Echt ongelooflijk dat zo iemand zo lang zijn gang kan blijven gaan.quote:Op woensdag 1 april 2026 02:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou zo iemand in een verzorgingstehuis geplaatst worden. But here we are...
Hoe corrupter kan je het hebben, een gouden beeld laten bouwen voorzichzelf en dat laten bouwen door zijn zoon. Dus naast zelfverheerlijking en grootheidswaanzin is het ook nog eens neppotisme en je reinste fraudegevoelig, rara waar gaat een groot deel van de 'kosten' heen...quote:
Hij stopt nog geen patatje oorlog. Alhoewel, misschien dat ie die in zijn mond stopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij heeft ook oorlogen gestopt die nooit zijn gevoerd. Wat een messias.
Is ie nu ook bij jou gevallen?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb zin om te schrijven dat je veel van Trump kan zeggen, maar hij start tenminste geen oorlogen..
Die man is nog nooit goed bij zijn hoofd geweest. Een opmerkelijk vals persoon, die helaas meestal geld genoeg had om alleen ja-knikkers om zich heen te hebben. The American Nightmare.quote:Op woensdag 1 april 2026 02:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Deze man is duidelijk niet goed bij zijn hoofd:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2026 03:30 schreef Kijkertje het volgende:
Morgen gaat hij de 'OVERWINNING!' uitroepen![]()
[ afbeelding ]
We weten allemaal wat dat waard is.quote:Trump told reporters the US "will be leaving [Iran] very soon" and US military action could end as soon as "two or three weeks."
Zijn 'regime change' is ook gelukt! Ze zijn allemaal dood!quote:Op woensdag 1 april 2026 06:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
We weten allemaal wat dat waard is.
Helemaal niets en daarom wordt het ook een museum met hotel. Er moet natuurlijk wel aan verdiend worden!quote:
Zsm ontruimen en dynamietstaven erin, zou ik zeggen. Zet er maar woningen voor in de plaats.quote:Op woensdag 1 april 2026 06:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Helemaal niets en daarom wordt het ook een museum met hotel. Er moet natuurlijk wel aan verdiend worden!
Ik weet wel wat leuke documenten die tentoongesteld kunnen worden ...
Video
[ afbeelding ]
Met een 747 Air Force One in de lobby![]()
Ja denken dat je alles mag doen met het Witte huis als je het prive financiert is natuurlijk een beetje raar als je helemaal niet de eigenaar bent.quote:Op woensdag 1 april 2026 06:39 schreef Basp1 het volgende:
De stoom zal wel weer uit trump zijn oren komen.![]()
Rechter legt bouw balzaal Witte Huis stil: 'president is niet de eigenaar
quote:Op woensdag 1 april 2026 06:39 schreef Basp1 het volgende:
De stoom zal wel weer uit trump zijn oren komen.![]()
Rechter legt bouw balzaal Witte Huis stil: 'president is niet de eigenaar
"We voted Trump for a better economy and an end to wars overseas, but all we got is this f*ck*ng ballroom!" ~ Joe and Karen Averagequote:Op woensdag 1 april 2026 02:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Deze man is duidelijk niet goed bij zijn hoofd:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt te onsporen.quote:Op woensdag 1 april 2026 03:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is ie nu ook bij jou gevallen?
[..]
Die man is nog nooit goed bij zijn hoofd geweest. Een opmerkelijk vals persoon, die helaas meestal geld genoeg had om alleen ja-knikkers om zich heen te hebben. The American Nightmare.
Dit is Trump. Dit is wie hij altijd is geweest.quote:
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is Trump. Dit is wie hij altijd is geweest.
Wie een beetje mensenkennis heeft zag dat al in 2015, toen hij die roltrap afdaalde en de ambitie uitsprak om president te worden.
Wat heeft zijn relatie met de media in vredesnaam te maken met het feit dat hij volgens jou is 'ontspoord'? Jij denkt dat hij Iran is binnengevallen omdat de media 'slecht' over hem berichten?quote:Op woensdag 1 april 2026 11:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
Deze man is sinds zijn aantreden als 47e President en de vele aanvallen vanuit de liberale media ontspoort.
Laten we beginnen dat de vele schrijfsels én uitlatingen van onze politici in de media (periode 2020-2024) bepaald niet hebben bijgedragen aan een goede relatie met Trump.
Of Trump dit zelf doet (de oorlogsinspanningen) of dat het Pentagon hierin graag meespeelt of zelfs het initiatief in neemt is mij nog niet duidelijk.
Overigens wil ik nog even opmerken dat over Trump zijn gedrag en politiek handelen door zijn (ex) voorstanders kritisch wordt gesproken. Bij Biden is het tot het laatste toe gezegd dat de man "as sharp as always is" en de media heeft er tot het laatste toe alles aan gedaan om dat beeld te laten prevaleren in de media.
quote:Op woensdag 1 april 2026 11:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
Deze man is sinds zijn aantreden als 47e President en de vele aanvallen vanuit de liberale media ontspoort.
Laten we beginnen dat de vele schrijfsels én uitlatingen van onze politici in de media (periode 2020-2024) bepaald niet hebben bijgedragen aan een goede relatie met Trump.
Of Trump dit zelf doet (de oorlogsinspanningen) of dat het Pentagon hierin graag meespeelt of zelfs het initiatief in neemt is mij nog niet duidelijk.
Overigens wil ik nog even opmerken dat over Trump zijn gedrag en politiek handelen door zijn (ex) voorstanders kritisch wordt gesproken. Bij Biden is het tot het laatste toe gezegd dat de man "as sharp as always is" en de media heeft er tot het laatste toe alles aan gedaan om dat beeld te laten prevaleren in de media.
Gastquote:Op woensdag 1 april 2026 11:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |