Als je ziet wat er allemaal die kant op gaat heeft die 'mongool' nog wel wat militaire troeven achter de hand. Iran zal eerdaags wel de vrede tekenen want er blijft anders niks over van dat land en zijn infrastructuur.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Combinatie van zelfverrijking en ongecontroleerde zelfoverschatting.
En nu zit je met de gebakken peertjes, want die mongool heeft geen idee wat ie nu moet doen.
Interessant. Een poging het narratief over te pakken?quote:Op woensdag 1 april 2026 19:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Een brief voor het Amerikaanse volk....
quote:Op woensdag 1 april 2026 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je ziet wat er allemaal die kant op gaat heeft die 'mongool' nog wel wat militaire troeven achter de hand. Iran zal eerdaags wel de vrede tekenen want er blijft anders niks over van dat land en zijn infrastructuur.
In 9 maanden heb je geen centrifuges gebouwd die nodig zijn om te verrijken. Dus of die centrifuges zijn niet vernietigd, of het is onzin wat ons verkocht wordt.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is 9 maanden geleden inmiddels. Geen idee hoe de zaken er nu voor staan. Of ze shit elders opnieuw zijn gaan proberen op te starten. De boel hebben uitgegraven of whatever de informatie is waar de Amerikanen zich op baseren.
Die gaan smeken om vrede natuurlijk.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Nou, ik ben benieuwd! "Luister niet naar Trump", schat ik ongeveer in als vertaling.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Van de rest van de golf dan ook nietquote:Op woensdag 1 april 2026 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je ziet wat er allemaal die kant op gaat heeft die 'mongool' nog wel wat militaire troeven achter de hand. Iran zal eerdaags wel de vrede tekenen want er blijft anders niks over van dat land en zijn infrastructuur.
Nou. Wat zou het toch zijn hèquote:Op woensdag 1 april 2026 19:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
In 9 maanden heb je geen centrifuges gebouwd die nodig zijn om te verrijken. Dus of die centrifuges zijn niet vernietigd, of het is onzin wat ons verkocht wordt.
Tja, Trump zit constant te roepen dat Iran een staakt het vuren wil, dat Iran het gesprek aan wil gaan.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Interessant. Een poging het narratief over te pakken?
Iran was vorige week toch al verslagen?quote:Op woensdag 1 april 2026 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou, beste Toby, dan zal ik jouw vraag beantwoorden.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik stel jou een vraag.
Dit omdraaien hiero, als reactie op vragen, vaak voorafgegaan met 'dus jij', is best amusant af en toe, maar boeit me verder niet.
Mijn antwoord op jouw vraag is daarom:
"Dus jij wilt mijn vraag niet beantwoorden?"
Het zou mooi zijn alls alle leiders in Europa een live toespraak houden waarin ze een grote foto van Trump vast houden.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:08 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Prince Charles steunt mij niet genoeg tegen zijn eigen premier in mimimimi
Trump tweet wel meer.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Het staat er letterlijk. Trump heeft daar nota bene boos over getweet. Volgens mij kwam zijn gekanker dat hij uit NAVO wil van vanmorgen daar ook vandaan.
Het regent nog steeds iraanse raketten op Israel en de golfstaten, ik weet niet of je dat verwacht van een verslagen vijand, maar ik heb een andere indrukquote:Op woensdag 1 april 2026 19:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iran was vorige week toch al verslagen?
Dat toestel gaat naar Engeland en is afkomstig uit Italië? Het ging toch om infrastructuur die specifiek betrekking had op ondersteuning van de oorlog in Iran dat niet over Frankrijk zou mogen.quote:
Zolang de toestand in de Straat van Hormuz zo blijft, hebben ze eigenlijk gewoon het narratief.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Interessant. Een poging het narratief over te pakken?
Het waren uiteraard ook niet mijn woorden natuurlijk, maar die van de zeer intelligente Oranje man. Dus waarom hij maar doorgaat met het sturen van materieel naar het Midden Oosten is me een groot vraagteken.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:39 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het regent nog steeds iraanse raketten op Israel en de golfstaten, ik weet niet of je dat verwacht van een verslagen vijand, maar ik heb een andere indruk
Major rocket barrage targets Tel Aviv, Ashdod, Ashkelon region, Golfstates
Naar aanleiding van dit bericht durf ik nu te stellen dat Iran zelfs al twee weken geleden volledig "obliterated" was.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:39 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het regent nog steeds iraanse raketten op Israel en de golfstaten, ik weet niet of je dat verwacht van een verslagen vijand, maar ik heb een andere indruk
'grotendeels'quote:Op woensdag 1 april 2026 19:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iran was vorige week toch al verslagen?
Gelukkig is dit bericht onjuist, aangezien Iran al verslagen is. Vorige week en de week ervoor dan, en volgens mij de week ervoor ook. En deze week komt nog. Maar ze zijn dus verslagen, kapotgemaakt, ze kunnen niks meer, dus dit kan niet kloppenquote:Op woensdag 1 april 2026 19:39 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dus Trump liegt wil je zeggen?quote:Op woensdag 1 april 2026 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
'grotendeels'
Zolang ze Hormuz controleren kan daar natuurlijk geen sprake van zijn.
Dat controleren ze niet, Iran is namelijk al verslagen en dan kan dat niet.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
'grotendeels'
Zolang ze Hormuz controleren kan daar natuurlijk geen sprake van zijn.
"OBLITERATED"!quote:Op woensdag 1 april 2026 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig is dit bericht onjuist, aangezien Iran al verslagen is. Vorige week en de week ervoor dan, en volgens mij de week ervoor ook. En deze week komt nog. Maar ze zijn dus verslagen, kapotgemaakt, ze kunnen niks meer, dus dit kan niet kloppen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |