Als Putin stopt met oorlog voeren, dan is de oorlog over ,quote:Op zaterdag 28 maart 2026 00:04 schreef NoCigar het volgende:
En in het verlengde daarvan deze column:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)is-onze-man-a4924145
(...)Propaganda is een glibberige zaak. Dat dacht ik bij het kijken van Onze man bij de vijand van Thomas Erdbrink. Zijn Rusland-serie heeft geen boodschap, vertelde hij in een interview met Buitenhof, en zeker geen pro-Russische, in NRC.
Gelezen inderdaad. Dit was te verwachten. Erdbrink spreekt geen Russisch, en een aantal mensen die hem meehielpen bleken voor RT te werken.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 00:02 schreef NoCigar het volgende:
Was dit al geplaatst? Erg inzichtelijk inieder geval:
[ x ]
Het doet me denken aan de reportage in China, van Paul Rosemuller.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 00:02 schreef NoCigar het volgende:
Was dit al geplaatst? Erg inzichtelijk inieder geval:
[ x ]
Laten we idd defensie opdoeken!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:37 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Laat maar, doek defensie maar op. Jij je zin.
Neem inspiratie aan Oekraïne
Ik hoop voor je dat de regering in Estland daar anders over denkt.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:42 schreef bianconeri het volgende:
Laten we idd defensie opdoeken!
En geld nuttig gebruiken.
Jij woont hier niet eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:42 schreef bianconeri het volgende:
Laten we idd defensie opdoeken!
En geld nuttig gebruiken.
Klopt, maar defensie onzin bestaat in de hele EU.quote:
Ik hoop het niet. Estland kan dat geld wel beter gebruiken dan defensie.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:51 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de regering in Estland daar anders over denkt.
Al zal jij wel zo’n laffe herder zijn die als eerste het land verlaat als er mogelijk iets kan gebeuren.
In de hele wereld. En jij vindt het onzin, dat mag.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:08 schreef bianconeri het volgende:
Klopt, maar defensie onzin bestaat in de hele EU.
Correct.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
In de hele wereld. En jij vindt het onzin, dat mag.
Je bent een laf iemand die schuilt achter de ruggen van mensen die wel doen wat nodig is.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:08 schreef bianconeri het volgende:
En ik ga niet oorlogje spelen. Zeker niet. Ben geen moordenaar.
Eerst je leverage opgeven en dan gaan we praten over veiligheidsgaranties. De betrouwbaarheid straalt er vanaf.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[ x ]
Wat een moreel failliete bende.
Maar waarom zou defensie niet nodig zijn? Dat leg je nooit uit. Maak dat nou eens concreet.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Correct.
Zeker in tijden waarin er een hoop ingeleverd moet worden aan voorzieningen is het een makkelijke keuze om defensie op te doeken.
Is echt niet zo lastig.
Wat hebben we wel nodig? En uit welk potje dat we niet nodig hebben kan je geld halen? Defensie.
Één probleempje: Rusland wil Estland innemen. Hoe voorkom je dat zonder defensie?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Correct.
Zeker in tijden waarin er een hoop ingeleverd moet worden aan voorzieningen is het een makkelijke keuze om defensie op te doeken.
Is echt niet zo lastig.
Wat hebben we wel nodig? En uit welk potje dat we niet nodig hebben kan je geld halen? Defensie.
Volgens mij was de oplossing daarvoor: vluchten naar de het volgende land, waar die dan weer achter de ruggen van de mensen aldaar die wel doen wat nodig is, gaat schuilen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Één probleempje: Rusland wil Estland innemen. Hoe voorkom je dat zonder defensie?
Ja, dat wensdenkgelul van de vredesbrigade van Martijntje Smits en Ewald Engelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:45 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die stellen dat defensie niet nodig is komen in twee smaakjes: 1) trollen, 2) kinderlijk naïeve wensdenkers.
Met allebei kan je geen zinnig gesprek voeren. Het is heel simpel: zonder Oekraïense defensie was er geen Oekraïne meer.
Rusland wil pas beginnen met praten nadat ze al hun eisen hebben binnengehaald. “Wat van ons is, is van ons. Wat van jou is, daar kunnen we over onderhandelen”.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Eerst je leverage opgeven en dan gaan we praten over veiligheidsgaranties. De betrouwbaarheid straalt er vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |