abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2026 @ 18:50:45 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220485105
Niet mijn OP.

quote:
Volgens president Donald Trump is een Amerikaanse "armada" op weg naar het Midden-Oosten. Hij zegt dat de VS de situatie in Iran nauwlettend in de gaten blijft houden. Volgens de VN is er in Iran inmiddels sprake van het "dodelijkste geweld" sinds de revolutie in 1979.
"Er zijn een hoop schepen die kant op, gewoon voor het geval dat", zei Trump in de nacht van donderdag op vrijdag aan boord van regeringsvliegtuig Air Force One. "Ik zou liever zien dat er niets gebeurt, maar we houden ze nauwlettend in de gaten."
The Guardian meldt dat vliegdekschip USS Abraham Lincoln met meerdere geleide luchtafweerraketten op weg is naar het Midden-Oosten. Het schip komt ergens in de komende dagen aan.
Ook worden verschillende luchtafweersystemen opgetuigd in bestaande Amerikaanse bases in Israël. Het Verenigd Koninkrijk meldt dat het op verzoek van Qatar enkele gevechtsvliegtuigen naar dat land stuurt.
Trump dreigt al langer met geweld in Iran, dat te maken heeft met de hevigste en dodelijkste protesten in lange tijd. Iraniërs gaan sinds december massaal de straat op vanwege economische malaise in dat land. De demonstraties, die met harde hand worden neergeslagen, worden gezien als een van de grootste uitdagingen ooit voor het regime van ayatollah Ali Khamenei.

Dodelijkste geweld in Iran sinds 1979

Tot nu toe zijn volgens schattingen van mensenrechtenorganisaties meer dan vijfduizend doden gevallen door het optreden van het regime, onder wie tientallen kinderen. Een verkenningsmissie van de Verenigde Naties in Iran spreekt van het dodelijkste geweld tegen demonstranten sinds de Iraanse revolutie van 1979.
De VN-verkenningsmissie zegt bewijs te hebben dat het dodental door overheidsgeweld veel hoger ligt dan de officiële cijfers die Iran naar buiten heeft gebracht. Woensdag zei de regering dat er 3.100 doden zijn gevallen.
Trump dreigt met militaire actie als de Iraanse regering demonstranten blijft doden, al blijft het vooralsnog vooral bij dreigen. Volgens experts hebben de Amerikanen ingecalculeerd dat een Amerikaanse militaire interventie waarschijnlijk geen val van het regime teweegbrengt. Bovendien zouden omliggende Golfstaten druk hebben uitgeoefend om niet tot geweld over te gaan.
Iran ontkent dat onder druk VS achthonderd executies zijn uitgesteld

Trump claimde vorige week een succes door te stellen dat Iran achthonderd executies van demonstranten had uitgesteld vanwege de Amerikaanse dreiging. Iran zegt vrijdag dat dat niet het geval is. Er waren überhaupt geen executies gepland, is de Iraanse lezing.
Het regime zei eerder dat demonstranten die betrokken zijn bij geweld, de doodstraf riskeren. Volgens de Iraanse Revolutionaire Garde - het militaire elitekorps van het regime - lokt een "buitenlands commandocentrum van inlichtingendiensten" geweld uit bij protesten. De Iraanse regering denkt dat vooral Israël en de VS met behulp van geweld van groepjes in Iran een staatsgreep beogen.
https://www.nu.nl/midden-(...)-revolutie-kent.html

Osint accounts melden al veel langer veel groot materieel richting midden Oosten, B2’s tankers e.d. gingen 2 weken geleden al die kant op en nu een grote Carrier met alle begeleiding.

Het is wachten tot de VS actief gaat worden in Iran en extreme islamieten een kopje kleiner maakt.

Mooi om hier te volgen.

twitter

Livestream Intel cams:

https://www.youtube.com/live/4E-iFtUM2kk

Hold on a minute, hang on. Breaking news! Steve Lookner:

https://www.youtube.com/@:AgendaFreeTV/streams
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220485112
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het Iraanse kernwapenprogramma was vorig jaar al vernietigd, weet je nog?
Blijkbaar niet volledig. Dat verrijkte uranium zwerft ook nog ergens daar rond.
blablablabla
  woensdag 1 april 2026 @ 18:52:56 #3
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220485119
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat het woord yanks (afkorting yankees) van Nederlandse oorsprong (Jan-kees) is.

Goed gewerkt.
Ok, en wat is je punt? :')
Totaal random statement de wereld in slingeren en dan afronden met "goed gewerkt". Allejezus hey.
pi_220485120
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 17:32 schreef Nexum het volgende:
Vanavond begint WOIII trouwens.
dat mag niet hoor, ik wil zondag rustig de Ronde kunnen kijken
pi_220485122
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:45 schreef Elan het volgende:

[..]
We moeten vanaf nu de intel van Buitendan maar vertrouwen als het gaat om de nationale en internationale veiligheid.
Dat zou bijzonder verstandig zijn ipv die verzonnen onzin.
Dit, dus.
pi_220485129
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:41 schreef vosss het volgende:

[..]
Pics of het is niet gebeurd
Die vliegtuigen zijn gisteren aangekomen in Engeland, mogen niet over Frankrijk dus meest logische route is dan over Nederland en Duitsland.

Maar heb geen foto's gemaakt helaas. Op Reddit sterft het er wel van.
blablablabla
  woensdag 1 april 2026 @ 18:55:15 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220485132
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:52 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Totaal random statement de wereld in slingeren en dan afronden met "goed gewerkt". Allejezus hey.
1. Ik heet geen Jezus.
2. Stukje Nederlandse erfenis hoe die clowns genoemd worden. Die hyperintelligentie zie je ook terug in jouw bovengenoemde vraag.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 1 april 2026 @ 18:55:26 #8
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220485135
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Gewoon naar Nederland verschepen :Y

Met die hoge prijzen hier is het in rap tempo verarmd uranium geworden 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220485139
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat zou bijzonder verstandig zijn ipv die verzonnen onzin.
:')
Je kunt nog niet eens fatsoenlijk voorspellen wanneer PSV kampioen gaat worden. Laat staan wat Iran wel of niet doet met eventuele kernwapens.

Maar jij gelooft dus dat het pure bullshit is? Waarom zou Trump zijn handen er anders aan branden.
blablablabla
pi_220485148
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon naar Nederland verschepen :Y

Met die hoge prijzen hier is het in rap tempo verarmd uranium geworden 😱
We willen toch een paar kerncentrales er bij :7
blablablabla
  woensdag 1 april 2026 @ 18:58:22 #11
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220485149
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Als het doel is om het rondzwervende verrijkt uranium daar weg te halen, hoe ga je dat dan voor elkaar krijgen met een luchtoorlog? :?
pi_220485156
twitter

Lufthansa preparing for jet fuel shortages outside Europe, CEO says
Lufthansa is preparing for possible shortages of jet fuel outside Europe, with the airline seeing early warning signs in Asia as the Iran war disrupts supply routes, CEO Carsten Spohr says in an interview.

"If shortages in the kerosene supply occur, they are likely to be felt first outside Europe", Spohr told the FAZ newspaper, adding that some Asian airports were no longer accepting additional flights because of limited fuel availability.

The German airline group has hedged more than 80 percent of its fuel needs for 2026, Spohr said.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 18:59:30 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220485160
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:52 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Het is ook niet waar

Het is een Brits scheldwoord omdat de Amerikanen die ze tegenkwamen vaan Jan of Kees heette (waarschijnlijk)

Het is niet van oorsprong Nederlands
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220485173
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kunt nog niet eens fatsoenlijk voorspellen wanneer PSV kampioen gaat worden. Laat staan wat Iran wel of niet doet met eventuele kernwapens.

Maar jij gelooft dus dat het pure bullshit is? Waarom zou Trump zijn handen er anders aan branden.
Vorig jaar was ‘t nog completely obliterated. We hebben toen allemaal vrachtwagens weg zien rijden en gedacht “eh, weet je ‘t zeker?” Maar toen waren we idioot en doemdenkers.

De mogelijkheden om verder te verrijken zijn toen wel aangepakt (Natanz enzo). Als Iran nu ineens klaar was om kernwapens te hebben (terwijl DNI daar geen intel van had) is het dus vorig jaar verkeerd gegaan of hebben ze gelogen, of liegen ze nu. Welk scenario denk jij dat het is?

Het was wel tijd voor Stuxnet 2.0 ipv bommen en granaten. Als Israël dit keer maar niet overijverig wordt en nevenschade negeert (dat is wel een trend ondertussen)
pi_220485178
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Als het doel is om het rondzwervende verrijkt uranium daar weg te halen, hoe ga je dat dan voor elkaar krijgen met een luchtoorlog? :?
Aan verrijkt uranium heb je vrij weinig als je geen fatsoenlijke fabrieken hebt om het te verwerken.
blablablabla
  woensdag 1 april 2026 @ 19:08:09 #16
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220485232
twitter

Prince Charles steunt mij niet genoeg tegen zijn eigen premier in mimimimi
  woensdag 1 april 2026 @ 19:12:28 #17
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_220485265
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Die vliegtuigen zijn gisteren aangekomen in Engeland, mogen niet over Frankrijk
Amerikanen mogen gewoon over Frankrijk.

Mits je een flightplan filed.

Eerste 6 zijn ook gewoon vertrokken.
  woensdag 1 april 2026 @ 19:15:56 #18
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220485283
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Aan verrijkt uranium heb je vrij weinig als je geen fatsoenlijke fabrieken hebt om het te verwerken.
Dus daarmee zeg je dat het Iraanse atoomprogramma in feite toch "volledig" vernietigd is zoals in 2025 geclaimd door Trump?
Want aan dat verrijkt uranium an sich heb je volgens jou niets, plus 'we' hoevem het niet te gaan halen.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:08 schreef Momo het volgende:
[ x ]

:|W

Wanneer gingen Wimlex en Max ook alweer die kant op?
Dat ze maar oppassen dat ze daar niet voor het politieke karretje van Trump gespannen worden.
pi_220485324
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Dus jij vindt dat wij ons nergens tegen hoeven te verdedigen?
Ik stel jou een vraag.
Dit omdraaien hiero, als reactie op vragen, vaak voorafgegaan met 'dus jij', is best amusant af en toe, maar boeit me verder niet.

Mijn antwoord op jouw vraag is daarom:
"Dus jij wilt mijn vraag niet beantwoorden?"
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220485362
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:12 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Amerikanen mogen gewoon over Frankrijk.

Mits je een flightplan filed.

Eerste 6 zijn ook gewoon vertrokken.
Oja hebben ze hun keutel ingetrokken?

quote:
Frankrijk is niet het eerste land dat besluit om het luchtruim te sluiten voor vliegtuigen die betrokken zijn bij de oorlog in het Midden-Oosten. Spanje deed dat ook en Italiaanse media meldden dat Italië hetzelfde heeft gedaan. Volgens Madrid gaan de aanvallen op Iran in tegen het internationaal recht.
blablablabla
  woensdag 1 april 2026 @ 19:26:24 #21
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220485366
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 18:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Combinatie van zelfverrijking en ongecontroleerde zelfoverschatting.

En nu zit je met de gebakken peertjes, want die mongool heeft geen idee wat ie nu moet doen.
Dit, dus.
  woensdag 1 april 2026 @ 19:27:14 #22
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_220485373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Oja hebben ze hun keutel ingetrokken?
[..]

Daar was nooit sprake van, maar je leest niet.
pi_220485374
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:01 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Vorig jaar was ‘t nog completely obliterated. We hebben toen allemaal vrachtwagens weg zien rijden en gedacht “eh, weet je ‘t zeker?” Maar toen waren we idioot en doemdenkers.

De mogelijkheden om verder te verrijken zijn toen wel aangepakt (Natanz enzo). Als Iran nu ineens klaar was om kernwapens te hebben (terwijl DNI daar geen intel van had) is het dus vorig jaar verkeerd gegaan of hebben ze gelogen, of liegen ze nu. Welk scenario denk jij dat het is?

Het was wel tijd voor Stuxnet 2.0 ipv bommen en granaten. Als Israël dit keer maar niet overijverig wordt en nevenschade negeert (dat is wel een trend ondertussen)
Dat is 9 maanden geleden inmiddels. Geen idee hoe de zaken er nu voor staan. Of ze shit elders opnieuw zijn gaan proberen op te starten. De boel hebben uitgegraven of whatever de informatie is waar de Amerikanen zich op baseren.
blablablabla
pi_220485383
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:27 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Daar was nooit sprake van, maar je leest niet.
Het staat er letterlijk. Trump heeft daar nota bene boos over getweet. Volgens mij kwam zijn gekanker dat hij uit NAVO wil van vanmorgen daar ook vandaan.
blablablabla
  woensdag 1 april 2026 @ 19:29:45 #25
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220485390
twitter

Een brief voor het Amerikaanse volk....
pi_220485394
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Combinatie van zelfverrijking en ongecontroleerde zelfoverschatting.

En nu zit je met de gebakken peertjes, want die mongool heeft geen idee wat ie nu moet doen.
Als je ziet wat er allemaal die kant op gaat heeft die 'mongool' nog wel wat militaire troeven achter de hand. Iran zal eerdaags wel de vrede tekenen want er blijft anders niks over van dat land en zijn infrastructuur.
blablablabla
  woensdag 1 april 2026 @ 19:30:54 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220485398
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Interessant. Een poging het narratief over te pakken?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 1 april 2026 @ 19:31:28 #28
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220485402
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je ziet wat er allemaal die kant op gaat heeft die 'mongool' nog wel wat militaire troeven achter de hand. Iran zal eerdaags wel de vrede tekenen want er blijft anders niks over van dat land en zijn infrastructuur.
:D “eerdaags”

Leuk.
Dit, dus.
pi_220485404
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is 9 maanden geleden inmiddels. Geen idee hoe de zaken er nu voor staan. Of ze shit elders opnieuw zijn gaan proberen op te starten. De boel hebben uitgegraven of whatever de informatie is waar de Amerikanen zich op baseren.
In 9 maanden heb je geen centrifuges gebouwd die nodig zijn om te verrijken. Dus of die centrifuges zijn niet vernietigd, of het is onzin wat ons verkocht wordt.
pi_220485405
quote:
[ x ]

Die gaan smeken om vrede natuurlijk.
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 19:32:00 #31
284411 crew  heywoodu
pi_220485408
quote:
[ x ]

Nou, ik ben benieuwd! "Luister niet naar Trump", schat ik ongeveer in als vertaling.
pi_220485414
quote:

[..]
Van de rest van de golf dan ook niet :N
Nederland zo ver de evenaar is dan zwaar en zwaar de lul. Spanje zal gillend binnenlopen financieel, die zullen hun geluk niet op kunnen. De 1 zijn dood is dan ander zijn brood ;(
Ik zal dan vermoedelijk ook sneller dan verwacht naar mijn familie in Costa Rica moeten aftaaien en daar versneld een hut moeten laten bouwen :{
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  woensdag 1 april 2026 @ 19:32:47 #33
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220485417
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:31 schreef beefkeek het volgende:

[..]
In 9 maanden heb je geen centrifuges gebouwd die nodig zijn om te verrijken. Dus of die centrifuges zijn niet vernietigd, of het is onzin wat ons verkocht wordt.
Nou. Wat zou het toch zijn hè :D
Dit, dus.
  woensdag 1 april 2026 @ 19:32:56 #34
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220485422
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:30 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tja, Trump zit constant te roepen dat Iran een staakt het vuren wil, dat Iran het gesprek aan wil gaan.
Dat de gesprekken goed gaan met Iran en Iran zegt elke keer dat ze van niets af weten.

Denk dat ze er genoeg van hebben dat Trump namens hun spreekt om de beurzen in toom te houden.
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 19:33:03 #35
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220485424
quote:

[..]
Iran was vorige week toch al verslagen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220485439
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik stel jou een vraag.
Dit omdraaien hiero, als reactie op vragen, vaak voorafgegaan met 'dus jij', is best amusant af en toe, maar boeit me verder niet.

Mijn antwoord op jouw vraag is daarom:
"Dus jij wilt mijn vraag niet beantwoorden?"
Nou, beste Toby, dan zal ik jouw vraag beantwoorden.

Nee, ik heb het niet mis. Iedereen die veronderstelt dat Europa zich niet hoeft te kunnen verdedigen tegen gevaar is op z’n minst slecht geïnformeerd.
  woensdag 1 april 2026 @ 19:34:28 #37
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220485442
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:08 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Het zou mooi zijn alls alle leiders in Europa een live toespraak houden waarin ze een grote foto van Trump vast houden.

En er dan echt heerlijk op gaan schijten. Echt zo'n dikke dampende drol.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 1 april 2026 @ 19:36:21 #38
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_220485471
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Het staat er letterlijk. Trump heeft daar nota bene boos over getweet. Volgens mij kwam zijn gekanker dat hij uit NAVO wil van vanmorgen daar ook vandaan.
Trump tweet wel meer.
pi_220485513
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het regent nog steeds iraanse raketten op Israel en de golfstaten, ik weet niet of je dat verwacht van een verslagen vijand, maar ik heb een andere indruk :{

Major rocket barrage targets Tel Aviv, Ashdod, Ashkelon region, Golfstates
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_220485532
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:36 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Trump tweet wel meer.
Dat toestel gaat naar Engeland en is afkomstig uit Italië? Het ging toch om infrastructuur die specifiek betrekking had op ondersteuning van de oorlog in Iran dat niet over Frankrijk zou mogen.
blablablabla
pi_220485556
"Waarom zou Trump zijn handen er anders aan branden."

Whahaha :') Die gast is dom genoeg om een schaal spareribs uit de oven te pakken zonder ovenwanten joh. En dan anderen de schuld te geven dat die oven zo heet is.

Echt, die gap zakt nog voor een IQ test. Hou op met me hoor _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220485564
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:30 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zolang de toestand in de Straat van Hormuz zo blijft, hebben ze eigenlijk gewoon het narratief.
In Iran hoeven ze minder te piekeren over wat ze moeten doen dan in Washington.

Israël kan nog altijd half Libanon platwalsen. Dan houden zij er toch een 'goed gevoel' aan over, aan deze shitshow. Door hun eigen shitshow wat dichter naar huis te verplaatsen. Slim bekeken van Bibi.
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 19:43:04 #43
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220485571
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:39 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Het regent nog steeds iraanse raketten op Israel en de golfstaten, ik weet niet of je dat verwacht van een verslagen vijand, maar ik heb een andere indruk :{

Het waren uiteraard ook niet mijn woorden natuurlijk, maar die van de zeer intelligente Oranje man. Dus waarom hij maar doorgaat met het sturen van materieel naar het Midden Oosten is me een groot vraagteken.
pi_220485590
quote:

[..]

Naar aanleiding van dit bericht durf ik nu te stellen dat Iran zelfs al twee weken geleden volledig "obliterated" was.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220485599
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
'grotendeels'
Zolang ze Hormuz controleren kan daar natuurlijk geen sprake van zijn.
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 19:45:01 #46
284411 crew  heywoodu
pi_220485600
quote:

[..]

Gelukkig is dit bericht onjuist, aangezien Iran al verslagen is. Vorige week en de week ervoor dan, en volgens mij de week ervoor ook. En deze week komt nog. Maar ze zijn dus verslagen, kapotgemaakt, ze kunnen niks meer, dus dit kan niet kloppen :)
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 19:45:52 #47
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220485613
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:44 schreef Elan het volgende:

[..]
'grotendeels'
Dus Trump liegt wil je zeggen?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 19:46:35 #48
284411 crew  heywoodu
pi_220485625
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:44 schreef Elan het volgende:

[..]
'grotendeels'
Dat controleren ze niet, Iran is namelijk al verslagen en dan kan dat niet.
pi_220485629
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gelukkig is dit bericht onjuist, aangezien Iran al verslagen is. Vorige week en de week ervoor dan, en volgens mij de week ervoor ook. En deze week komt nog. Maar ze zijn dus verslagen, kapotgemaakt, ze kunnen niks meer, dus dit kan niet kloppen :)
"OBLITERATED"!
pi_220485638
Ik denk wel dat Trump vandaag gaat meedelen dat Iran verslagen is en dat de oorlog stopt :+
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220485645
quote:
5s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
'Midnight Hammer' was al afdoende, zei-ie vorig jaar.
Dus ja, Trump liegt dat-ie barst.

Maar hij lijdt aan een bepaalde aandoening: hij gelooft alleen nog maar dat de waarheid uit z'n eigen leugens bestaat.

Hij lijdt aan wel meer aandoeningen, maar ik beperk me ff tot deze.
pi_220485673
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:47 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk wel dat Trump vandaag gaat meedelen dat Iran verslagen is en dat de oorlog stopt :+
Nu Bibi aan het spoken is in Libanon, zal Israël daar nu wat minder moeite mee hebben dan pak 'm beet 10 dagen eerder.

Mocht Trump zeggen: hiep hiep we hebben gewonnen & we stoppen ermee, dan blijft natuurlijk wel het probleem dat de kwestie Hormuz moet worden opgelost. En daar kan Iran wel de tijd voor nemen. Als de oorlog is opgehouden, is de druk om snel dingen te veranderen voor hun van minder urgentie. Het geld tikt voor hun momenteel nl. wel binnen. Voor de bondgenoten van de VS echter niet.
pi_220485697
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:50 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Nu Bibi aan het spoken is in Libanon, zal Israël daar nu wat minder moeite mee hebben dan pak 'm beet 10 dagen eerder.

Mocht Trump zeggen: hiep hiep we hebben gewonnen & we stoppen ermee, dan blijft natuurlijk wel het probleem dat de kwestie Hormuz moet worden opgelost.
Misschien trekt hij zich daar ook wel uit terug en zegt hij tegen Europa en Azië: los het maar lekker op. Of hier, koop ónze olie!
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220485709
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:54 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Misschien trekt hij zich daar ook wel uit terug en zegt hij tegen Europa en Azië: los het maar lekker op. Of hier, koop ónze olie!
Dan heeft hij wel een groot probleem met al z'n Arabische vrienden. Want die zijn van die Straat voor een groot deel afhankelijk.
Bovendien leidt dikke shit voor Europa en Azië alsnog tot een grote wereldwijde crisis. Daar knapt de VS ook echt niet van op.
pi_220485712
quote:
5s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hij heeft nooit gezegd dat ze volledig verslagen zijn.
blablablabla
pi_220485721
quote:
Na een grondoffensief van 2 max. 3 weken :+

Zijn bij vorige ´mededelingen´ ook alle zenders gereserveerd?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220485735
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:56 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Na een grondoffensief van 2 max. 3 weken :+

Zijn bij vorige ´mededelingen´ ook alle zenders gereserveerd?
Grondoffensief zou ik wel mooi vinden. _O_ ^O^
  woensdag 1 april 2026 @ 20:01:05 #58
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220485753
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:58 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Grondoffensief zou ik wel mooi vinden. _O_ ^O^
Lijkt mij toch gek dat ie dat gaat aankondigen. Ten eerste omdat er volgens mij nog steeds niet genoeg materieel is in de regio, en ten tweede zou dat logischer zijn op donderdag. De beurzen zijn dan 4 dagen gesloten.
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 20:01:42 #59
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220485763
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij heeft het zelfs over "obliterated", dat gaat nog wel wat stapjes verder dan enkel verslagen.

Maar Trump liegt dus?
pi_220485764
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Lijkt mij toch gek dat ie dat gaat aankondigen. Ten eerste omdat er volgens mij nog steeds niet genoeg materieel is in de regio, en ten tweede zou dat logischer zijn op donderdag. De beurzen zijn dan 4 dagen gesloten.
HIj gaat nu eerst aankondigen dat de oorlog bijna voorbij is. De beurzen schieten dan omhoog. Dan kunnen hij en zijn vrienden alles verkopen en kondigt hij op donderdag het grondoffensief aan.
pi_220485768
quote:

[..]
Ik dacht op vrijdag 13 maart al, op Truth Social.
"The Fake News Media hates to report how well the United States Military has done against Iran, which is totally defeated and wants a deal - But not a deal that I would accept!"
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 20:02:24 #62
284411 crew  heywoodu
pi_220485771
quote:

[..]
"We've won this...this war has been won."

Dan een stukje met blablablafakenewsnewyorktimesblabla abcfakenews nbcfakenews blabla

En dan

"It's not a close battle. They're totally defeated."

