Ik dacht al dat je de hint niet zou oppakken.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:19 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die zijn daar inderdaad erg goed in.
een minderheidskabinet vind ik prima, geen torentjes gekonkel meerquote:Op maandag 30 maart 2026 17:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pro kan alleen regeren als rechts klein genoeg is, dat is altijd zo geweest en daarom regeerden ze vaak niet.
Het leek me een nogal onzinnige vergelijking in een poging het dubieuze straatje schoon te vegen. Daarom leek mijn reactie me passend.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je de hint niet zou oppakken.
Welk straatje valt er schoon te vegen?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het leek me een nogal onzinnige vergelijking in een poging het dubieuze straatje schoon te vegen. Daarom leek mijn reactie me passend.
dat zijn Musk ideenquote:Op maandag 30 maart 2026 18:28 schreef -XOR- het volgende:
Wat betreft simpele maar wel leuke ideeen:
Bekijk deze YouTube-video
Heb je drie generaties lang niet verkleumd in een greppel hoeven liggen met enkel een vijf kogels in je semi-automaat, een doorweekte shag en een beschimmelde zeekaak,quote:Op maandag 30 maart 2026 17:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan is er helemaal geen hoop meer voor Klaver.![]()
Gaat het goed? Stemmen mensen voor de hypotheekrenteaftrek.
Gaat het slecht? Dan stemmen ze conservatief.
Nou, ik heb zat geleerd op de uni maar het zou geen slecht idee zijn dat bedrijven jongeren zouden aannemen vanuit de middelbare school of na een propedeuse en vakmatig on the job opleiden, en dat deze training vastgelegd kan worden in een EVC.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat zijn Musk ideen
Op Universiteiten leren de meeste mensen niets en zijn alleen goed voor woke fossiel jongeren
Daar gebruik ik Meetup-events voor.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:33 schreef nostra het volgende:
Iftars zijn goud man, elke dag gratis ergens je volvreten met kebabs.
Tsja, als op het moment supreme de sukadelap verdwijnt en de boeren op de A12 vechten voor hun leven en onze cultuur, dan ga je als je ECHT BOOS bent natuurlijk niet voor iemand die in de achterhoede wat brabbelt over corona en boeren tijdens het huisjesmelken. Dan ga je voor de boerenpopulisten, of je gaat voor Geert. Het is wat dat aangaat een grote snoepwinkel daar aan die radicaal-rechtse kant! Dan moet je er nog wel iets van tijd in stoppen om er tussen te komen.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zuurheid en karikatuurschetsen doen het natuurlijk goed. Het is echter niet waar. Van Haga heeft al twee verkiezingen geprobeerd om erin te komen en het is niet gelukt. Men verwacht wel degelijk wat.
juist een opleiding binnen ASML is prima , extreem links woke gekonkel in Amsterdam is foutquote:Op maandag 30 maart 2026 18:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nou, ik heb zat geleerd op de uni maar het zou geen slecht idee zijn dat bedrijven jongeren zouden aannemen vanuit de middelbare school of na een propedeuse en vakmatig on the job opleiden, en dat deze training vastgelegd kan worden in een EVC.
Geen idee wat je precies wil zeggen.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:38 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Tsja, als op het moment supreme de sukadelap verdwijnt en de boeren op de A12 vechten voor hun leven en onze cultuur, dan ga je als je ECHT BOOS bent natuurlijk niet voor iemand die in de achterhoede wat brabbelt over corona en boeren tijdens het huisjesmelken. Of je gaat voor Geert. Het is wat dat aangaat een grote snoepwinkel!
Je hebt per slot van rekening maar een kostbare stem in die kutdemocratie van ons!
Ik begrijp het ook niet helemaal.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geen idee wat je precies wil zeggen.
Dat je met al die keuze tussen deze charismatische, radicale raspaardjes er erg moeilijk tussenkomt:quote:Op maandag 30 maart 2026 18:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geen idee wat je precies wil zeggen.
Joop den Uyl zou anno nu zo bij de VVD kunnen.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:48 schreef nostra het volgende:
[..]
"Auto voor de gewone man" doet me eerder aan iemand anders denken.
Wij zijn cultureel een stuk conservatiever dan dat in het beleid tot uiting komt, economisch zijn wij linkser dan dan in het beleid tot uiting komt.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien is Nederland gewoon niet zo'n links land. Kan ook hè. Dat het hier gewoon nog te goed gaat voor een linkse winnaar.
Daarom wil ik een linksconservatieve partij in een modern jasje. De SP is een opgewarmd lijk nu.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zijn cultureel een stuk conservatiever dan dat in het beleid tot uiting komt, economisch zijn wij linkser dan dan in het beleid tot uiting komt.
De meeste mensen willen asielmigratie beperkt hebben, maar ook zijn de meeste mensen niet voor verhoging van AOW of al te draconische aanpassingen aan het sociaal stelsel.
Dit bewijst het gelijk van @-XOR-quote:Op maandag 30 maart 2026 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Joop den Uyl zou anno nu zo bij de VVD kunnen.
Het is wachten op een economische crisis a la 2008 in de VS zodat Klaver zich een blanke Obama kan wanen. "Ja we kunnen het (wel)"quote:Op maandag 30 maart 2026 17:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan is er helemaal geen hoop meer voor Klaver.![]()
Gaat het goed? Stemmen mensen voor de hypotheekrenteaftrek.
Gaat het slecht? Dan stemmen ze conservatief.
Ik ken vrouwen die PVV, fvd en Ja21 stemmen vanwege negers.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben zij het woord neger gebruikt?
En jij verwijt anderen dommig te doen?
Krijg je weer decennia gezeur dat Klaver alles heeft opgemaakt en de generaties daarna het weer moeten oplossen.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:27 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het is wachten op een economische crisis a la 2008 in de VS zodat Klaver zich een blanke Obama kan wanen. "Ja we kunnen het (wel)"
Naja, zeg. je past er zo tussen met dit soort geleuter.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die PVV, fvd en Ja21 stemmen vanwege negers.
Al vallen ze er ook op.
Idem voor mannen die erop stemmen vanwege "hoofddoekjes"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |