De bodem blijft ook wel ijzerkleurig; de zijkanten niet. Zwartbruin overalquote:Op maandag 6 april 2026 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij mij werkt het goed om op te warmen met olie op inductiestand 7, zodra het walmt op stand 4 zetten met het product er in.
Heb je geen maandag morgen monster te pakken?quote:
Die metalen zijn er ook in uitvoeringen van van dat speelgoedautootjes metaal uit de jaren '80.quote:Op maandag 6 april 2026 20:43 schreef derLudolf het volgende:
Zo, vandaag eindelijk de radiator in de wc verwijderd, zag er lang tegenop maar uiteindelijk was het een klus van niets![]()
Pro tip, haal voor ¤0,48 een ontluchting sleutel en vertrouw niet op een plastic exemplaar dat je ooit als promotiemateriaal kreeg![]()
Gelukkig heb ik nog een andere warmtebron
Andere pro tip.quote:Op maandag 6 april 2026 20:43 schreef derLudolf het volgende:
Zo, vandaag eindelijk de radiator in de wc verwijderd, zag er lang tegenop maar uiteindelijk was het een klus van niets![]()
Pro tip, haal voor ¤0,48 een ontluchting sleutel en vertrouw niet op een plastic exemplaar dat je ooit als promotiemateriaal kreeg![]()
Gelukkig heb ik nog een andere warmtebron
Artistiek.quote:
Jezus mina gvdquote:Op maandag 6 april 2026 20:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft halve dag op de traplift vastgezeten.
Om 14:00 contact gehad met noodcentrale. Maar die hadden het verder niet doorgegeven aan de spoeddienst die uit Zwolle moet komen.
Dus toen wij die (eindelijk, want geen publiek te vinden nummer) te pakken hadden om 19:00 bleek de beste man helemaal nul meldingen gehad te hebben..
Zamak?quote:Op maandag 6 april 2026 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die metalen zijn er ook in uitvoeringen van van dat speelgoedautootjes metaal uit de jaren '80.
Die vergaan langzaam, en kruimelen dan af bij nood-gebruik...
Sjeesusquote:Op maandag 6 april 2026 20:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft halve dag op de traplift vastgezeten.
Om 14:00 contact gehad met noodcentrale. Maar die hadden het verder niet doorgegeven aan de spoeddienst die uit Zwolle moet komen.
Dus toen wij die (eindelijk, want geen publiek te vinden nummer) te pakken hadden om 19:00 bleek de beste man helemaal nul meldingen gehad te hebben..
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.quote:
Duurquote:Op maandag 6 april 2026 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/asso(...)ac-3-stuks/p/B204835
Dju! Gaat het nu goed met haar?quote:Op maandag 6 april 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.
Monteur: alleen vanmorgen om 8:00 een storingsmelding Noord-Nederland gehad; hele dag in de zon gezeten.
....
Die zijn messing, die brokkelen niet denk ikquote:Op maandag 6 april 2026 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Duur
https://www.wildkamp.nl/p(...)rchroomd-5-mm/961554
.....quote:Op maandag 6 april 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.
Monteur: alleen vanmorgen om 8:00 een storingsmelding Noord-Nederland gehad; hele dag in de zon gezeten.
....
De monteur moest wel een paar keer tot 10 tellen.quote:
Bizar…quote:Op maandag 6 april 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.
Monteur: alleen vanmorgen om 8:00 een storingsmelding Noord-Nederland gehad; hele dag in de zon gezeten.
....
Als er na een uurtje nog niemand was gekomen had ik 112 gebeld. Laat de brandweer maar komen.quote:Op maandag 6 april 2026 20:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft halve dag op de traplift vastgezeten.
Om 14:00 contact gehad met noodcentrale. Maar die hadden het verder niet doorgegeven aan de spoeddienst die uit Zwolle moet komen.
Dus toen wij die (eindelijk, want geen publiek te vinden nummer) te pakken hadden om 19:00 bleek de beste man helemaal nul meldingen gehad te hebben..
Sjah ik kwam ook pas in het circus terecht toen ik thuis kwam. En kreeg toen het relaas over niet opdragende monteur. "Nog een keer bellen" was iets wat niemand verder had bedacht. Dus 112 ook niet.quote:Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als er na een uurtje nog niemand was gekomen had ik 112 gebeld. Laat de brandweer maar komen.
Zij vond dat de gemeente maar eens wat moest leveren voor al die jaren OZB. Nou dat is dus niet echt een vetpot.quote:Op maandag 6 april 2026 21:05 schreef sigme het volgende:
Ik ben altijd godsdankbaar voor genoeg geld in de familie om dit soort zaken buiten gemeenschapsgeld om te regelen. Dat bespaart de gemeenschap geld en ons frustratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |