Ze heeft al eens gezegd dat dit een neefje en nichtje zijn... voor een relatie zijn ze te licht.. ze zijn er soms ook door de weeksquote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:04 schreef Henrike het volgende:
Valt het mij alleen op? Hvk heeft altijd in het weekend een jongetje en een meisje extra over de vloer?
Zou ze een relatie hebben dat dit zijn kinderen zijn?
O echt?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft al eens gezegd dat dit een neefje en nichtje zijn... voor een relatie zijn ze te licht.. ze zijn er soms ook door de weeks
En zéker als het je werk is, zoals ze altijd claimt!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:22 schreef Huisopdehoek het volgende: [..] En dan zegt ze ‘je kan toch niet 2 uur van te voren weg gaan?’ Jahoor, dat kan prima. Als je verwacht dat er mensen op je wachten, dan zorg je dat je op tijd bent om je spullen uit te pakken en je stempeldoos neer te zetten. En als er geen file staat neem je ergens iets te drinken of ga je wél even bij Dille en Kamille naar binnen.
Komt ook niet echt over alsof je er dan echt zin in hebt. Maar steeds te laat op de vrijdagen, je weet toch inmiddels dat de vrijdagmiddag filerijden is en dan dus eerder weggaan ipv star na de lunch.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:02 schreef Shuri het volgende:
[..]
En zéker als het je werk is, zoals ze altijd claimt!
Misschien denkt ze dat door het laxerend effect van de snoepjes, de stroopwafels en opschuim melk niet wordt opgenomen in haar lichaam.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:55 schreef papierentas het volgende:
Sanneke en haar snoepjes, in het kader van 'gezond'. En dan de stroopwafels en opgeschuimde melk. Laat die gezonde snoepjes maar zitten dan, want je snapt het duidelijk niet. Maar misschien kan ze via/of net als AM nog reclame gaan maken voor dat geweldige gezonde reep- en snoepmerk. Net als de reclame van die gezonde maaltijdvervangers in fles, was ook voor een blauwe maandag.
Nou ja hvk heeft zelf gezegd dat ze alleen gekleurde mannen wilt... dus blanke blonde kinderen passen in mijn visie niet bij een gekleurde manquote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
O echt?
Ik snapte m ff niet, te licht😂
T is wat hè, wat je maar belangrijk vind denk ik danquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou ja hvk heeft zelf gezegd dat ze alleen gekleurde mannen wilt... dus blanke blonde kinderen passen in mijn visie niet bij een gekleurde man
Ja ze heeft (oa) lipoedeem.. en ze sport vooral met zware gewichten.. geen cardio ofzo en eet gezond (zegt ze.. maar laat zeer vaak iets anders zien)quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:27 schreef Hannah12345 het volgende:
Over DBM en het afvalplan: ik volg haar te weinig om te weten hoe het zit met haar sport- en eetgedrag, maar heeft zij niet last van lipoedeem?
Kirsten (mijngelukje) heeft hier veel over gedeeld. Als je kijkt naar de stadia van lipoedeem op bijv. de benen, lijkt DBM wel in dat plaatje te passen. Dan kan ze een hoop sporten, maar gaat het er niet (allemaal) af.
Alle lekkere ongezonde dingen zijn van Dion. En zij betrapt Dion elke keer met wat lekkers snaaien..quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef Loveischocolala het volgende:
Sanneke zei toch dat dion de stroopwafels lekker vind dat ze voor hem waren?
Wil net zeggen. Vind dat zo'n bullshit als je naar Sanneke kijkt. Sorry maar je ziet duidelijk dat zij niet alleen gezond eet. Duidelijk. En nee dat zeg ik niet om haar te fatshamen. Ook haar huid verteld het verhaal. Nooit is haar huid zo vreselijk geweest als in de afgelopen 2,5 - 3 jaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:49 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Alle lekkere ongezonde dingen zijn van Dion. En zij betrapt Dion elke keer met wat lekkers snaaien..
Denk dat ze ook veel eerder aan de bel had moeten trekken, na 4 jaar zie je toch zelf ook wel dat je kind achterloopt? Zayn is haar vierde kind.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:45 schreef opwegnaar het volgende:
Nou HVK, ik kan je vertellen geen enkele 'normale' basisschool gaat Zayn toelaten. Dit vind ik echt weer verwaarlozing, het erop aan laten komen en dan verbaast en boos zijn...
Ze geeft zelf in de reacties aan dat er ook een optie MKD is. Volgens mij is haar dat al lang en breed aangeboden maar vond ze dat teveel moeite. Zit niet in haar woonplaats, ze kan hem zelf niet brengen/halen en wil niet afhankelijk zijn van vervoer. Tja dan houdt het gewoon op voor jouw kind.. Ze had om te beginnen al veel eerder aan de bel moeten trekken bij instanties ipv jarenlang op social media klagen dat er "iets" met haar zoon is. Helaas is dat arme ventje er de dupe van.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:45 schreef opwegnaar het volgende:
Nou HVK, ik kan je vertellen geen enkele 'normale' basisschool gaat Zayn toelaten. Dit vind ik echt weer verwaarlozing, het erop aan laten komen en dan verbaast en boos zijn...
Hahahaha gretig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt hoe ze die snoepjes open maakte. Ze wist van gekkigheid niet hoe snel ze het zakje open moest krijgen.
Het is maar hoe het haar uitkomt,quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja ze heeft (oa) lipoedeem.. en ze sport vooral met zware gewichten.. geen cardio ofzo en eet gezond (zegt ze.. maar laat zeer vaak iets anders zien)
Hier verbaasde ik me ook over. Dan heb je geluk dat je zelf gebaarde oppas/ kind je andere kind kan ophalen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:03 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie heeft altijd drukke werkdagen. Waarop ze tijd heeft om op 45 minuten rijden ergens te gaan lunchen. En dan belt juf over een ziek kind. Dan is het toch maar handig dat je andere kinderen de taken van de niet zo betrokken ouders over nemen.
Nee absoluut niet, maar dan is ze afhankelijk of dat busje wel komt en of het busje op tijd komt. Hetzelfde met thuis brengen. Als ze later zijn is haar planning in de war. Kan ze bv niet naar het strandje😅quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:04 schreef Loveischocolala het volgende:
Er is toch niks mis met taxi busje wat dan hem komt ophalen om na school te gaan?
Dr Naz HELDquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:57 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Is die al gesignaleerd in Hellevoetsluis?
Wellicht heeft het mkd een advies gegeven waar ze het niet mee eens is? Als zij zeggen advies is so cluster 4, en hvk zegt ik ga inschrijven op een sbo dan zal er geen tlv afgegeven worden. Het moet wel passend zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:34 schreef Henrike het volgende:
Ik las net de post van hvk over Zayn.
Ik ben er niet zo in thuis
Maar waarom zou er geen toelaatbaarhwidsverklaring af worden gegeven zodat z kan starten op speciaal onderwijs
Als het toch getest en bewezen is lijkt me dat toch vreemd?
Nogmaals, ik ben hier niet in thuis .
Heeft ze wel weer wat anders om over te zeiken, want er gaat nog wel is wat mis met die busjesquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:04 schreef Loveischocolala het volgende:
Er is toch niks mis met taxi busje wat dan hem komt ophalen om na school te gaan?
Haha, loedermoeder hier! Ik was lekker aan het shoppen toen juf belde over ziek kind. Een vd zelfgebaarde oppassers heeft kind toen van school gehaald 😆quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:03 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie heeft altijd drukke werkdagen. Waarop ze tijd heeft om op 45 minuten rijden ergens te gaan lunchen. En dan belt juf over een ziek kind. Dan is het toch maar handig dat je andere kinderen de taken van de niet zo betrokken ouders over nemen.
Dan brengt ze hem toch, ze kan ook voor een shoot naar weet ik veel waar en naar het stand gaat ze vast niet lopend.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:29 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
Heeft ze wel weer wat anders om over te zeiken, want er gaat nog wel is wat mis met die busjes
Exact dit, lekker makkelijk ook afschuiven op de instanties.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:57 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ze geeft zelf in de reacties aan dat er ook een optie MKD is. Volgens mij is haar dat al lang en breed aangeboden maar vond ze dat teveel moeite. Zit niet in haar woonplaats, ze kan hem zelf niet brengen/halen en wil niet afhankelijk zijn van vervoer. Tja dan houdt het gewoon op voor jouw kind.. Ze had om te beginnen al veel eerder aan de bel moeten trekken bij instanties ipv jarenlang op social media klagen dat er "iets" met haar zoon is. Helaas is dat arme ventje er de dupe van.
Kinderen moeten eerst aangemeld worden op een reguliere basisschool voordat ze een toelaatbaarheidsverklaring voor het s(b)o krijgen. Zij legt het weer zo negatief uit. Zelf heeft ze geen enkele poging gedaan om de ontwikkeling van het kind op tijd te (laten) stimuleren.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:45 schreef opwegnaar het volgende:
Als Sanneke zo doorgaat kan ze wel in zijn programma. Werkelijk waar. En dan al die quotes van hem zijn zo van toepassing op haar.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:57 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Is die al gesignaleerd in Hellevoetsluis?
Hij is 4 geweest toch? En nee hij zit op zo'n speciale ontwikkelingsgroep volgens mijquote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:09 schreef Geertje_G het volgende:
O wacht, wat? Hii zit niet op een MKD?
Hoe oud is hij?
Dat zeker. Geen bankzit stories meer. Dus dat is al een plusje.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:24 schreef Kaatjepuk het volgende:
Mijan die plukken haar uit dat doucheputje trekt 🤢
Verder complimenten voor Sanneke! Ze is aan het wandelen, rommelt in huis en heeft een fijne interactie met Mijan. Ze oogt daardoor ook veel gelukkiger. Hopelijk pakt ze dit door.
Hij is 4 en gaat 3 korte dagdelen naar een ontwikkelgroep.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:09 schreef Geertje_G het volgende:
O wacht, wat? Hii zit niet op een MKD?
Hoe oud is hij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |