abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 19:00:17 #2
236264 crew  capricia
pi_220460492
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:52 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou het FvD nu zo stijgen vanwege hun populariteit in de gemeentelijke verkiezingen?
Ik geloof dat De Hond FvD vaak wel overpeilt. Maar dat ze stijgen, met De Vos, zal wel kloppen.

En onze minderheidscoalitie raakt ook nog meer zetels kwijt, -9 hier. Nog even en ze hebben nog maar 1/3e van de het totaal aantal zetels.
twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220460524
Het verbaast mij dat D66 niet de VVD leegvreet maar stemmers overstappen naar JA21 en FvD

Ze willen in essentie nog rechtsere partijen? Na Schoof 1 en dit kabinet dat wilt bezuinigen op alle sociale zekerheid? Zitten ze in een fuik?
  zondag 29 maart 2026 @ 19:04:55 #4
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220460544
Is dit nou echt wat Nederland en de overwegend rechtse media wil? Een Apartheidsstaat als Zuid-Afrika en de VS als ons voorland?

Ik denk trouwens dat een deel van de kiezers momenteel geen keuze heeft. Hoe om te gaan met 'weet niet' is een uitdaging. Dat vertekent de zaak.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 29 maart 2026 @ 19:07:18 #5
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220460569
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Het verbaast mij dat D66 niet de VVD leegvreet maar stemmers overstappen naar JA21 en FvD

Ze willen in essentie nog rechtsere partijen? Na Schoof 1 en dit kabinet dat wilt bezuinigen op alle sociale zekerheid? Zitten ze in een fuik?
Dat veel mensen in een fuik zitten is zeker het geval. Alle media met groot bereik zijn rechtse media.

Tegelijkertijd kan het ook zo maar dat een deel van deze kiezers geen keuze meer heeft. Dit is van een maand geleden:
https://maurice.nl/2026/02/25/fake-news-van-eenvandaag/

Wat De Hond daarmee doet - het deel zonder voorkeur - is aan hem.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_220460934
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Dat veel mensen in een fuik zitten is zeker het geval. Alle media met groot bereik zijn rechtse media.

Tegelijkertijd kan het ook zo maar dat een deel van deze kiezers geen keuze meer heeft. Dit is van een maand geleden:
https://maurice.nl/2026/02/25/fake-news-van-eenvandaag/

Wat De Hond daarmee doet - het deel zonder voorkeur - is aan hem.
De NOS is een van de meest bekeken zenders en je kunt die nu niet echt betichten van een rechtse (los van wat ON) inslag.

Nu.nl staat op 1 van de meest gelezen nieuwssites en ook die is niet bepaald rechts.

Voor de Telegraaf klopt het wel. Je noemt dit echter een fuik maar het is toch veel prettiger om een programma/nieuwssite te kijken waarin jouw mening terugkomt.

Ik lees ook weleens Joop of kijk left lazer ter lering en ter vermaak maar ik heb echt geen enkele zin om een talkshow met "BN ers/presentators" met allerlei "linkse ideeėn" te gaan zitten kijken voor mijn plezier.
pi_220460967
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:24 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
De NOS is een van de meest bekeken zenders en je kunt die nu niet echt betichten van een rechtse (los van wat ON) inslag.

Nu.nl staat op 1 van meest gelezen nieuwssite en ook die is niet bepaald rechts.

Voor de Telegraaf klopt het wel. Je noemt dit echter een fuik maar het is toch veel prettiger om een programma/nieuwssite te kijken waarin jouw mening terugkomt.

Ik lees ook weleens Joop of kijk left lazer ter lering en ter vermaak maar ik heb echt geen enkele zin om een talkshow met "BN ers/presentators" met allerlei "linkse ideeėn" te gaan zitten kijken voor mijn plezier.
En volgens mij zat een Laurens Dassen met zijn ene zetel veel vaker aan de talkshowtafel dan de gigantisch groeiende partij van De Vos.
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 19:33:09 #8
375570 crew  Cyan9
pi_220461052
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik geloof dat De Hond FvD vaak wel overpeilt. Maar dat ze stijgen, met De Vos, zal wel kloppen.

