abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220521704
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 20:46 schreef sigme het volgende:
* sigme in de avondzon
[ afbeelding ]
Mooie foto voor op een thriller :D
pi_220521707
Jeez @fietsie wat afschuwelijk
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 6 april 2026 @ 20:55:15 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521709
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 20:56:54 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220521723
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.
Monteur: alleen vanmorgen om 8:00 een storingsmelding Noord-Nederland gehad; hele dag in de zon gezeten.

....
Dju! Gaat het nu goed met haar?
  maandag 6 april 2026 @ 20:57:43 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521724
quote:
Die zijn messing, die brokkelen niet denk ik
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220521730
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.
Monteur: alleen vanmorgen om 8:00 een storingsmelding Noord-Nederland gehad; hele dag in de zon gezeten.

....
..... :X
  maandag 6 april 2026 @ 20:59:29 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521736
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 20:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dju! Gaat het nu goed met haar?
De monteur moest wel een paar keer tot 10 tellen.

In dat soort situaties moeten mensen even doen zoals ze geinstrueerd worden.
Een al 20 jaar gepensioneerde hoofdverpleegkundige, daarvoor geldt dat niet he. Die worden niet geinstrueerd. Die weten zelf wel wat ze moeten doen...

Maar uiteindelijk is ze boven gekomen, en nu is ie er een nieuwe stuur-unit in aan het zetten

Dit komt allemaal door de financiele efficientie die gemeentes proberen te bereiken door dit soort trapliften te laten hergebruiken. Ipv bij iedere woning een nieuwe, laten ze een oudere aanpassen voor de volgende woning.

Dat dan het hele aandrijfgedeelte is ingesleten op de 'route' die de stoel voorheen nam,. en nu totaal andere bochten moet maken, daar zijn die apparaten klaarblijkelijk dan weer niet op ontworpen..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 6 april 2026 @ 21:01:27 #234
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220521748
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.
Monteur: alleen vanmorgen om 8:00 een storingsmelding Noord-Nederland gehad; hele dag in de zon gezeten.

....
Bizar…
pi_220521766
Ik ben altijd godsdankbaar voor genoeg geld in de familie om dit soort zaken buiten gemeenschapsgeld om te regelen. Dat bespaart de gemeenschap geld en ons frustratie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220521792
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft halve dag op de traplift vastgezeten.

Om 14:00 contact gehad met noodcentrale. Maar die hadden het verder niet doorgegeven aan de spoeddienst die uit Zwolle moet komen.

Dus toen wij die (eindelijk, want geen publiek te vinden nummer) te pakken hadden om 19:00 bleek de beste man helemaal nul meldingen gehad te hebben..
Als er na een uurtje nog niemand was gekomen had ik 112 gebeld. Laat de brandweer maar komen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 6 april 2026 @ 21:10:55 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521807
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als er na een uurtje nog niemand was gekomen had ik 112 gebeld. Laat de brandweer maar komen.
Sjah ik kwam ook pas in het circus terecht toen ik thuis kwam. En kreeg toen het relaas over niet opdragende monteur. "Nog een keer bellen" was iets wat niemand verder had bedacht. Dus 112 ook niet.
(De context: iedere keer als je iets doet waarbij zij zich afvraagt of je wel rekening houd met het feit dat zij onfeilbaar is... dus de mensen om haar heen zijn voorzichtig als t gaat om 'eigen initiatief').
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 6 april 2026 @ 21:12:45 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521820
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 21:05 schreef sigme het volgende:
Ik ben altijd godsdankbaar voor genoeg geld in de familie om dit soort zaken buiten gemeenschapsgeld om te regelen. Dat bespaart de gemeenschap geld en ons frustratie.
Zij vond dat de gemeente maar eens wat moest leveren voor al die jaren OZB. Nou dat is dus niet echt een vetpot.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220521863
Jezus @fietsie wat een oelewappers bij de noodcentrale (om het maar even enigszins vriendelijk te houden nog). Ook irritant voor de monteur dat 'ie dan nu in avond zit te doen wat ie ook gewoon overdag had kunnen doen, als de melding daadwerkelijk doorgegeven was. Hopelijk lost dit het probleem op!

Ik had een fijne dag. Was gezellig bij de vriendin, haar jongste (1,5) heeft de hele ochtend aan mij vastgeplakt gezeten en moest hard huilen toen ik wegging :D vriendin grapte al, hij heeft een nieuwe moeder gevonden geloof ik :P . Terwijl de laatste keer dat we elkaar met kinderen zagen een jaar geleden ofzo was. Fijn bijgekletst en lekker op de bank gehangen, en daarna door man en oudste teruggebracht naar huis. Eind vd middag stond buurmeisje (3) bij de achterdeur, die had bij thuiskomst gevraagd of ik thuis was want ze wilde graag bij mij spelen. Dus we hebben halfuurtje boekjes gelezen en daarna zijn we naar haar huis gegaan, en daar werd gevraagd of ik wilde aanschuiven bij het eten, dus tot uur of 19 daar gezeten. Vervolgens met kat op schoot vanaf mobiel een scriptie beoordeeld en formulier ingevuld en met andere begeleider overlegd over cijfer, en de nieuwste kopen zonder kijken gekeken.

Zo naar boven en naar bed, want de wekker gaat om 6.30 :O zonder auto doe ik er bijna een uur over om bij fysio te komen, dus moet 7.05 de deur uit. En dan is de bedoeling dat ik daarna naar de uni kan *O* duim duim. Maar mn enkel ging vandaag ook weer beter dan gister, sinds zaterdagavond ineens met grote stappen vooruit. Dus nu vind ik dat de bandjes vast toch niet ingescheurd zijn en de syndesmose al helemaal geen schade heeft, en ik over een week of drie wel weer kan gaan hockeyen. Morgen maar kijken of de fysio dat ook vindt ;)
  maandag 6 april 2026 @ 21:25:24 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521902
Inmiddels is monteur #2 gearriveerd met nog meer onderdelen. Toch knap bij een afgelopen woensdag geplaatste traplift.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220521933
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:25 schreef fietsie het volgende:
Inmiddels is monteur #2 gearriveerd met nog meer onderdelen. Toch knap bij een afgelopen woensdag geplaatste traplift.
De lift van vaders werd in stukjes afgevoerd naar de vaalt door de monteur na 5 jaar.
Nu ik lees over de gevolgen van hergebruik kan ik mij voorstellen.
Monteur #2 _O_
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 21:32:32 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220521944
Oh dat is ook al snel dat die het begeeft :o Laat het de gemeente maar lekker geld kosten. 's Avonds op een feestdag, 300%? Hopelijk leren ze het af. Wel mooi ruk, dan is het vertrouwen er wel uit, uit zo'n lift.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 21:34:47 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220521952
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Jezus @:fietsie wat een oelewappers bij de noodcentrale (om het maar even enigszins vriendelijk te houden nog).
Aangezien er meestal geen onvertogen woord uit jou komt ben ik al benieuwd naar de ongecensureerde versie.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 april 2026 @ 21:35:45 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220521956
pfff Fiets. Wat een gedoe....

Wel fijn dat het korte wekenseizoen begonnen is. Al blijft van deze werkweek niet veel over. Twee dagen, want donderdag al weer mn laatste inhoudelijke studiedag. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 6 april 2026 @ 21:37:46 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220521962
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:32 schreef derLudolf het volgende:
Oh dat is ook al snel dat die het begeeft :o Laat het de gemeente maar lekker geld kosten. 's Avonds op een feestdag, 300%? Hopelijk leren ze het af. Wel mooi ruk, dan is het vertrouwen er wel uit, uit zo'n lift.
De ellende is ook vooral dat als ie het niet doet je hem niet even 'uit de weg kan stallen' en dan de trap gewoon gebruiken.
Door de plek van de trap en het toilet er direct naast kan het stoeltje alleen -op- de trap in opbergstand, niet ergens op de begane grond in de hal. Dus die slecht ter been zijnde bejaarde kan niet omhoog de trap op als het apparaat het niet doet c.q. ze ineens energie heeft en het zelf -wil-.

Ik heb me dit keer helemaal nergens mee bemoeid, omdat ik al wel klaar was met de hele discussie er over.
Ik verwacht eerdaags een 'kan er dit en dit van de bovenverdieping naar beneden....' en dan is er maar 1 antwoord: "sinds plaatsing van die lift niet meer nee".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 21:42:16 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220521979
Welke discussie? Van 2e hands lift laten plaatsen, van lift laten plaatsen, van niet verbouwen of van niet verhuizen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220522007
Huis is zeker niet gescikt (te maken) voor begane grond bewoning?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 6 april 2026 @ 22:00:03 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220522087
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:42 schreef derLudolf het volgende:
Welke discussie? Van 2e hands lift laten plaatsen, van lift laten plaatsen, van niet verbouwen of van niet verhuizen?
Ik had, de situatie kennende, vooraf al aangegeven dat de consequentie zou zijn dat de trap voor een normale volwassene al niet meer beloopbaar zou worden. Reactie daarop was: "Jij vind het gewoon onnodig, dus daarom zeg je dit.". Prima. Maar meer dan een kartonnen doos kun je nu die trap niet meer op of af krijgen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220522090
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:32 schreef derLudolf het volgende:
Oh dat is ook al snel dat die het begeeft :o Laat het de gemeente maar lekker geld kosten. 's Avonds op een feestdag, 300%? Hopelijk leren ze het af. Wel mooi ruk, dan is het vertrouwen er wel uit, uit zo'n lift.
Hahaha, nee, dat soort berekeningen gaan op papier en die gaan uit van een papieren werkelijkheid die niet gestoord wordt door de ware werkelijkheid.

Wanneer het in de praktijk duur uitpakt zal omgezien worden naar derdehands trapliften uit China.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 6 april 2026 @ 22:00:20 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220522092
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Huis is zeker niet gescikt (te maken) voor begane grond bewoning?
Nee
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')