abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 25 maart 2026 @ 09:28:26 #1
35723 crew  GGMM
pi_220425952
"The Lord of the Rings: Shadow of the Past"
Warner Bros. heeft aangekondigd dat Stephen Colbert samen met zijn zoon werkt aan een nieuwe The Lord of the Rings: Shadows of the Past.
De film volgt na F&S / Nieuwe Lord of the Rings film in de maak: THE HUNT FOR GOLLUM (2027), geregisseerd door Andy Serkis, die gepland staat voor 2027.
Het verhaal van Colberts film is gebaseerd op ongebruikte hoofdstukken uit The Fellowship of the Ring die niet in de originele films van Peter Jackson zaten.
De plot draait om Sam, Merry en Pippin die jaren later hun reis herbeleven, terwijl Sams dochter een geheim ontdekt over de Ringoorlog.
Colbert ontwikkelde het script samen met zijn zoon en scenarist Philippa Boyens, met wie Jackson vaker heeft samengewerkt.
Bron: https://variety.com/2026/(...)ner-bros-1236698684/



POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220426101
Doe het nou niet.
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 10:00:47 #3
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220426222
Dit wordt een fiasco van jewelste!
What can change the nature of a man?
pi_220426390
Het werk van Tolkien had nooit een franchise mogen worden. Hou het bij de boeken en ga geen matige shit zelf verzinnen. De Lord of the Rings trilogie was prima, maar die veel te lange The Hobbit films waren al niet om te pruimen zo slecht omdat er veel te veel onzin bijverzonnen was.
De Gollum film heb ik niet gekeken, deze nieuwe film ga ik ook negeren.
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:49:00 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220426529
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Doe het nou niet.
je hoeft het niet te kijken
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220426556
quote:
15s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:49 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
je hoeft het niet te kijken
Ga ik dan ook niet doen.
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:59:28 #7
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220426584
Jaaaaa *O*

Alles LOTR is puur genot, dus deze ga ik zeker op DVD kopen.

Deze post is niet door AI geschreven.
pi_220428159
Kom maar op :)
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 maart 2026 @ 17:50:37 #9
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220429830
Nee.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_220430142
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:16 schreef Farenji het volgende:
Het werk van Tolkien had nooit een franchise mogen worden. Hou het bij de boeken en ga geen matige shit zelf verzinnen. De Lord of the Rings trilogie was prima, maar die veel te lange The Hobbit films waren al niet om te pruimen zo slecht omdat er veel te veel onzin bijverzonnen was.
De Gollum film heb ik niet gekeken, deze nieuwe film ga ik ook negeren.
De drie films waren echt GOAT'ED. Niets kan daar aan tippen. Die stijl en die omgeving, zo beeld ik mij ook altijd in hoe het echt zou zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220430267
Erg genoten van rings of power dus kan niet wachten tot deze film er is!

Wat jij @Kaneelstokje
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:19:03 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220430315
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
Erg genoten van rings of power dus kan niet wachten tot deze film er is!

Wat jij @:kaneelstokje
Wtf. Wij zijn geen vrienden meer!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 27 maart 2026 @ 21:56:56 #13
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220448004
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:16 schreef Farenji het volgende:
De Gollum film heb ik niet gekeken, deze nieuwe film ga ik ook negeren.
Die is ook nog niet uit, domme koe.

Ik verwacht weinig van dit vervolg maar ga toch kijken.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 maart 2026 @ 22:14:55 #14
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220448205
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
Erg genoten van rings of power dus kan niet wachten tot deze film er is!

Wat jij @:kaneelstokje
Matige troll is matig :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 27 maart 2026 @ 22:37:02 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220448383
My expectations are low.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220448743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die is ook nog niet uit, domme koe.

Dat neemt niks weg van het feit dat ik hem niet ga kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')