En onze minderheidscoalitie raakt ook nog meer zetels kwijt, -9 hier. Nog even en ze hebben nog maar 1/3e van de het totaal aantal zetels.
[ x ]
Ik krijg er toch sterk het gevoel bij dat populistisch rechts op zoek is naar een nieuwe Messias nu Geert niet geleverd heeft.
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 29 maart 2026 @ 19:34:46 #9
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220461070
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:24 schreef Kickinalfa het volgende:
Nu.nl staat op 1 van de meest gelezen nieuwssites en ook die is niet bepaald rechts.
Dat is het wel. In frequentie van onderwerpkeuze en wie ze aan het woord laten, welke maatschappelijke spelers. Het enige linkse is een klein klimaathoekje. Van Thillo duwde ook in Belgiė en Denemarken zijn aanwinsten naar rechts, het is een rechts-nationalistische familie.

Ik ga deze discussie niet opnieuw aan. Wordt vermoeiend.
Deuger, Woke & Gutmensch
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 19:41:28 #10
236264 crew  capricia
pi_220461167
quote:
15s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:33 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik krijg er toch sterk het gevoel bij dat populistisch rechts op zoek is naar een nieuwe Messias nu Geert niet geleverd heeft.
Dat zou kunnen.
Toch zou ik zeker de PVV geen eendagsvlieg noemen. Maar gewoon onderdeel van het establishment. Ze blijven prima kiezers trekken en verliezen niet zoveel als bijv een CDA toen.
En Forum lijkt kiezers ook wel vast te kunnen houden.
JA21 moet dat nog bewijzen.
En de BBB is gewoon op sterven na dood.
Maar dat zie ik ook bij partijen als Volt. En ook de CU lijkt het moeilijk te hebben.

Forum is natuurlijk al een keer de grootste geweest bij de provinciale staten verkiezingen. En als dit zo door gaat, kan dat de volgende keer zo weer gebeuren.
- Goethe, “Faust”
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 20:17:32 #11
375570 crew  Cyan9
pi_220461502
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:41 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat zou kunnen.
Toch zou ik zeker de PVV geen eendagsvlieg noemen. Maar gewoon onderdeel van het establishment. Ze blijven prima kiezers trekken en verliezen niet zoveel als bijv een CDA toen.
En Forum lijkt kiezers ook wel vast te kunnen houden.
JA21 moet dat nog bewijzen.
En de BBB is gewoon op sterven na dood.
Maar dat zie ik ook bij partijen als Volt. En ook de CU lijkt het moeilijk te hebben.

Forum is natuurlijk al een keer de grootste geweest bij de provinciale staten verkiezingen. En als dit zo door gaat, kan dat de volgende keer zo weer gebeuren.
Ik noem de PVV ook geen eendagsvlieg, verre van. Maar het heeft toch veel weg van een rechts populistische stemmers migratie. En uiteindelijk schiet je er qua samenwerking heel weinig mee op.
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 20:27:47 #12
236264 crew  capricia
pi_220461594
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:17 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ik noem de PVV ook geen eendagsvlieg, verre van. Maar het heeft toch veel weg van een rechts populistische stemmers migratie. En uiteindelijk schiet je er qua samenwerking heel weinig mee op.
Zeker.
Volgens diezelfde Maurice is nu Forum + JA21 samen de grootste partij.

Ik moet het allemaal nog zien. Lekker bestuurbaar ook. :{
Wat schieten we daar überhaupt mee op?

https://twitter.com/i/status/2038315255521243529
- Goethe, “Faust”
  zondag 29 maart 2026 @ 20:42:51 #13
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220461708
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Zeker.
Volgens diezelfde Maurice is nu Forum + JA21 samen de grootste partij.

Ik moet het allemaal nog zien. Lekker bestuurbaar ook. :{
Wat schieten we daar überhaupt mee op?

https://twitter.com/i/status/2038315255521243529
Liever dat er dan niet bestuurd wordt. Liever incompetent [mag woord niet hier gebruiken] dan competente uitrol van de Orban agenda. Van geformaliseerde klassen- en rassenjustitie.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_220461863
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:52 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou het FvD nu zo stijgen vanwege hun populariteit in de gemeentelijke verkiezingen?
Het ene radicaal rechtse geluid is even uitgeblust is en wordt voorzien van een nieuwe vaas.
pi_220461864
Ik snap ook niet dat al meer dan 20 jaar een zeer groot deel van Nederland de ene na de andere rechtse verlosser achterna loopt.

Na meer dan 20 jaar mag het kwartje toch gaan vallen dat competentie daar chronisch ontbreekt en dat die hoek niet gaat leveren?

Wil half Nederland dan nog meer bezuinigingen op de zorg en sociale zekerheid? Dat we naar een Amerikaans model gaan? Dat lijkt me sterk.

Toch heb ik het idee dat veel mensen op de banken zullen staan als de democratie wordt afgeschaft, de zorg volledig particulier en niet meer publiek gefinancierd zou worden en er nog 0 sociaal vangnet zou bestaan zolang de grenzen maar daadwerkelijk dichtgaan.

Die ongezonde obsessie met migratie maakt op termijn alles kapot en zorgt op termijn vanzelf voor de teloorgang van onze samenleving.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 29 maart 2026 @ 21:08:42 #16
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220461906
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap ook niet dat al meer dan 20 jaar een zeer groot deel van Nederland de ene na de andere rechtse verlosser achterna loopt.

Na meer dan 20 jaar mag het kwartje toch gaan vallen dat competentie daar chronisch ontbreekt en dat die hoek niet gaat leveren?

Wil half Nederland dan nog meer bezuinigingen op de zorg en sociale zekerheid? Dat we naar een Amerikaans model gaan? Dat lijkt me sterk.

Toch heb ik het idee dat veel mensen op de banken zullen staan als de democratie wordt afgeschaft, de zorg volledig particulier en niet meer publiek gefinancierd zou worden en er nog 0 sociaal vangnet zou bestaan zolang de grenzen maar daadwerkelijk dichtgaan.

Die ongezonde obsessie met migratie maakt op termijn alles kapot en zorgt op termijn vanzelf voor de teloorgang van onze samenleving.
Waarom is links zo geobsedeerd met asielopvang in stand houden? Links heeft de sleutel in handen om veel zetels te winnen en de asielopvang te stoppen waar de meerderheid van Nederland klaar mee is. Je ziet hoe makkelijk je er stemmen mee wint en asielopvang levert Nederland niks op. Niks, nada, niente. Het is een bodemloze put.

Als je wil dat mensen links gaan stemmen, beloof ze dan asiel eindelijk eens echt in te dammen in plaats van over landbruggen, extra AZC's en snellere incheckprocedures en meer capaciteit bij de IND te praten.
pi_220461934
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:01 schreef Tomatenboer het volgende:

VVD en alles erachter spreekt heel graag de middelvinger opstekende manager en "self-made (voelende)" yup aan en geeft ze het gevoel dat zij het voorbeeld zijn van de beste spelers zijn waar we het succes van Nederland aan te danken hebben en waar iedereen achteraan moet willen karren door vooral hard te werken.

Daarmee wordt alvast de toon gezet van waar de VS naartoe gaat. Veel uren, dubbele banen en nóg de touwtjes niet aan elkaar kunnen knopen terwijl sociale voorzieningen op de sloop gaan.

Maar.. werk je wel "hard" genoeg?
  zondag 29 maart 2026 @ 21:14:50 #18
396550 Richestorags
pi_220461959
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]
VVD en alles erachter spreekt heel graag de middelvinger opstekende manager en "self-made (voelende)" yup aan en geeft ze het gevoel dat zij het voorbeeld zijn van de beste spelers zijn waar we het succes van Nederland aan te danken hebben en waar iedereen achteraan moet willen karren door vooral hard te werken.

Daarmee wordt alvast de toon gezet van waar de VS naartoe gaat. Veel uren, dubbele banen en nóg de touwtjes niet aan elkaar kunnen knopen terwijl sociale voorzieningen op de sloop gaan.

Maar.. werk je wel "hard" genoeg?
Het hele schoolsysteem bereidt mensen al voor op die houding.
  zondag 29 maart 2026 @ 21:23:46 #19
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220462012
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Waarom is links zo geobsedeerd met asielopvang in stand houden?

Links heeft de sleutel in handen om veel zetels te winnen en de asielopvang te stoppen waar de meerderheid van Nederland klaar mee is.

Je ziet hoe makkelijk je er stemmen mee wint en asielopvang levert Nederland niks op.

Niks, nada, niente. Het is een bodemloze put.

omdat men woke wil doen

en toch gaat D66 de wetsvoorstellen van Faber uitvoeren
https://www.ad.nl/politie(...)r-toch-uit~a26a7563/
quote:
D66 en CDA hadden bezwaren, maar kabinet-Jetten voert strenge asielwetten van Faber tóch uit

Nieuw kabinet, zelfde asielplannen. Of bijna dan.
Het kabinet-Jetten gaat door op de route van oud-PVV-asielminister Faber.

Maar de spreidingswet blijft en gemeenten mogen statushouders voorrang geven op een huurhuis.

D66 en CDA stemden vorig jaar nog tegen twee strenge asielwetten uit de nalatenschap van PVV-asielminister Marjolein Faber.

Maar het nieuwe kabinet, waarvan beide partijen deel uitmaken, gaan haar wetten 'onverkort' uitvoeren.

Mits die volgende maand door de Eerste Kamer worden aangenomen, schrijven D66, VVD en CDA er in hun coalitieakkoord nog wel bij.

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 21:24:24 #20
236264 crew  capricia
pi_220462017
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
omdat men woke wil doen

en toch gaat D66 de wetsvoorstellen van Faber uitvoeren
Het is nog maar de vraag of de eerste kamer in meerderheid voor gaat stemmen.
- Goethe, “Faust”
  zondag 29 maart 2026 @ 21:26:07 #21
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220462035
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:24 schreef capricia het volgende:

[..]
gezien de situatie en de verhoudingen in de eerste kamer denk ik dat wel

quote:
Het kabinet-Jetten gaat daarnaast nog een stapje verder.

Als er plots veel asielaanvragen worden ingediend en 'de asielketen bezwijkt onder de instroom', dan mogen nareizende gezinsleden helemaal niet meer komen.

De coalitiepartijen noemen dat 'een tijdelijke noodstop'.

Minder vrijheid
Overlastgevende vluchtelingen worden harder aangepakt.

Ze krijgen sneller een verbod om in bus of trein te stappen, of ze moeten naar een speciale opvanglocatie waar ze minder vrijheid hebben.

De drie kijken voor de aanpak van de asielinstroom vooral buiten de landsgrenzen. Nu is het nog zo dat iedereen die in Nederland is, het recht heeft om asiel aan te vragen.
Maar het kabinet-Jetten heeft een ander 'doel': alle asielaanvragen moeten in de toekomst buiten Europa worden ingediend én afgehandeld.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220462042
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:14 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het hele schoolsysteem bereidt mensen al voor op die houding.
Als het om de zoveel tijd stuivertje wisselen wordt tussen "iets meer" en "iets minder" VVD, PVV, Ja21 en forum etc, dan gaan nog eens een tijd krijgen dat piramidespelen bij een werkgever en kansspelen worden gezien als een soort nieuwe sociale voorzieningen.
  zondag 29 maart 2026 @ 21:26:52 #23
396550 Richestorags
pi_220462044
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik ben vooral benieuwd wat er concreet gaat veranderen ALS er voor wordt gestemd.
  zondag 29 maart 2026 @ 21:28:47 #24
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220462057
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik ben vooral benieuwd wat er concreet gaat veranderen ALS er voor wordt gestemd.
men moet wel , links moet nu ook de wetsvoorstellen van Minister Faber omarmen , ze kunnen niet anders

Als dat niet helpt dan is er geen houden meer aan

Huisvesting van Nederlanders komt nu helemaal tot stilstand

quote:
Ook nieuw: gemeenten mogen voortaan zélf beslissen of ze asielzoekers met een verblijfsvergunning voorrang geven op een huurhuis.

Het vorige kabinet verbood die voorrang voor statushouders, waardoor de al trage doorstroom van azc naar een woning helemaal stokte.

Pas als er voldoende woningen zijn, verdwijnt de mogelijkheid om statushouders voorrang te geven.
  zondag 29 maart 2026 @ 21:31:13 #25
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220462073
quote:

[..]
Waarom is links zo geobsedeerd met asielopvang in stand houden? Links heeft de sleutel in handen om veel zetels te winnen en de asielopvang te stoppen waar de meerderheid van Nederland klaar mee is.
Heeft natuurlijk te maken met historisch besef. Dat Nederland in de jaren '30 de grens sloot voor Joodse vluchtelingen, en met welke taal dat gepaard ging. Het is niet ondenkbaar dat Nederlanders zelf eens moeten gaan vluchten.

Dat het draagvlak onderuit wordt gehaald is waar de (oorlogshitsende) VVD al 20 jaar op aan stuurt.

twitter

(WNL gebruikt even een item van AvroTros - van oudsher ook een VVD omroep)

Het vallen van regimes zoals Assad zet meer zoden aan de dijk dan welke asielwet dan ook (tenzij je over gaat tot moord en massadeportaties naar erbarmelijke kampen - lekker ver weggestopt uit het zicht van de media).
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_220462085
quote:

[..]
Waarom is links zo geobsedeerd met asielopvang in stand houden? Links heeft de sleutel in handen om veel zetels te winnen en de asielopvang te stoppen waar de meerderheid van Nederland klaar mee is. Je ziet hoe makkelijk je er stemmen mee wint en asielopvang levert Nederland niks op. Niks, nada, niente. Het is een bodemloze put.

Als je wil dat mensen links gaan stemmen, beloof ze dan asiel eindelijk eens echt in te dammen in plaats van over landbruggen, extra AZC's en snellere incheckprocedures en meer capaciteit bij de IND te praten.
Een betere vraag is waarom jij zoveel geobsedeerd bent met asielopvang. Zo'n beetje post die je op dit forum maakt gaat over asiel.

Ik denk dat Jan Modaal die morgen weer vroeg op moet zich niet zo'n zorgen maakt over asiel. Dat zie je verder ook aan het feit dat de asielpartij van Nederland nu ongeveer op 15 a 20 zetels staat.

De sociaal-democraten verliezen in Noorwegen omdat ze flink verrechts zijn op asiel. Idem voor de democraten in de VS. Mocht GL-PVDA de draai maken dan zie ik ze leden en stemmers verliezen.
pi_220462096
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
gezien de situatie en de verhoudingen in de eerste kamer denk ik dat wel
[..]

Rutte 4 all over again. Dat gaat natuurlijk geen stand houden bij de rechter.
pi_220462114
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:28 schreef michaelmoore het volgende:
Huisvesting van Nederlanders komt nu helemaal tot stilstand
Bedank de VVD maar, datacenters, overwaarde en de HRA gaan voor.

Maar nee het is de schuld van de Syriėr om de hoek.

Kunnen we mooi meer kapitalisme importeren. En binnenkort de schuld geven aan Iraniers, Mona Keijzer zal wel druk gaan tweeten om zieltjes te winnen a la Rita Verdonk
  zondag 29 maart 2026 @ 21:37:57 #29
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220462124
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Een betere vraag is waarom jij zoveel geobsedeerd bent met asielopvang. Zo'n beetje post die je op dit forum maakt gaat over asiel.

Ik denk dat Jan Modaal die morgen weer vroeg op moet zich niet zo'n zorgen maakt over asiel. Dat zie je verder ook aan het feit dat de asielpartij van Nederland nu ongeveer op 15 a 20 zetels staat.

De sociaal-democraten verliezen in Noorwegen omdat ze flink verrechts zijn op asiel. Idem voor de democraten in de VS. Mocht GL-PVDA de draai maken dan zie ik ze leden en stemmers verliezen.
Ik denk dat je daar Denemarken bedoelt in plaats van Noorwegen.

Zo stemt men op plekken waar daadwerkelijk veel mensen wonen

Die grote blauwe stip in het hart van de Randstad is Haarlemmermeer (Schiphol)
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 29 maart 2026 @ 21:40:58 #30
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220462146
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:36 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Maar nee het is de schuld van de Syriėr om de hoek.
Wat ik al zei: dit soort regimes laten vallen doet meer dan een draconische asielwet (Raad van State zegt: scheelt hoogstens 2000 gevallen per jaar). Tenzij je inderdaad bereid bent om tot deportaties naar barre omstandigheden over te gaan - en moord.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_220462152
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ik denk dat je daar Denemarken bedoelt in plaats van Noorwegen.

Zo stemt men op plekken waar daadwerkelijk veel mensen wonen
[ afbeelding ]

Die grote blauwe stip in het hart van de Randstad is Haarlemmermeer (Schiphol)
Ik haal ze altijd door elkaar ;(
  zondag 29 maart 2026 @ 21:43:27 #32
396550 Richestorags
pi_220462156
quote:

[..]

Zeg eens van wie jij een kloon bent.
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 21:44:49 #33
236264 crew  capricia
pi_220462166
quote:

[..]

Wat is de asielpartij dan?
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')