Tja, je kúnt "they're totally defeated" natuurlijk interpreteren als "they're not really totally defeated yet", maar in principe zou je zijn woorden gewoon moeten kunnen interpreteren als zijn woorden.
pi_220485803
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:01 schreef TAmaru het volgende:

[..]
HIj gaat nu eerst aankondigen dat de oorlog bijna voorbij is. De beurzen schieten dan omhoog. Dan kunnen hij en zijn vrienden alles verkopen en kondigt hij op donderdag het grondoffensief aan.
Ik begin onderhand bijna te denken dat hij gewoon samenwerkt met het Iraanse regime _O-

"Ik kondig dit keer het staakt het vuren aan, dan gaan we short en jij ontkent het dan over 2 uur. Gooi ook maar een extra bommetje op Qatar om het echter te laten lijken"
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 20:06:03 #64
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220485812
En ook dit:

Bekijk deze YouTube-video
(Filmopje van vorig jaar jaar waarin hij zegt dat Iran's nucleaire capaciteiten totaal vernietigd zijn)

Waarom dan toch nog met het argument aan durven komen dat deze oorlog gaat om de nucleaire capaciteiten van Iran?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 20:06:13 #65
284411 crew  heywoodu
pi_220485814
pi_220485822
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

Mijn god, we gaan toch niet Google Translate als bewijs opvoeren?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 20:08:01 #67
284411 crew  heywoodu
pi_220485833
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:07 schreef Toby56 het volgende:

[..]
_O-

Mijn god, we gaan toch niet Google Translate als bewijs opvoeren?
Ik vond het wel geinig dat er werd gezegd "Hij heeft nooit gezegd dat ze volledig verslagen zijn.", terwijl "Ze zijn volledig verslagen" de letterlijke vertaling is van wat hij dus wel heeft gezegd :+
pi_220485838
quote:
5s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:06 schreef xpompompomx het volgende:
En ook dit:

(Filmopje van vorig jaar jaar waarin hij zegt dat Iran's nucleaire capaciteiten totaal vernietigd zijn)

Waarom dan toch nog met het argument aan durven komen dat deze oorlog gaat om de nucleaire capaciteiten van Iran?
Ja, die vraag kennen we nu al.

Het antwoord heb ik je hiervoor al gegeven: Trump liegt ALTIJD. :)
pi_220485853
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik vond het wel geinig dat er werd gezegd "Hij heeft nooit gezegd dat ze volledig verslagen zijn.", terwijl "Ze zijn volledig verslagen" de letterlijke vertaling is van wat hij dus wel heeft gezegd :+
Snap ik.
Maar ik wil, ondanks alles, wel wat te (glim)lachen hebben.
Anders moet ik mijn avatar/profile pic aanpassen. En daar heb ik geen zin an.
  woensdag 1 april 2026 @ 20:10:16 #70
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220485867
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg toch wat anders

pi_220485899
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ik begin onderhand bijna te denken dat hij gewoon samenwerkt met het Iraanse regime _O-

"Ik kondig dit keer het staakt het vuren aan, dan gaan we short en jij ontkent het dan over 2 uur. Gooi ook maar een extra bommetje op Qatar om het echter te laten lijken"
Wetende hoe Trump en co profiteren van alles om hun aandelen te laten stijgen, denk ik dat er een grote mate van doorgestoken kaart bij zit ja. Mogelijk zelfs onder één hoedje met Iran als het nodig is.
pi_220485920
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:12 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wetende hoe Trump en co profiteren van alles om hun aandelen te laten stijgen, denk ik dat er een grote mate van doorgestoken kaart bij zit ja. Mogelijk zelfs onder één hoedje met Iran als het nodig is.
De VS heeft een probleem.
Trump heeft nooit een probleem.

Anders zat hij al voor de rest van z'n leven in de bak. De oplichter.
"Makes me smart."

Arme Amerikanen. Arme bondgenoten. Arme wereld.
pi_220485925
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:12 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Hoeveel commissie zal hij krijgen als er straks een Ayatolpoortje bij Hormuz staat :+
  woensdag 1 april 2026 @ 20:15:45 #74
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220485945
quote:
Om zaterdagochtend zijn grondtroepen Kharg-eiland te laten innemen. Want als een ding duidelijk is is het dat het niets waard is wat Donald zegt.
enkelband
pi_220485952
Trump is een enorme klootzak.
(Altijd al geweest.)

En zijn vader, vrienden, advocaten hebben al z'n problemen opgelost.
En anders gaan ze wel onder de bus. Niet hij.

Ook hier wordt al gezegd dat Iran flink aan het cashen is en voorlopig flink blijft cashen.
Met een stel haatbaarden nog steeds aan het roer, zijn ze zo weer back in bizniz.

(Edit: dit is echt een interessant interview, vind ik. Ze geven overigens Rutte de nodige credit... ik ga er even over nadenken.)

[ Bericht 15% gewijzigd door Toby56 op 01-04-2026 20:28:57 ]
pi_220486084
@HowardRoark

Is het nog steeds een groot succes?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220486203
twitter

Europa heeft het weer verkloot. We waren helemaal niet in de positie om met het moralistische vingertje te wapperen omdat we nog veel te afhankelijk zijn van de VS. Europa had gewoon braaf moeten meewerken aan Trumps oorlog want zonder Amerikaanse steun aan Oekraïne hebben we een groot probleem.
  woensdag 1 april 2026 @ 20:40:53 #78
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220486208
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
@:HowardRoark

Is het nog steeds een groot succes?
Waar heb ik gezegd dat dit een groot succes was? Ik heb alleen vraagtekens gezet bij de claims dat deze oorlog een enorme mislukking was. Claims die er 48 uur na het begin van de oorlog al kwamen en nadien zit men op basis van dit wensdenken deze claims iedere dag te herhalen, gevoed door een oneindige stroom aan berichten uit bepaalde media.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220486231
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:40 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Europa heeft het weer verkloot. We waren helemaal niet in de positie om met het moralistische vingertje te wapperen omdat we nog veel te afhankelijk zijn van de VS. Europa had gewoon braaf moeten meewerken aan Trumps oorlog want zonder Amerikaanse steun aan Oekraïne hebben we een groot probleem.
Het zieke is dat Oekraine het enige land is wat hulp heeft aangeboden :') Maar Trump boeit dat niet wat hij heeft een hekel aan Zelensky omdat ie geen bewijs ging fabriceren tegen Biden.

Je zou bijna zeggen dat het misschien beter is om Zelensky te vervangen met iemand anders. Hoe triest en onterecht dat ook voor hem persoonlijk is.
  Forum Admin woensdag 1 april 2026 @ 20:44:31 #80
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220486238
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar heb ik gezegd dat dit een groot succes was? Ik heb alleen vraagtekens gezet bij de claims dat deze oorlog een enorme mislukking was. Claims die er 48 uur na het begin van de oorlog al kwamen en nadien zit men op basis van dit wensdenken deze claims iedere dag te herhalen, gevoed door een oneindige stroom aan berichten uit bepaalde media.
Het feit dat het gros van zijn claims ontrent deze interventie onjuist bleken te zijn is een teken aan de wand. Dat heeft niets te maken met "bepaalde media" want van links tot rechts en alles er tussenin rapporteert er over.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220486243
quote:
[ x ]

Interessant.

Surprise, we hebben toch nukes en new York bestaat niet meer!!!
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 20:45:29 #82
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220486246
quote:
[ x ]

Omdat die geflipte narcist grote domme fouten heeft gemaakt met het plannen van zijn oorlog moeten wij ons laten chanteren omdat hij zelf geen zin heeft om de door hem veroorzaakte shit op te ruimen? Koekoek. 8)7
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 20:46:36 #83
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220486252
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:43 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Het zieke is dat Oekraine het enige land is wat hulp heeft aangeboden :') Maar Trump boeit dat niet wat hij heeft een hekel aan Zelensky omdat ie geen bewijs ging fabriceren tegen Biden.

Je zou bijna zeggen dat het misschien beter is om Zelensky te vervangen met iemand anders. Hoe triest en onterecht dat ook voor hem persoonlijk is.
Je bedoelt Trump.
pi_220486255
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:43 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Zelensky speelt het wel een heel stuk slimmer dan Europa. Hij stelt zich heel erg bereid op om met Trump mee te werken aan die zogenaamde vredesonderhandelingen waarmee Oekraïne tijd wint en daarnaast zijn ze in rap tempo bezig met het versterken van hun eigen defensie en sluiten ze ene na de andere deal met andere landen om de afhankelijkheid van de VS af te bouwen.
  Forum Admin woensdag 1 april 2026 @ 20:46:57 #85
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220486256
quote:
[ x ]

Zet ff "ik ben dik en dom" in je ondertitel.

Je hebt namelijk niet de positie om met het morele vingertje te wapperen dat dat niet kan. Dat bepaal ik.

Doe je dat niet dan ban ik je. Dat mag eigenlijk niet, maar wat ga je er tegen doen dan?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220486270
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Omdat die geflipte narcist grote domme fouten heeft gemaakt met het plannen van zijn oorlog moeten wij ons laten chanteren omdat hij zelf geen zin heeft om de door hem veroorzaakte shit op te ruimen? Koekoek. 8)7
Dat is gewoon realpolitik. Zonder de VS hebben we nu nog een groot probleem. We betalen nu de prijs voor decennialang bezuinigen op de defensie.
pi_220486292
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:48 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat is gewoon realpolitik. Zonder de VS hebben we nu nog een groot probleem. We betalen nu de prijs voor decennialang bezuinigen op de defensie.
Nee, dat betalen we niet.
Los van alle holle retoriek is er niet echt een reden waarom we veel geld moeten uitgeven aan defensie.
Geen enkel buurland van ons vormt een directe bedreiging.
En als we kijken naar de inzet van ons leger de afgelopen decennia; dan was dat altijd bij iemand anders zijn oorlog, ver van Nederland.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 20:51:40 #88
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220486293
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:48 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dezelfde Trump die wil dat we meedoen heeft ook de sancties op Russische olie teruggedraaid, wat ook negatief is voor Oekraïne en voor ons. Ook met de VS hebben we dus al een probleem. Ik snap dan ook nog steeds niet waarom we ons door hem zouden moeten laten chanteren.
pi_220486294
quote:
88s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zet ff "ik ben dik en dom" in je ondertitel.

Je hebt namelijk niet de positie om met het morele vingertje te wapperen dat dat niet kan. Dat bepaal ik.

Doe je dat niet dan ban ik je. Dat mag eigenlijk niet, maar wat ga je er tegen doen dan?
Lmao.

Effe serieus:

De situatie is zwaar kloten, maar niemand hoeft mij te vertellen wie de schuldige is.

Verder, met een kleine aanpassing:
Wie voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
"Dat is mijn mening en die deel ik".
(Jansen en Janssen, ik meen in 'Raket naar de maan'.)
pi_220486295
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:46 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Zelensky speelt het wel een heel stuk slimmer dan Europa. Hij stelt zich heel erg bereid op om met Trump mee te werken aan die zogenaamde vredesonderhandelingen waarmee Oekraïne tijd wint en daarnaast zijn ze in rap tempo bezig met het versterken van hun eigen defensie en sluiten ze ene na de andere deal met andere landen om de afhankelijkheid van de VS af te bouwen.
Klopt.

Maar ik denk wel dat als bijvoorbeeld Zalushny president zou zijn dat de relatie met de VS beter zou zijn. En nee, dat ligt niet aan Zelensky maar aan Trump.

En dat is uiteindelijk beter voor Oekraine. Ondanks dat ik ook altijd heb gezegd dat Oekraine geen betere president had kunnen hebben dan Zelensky.
pi_220486322
quote:

[..]
"Naar de verdommenis nuken! Dan houden ze hun bek en doen ze wat er gezegd wordt! De paar overlevenden."
pi_220486326
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
"We've won this...this war has been won."

Dan een stukje met blablablafakenewsnewyorktimesblabla abcfakenews nbcfakenews blabla

En dan

"It's not a close battle. They're totally defeated."

Tja, je kúnt "they're totally defeated" natuurlijk interpreteren als "they're not really totally defeated yet", maar in principe zou je zijn woorden gewoon moeten kunnen interpreteren als zijn woorden.
De uitkomst is inmiddels toch wel duidelijk? Iran is grotendeels vernietigd. Of telt het pas als Trump er een atoombom op gegooid heeft en iedereen dood is?
blablablabla
pi_220486337
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:46 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Zelensky is president van een land in oorlog.
En hij heeft het al jaren zwaar te verduren.
Hij kan iedere hulp gebruiken... wat zeg ik? Die hulp is absoluut noodzakelijk en broodnodig.

En dan nog: al steun je Trump, de dag dat hij je voor de bus gooit is nooit ver weg.
Trump speelt inmmiddels al 15 maanden een smerig spel met Oekraïne, hij zet Zelensky te kakken als hij daar zin in heeft, hij heeft de steun fors verminderd, en toch is Zelensky gedwongen om hem te vriend te houden. Uit pure noodzaak. Dat heeft nauwelijks iets te maken met 'hij speelt het slimmer dan Europa'.

Oekraïne verkeert momenteel (nog steeds) echt in veel grotere nood dan welk land in Europa ook.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 20:58:36 #94
284411 crew  heywoodu
pi_220486349
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:56 schreef Elan het volgende:

[..]
De uitkomst is inmiddels toch wel duidelijk? Iran is grotendeels vernietigd. Of telt het pas als Trump er een atoombom op gegooid heeft en iedereen dood is?
Volledig verslagen zelfs, volgens Trump. Wat natuurlijk een aantoonbare leugen is: een volledig verslagen land kan niet nog allerlei raketten afvuren op andere landen, een hele zeestraat gijzelen, etc.

Het is niet erg om bij de feiten te blijven en dus gewoon toe te geven dat Trump aantoonbaar liegt.
pi_220486358
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Denk dat Israël daar wel voorstander voor is. Gezien hoe ze het met Gaza aanpakten.
pi_220486398
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Volledig verslagen zelfs, volgens Trump. Wat natuurlijk een aantoonbare leugen is: een volledig verslagen land kan niet nog allerlei raketten afvuren op andere landen, een hele zeestraat gijzelen, etc.

Het is niet erg om bij de feiten te blijven en dus gewoon toe te geven dat Trump aantoonbaar liegt.
Misschien is de blokkade van Hormuz wel bewust zo opgezet, zou niemand verbazen. Lekker een beetje de beurzen manipuleren en miljarden binnenharken met je voorkennis. Constant dingen roepen die tegenstrijdig zijn ook.
blablablabla
pi_220486411
quote:
12s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:45 schreef vosss het volgende:

[..]
Interessant.

Surprise, we hebben toch nukes en new York bestaat niet meer!!!
1 april!
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220486414
quote:
[ x ]

Beurzen weer omlaag _O_
Europa kan zijn eigen shit toch prima fiksen aldus de gemiddelde user in dit topic.
blablablabla
pi_220486433
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 21:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Beurzen weer omlaag _O_
Europa kan zijn eigen shit toch prima fiksen aldus de gemiddelde user in dit topic.
Die hele oorlog en de afgesloten Straat van Hormuz zijn de schuld van Europa en van Ajax.
Lijkt me duidelijk.

Gelukkig maar dat Iran volledig verslagen is.
  woensdag 1 april 2026 @ 21:09:05 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220486449
quote:
[ x ]

En gisteren hoefde die straat niet open en moesten we zelf olie halen.

Wat is het nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')