Waarom zou ik jou feliciteren. Ten eerste speelde NEC niet tegen Ajax en ten tweede moet ik je niet.quote:
Zolang Ajax Johan Cruijff en zijn hele visie blijft adoreren en verheerlijken hoeft de rest van voetbalminnend Nederland zich geen zorgen te maken.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:57 schreef DrMarten het volgende:
Gaat Ajax nu ook deze trainer eruit gooien?
Sodeju zeg.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou feliciteren. Ten eerste speelde NEC niet tegen Ajax en ten tweede moet ik je niet.
Sow harde woorden zo op de late avond.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou feliciteren. Ten eerste speelde NEC niet tegen Ajax en ten tweede moet ik je niet.
Wat heb ik jou misdaan lulquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach sorry nu voel ik me lulligquote:
Dan zijn wij bij deze weer vriendenquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach sorry nu voel ik me lullig
Het was een grapjeik vind jou echt een toffe peer.
Gefeliciteerd!
Met de 80-jarige vrijwilliger in de beveiliging en Janie de kantinemedewerkerquote:Op zondag 5 april 2026 12:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik snap niet dat ze dat hele uitvak al niet hebben leeggeruimd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |