Goed gedaan jochiequote:Op maandag 6 april 2026 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
EN OOK NOG Gestofzogen jongens en meisjesWat ben ik goed
quote:Op zondag 5 april 2026 19:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Een rvs pan. Wel eentje met een dikke bodem?
Hoe krijg je dan aanbrand vlekken? Ik mishandel de pannen al 20 jaar. En op wat krassen na nog zo goed als nieuw.
Wat een levenquote:Op maandag 6 april 2026 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb me volgevreten aan de paasbrunch. Moeders gi g terug in de tijd en had voor braadworst en boterhamworst gezorgd waar de tieners en jong-volwassenen als klein kind gek op waren als oma kwam oppassen en koken. Kinders helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Plus asperges in soep en op bord, zalm, aardappeltjes. En hemelse modder als toetje.
Daarna thuis cameraatje geïnstalleerd zodat ik de poesjes tijdens mijn vakantie kan bekijken.
En kattencafe, London Walk en uitkijkpunt in Londen geboekt. Plus overzichtje gemaakt van losse dingen die ik evt wil zien en doen en waar dat handig in de buurt ligt van de geboekte zaken.
Met ruimte om te lummelen, uiteraard.
Van de titel moest ik hieraan denken.quote:Op maandag 6 april 2026 12:13 schreef Blues het volgende:
Heb nog een tvtip voor jullie, wij hebben op het einde allebei een zakdoekje erbij gepakt
Maar vonden ook wat van de zoon.
Prachtig document.
https://www.npodoc.nl/artikelen/de-laatste-reis
Dank voor de tipquote:Op maandag 6 april 2026 18:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van de titel moest ik hieraan denken.
Mar adentro
Jaren geleden gezien. Misschien ook wel wat voor jullie.
Bij mij werkt het goed om op te warmen met olie op inductiestand 7, zodra het walmt op stand 4 zetten met het product er in.quote:
Ik doe rustig opwarmen tot Leidenfrost, olie erin, 10 seconden wachten en temperatuur naar beneden en product erin.quote:Op maandag 6 april 2026 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij mij werkt het goed om op te warmen met olie op inductiestand 7, zodra het walmt op stand 4 zetten met het product er in.
De bodem blijft ook wel ijzerkleurig; de zijkanten niet. Zwartbruin overalquote:Op maandag 6 april 2026 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij mij werkt het goed om op te warmen met olie op inductiestand 7, zodra het walmt op stand 4 zetten met het product er in.
Heb je geen maandag morgen monster te pakken?quote:
Die metalen zijn er ook in uitvoeringen van van dat speelgoedautootjes metaal uit de jaren '80.quote:Op maandag 6 april 2026 20:43 schreef derLudolf het volgende:
Zo, vandaag eindelijk de radiator in de wc verwijderd, zag er lang tegenop maar uiteindelijk was het een klus van niets![]()
Pro tip, haal voor ¤0,48 een ontluchting sleutel en vertrouw niet op een plastic exemplaar dat je ooit als promotiemateriaal kreeg![]()
Gelukkig heb ik nog een andere warmtebron
Andere pro tip.quote:Op maandag 6 april 2026 20:43 schreef derLudolf het volgende:
Zo, vandaag eindelijk de radiator in de wc verwijderd, zag er lang tegenop maar uiteindelijk was het een klus van niets![]()
Pro tip, haal voor ¤0,48 een ontluchting sleutel en vertrouw niet op een plastic exemplaar dat je ooit als promotiemateriaal kreeg![]()
Gelukkig heb ik nog een andere warmtebron
Artistiek.quote:
Jezus mina gvdquote:Op maandag 6 april 2026 20:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft halve dag op de traplift vastgezeten.
Om 14:00 contact gehad met noodcentrale. Maar die hadden het verder niet doorgegeven aan de spoeddienst die uit Zwolle moet komen.
Dus toen wij die (eindelijk, want geen publiek te vinden nummer) te pakken hadden om 19:00 bleek de beste man helemaal nul meldingen gehad te hebben..
Zamak?quote:Op maandag 6 april 2026 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die metalen zijn er ook in uitvoeringen van van dat speelgoedautootjes metaal uit de jaren '80.
Die vergaan langzaam, en kruimelen dan af bij nood-gebruik...
Sjeesusquote:Op maandag 6 april 2026 20:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft halve dag op de traplift vastgezeten.
Om 14:00 contact gehad met noodcentrale. Maar die hadden het verder niet doorgegeven aan de spoeddienst die uit Zwolle moet komen.
Dus toen wij die (eindelijk, want geen publiek te vinden nummer) te pakken hadden om 19:00 bleek de beste man helemaal nul meldingen gehad te hebben..
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |