Nee hoor, dat zijn de laatste wk kwalificatie duels.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voor deze onzin moet de eredivisie weer wijken.
Akkoord.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn de laatste wk kwalificatie duels.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee wie er nu rechtsbuiten speelt.
we gaan niet tot meer dan 1 topic komen met dit nietszeggende duelquote:
Nederland - Algerije wordt de uitzwaaiwedstrijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:23 schreef Paul het volgende:
Wat zegt de commentator nou?
Laatste oefenwedstrijd voor het wk 😨?
Dankuwelquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nederland - Algerije wordt de uitzwaaiwedstrijd.
Genot.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder slagroom. @:3rr0r
Waar moet je die koekjes anders in dippen?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder slagroom. @:3rr0r
Appelmoes met poedersuiker.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar moet je die koekjes anders in dippen?
En daarna nog NL-Oezbekistan in de VSquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nederland - Algerije wordt de uitzwaaiwedstrijd.
Klinkt als genot.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En daarna nog NL-Oezbekistan in de VS
Wat leuk dat je meekijktquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Echt iedere keer die lichtjesact bij Oranje in de ArenA. Rot eens op met die stadionvervuiling.
Eerste Amstel is inmiddels open getrokken?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben er ook bij, laten we er een gezellige avond van maken
De tweede al, dus ik zit er lekker in!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerste Amstel is inmiddels open getrokken?
Kijk, dit is nog eens goed nieuws.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben er ook bij, laten we er een gezellige avond van maken
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk, dit is nog eens goed nieuws.
Drankje erbij en deze avond kan niet meer stuk!
Welke 2 man?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Met 2 man in dit elftal gaat het goed , de rest draait anoniem mee/hopeloos uit vorm bij hun clubs.
anoNieM mAG iK jE ShiRTquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Met 2 man in dit elftal gaat het goed , de rest draait anoniem mee/hopeloos uit vorm bij hun clubs.
Gelijk op tokkieplaats voor 1999 euro morgen want anders komt de commiebelasting langs.quote:
Akkoord.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Malen en misschien DE NIEUWE FRENKIE DE FUCKING JONG.
Mwah, Van Hecke doet het zeer behoorlijk, Gravenberch speelt af en toe echt wel goede wedstrijden en laten we hopen dat Kees Smit wat meer creatieve output heeft dan Frenkie.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Malen en misschien DE NIEUWE FRENKIE DE FUCKING JONG.
Hecke doet het inderdaad aardig bij een club wiens seizoen al een maand of 4 over is.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Van Hecke doet het zeer behoorlijk, Gravenberch speelt af en toe echt wel goede wedstrijden en laten we hopen dat Kees Smit wat meer creatieve output heeft dan Frenkie.
Wel 3 meer dan ons aller Ajax.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hecke doet het inderdaad aardig bij een club wiens seizoen al een maand of 4 over is.
Maar dan nog is 3 van de 11 niet best.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:56 schreef RipCity het volgende:
Oh ik zie dat Urk! op tv is. Dus ik ga Teun Fohn ipv 'recht op de keeper' Malen.
Die hebben hier net zo weinig zin in johquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:56 schreef -XOR- het volgende:
Wel sympathiek van de Noren dat ze meegaan in het Nederlandse bejaardentempo.
wtfquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:56 schreef RipCity het volgende:
Oh ik zie dat Urk! op tv is. Dus ik ga Teun Fohn ipv 'recht op de keeper' Malen kijken.
welke zijn die andere 9?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:00 schreef Näsenbar het volgende:
14e minuut, dit gaat rechtstreeks in de top 10 respect moments.
1 minuut stilte bij tramaanslag UTRECHT. Ohnee dat weigerde zequote:
In principe speelt FC Utrecht zo'n beetje 34 oefenwedstrijden per seizoen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:02 schreef Paul het volgende:
Was vergeten dat oefenwedstrijden saai zijn
Ik wilde net zeggenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe speelt FC Utrecht zo'n beetje 34 oefenwedstrijden per seizoen.
Di Canio stopt voor geblesseerde keeperquote:
ChatGPT bedanktquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Di Canio stopt voor geblesseerde keeper
Kon scoren, maar ving de bal → pure fair play.
Klose geeft hands toe
Corrigeert de scheids → eerlijkheid boven winnen.
Leeds laat Aston Villa scoren (Bielsa)
Tegenstander benadeeld? Dan herstellen we dat zelf.
Drogba roept op tot vrede in Ivoorkust
Voetbal dat écht impact heeft buiten het veld.
Hakimi troost Mbappé (WK 2022)
Vriendschap boven rivaliteit, zelfs op het grootste podium.
Casillas & Buffon respectmomenten
Twee legendes die elkaar altijd erkennen.
Ronaldo (R9) steunt Messi na verloren finale
Grootheid herkent grootheid.
West Ham fans geven staande ovatie aan Ryan Mason (2017)
Respect van de tribunes na een zware blessure.
Liverpool & Dortmund fans zingen samen “You’ll Never Walk Alone” (2016)
Kippenvelmoment → rivaliteit verdwijnt volledig.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Klose geeft hands toe
Akkoordquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Klose geeft hands toe
Golf is geen sport.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:12 schreef Zipportal het volgende:
ABC News: Tiger Woods opnieuw betrokken bij auto-ongeluk
https://www.ad.nl/andere-(...)to-ongeluk~a75f6617/
Koeman zelf is schadelijker.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:12 schreef Casual-T het volgende:
Ronald Koeman is geschrokken van het niveau van De Klassieker 🫣
"Het is zorgelijk voor het Nederlands voetbal"
Koopmeiners speelt bij Juve als een halve linksbackquote:
Altijd leuk wanneer trainers hun eigen draai aan iets willen geven, begin van het eindequote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koopmeiners speelt bij Juve als een halve linksback
Koeman stelt hem op als rechtsbuiten
Ook nooit begrepen waarom hij zo veel krediet krijgt, die trainerscarričre is ook niet bijster imposant. Loopt al lang mee maar weinig gewonnen.quote:
Zolang wij het WK gaan winnen is er niets aan de handquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:18 schreef NLGooner het volgende:
Koeman ontslaan vanwege verliezen van een vriendschappelijke wedstrijd zullen ze niet zo snel doen hé
Seedorf als bondscoach is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:18 schreef NLGooner het volgende:
Koeman ontslaan vanwege verliezen van een vriendschappelijke wedstrijd zullen ze niet zo snel doen hé
Maar die gaan ze niet winnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zolang wij het WK gaan winnen is er niets aan de hand
Maar ook niet echt heel slecht, de toppers willen geen bondscoach zijn daar is geen eer aan te behalenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:18 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ook nooit begrepen waarom hij zo veel krediet krijgt, die trainerscarričre is ook niet bijster imposant. Loopt al lang mee maar weinig gewonnen.
Henk ten Cate is na gisteren waarschijnlijk wel beschikbaarquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Seedorf als bondscoach is ook weer zoiets.
Zou hij op penalties trainen?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Seedorf als bondscoach is ook weer zoiets.
Volkswagen Golf?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:12 schreef Zipportal het volgende:
ABC News: Tiger Woods opnieuw betrokken bij auto-ongeluk
https://www.ad.nl/andere-(...)to-ongeluk~a75f6617/
Alleen hijzelf gaat erop trainen . Waarschijnlijk stelt die zichzelf ook op .quote:
De enige keer dat ie op z'n plek zat was bij Nederland in de vorige periode. Niet echt een innovatieve coachquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:18 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ook nooit begrepen waarom hij zo veel krediet krijgt, die trainerscarričre is ook niet bijster imposant. Loopt al lang mee maar weinig gewonnen.
Dit is snel verouderdquote:
sodeknetter jij loopt echt een minuut voor.quote:
Avsaroglu loopt 2 minuten voor.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
sodeknetter jij loopt echt een minuut voor.
Asvaroglu zat wel goed met zn 'er hangt iets in de lucht'
Jij ook ziggo?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
@Pisces29 weet waaromquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Realistisch als je naar het publiek van het Nederlands elftal kijkt.quote:
Chips. En ik zag dat de super hier weer mijn favoriete biertje verkochtquote:
Geen, ik eet pas weer bij het ontbijtquote:
😡😡😡quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe speelt FC Utrecht zo'n beetje 34 oefenwedstrijden per seizoen.
Brugse Zot Dubbel?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Chips. En ik zag dat de super hier weer mijn favoriete biertje verkocht
Hep zeker op joetoep gestaanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen, ik eet pas weer bij het ontbijt
Hij lijkt ook op Veerman, maar dat gebeurt in Volendam wel vaker.quote:
Nee maar ik maar graag lekkere dingen eten, dus heb mijzelf aangeleerd om na het avondeten niet meer te eten.quote:
maar ik maarquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee maar ik maar graag lekkere dingen eten, dus heb mijzelf aangeleerd om na het avondeten niet meer te eten.
Bij een biertje en Oranje voetbal mag toch wel iets? Tijdens het WK ga je dat ook volhouden?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee maar ik maar graag lekkere dingen eten, dus heb mijzelf aangeleerd om na het avondeten niet meer te eten.
En ook meteen het avondetn voortaan om 23:00 gepland?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is in de nacht, dat moet wel lukken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij een biertje en Oranje voetbal mag toch wel iets? Tijdens het WK ga je dat ook volhouden?
Ik las heel iets andersquote:
quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [Vriendschappelijk duel] Nederland vs Noorwegen #1"
Vind dat echt niks, doe mij maar een kroketquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is in de nacht, dat moet wel lukken.
Bij 1 van de wedstrijden zit ik op de TT camping, dan sluit ik niet uit dat ik wel een broodje frikandel naar binnen slinger na 24 blikken Amstel
Flikker op met die troep.quote:
Vrijdag hielden we 20:00 aan.quote:
Wij doen met het avondeten vaak een kip aan het spit, lekker manquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vind dat echt niks, doe mij maar een kroket
Een levendequote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij doen met het avondeten vaak een kip aan het spit, lekker man
Klaar gekocht of zelf bereid?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij doen met het avondeten vaak een kip aan het spit, lekker man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klaar gekocht of zelf bereid?Gekocht en insmeren maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Nee m'n TV is kapotquote:
In de snackbar beneden kun je toch meekijken?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee m'n TV is kapot
Althans, de stroomkabel gok ik
Dus ik had maandag een nieuwe besteld maar die is verloren gegaan in de post denk ik godverdomme want hij staat nog steeds op "pakket onderweg"
Ik heb ook altijd pech
Op zondag zit in niet op FOK! omdat ik in de middag pas de F1 terug kijk, ik heb er geen last vanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zondag ook socialminderen als we verhuizen
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de snackbar beneden kun je toch meekijken?
we?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zondag ook socialminderen als we verhuizen
Doe nou niet alsof je niet meegaatquote:
quote:
Oh ja euhquote:
Verhuizen??quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je niet meegaat
Jij hebt niks beters te doen
Je kan niet kijken want je TV is kapot.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee m'n TV is kapot
Dus ik had maandag een nieuwe besteld maar die is verloren gegaan in de post denk ik godverdomme want hij staat nog steeds op "pakket onderweg"
Ik heb ook altijd pech
Ja jouw taak is het warme bad dat in WLR staatquote:
Wat lees je?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak nog een biertje, straks lekker en boek lezen in bed
Hopelijk is dat boek wel een beetje correct geschrevenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak nog een biertje, straks lekker en boek lezen in bed
Uhh waarom niet gewoon fixen?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee m'n TV is kapot
Ik heb ook altijd pech
Nou ja zou wel kunnen via stream, maar ik ben geen pauperquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan niet kijken want je TV is kapot.
Wat voor fucking boomer ben je dan.
Oh ja een uur minder lang weekendquote:
Je hebt toch neem ik aan gewoon een fatsoenlijke provider?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja zou wel kunnen via stream, maar ik ben geen pauper
En fucking gebruiken is ook redelijk boomer maat.
Ah oke. Hopelijk verhuizen sommige users niet meequote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:48 schreef Coco het volgende:
MED / FOK! komt thuis! Met bijbehorende downtime.
Voor de onwetenden.
Tv op telefoon / tablet?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja zou wel kunnen via stream, maar ik ben geen pauper
En fucking gebruiken is ook redelijk boomer maat.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:48 schreef Coco het volgende:
MED / FOK! komt thuis! Met bijbehorende downtime.
Voor de onwetenden.
Nee, Odido.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt toch neem ik aan gewoon een fatsoenlijke provider?
Ik heb nog een normaal horloge en wat wandklokken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat gewoon automatisch.
Mijn wandklok doet dat ook automatischquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog een normaal horloge en wat wandklokken.
Hmm ja mijn wandklok doet dat overigens nu ook automatisch.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn wandklok doet dat ook automatisch
Alleen niet precies om 02:00 dus vorige keer ben ik voor niks opgebleven
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja horloge wel. Meestal ben ik daar te lui voor en reken ik eerst 2 weken -1 of +1 uur.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe het wel even voor je.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Odido.
Maar ik ga wel overstappen ja
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja horloge wel. Meestal ben ik daar te lui voor en reken ik eerst 2 weken -1 of +1 uur.
Bedanktquote:
Oh hij komt eraan. Bedankt.quote:
Goedquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:54 schreef Wotte het volgende:
Ik kom alleen even controleren of Nederland wint, hoe lijkt het heren?
Dat ga ik (na het JUICHEN) meteen doen. Ik had het wel al gelezen hierdoor wist ik dat er een vervolg kwam.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt
Vergeet ook m'n paspoort niet te verlengen
Oh ik had je trouwens een mention gestuurd vanwege de nieuwe LOTR-film. (omdat ik me schuldig voelde dat ik de vorige keer vergeten was) dus het zou je sieren nog even in dat topic te reageren
Maar Geertruida vond je geweldig hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:55 schreef Caland het volgende:
Ik zal altijd blijven volhouden dat Dumfries een kutspeler is
Je bent zijn favoriete jinxer.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:55 schreef Caland het volgende:
Was ook mijn gedachte na zo'n geweldige rushquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wou net een opmerking maken over de kutpass van Dumfries maar de tijd haalt me in
Vd Ven én Dumfries kan echt niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:55 schreef Caland het volgende:
Neuhquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:58 schreef Coco het volgende:
F&S / Er komt een vervolgfilm op de LOTR-trilogy
Voor de geīnteresseerden.
Hier is niemand geinteresseerd in.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:58 schreef Coco het volgende:
F&S / Er komt een vervolgfilm op de LOTR-trilogy
Voor de geīnteresseerden.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Naar Jong Oranje glurende komt er ook weinig bijzonders aan.
Het vervelende is dat dat zo ongeveer voor elke voorhoedespeler geldtquote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:00 schreef NLGooner het volgende:
Malen is de ideale reserve speler. In basis is het meestal net niet
Doet het wel prima bij het immer sympathieke AS Roma maar ik zie er ook geen basisspeler in nee. Maar wie wel in de spits?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:00 schreef NLGooner het volgende:
Malen is de ideale reserve speler. In basis is het meestal net niet
Ik las wat woede omdat die Steur niet werd geselecteerd maar dat is toch ook de ultieme huis-tuin en keuken middenvelder?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Naar Jong Oranje glurende komt er ook weinig bijzonders aan.
Dat vind ik wat een vroege conclusie maar die had op dit middenveld er absoluut bij moeten staan ja. Al snap ik niet dat mensen zich hierom druk maken, Reiziger is sowieso een kuttrainer. Banzoesie is wel de ultieme DOM LOMP ZWART DONKER GROOT middenvelder trouwens.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las wat woede omdat die Steur niet werd geselecteerd maar dat is toch ook de ultieme huis-tuin en keuken middenvelder?
Je zit straks ook al klaar voor de Harry Potter serie op HBO Max?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het opleuken van de sfeer in mijn LOTR topic
Iets te blacklight oranje ipv een mooie diepe oranje kleurquote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:05 schreef Haags het volgende:
Wat vinden jullie van dit nieuwe oranje tenue?
Primaquote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:05 schreef Haags het volgende:
Ik weet niet eens wie dat is eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wat een vroege conclusie maar die had op dit middenveld er absoluut bij moeten staan ja. Banzoesie is wel de ultieme DOM LOMP ZWART DONKER GROOT middenvelder trouwens.
Nu kan je van een Oranje shirt al onmogelijk iets moois maken maar dit is wel extreem lelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:05 schreef Haags het volgende:
Harry Potter is voor vrouwen en kinderen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je zit straks ook al klaar voor de Harry Potter serie op HBO Max?
Die bij NAC heel graag wegwilde en toen naar België ging op jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat is eigenlijk
quote:Like Alert
27-03-2026 @ 22:08:02
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [Vriendschappelijk duel] Nederland vs Noorwegen #1"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |