Hopelijk is dat boek wel een beetje correct geschrevenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak nog een biertje, straks lekker en boek lezen in bed
Uhh waarom niet gewoon fixen?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee m'n TV is kapot
Althans, de stroomkabel gok ik
Dus ik had maandag een nieuwe besteld maar die is verloren gegaan in de post denk ik godverdomme want hij staat nog steeds op "pakket onderweg"
Ik heb ook altijd pech
Nou ja zou wel kunnen via stream, maar ik ben geen pauperquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan niet kijken want je TV is kapot.
Wat voor fucking boomer ben je dan.
Oh ja een uur minder lang weekendquote:
Je hebt toch neem ik aan gewoon een fatsoenlijke provider?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja zou wel kunnen via stream, maar ik ben geen pauper
En fucking gebruiken is ook redelijk boomer maat.
Ah oke. Hopelijk verhuizen sommige users niet meequote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:48 schreef Coco het volgende:
MED / FOK! komt thuis! Met bijbehorende downtime.
Voor de onwetenden.
Tv op telefoon / tablet?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja zou wel kunnen via stream, maar ik ben geen pauper
En fucking gebruiken is ook redelijk boomer maat.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:48 schreef Coco het volgende:
MED / FOK! komt thuis! Met bijbehorende downtime.
Voor de onwetenden.
Nee, Odido.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt toch neem ik aan gewoon een fatsoenlijke provider?
Ik heb nog een normaal horloge en wat wandklokken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat gewoon automatisch.
Mijn wandklok doet dat ook automatischquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog een normaal horloge en wat wandklokken.
Hmm ja mijn wandklok doet dat overigens nu ook automatisch.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn wandklok doet dat ook automatisch
Alleen niet precies om 02:00 dus vorige keer ben ik voor niks opgebleven
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja horloge wel. Meestal ben ik daar te lui voor en reken ik eerst 2 weken -1 of +1 uur.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe het wel even voor je.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Odido.
Maar ik ga wel overstappen ja
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja horloge wel. Meestal ben ik daar te lui voor en reken ik eerst 2 weken -1 of +1 uur.
Bedanktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |