quote:Op maandag 30 maart 2026 17:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Er is geen schildpad die Timmermans de 'oude, redelijke PvdA' gaat noemen.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hilarisch dat de aristocratische, van het volk vervreemde Green Deal failure Timmermans als een goede premier wordt gezien. Er zit geen figuur binnen de huidige establishment kliek die een goede premier voor Nederland zou zijn.
quote:Op maandag 30 maart 2026 17:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou vind ik dat dit voor Timmermans wel geldtik snap de haat voor hem niet zo.
Hans Wiegel had heimwee naar Den Uyl - "een auto voor de gewone man" - en vond Samsom een klimaatcommunist. Het is altijd hetzelfde.quote:
Te rijk voor een partij die zogenaamd voor 'arbeiders' op moet komen, (ooit) te volgevreten, Brussels meubilair, klimaatpaus, enzovoort.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou vind ik dat dit voor Timmermans wel geldtik snap de haat voor hem niet zo.
Omgekeerd heb ik overigens geen heimwee naar Hans Wiegel, gek genoeg.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hans Wiegel had heimwee naar Den Uyl - "een auto voor de gewone man" - en vond Samsom een klimaatcommunist. Het is altijd hetzelfde.
Dit vind ikzelf juist altijd sympathiek, en heeft een land ook nodig. Gevoelsmatig snap ik het, rationeel totaal niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Te rijk voor een partij die zogenaamd voor 'arbeiders' op moet komen
In zijn tijd sprak hij nog over "gelijke kansen". Een term dat later taboe werd bij de VVD. Nu staat er "faire kansen" [sic]quote:Op maandag 30 maart 2026 17:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omgekeerd heb ik overigens geen heimwee naar Hans Wiegel, gek genoeg.
Jarvis Cocker schreef hier eens een liedje over.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit vind ikzelf juist altijd sympathiek, en heeft een land ook nodig. Gevoelsmatig snap ik het, rationeel totaal niet.
Je denkt een leuk contrast te hebben gevonden. Als ik zeg dat ik de haat niet begrijp en hem wel redelijk vond, sluit dat mijn beschrijving van hem niet uit.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2026 17:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je denkt een leuk contrast te hebben gevonden. Als ik zeg dat ik hem niet haat en wel redelijk vond, sluit dat mijn beschrijving van hem niet uit.
Hij was geen premiersmateriaal, hij was aristocratisch etc. Betekent dat dat men hem moet haten of dat hij niet redelijk was? Nee.
Goedkoop weer dit.
Haten misschien niet, maar uit bovenstaande spreekt ook niet al teveel genegenheid, wel?quote:aristocratische, van het volk vervreemde Green Deal failure Timmermans
Hier idem, geen hekel aan, wel aan zijn toontje, dat betweterige.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Te rijk voor een partij die zogenaamd voor 'arbeiders' op moet komen, (ooit) te volgevreten, Brussels meubilair, klimaatpaus, enzovoort.
Ik haat hem zelf niet, maar heb zijn vakje ook niet aangekruisd (wel een andere op dezelfde lijst).
Dit is weer een staaltje projectie. Jij kunt beschrijvingen en typeringen niet los zien van of iemand een geschikte kerel is. Ik beschrijf zijn functie en voorkomen, ik denk dat ik prima een glas wijn met hem kan drinken.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Haten misschien niet, maar uit bovenstaande spreekt ook niet al teveel genegenheid, wel?
Het ging niet over een glas wijn met iemand kunnen drinken he. Ik vind Dilan best geestig en aantrekkelijk, ik zou prima met haar op kunnen schieten denk ik maar politiek redelijk vind ik haar niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit is weer een staaltje projectie. Jij kunt beschrijvingen en typeringen niet los zien van of iemand een geschikte kerel is. Ik beschrijf zijn functie en voorkomen, ik denk dat ik prima een glas wijn met hem kan drinken.
Ik vind de zwerver in mijn straat heel aardig, maar het is wel een alcoholistische lambal.
Je kunt me ook geloven in plaats van in mijn pohi te graven en goedkoop te denken scoren omdat je er kennelijk moeite mee hebt dat ik geen extreem hoge pet op heb van Klaver (daar had je eerder ook moeite mee).quote:Op maandag 30 maart 2026 17:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het ging niet over een glas wijn met iemand kunnen drinken he.
Ik word inderdaad een beetje moe van alle totale onzin over ${CURRENT_GLPVDA_LEADER}quote:Op maandag 30 maart 2026 17:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je kunt me ook geloven in plaats van in mijn pohi te graven en goedkoop te denken scoren omdat je er kennelijk moeite mee hebt dat ik geen extreem hoge pet op heb van Klaver (daar had je eerder ook moeite mee).
Niet mijn probleem. Hij is niet charismatisch en geen stemmenkanon.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik word inderdaad een beetje moe van alle totale onzin over ${CURRENT_GLPVDA_LEADER}
Dat weten we nu, en jij vond ook dat hij gefaald had omdat hij niet aan de formatietafel zatquote:Op maandag 30 maart 2026 17:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Hij is niet charismatisch en geen stemmenkanon.
Dat klopt. Dat overkomt Dilan niet hoor.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat weten we nu, en jij vond ook dat hij gefaald had omdat hij niet aan de formatietafel zat![]()
.
LOL, en Poetin raakt geen land kwijt, Zelensky wel.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat overkomt Dilan niet hoor.
Poetin raakt wel een hoop andere dingen kwijt die Zelensky niet kwijtraakt.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
LOL, en Poetin raakt geen land kwijt, Zelensky wel.
Het CDA gaat altijd liever met VVD dan met PvdA, daar is zelfs een woord voor.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:36 schreef capricia het volgende:
Klaver wekt te veel weerstand op bij mogelijke coalitiepartners.
En zelfs het CDA gaat liever met de VVD dan met Pro.
https://youtube.com/shorts/sewU4FRRAZE?is=oWyx-qkOvmGOThKt
Misschien is Nederland gewoon niet zo'n links land. Kan ook hè. Dat het hier gewoon nog te goed gaat voor een linkse winnaar.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lidewij en Eerdmans doen dus iets goed wat Klaver niet goed doet. JA21 en FvD zijn allebei geen gevestigde legacypartijen. Klaver kan op twee legacypartijen leunen en peilt zelfs individueel amper beter dan deze twee afzonderlijk.
Met wie zou pro dan moeten regeren, en hoe kan Klaver premier worden? In welke realiteit.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het CDA gaat altijd liever met VVD dan met PvdA, daar is zelfs een woord voor.
Hoe slechter het gaat, hoe rechts conservatiever men meestal gaat stemmen. Kijk maar waar de GL/PvdA stemmen vandaan komen.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien is Nederland gewoon niet zo'n links land. Kan ook hè. Dat het hier gewoon nog te goed gaat voor een linkse winnaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |