kampioen als dit zo blijft?
99% zeker dusquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord morgen verliezen.
We konden wel weer even luisteren naar Ecuador.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben de KNOTSGEKKE eredivisie 2 weken gemist.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:14 schreef Coco het volgende:
[..]
We konden wel weer even luisteren naar Ecuador.
Dan kan je mooi de topper Ajax - Twente op tv kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:17 schreef GGMM het volgende:
Mijn televisie doet het weer trouwens
Bedankt voor het vragen
Is alleen leuk als je vrienden en familie hebtquote:
Ik ben een geliefd mens.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is alleen leuk als je vrienden en familie hebt
Dus ik snap wel dat jij er niks aan vindt
Ik kijk eerst WIDM.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kan je mooi de topper Ajax - Twente op tv kijken
Vooral als ze de app geïnstalleerd hebben en dan interne mails sturen om het met collega's te spelen.quote:
Ik waande me in de supermarkt in december.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie gaat er dit weekend gourmetten?
Gohquote:
Wat had je moeder voor je gemaakt?quote:
Hangt er vanaf of hij net een pan jamon iberico aan het wegwerken isquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gaat die trainer van jullie weer met de hand voor de mond praten?
Hij hoorde krakquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Schouten binnenkort bij Allah. @:de_boswachter
Scheelt straks een kokquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Koeman gaat geen nieuwe blanke oproepen.
In feite zou iedere tegenstander uit respect reglementair moeten verliezen in de Arena. Zonder dit voetbalinstituut waren al die luizenclubs nog zonder haar.quote:
haha ja goeiequote:Op zaterdag 4 april 2026 21:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
In feite zou iedere tegenstander uit respect reglementair moeten verliezen in de Arena. Zonder dit voetbalinstituut waren al die luizenclubs nog zonder haar.
#34quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Schouten binnenkort bij Allah. @:de_boswachter
Dit werkte in Rotterdam wel altijd.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
Berghuis probeert het publiek tot leven te wekken
Hehehehequote:Op zaterdag 4 april 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit werkte in Rotterdam wel altijd.
NOSquote:Was opa toch een nazi? Duitse ledenlijsten NSDAP online gezet
Met de beker ben ik al heel gelukkigquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die verliezen vermoedelijk nog wel puntjes.
Homo?quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
Was jullie opa van de verkeerde kant?
Die is te druk bezig met morgenquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:46 schreef DrMarten het volgende:
Die keeper van Ajax is ook niet de beste of wel?
Tsjongequote:Op zaterdag 4 april 2026 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die is te druk bezig met morgen
Was jij maar leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:51 schreef PSVCL het volgende:
Twente speelt goed voetbal sinds vdBrom daar trainer is,leuk om naar te kijken
We zitten alleen met smart te wachten op een spits die er zo nu en dan een in schopt.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:51 schreef PSVCL het volgende:
Twente speelt goed voetbal sinds vdBrom daar trainer is,leuk om naar te kijken
Nou ja zegquote:
Hup Almelo volgende week.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax kut, Verstappen kut, hopelijk kunnen we in juni juichen met Curacao
Waar zijn mijn felicitatiesquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen.
Wij feliciteren @:drizzt (want zo zijn we dan ook wel weer)
Fijne avond!
Waarom zou ik jou feliciteren. Ten eerste speelde NEC niet tegen Ajax en ten tweede moet ik je niet.quote:
Zolang Ajax Johan Cruijff en zijn hele visie blijft adoreren en verheerlijken hoeft de rest van voetbalminnend Nederland zich geen zorgen te maken.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:57 schreef DrMarten het volgende:
Gaat Ajax nu ook deze trainer eruit gooien?
Sodeju zeg.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou feliciteren. Ten eerste speelde NEC niet tegen Ajax en ten tweede moet ik je niet.
Sow harde woorden zo op de late avond.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou feliciteren. Ten eerste speelde NEC niet tegen Ajax en ten tweede moet ik je niet.
Wat heb ik jou misdaan lulquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach sorry nu voel ik me lulligquote:
Dan zijn wij bij deze weer vriendenquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach sorry nu voel ik me lullig
Het was een grapjeik vind jou echt een toffe peer.
Gefeliciteerd!
Met de 80-jarige vrijwilliger in de beveiliging en Janie de kantinemedewerkerquote:Op zondag 5 april 2026 12:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik snap niet dat ze dat hele uitvak al niet hebben leeggeruimd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |