Golf is geen sport.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:12 schreef Zipportal het volgende:
ABC News: Tiger Woods opnieuw betrokken bij auto-ongeluk
https://www.ad.nl/andere-(...)to-ongeluk~a75f6617/
Koeman zelf is schadelijker.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:12 schreef Casual-T het volgende:
Ronald Koeman is geschrokken van het niveau van De Klassieker 🫣
"Het is zorgelijk voor het Nederlands voetbal"
Koopmeiners speelt bij Juve als een halve linksbackquote:
Altijd leuk wanneer trainers hun eigen draai aan iets willen geven, begin van het eindequote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koopmeiners speelt bij Juve als een halve linksback
Koeman stelt hem op als rechtsbuiten
Ook nooit begrepen waarom hij zo veel krediet krijgt, die trainerscarričre is ook niet bijster imposant. Loopt al lang mee maar weinig gewonnen.quote:
Zolang wij het WK gaan winnen is er niets aan de handquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:18 schreef NLGooner het volgende:
Koeman ontslaan vanwege verliezen van een vriendschappelijke wedstrijd zullen ze niet zo snel doen hé
Seedorf als bondscoach is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:18 schreef NLGooner het volgende:
Koeman ontslaan vanwege verliezen van een vriendschappelijke wedstrijd zullen ze niet zo snel doen hé
Maar die gaan ze niet winnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zolang wij het WK gaan winnen is er niets aan de hand
Maar ook niet echt heel slecht, de toppers willen geen bondscoach zijn daar is geen eer aan te behalenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:18 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ook nooit begrepen waarom hij zo veel krediet krijgt, die trainerscarričre is ook niet bijster imposant. Loopt al lang mee maar weinig gewonnen.
Henk ten Cate is na gisteren waarschijnlijk wel beschikbaarquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Seedorf als bondscoach is ook weer zoiets.
Zou hij op penalties trainen?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Seedorf als bondscoach is ook weer zoiets.
Volkswagen Golf?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:12 schreef Zipportal het volgende:
ABC News: Tiger Woods opnieuw betrokken bij auto-ongeluk
https://www.ad.nl/andere-(...)to-ongeluk~a75f6617/
Alleen hijzelf gaat erop trainen . Waarschijnlijk stelt die zichzelf ook op .quote:
De enige keer dat ie op z'n plek zat was bij Nederland in de vorige periode. Niet echt een innovatieve coachquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:18 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ook nooit begrepen waarom hij zo veel krediet krijgt, die trainerscarričre is ook niet bijster imposant. Loopt al lang mee maar weinig gewonnen.
Dit is snel verouderdquote:
sodeknetter jij loopt echt een minuut voor.quote:
Avsaroglu loopt 2 minuten voor.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
sodeknetter jij loopt echt een minuut voor.
Asvaroglu zat wel goed met zn 'er hangt iets in de lucht'
Jij ook ziggo?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
@Pisces29 weet waaromquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Realistisch als je naar het publiek van het Nederlands elftal kijkt.quote:
Chips. En ik zag dat de super hier weer mijn favoriete biertje verkochtquote:
Geen, ik eet pas weer bij het ontbijtquote:
😡😡😡quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe speelt FC Utrecht zo'n beetje 34 oefenwedstrijden per seizoen.
Brugse Zot Dubbel?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Chips. En ik zag dat de super hier weer mijn favoriete biertje verkocht
Hep zeker op joetoep gestaanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen, ik eet pas weer bij het ontbijt
Hij lijkt ook op Veerman, maar dat gebeurt in Volendam wel vaker.quote:
Nee maar ik maar graag lekkere dingen eten, dus heb mijzelf aangeleerd om na het avondeten niet meer te eten.quote:
maar ik maarquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee maar ik maar graag lekkere dingen eten, dus heb mijzelf aangeleerd om na het avondeten niet meer te eten.
Bij een biertje en Oranje voetbal mag toch wel iets? Tijdens het WK ga je dat ook volhouden?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee maar ik maar graag lekkere dingen eten, dus heb mijzelf aangeleerd om na het avondeten niet meer te eten.
En ook meteen het avondetn voortaan om 23:00 gepland?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is in de nacht, dat moet wel lukken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij een biertje en Oranje voetbal mag toch wel iets? Tijdens het WK ga je dat ook volhouden?
Ik las heel iets andersquote:
quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [Vriendschappelijk duel] Nederland vs Noorwegen #1"
Vind dat echt niks, doe mij maar een kroketquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is in de nacht, dat moet wel lukken.
Bij 1 van de wedstrijden zit ik op de TT camping, dan sluit ik niet uit dat ik wel een broodje frikandel naar binnen slinger na 24 blikken Amstel
Flikker op met die troep.quote:
Vrijdag hielden we 20:00 aan.quote:
Wij doen met het avondeten vaak een kip aan het spit, lekker manquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vind dat echt niks, doe mij maar een kroket
Een levendequote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij doen met het avondeten vaak een kip aan het spit, lekker man
Klaar gekocht of zelf bereid?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij doen met het avondeten vaak een kip aan het spit, lekker man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |