Dat gaat hij niet doenquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Koetje dan eindelijk Veerman oproepen?
Nooit meer. Die heeft het tegen Oostenrijk voor eens en altijd verpest.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, want Sjowie is geeneens 3e keus gaf Koeman aan toch?quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou zegquote:
Wat ben je venijnig vandaag.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nooit meer. Die heeft het tegen Oostenrijk voor eens en altijd verpest.
Als 1 zo’n kutwedstrijd een maatstaf is kun je 90 procent van het huidige Oranje wel thuislaten.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nooit meer. Die heeft het tegen Oostenrijk voor eens en altijd verpest.
Moet je nagaan HOE slecht die toen was.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als 1 zo’n kutwedstrijd een maatstaf is kun je 90 procent van het huidige Oranje wel thuislaten.
quote:
Kan ik er wat aan doen dat die smileys hier niet modulair zijn...quote:
Gewoon 100.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
90 procent van het huidige Oranje wel thuislaten.
ach wat sneuquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben eenzaam dit paasweekend.
Je fokforumquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
ach wat sneu
Je moet maar zo denken, je hebt tenminste nog je
Ik moet er even over nadenken hoe ik die zin kan eindigen
Bedankt voor deze geruststelling.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
ach wat sneu
chocolade paaseitjesquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
ach wat sneu
Bedankt, aangepastquote:
Ik gun je wel een overwinning vandaag.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:11 schreef GGMM het volgende:
Is PSV nou wel of niet kampioen als dit zo blijft?
Dan moet Feyenoord morgen verliezen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:11 schreef GGMM het volgende:
Is PSV nou wel of niet kampioen als dit zo blijft?
99% zeker dusquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord morgen verliezen.
We konden wel weer even luisteren naar Ecuador.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben de KNOTSGEKKE eredivisie 2 weken gemist.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:14 schreef Coco het volgende:
[..]
We konden wel weer even luisteren naar Ecuador.
Dan kan je mooi de topper Ajax - Twente op tv kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:17 schreef GGMM het volgende:
Mijn televisie doet het weer trouwens
Bedankt voor het vragen
Is alleen leuk als je vrienden en familie hebtquote:
Ik ben een geliefd mens.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is alleen leuk als je vrienden en familie hebt
Dus ik snap wel dat jij er niks aan vindt
Ik kijk eerst WIDM.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kan je mooi de topper Ajax - Twente op tv kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |