abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220521334
Ik had vandaag vrij van afspraken, behalve vanavond met mijn PT en we hebben gedeadlift en nu ben ik spreekwoordelijk dood en voldaan.
  maandag 6 april 2026 @ 20:27:22 #212
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521463
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Bij mij werkt het goed om op te warmen met olie op inductiestand 7, zodra het walmt op stand 4 zetten met het product er in.
De bodem blijft ook wel ijzerkleurig; de zijkanten niet. Zwartbruin overal
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 6 april 2026 @ 20:38:04 #213
63722 z80
I fink you freaky
pi_220521576
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 16:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Heb je geen maandag morgen monster te pakken?
Als ik zo deze pan op internet zoek dan komt deze zonder de puntlassen aan de binnenkant.
Wat ook zou moeten kloppen gezien de prijs voor een rvs pan. Die moet lood zwaar zijn en als moordwapen kunnen dienen. Niet alleen een zware bodem en dunne wanden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 6 april 2026 @ 20:41:39 #214
63722 z80
I fink you freaky
pi_220521601
Vandaag de derailleur van de fiets uit elkaar gehaald. Begon me behoorlijk te ergeren aan niet goed schakelen en overspringen van de ketting.
Bleek 1 scharnier/draaipunt roest aan het verzamelen was. Zooi schoon gemaakt en in het vet gezet. Rondje voor test. En hel lijkt er op of het schakel probleem nu opgelost is. Nog een keer de kabel binnen en buiten vervangen. Die loopt ook niet heel soepel meer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 20:43:45 #215
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220521617
Zo, vandaag eindelijk de radiator in de wc verwijderd, zag er lang tegenop maar uiteindelijk was het een klus van niets _O-

Pro tip, haal voor ¤0,48 een ontluchting sleutel en vertrouw niet op een plastic exemplaar dat je ooit als promotiemateriaal kreeg :@

Gelukkig heb ik nog een andere warmtebron :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220521638
* sigme in de avondzon
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 6 april 2026 @ 20:46:40 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521639
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 20:43 schreef derLudolf het volgende:
Zo, vandaag eindelijk de radiator in de wc verwijderd, zag er lang tegenop maar uiteindelijk was het een klus van niets _O-

Pro tip, haal voor ¤0,48 een ontluchting sleutel en vertrouw niet op een plastic exemplaar dat je ooit als promotiemateriaal kreeg :@

Gelukkig heb ik nog een andere warmtebron :)
Die metalen zijn er ook in uitvoeringen van van dat speelgoedautootjes metaal uit de jaren '80.
Die vergaan langzaam, en kruimelen dan af bij nood-gebruik...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 6 april 2026 @ 20:47:48 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521657
Mijn schoonmoeder heeft halve dag op de traplift vastgezeten.

Om 14:00 contact gehad met noodcentrale. Maar die hadden het verder niet doorgegeven aan de spoeddienst die uit Zwolle moet komen.

Dus toen wij die (eindelijk, want geen publiek te vinden nummer) te pakken hadden om 19:00 bleek de beste man helemaal nul meldingen gehad te hebben..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 6 april 2026 @ 20:49:47 #219
63722 z80
I fink you freaky
pi_220521669
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 20:43 schreef derLudolf het volgende:
Zo, vandaag eindelijk de radiator in de wc verwijderd, zag er lang tegenop maar uiteindelijk was het een klus van niets _O-

Pro tip, haal voor ¤0,48 een ontluchting sleutel en vertrouw niet op een plastic exemplaar dat je ooit als promotiemateriaal kreeg :@

Gelukkig heb ik nog een andere warmtebron :)
Andere pro tip.
Vast is vast.
Ander is het knak, en kun je nooit meer ontluchten. Weet ik uit ervaring. En natuurlijk de radiator het verst weg in het systeem.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 6 april 2026 @ 20:49:58 #220
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220521671
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 20:46 schreef sigme het volgende:
* sigme in de avondzon
[ afbeelding ]
Artistiek.
Alsof je iets in de bosjes doet, wat mannen soms wel doen na een avondje stappen en wat niet toegestaan is… :P
pi_220521684
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft halve dag op de traplift vastgezeten.

Om 14:00 contact gehad met noodcentrale. Maar die hadden het verder niet doorgegeven aan de spoeddienst die uit Zwolle moet komen.

Dus toen wij die (eindelijk, want geen publiek te vinden nummer) te pakken hadden om 19:00 bleek de beste man helemaal nul meldingen gehad te hebben..
Jezus mina gvd
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 6 april 2026 @ 20:51:56 #222
63722 z80
I fink you freaky
pi_220521690
Zo te zien is buiten het licht uit. Tijd om binnen ook het licht uit te doen. :Z
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 20:53:34 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220521696
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:46 schreef fietsie het volgende:

[..]
Die metalen zijn er ook in uitvoeringen van van dat speelgoedautootjes metaal uit de jaren '80.
Die vergaan langzaam, en kruimelen dan af bij nood-gebruik...
Zamak?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220521697
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft halve dag op de traplift vastgezeten.

Om 14:00 contact gehad met noodcentrale. Maar die hadden het verder niet doorgegeven aan de spoeddienst die uit Zwolle moet komen.

Dus toen wij die (eindelijk, want geen publiek te vinden nummer) te pakken hadden om 19:00 bleek de beste man helemaal nul meldingen gehad te hebben..
Sjeesus ;( :(
  maandag 6 april 2026 @ 20:53:47 #225
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521700
quote:
11s.gif Op maandag 6 april 2026 20:51 schreef sigme het volgende:

[..]
Jezus mina gvd
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.
Monteur: alleen vanmorgen om 8:00 een storingsmelding Noord-Nederland gehad; hele dag in de zon gezeten.

....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220521704
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 20:46 schreef sigme het volgende:
* sigme in de avondzon
[ afbeelding ]
Mooie foto voor op een thriller :D
pi_220521707
Jeez @fietsie wat afschuwelijk
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 6 april 2026 @ 20:55:15 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521709
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 20:56:54 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220521723
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.
Monteur: alleen vanmorgen om 8:00 een storingsmelding Noord-Nederland gehad; hele dag in de zon gezeten.

....
Dju! Gaat het nu goed met haar?
  maandag 6 april 2026 @ 20:57:43 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521724
quote:
Die zijn messing, die brokkelen niet denk ik
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220521730
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.
Monteur: alleen vanmorgen om 8:00 een storingsmelding Noord-Nederland gehad; hele dag in de zon gezeten.

....
..... :X
  maandag 6 april 2026 @ 20:59:29 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521736
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 20:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dju! Gaat het nu goed met haar?
De monteur moest wel een paar keer tot 10 tellen.

In dat soort situaties moeten mensen even doen zoals ze geinstrueerd worden.
Een al 20 jaar gepensioneerde hoofdverpleegkundige, daarvoor geldt dat niet he. Die worden niet geinstrueerd. Die weten zelf wel wat ze moeten doen...

Maar uiteindelijk is ze boven gekomen, en nu is ie er een nieuwe stuur-unit in aan het zetten

Dit komt allemaal door de financiele efficientie die gemeentes proberen te bereiken door dit soort trapliften te laten hergebruiken. Ipv bij iedere woning een nieuwe, laten ze een oudere aanpassen voor de volgende woning.

Dat dan het hele aandrijfgedeelte is ingesleten op de 'route' die de stoel voorheen nam,. en nu totaal andere bochten moet maken, daar zijn die apparaten klaarblijkelijk dan weer niet op ontworpen..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 6 april 2026 @ 21:01:27 #234
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220521748
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.
Monteur: alleen vanmorgen om 8:00 een storingsmelding Noord-Nederland gehad; hele dag in de zon gezeten.

....
Bizar…
pi_220521766
Ik ben altijd godsdankbaar voor genoeg geld in de familie om dit soort zaken buiten gemeenschapsgeld om te regelen. Dat bespaart de gemeenschap geld en ons frustratie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220521792
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft halve dag op de traplift vastgezeten.

Om 14:00 contact gehad met noodcentrale. Maar die hadden het verder niet doorgegeven aan de spoeddienst die uit Zwolle moet komen.

Dus toen wij die (eindelijk, want geen publiek te vinden nummer) te pakken hadden om 19:00 bleek de beste man helemaal nul meldingen gehad te hebben..
Als er na een uurtje nog niemand was gekomen had ik 112 gebeld. Laat de brandweer maar komen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 6 april 2026 @ 21:10:55 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521807
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als er na een uurtje nog niemand was gekomen had ik 112 gebeld. Laat de brandweer maar komen.
Sjah ik kwam ook pas in het circus terecht toen ik thuis kwam. En kreeg toen het relaas over niet opdragende monteur. "Nog een keer bellen" was iets wat niemand verder had bedacht. Dus 112 ook niet.
(De context: iedere keer als je iets doet waarbij zij zich afvraagt of je wel rekening houd met het feit dat zij onfeilbaar is... dus de mensen om haar heen zijn voorzichtig als t gaat om 'eigen initiatief').
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 6 april 2026 @ 21:12:45 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521820
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 21:05 schreef sigme het volgende:
Ik ben altijd godsdankbaar voor genoeg geld in de familie om dit soort zaken buiten gemeenschapsgeld om te regelen. Dat bespaart de gemeenschap geld en ons frustratie.
Zij vond dat de gemeente maar eens wat moest leveren voor al die jaren OZB. Nou dat is dus niet echt een vetpot.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220521863
Jezus @fietsie wat een oelewappers bij de noodcentrale (om het maar even enigszins vriendelijk te houden nog). Ook irritant voor de monteur dat 'ie dan nu in avond zit te doen wat ie ook gewoon overdag had kunnen doen, als de melding daadwerkelijk doorgegeven was. Hopelijk lost dit het probleem op!

Ik had een fijne dag. Was gezellig bij de vriendin, haar jongste (1,5) heeft de hele ochtend aan mij vastgeplakt gezeten en moest hard huilen toen ik wegging :D vriendin grapte al, hij heeft een nieuwe moeder gevonden geloof ik :P . Terwijl de laatste keer dat we elkaar met kinderen zagen een jaar geleden ofzo was. Fijn bijgekletst en lekker op de bank gehangen, en daarna door man en oudste teruggebracht naar huis. Eind vd middag stond buurmeisje (3) bij de achterdeur, die had bij thuiskomst gevraagd of ik thuis was want ze wilde graag bij mij spelen. Dus we hebben halfuurtje boekjes gelezen en daarna zijn we naar haar huis gegaan, en daar werd gevraagd of ik wilde aanschuiven bij het eten, dus tot uur of 19 daar gezeten. Vervolgens met kat op schoot vanaf mobiel een scriptie beoordeeld en formulier ingevuld en met andere begeleider overlegd over cijfer, en de nieuwste kopen zonder kijken gekeken.

Zo naar boven en naar bed, want de wekker gaat om 6.30 :O zonder auto doe ik er bijna een uur over om bij fysio te komen, dus moet 7.05 de deur uit. En dan is de bedoeling dat ik daarna naar de uni kan *O* duim duim. Maar mn enkel ging vandaag ook weer beter dan gister, sinds zaterdagavond ineens met grote stappen vooruit. Dus nu vind ik dat de bandjes vast toch niet ingescheurd zijn en de syndesmose al helemaal geen schade heeft, en ik over een week of drie wel weer kan gaan hockeyen. Morgen maar kijken of de fysio dat ook vindt ;)
  maandag 6 april 2026 @ 21:25:24 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521902
Inmiddels is monteur #2 gearriveerd met nog meer onderdelen. Toch knap bij een afgelopen woensdag geplaatste traplift.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')