abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220446689
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220446712
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:04 schreef Henrike het volgende:
Valt het mij alleen op? Hvk heeft altijd in het weekend een jongetje en een meisje extra over de vloer?
Zou ze een relatie hebben dat dit zijn kinderen zijn?
Ze heeft al eens gezegd dat dit een neefje en nichtje zijn... voor een relatie zijn ze te licht.. ze zijn er soms ook door de weeks
pi_220446848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft al eens gezegd dat dit een neefje en nichtje zijn... voor een relatie zijn ze te licht.. ze zijn er soms ook door de weeks
O echt?
Ik snapte m ff niet, te licht😂
pi_220446857
Sanneke en haar snoepjes, in het kader van 'gezond'. En dan de stroopwafels en opgeschuimde melk. Laat die gezonde snoepjes maar zitten dan, want je snapt het duidelijk niet. Maar misschien kan ze via/of net als AM nog reclame gaan maken voor dat geweldige gezonde reep- en snoepmerk. Net als de reclame van die gezonde maaltijdvervangers in fles, was ook voor een blauwe maandag.
pi_220446905
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:22 schreef Huisopdehoek het volgende: [..] En dan zegt ze ‘je kan toch niet 2 uur van te voren weg gaan?’ Jahoor, dat kan prima. Als je verwacht dat er mensen op je wachten, dan zorg je dat je op tijd bent om je spullen uit te pakken en je stempeldoos neer te zetten. En als er geen file staat neem je ergens iets te drinken of ga je wél even bij Dille en Kamille naar binnen.
En zéker als het je werk is, zoals ze altijd claimt!
pi_220446941
Volgens Sanneke kan er geen douchegordijn, nou kan prima, als je op de juiste hoogte zoekt. En wat smerig die put na 2 weken al. Gadver en daar laat je je kind dan in peuren met zijn vingers.
pi_220446944
Kon helaas niet weg van mijn werk om de hoek, anders was ik bij AM gaan kijken in mijn woonplaats vandaag. Op de filmpjes leek er nauwelijks publiek 😅
Als mensen die hier meelezen een keer in Zwolle zijn, die boekwinkel is wel een aanrader!
pi_220446984
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:02 schreef Shuri het volgende:

[..]
En zéker als het je werk is, zoals ze altijd claimt!
Komt ook niet echt over alsof je er dan echt zin in hebt. Maar steeds te laat op de vrijdagen, je weet toch inmiddels dat de vrijdagmiddag filerijden is en dan dus eerder weggaan ipv star na de lunch.
pi_220447005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:55 schreef papierentas het volgende:
Sanneke en haar snoepjes, in het kader van 'gezond'. En dan de stroopwafels en opgeschuimde melk. Laat die gezonde snoepjes maar zitten dan, want je snapt het duidelijk niet. Maar misschien kan ze via/of net als AM nog reclame gaan maken voor dat geweldige gezonde reep- en snoepmerk. Net als de reclame van die gezonde maaltijdvervangers in fles, was ook voor een blauwe maandag.
Misschien denkt ze dat door het laxerend effect van de snoepjes, de stroopwafels en opschuim melk niet wordt opgenomen in haar lichaam.
pi_220447029
Julia fungeert gewoon als een soort manager voor haar moeder. Als je in de rij staat en er is iets dan mag je Julia aanschieten want zij "loopt los" voor dat soort dingen.. AM voelt zich echt weer een belangrijke BN-er 😆
pi_220447074
Over DBM en het afvalplan: ik volg haar te weinig om te weten hoe het zit met haar sport- en eetgedrag, maar heeft zij niet last van lipoedeem?

Kirsten (mijngelukje) heeft hier veel over gedeeld. Als je kijkt naar de stadia van lipoedeem op bijv. de benen, lijkt DBM wel in dat plaatje te passen. Dan kan ze een hoop sporten, maar gaat het er niet (allemaal) af.
pi_220447092
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:53 schreef Henrike het volgende:

[..]
O echt?
Ik snapte m ff niet, te licht😂
Nou ja hvk heeft zelf gezegd dat ze alleen gekleurde mannen wilt... dus blanke blonde kinderen passen in mijn visie niet bij een gekleurde man
pi_220447117
Sanneke zei toch dat dion de stroopwafels lekker vind dat ze voor hem waren?
pi_220447130
Ik las net de post van hvk over Zayn.
Ik ben er niet zo in thuis
Maar waarom zou er geen toelaatbaarhwidsverklaring af worden gegeven zodat z kan starten op speciaal onderwijs
Als het toch getest en bewezen is lijkt me dat toch vreemd?
Nogmaals, ik ben hier niet in thuis .
pi_220447132
AM neemt zichzelf dus zelf ook niet echt serieus, als je vindt dat je overal gewoon te laat kunt komen.
pi_220447135
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou ja hvk heeft zelf gezegd dat ze alleen gekleurde mannen wilt... dus blanke blonde kinderen passen in mijn visie niet bij een gekleurde man
T is wat hè, wat je maar belangrijk vind denk ik dan
pi_220447149
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:27 schreef Hannah12345 het volgende:
Over DBM en het afvalplan: ik volg haar te weinig om te weten hoe het zit met haar sport- en eetgedrag, maar heeft zij niet last van lipoedeem?

Kirsten (mijngelukje) heeft hier veel over gedeeld. Als je kijkt naar de stadia van lipoedeem op bijv. de benen, lijkt DBM wel in dat plaatje te passen. Dan kan ze een hoop sporten, maar gaat het er niet (allemaal) af.
Ja ze heeft (oa) lipoedeem.. en ze sport vooral met zware gewichten.. geen cardio ofzo en eet gezond (zegt ze.. maar laat zeer vaak iets anders zien)
pi_220447160
Ik zou eigenlijk wel een keer naar een signeer sessie of lezing van AM willen gaan om haar eens door te zagen over dat de kids elke dag veelvuldig online worden gepleurd.

Maar denk dat ik dan a. met mijn snufferd op d’r insta sta en b. ik word denk ik de winkel/zaak uitgezet oid

Aanvulling:

En Sanneke waarom ze altijd op haar zuignap zit en alleen maar zucht, met haar ogen rolt en klaagt?

DBM of ze een poëziealbum heeft voor al die diagnoses van iedereen?

Minibelle zou ik zeggen dat ze haar kids niet zo moet pushen en gewoon normaal moet doen.

MCW dat ze tja wat eigenlijk precies? Help me even dames …

En wie ben ik nog vergeten?

[ Bericht 41% gewijzigd door proud_mami op 27-03-2026 20:42:58 ]
pi_220447245
Nou HVK, ik kan je vertellen geen enkele 'normale' basisschool gaat Zayn toelaten. Dit vind ik echt weer verwaarlozing, het erop aan laten komen en dan verbaast en boos zijn...
pi_220447261
Die story van Lotte met Bonjoeri erachter in de badkamerspiegel 🥲. Die had ik liever niet willen zien.

Elke keer wanneer ik denk dat ze niet nog meer over de top en nepper kan worden, komt er weer een theatrale advertentie langs. Sommige influencers delen nog wel eens iets interessants of grappigs, maar ik vind haar precies niks toevoegen.
pi_220447297
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef Loveischocolala het volgende:
Sanneke zei toch dat dion de stroopwafels lekker vind dat ze voor hem waren?
Alle lekkere ongezonde dingen zijn van Dion. En zij betrapt Dion elke keer met wat lekkers snaaien..
pi_220447338
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:49 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Alle lekkere ongezonde dingen zijn van Dion. En zij betrapt Dion elke keer met wat lekkers snaaien..
Wil net zeggen. Vind dat zo'n bullshit als je naar Sanneke kijkt. Sorry maar je ziet duidelijk dat zij niet alleen gezond eet. Duidelijk. En nee dat zeg ik niet om haar te fatshamen. Ook haar huid verteld het verhaal. Nooit is haar huid zo vreselijk geweest als in de afgelopen 2,5 - 3 jaar.
En ook zij is flink wat aangekomen. En dat kan he, die omstandigheden zijn er soms. Maar als je niet beweegt en troep naar binnen werkt is 1+1=2

Als je alleen al kijkt hoe ze die snoepjes open maakte. Ze wist van gekkigheid niet hoe snel ze het zakje open moest krijgen. :')
pi_220447343
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:45 schreef opwegnaar het volgende:
Nou HVK, ik kan je vertellen geen enkele 'normale' basisschool gaat Zayn toelaten. Dit vind ik echt weer verwaarlozing, het erop aan laten komen en dan verbaast en boos zijn...
Denk dat ze ook veel eerder aan de bel had moeten trekken, na 4 jaar zie je toch zelf ook wel dat je kind achterloopt? Zayn is haar vierde kind.
En nu heeft ze het een ander op kop lijkt wel
pi_220447346
Als er in die snoepjes zo weinig suiker zit en je proeft het verschil niet, dan is dat vaak vervangen door een hoop E-nummers. En als je dan wordt gewaarschuwd voor de laxerende werking...
Ik hou het wel bij een "gewoon" snoepje af en toe.
pi_220447369

Is die al gesignaleerd in Hellevoetsluis?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220447377
quote:
Ze geeft zelf in de reacties aan dat er ook een optie MKD is. Volgens mij is haar dat al lang en breed aangeboden maar vond ze dat teveel moeite. Zit niet in haar woonplaats, ze kan hem zelf niet brengen/halen en wil niet afhankelijk zijn van vervoer. Tja dan houdt het gewoon op voor jouw kind.. Ze had om te beginnen al veel eerder aan de bel moeten trekken bij instanties ipv jarenlang op social media klagen dat er "iets" met haar zoon is. Helaas is dat arme ventje er de dupe van.
pi_220447397
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:55 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]

Als je alleen al kijkt hoe ze die snoepjes open maakte. Ze wist van gekkigheid niet hoe snel ze het zakje open moest krijgen. :')
Hahahaha gretig.
“ jUh mOedErrrRR” had zin ja
pi_220447438
Sofie heeft altijd drukke werkdagen. Waarop ze tijd heeft om op 45 minuten rijden ergens te gaan lunchen. En dan belt juf over een ziek kind. Dan is het toch maar handig dat je andere kinderen de taken van de niet zo betrokken ouders over nemen.
pi_220447440
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja ze heeft (oa) lipoedeem.. en ze sport vooral met zware gewichten.. geen cardio ofzo en eet gezond (zegt ze.. maar laat zeer vaak iets anders zien)
Het is maar hoe het haar uitkomt,
De ene keer is haar schildklier waarom ze niet kan afvallen, dan weer is het de PCOS en dan weer de lipoedeem..
pi_220447451
Er is toch niks mis met taxi busje wat dan hem komt ophalen om na school te gaan?
pi_220447525

[ Bericht 100% gewijzigd door Hocuspocus2 op 27-03-2026 21:12:22 ]
pi_220447538
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:03 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie heeft altijd drukke werkdagen. Waarop ze tijd heeft om op 45 minuten rijden ergens te gaan lunchen. En dan belt juf over een ziek kind. Dan is het toch maar handig dat je andere kinderen de taken van de niet zo betrokken ouders over nemen.
Hier verbaasde ik me ook over. Dan heb je geluk dat je zelf gebaarde oppas/ kind je andere kind kan ophalen.
pi_220447549
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:04 schreef Loveischocolala het volgende:
Er is toch niks mis met taxi busje wat dan hem komt ophalen om na school te gaan?
Nee absoluut niet, maar dan is ze afhankelijk of dat busje wel komt en of het busje op tijd komt. Hetzelfde met thuis brengen. Als ze later zijn is haar planning in de war. Kan ze bv niet naar het strandje😅
pi_220447705
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:57 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]

Dr Naz HELD _O_
pi_220447732
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:34 schreef Henrike het volgende:
Ik las net de post van hvk over Zayn.
Ik ben er niet zo in thuis
Maar waarom zou er geen toelaatbaarhwidsverklaring af worden gegeven zodat z kan starten op speciaal onderwijs
Als het toch getest en bewezen is lijkt me dat toch vreemd?
Nogmaals, ik ben hier niet in thuis .
Wellicht heeft het mkd een advies gegeven waar ze het niet mee eens is? Als zij zeggen advies is so cluster 4, en hvk zegt ik ga inschrijven op een sbo dan zal er geen tlv afgegeven worden. Het moet wel passend zijn.
Ik heb verder niet gekeken naar wat ze erover schrijft, maar ik kan me bij haar zo voorstellen dat het vooral voor haar gemak moet worden geregeld en niet de beste zorg voor Z.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220447741
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:04 schreef Loveischocolala het volgende:
Heeft ze wel weer wat anders om over te zeiken, want er gaat nog wel is wat mis met die busjes
pi_220447754
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:03 schreef FluVo67 het volgende:
Haha, loedermoeder hier! Ik was lekker aan het shoppen toen juf belde over ziek kind. Een vd zelfgebaarde oppassers heeft kind toen van school gehaald 😆
pi_220447884
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:29 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Heeft ze wel weer wat anders om over te zeiken, want er gaat nog wel is wat mis met die busjes
Dan brengt ze hem toch, ze kan ook voor een shoot naar weet ik veel waar en naar het stand gaat ze vast niet lopend.
pi_220448006
of hvk heeft het niet begrepen of ze verdraait het hele verhaal zodat maar niet naar buiten komt dat ze het allemaal te lastig en te veel gedoe vindt.
Maar een advies voor een mkd en regulier onderwijs gaat toch niet samen?

Eerst mkd en daarna eventueel sbo of so cluster 3 lijkt me passender voor Z. En misschien gaat hij wel zo vooruit dat regulier alsnog kan. Als je al ziet met hoeveel sprongen hij vooruit gaat met maar 3 keer 2.5 uur in de week een beetje meer begeleiding.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220448102
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:57 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ze geeft zelf in de reacties aan dat er ook een optie MKD is. Volgens mij is haar dat al lang en breed aangeboden maar vond ze dat teveel moeite. Zit niet in haar woonplaats, ze kan hem zelf niet brengen/halen en wil niet afhankelijk zijn van vervoer. Tja dan houdt het gewoon op voor jouw kind.. Ze had om te beginnen al veel eerder aan de bel moeten trekken bij instanties ipv jarenlang op social media klagen dat er "iets" met haar zoon is. Helaas is dat arme ventje er de dupe van.
Exact dit, lekker makkelijk ook afschuiven op de instanties.
pi_220448139
quote:
Kinderen moeten eerst aangemeld worden op een reguliere basisschool voordat ze een toelaatbaarheidsverklaring voor het s(b)o krijgen. Zij legt het weer zo negatief uit. Zelf heeft ze geen enkele poging gedaan om de ontwikkeling van het kind op tijd te (laten) stimuleren.
pi_220448150
O wacht, wat? Hii zit niet op een MKD?
Hoe oud is hij?
pi_220448169
Misschien kan hvk nog keertje vaker naar de bieb, daar wordt hij meer uitgedaagd dan thuis voor de tablet
pi_220448213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:57 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]

Als Sanneke zo doorgaat kan ze wel in zijn programma. Werkelijk waar. En dan al die quotes van hem zijn zo van toepassing op haar. :')

Deze is vanwege die keren dat ze elke keer zei dat ze veel te weinig at.

[ Bericht 11% gewijzigd door Beertjeteddy op 27-03-2026 22:22:29 ]
pi_220448276
Mijan die plukken haar uit dat doucheputje trekt 🤢

Verder complimenten voor Sanneke! Ze is aan het wandelen, rommelt in huis en heeft een fijne interactie met Mijan. Ze oogt daardoor ook veel gelukkiger. Hopelijk pakt ze dit door.
pi_220448309
En als hvk haar kind naar een psz had gedaan dan waren ze er daar ook achter gekomen dat hij een achterstand heeft( of misschien hadden ze hem daar nog bij kunnen spijkeren)
Maar nee , mevrouw is tegen het schoolsysteem.
Ze heeft al een dochter met problematiek en Zayn is de vierde , dan ben je toch alert?
En eerlijk, hij wordt thuis ook niet uitgedaagd en gestimuleerd, altijd die tablet voor zijn neus.
Enige educatie is de bieb
pi_220448323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:09 schreef Geertje_G het volgende:
Hoe oud is hij?
Hij is 4 geweest toch? En nee hij zit op zo'n speciale ontwikkelingsgroep volgens mij
3 keer 2,5 uur
pi_220448333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:24 schreef Kaatjepuk het volgende:
Mijan die plukken haar uit dat doucheputje trekt 🤢

Verder complimenten voor Sanneke! Ze is aan het wandelen, rommelt in huis en heeft een fijne interactie met Mijan. Ze oogt daardoor ook veel gelukkiger. Hopelijk pakt ze dit door.
Dat zeker. Geen bankzit stories meer. Dus dat is al een plusje.
pi_220448346
Maar dat waar Z nu heengaat wat is dat dan?
pi_220448368
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:09 schreef Geertje_G het volgende:
Hoe oud is hij?
Hij is 4 en gaat 3 korte dagdelen naar een ontwikkelgroep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')