Duurquote:Op maandag 6 april 2026 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/asso(...)ac-3-stuks/p/B204835
Dju! Gaat het nu goed met haar?quote:Op maandag 6 april 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.
Monteur: alleen vanmorgen om 8:00 een storingsmelding Noord-Nederland gehad; hele dag in de zon gezeten.
....
Die zijn messing, die brokkelen niet denk ikquote:Op maandag 6 april 2026 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Duur
https://www.wildkamp.nl/p(...)rchroomd-5-mm/961554
.....quote:Op maandag 6 april 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
We kregen van de het centrale nummer een heel verhaal over drukte, mensen die van klant naar klant reden.
Monteur: alleen vanmorgen om 8:00 een storingsmelding Noord-Nederland gehad; hele dag in de zon gezeten.
....
De monteur moest wel een paar keer tot 10 tellen.quote:
Bizar…quote:Op maandag 6 april 2026 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
....
Als er na een uurtje nog niemand was gekomen had ik 112 gebeld. Laat de brandweer maar komen.quote:Op maandag 6 april 2026 20:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft halve dag op de traplift vastgezeten.
Om 14:00 contact gehad met noodcentrale. Maar die hadden het verder niet doorgegeven aan de spoeddienst die uit Zwolle moet komen.
Dus toen wij die (eindelijk, want geen publiek te vinden nummer) te pakken hadden om 19:00 bleek de beste man helemaal nul meldingen gehad te hebben..
Sjah ik kwam ook pas in het circus terecht toen ik thuis kwam. En kreeg toen het relaas over niet opdragende monteur. "Nog een keer bellen" was iets wat niemand verder had bedacht. Dus 112 ook niet.quote:Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als er na een uurtje nog niemand was gekomen had ik 112 gebeld. Laat de brandweer maar komen.
Zij vond dat de gemeente maar eens wat moest leveren voor al die jaren OZB. Nou dat is dus niet echt een vetpot.quote:Op maandag 6 april 2026 21:05 schreef sigme het volgende:
Ik ben altijd godsdankbaar voor genoeg geld in de familie om dit soort zaken buiten gemeenschapsgeld om te regelen. Dat bespaart de gemeenschap geld en ons frustratie.
De lift van vaders werd in stukjes afgevoerd naar de vaalt door de monteur na 5 jaar.quote:Op maandag 6 april 2026 21:25 schreef fietsie het volgende:
Inmiddels is monteur #2 gearriveerd met nog meer onderdelen. Toch knap bij een afgelopen woensdag geplaatste traplift.
Aangezien er meestal geen onvertogen woord uit jou komt ben ik al benieuwd naar de ongecensureerde versie.quote:Op maandag 6 april 2026 21:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Jezus @:fietsie wat een oelewappers bij de noodcentrale (om het maar even enigszins vriendelijk te houden nog).
De ellende is ook vooral dat als ie het niet doet je hem niet even 'uit de weg kan stallen' en dan de trap gewoon gebruiken.quote:Op maandag 6 april 2026 21:32 schreef derLudolf het volgende:
Oh dat is ook al snel dat die het begeeftLaat het de gemeente maar lekker geld kosten. 's Avonds op een feestdag, 300%? Hopelijk leren ze het af. Wel mooi ruk, dan is het vertrouwen er wel uit, uit zo'n lift.
Ik had, de situatie kennende, vooraf al aangegeven dat de consequentie zou zijn dat de trap voor een normale volwassene al niet meer beloopbaar zou worden. Reactie daarop was: "Jij vind het gewoon onnodig, dus daarom zeg je dit.". Prima. Maar meer dan een kartonnen doos kun je nu die trap niet meer op of af krijgen.quote:Op maandag 6 april 2026 21:42 schreef derLudolf het volgende:
Welke discussie? Van 2e hands lift laten plaatsen, van lift laten plaatsen, van niet verbouwen of van niet verhuizen?
Hahaha, nee, dat soort berekeningen gaan op papier en die gaan uit van een papieren werkelijkheid die niet gestoord wordt door de ware werkelijkheid.quote:Op maandag 6 april 2026 21:32 schreef derLudolf het volgende:
Oh dat is ook al snel dat die het begeeftLaat het de gemeente maar lekker geld kosten. 's Avonds op een feestdag, 300%? Hopelijk leren ze het af. Wel mooi ruk, dan is het vertrouwen er wel uit, uit zo'n lift.
Neequote:Op maandag 6 april 2026 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Huis is zeker niet gescikt (te maken) voor begane grond bewoning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |