quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Linda de Mol loopt hysterisch weg na vraagje over Ali B: ‘Doei’
De familie van Linda de Mol staat aan het hoofd van een journalistiek media-imperium, maar zelf loopt ze weg als onafhankelijke pers een kritische vraag durft te stellen. “Zeker niet sfeerbevorderend.”
https://www.mediacourant.(...)gje-over-ali-b-doei/
![]()
Zijn zoons wonen natuurlijk in Nederland, dus ik denk dat het voor hem praktischer is om het gewoon te accepteren. En volgens mij zal die straf hem niet eens zo zwaar vallen, op het stigma na dan. Zulke types worden in de gevangenis vaak best wel op handen gedragen. En ja, als je miljonair bent zoals hij, kun je het jezelf daar meestal ook wel wat comfortabeler maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of hij wel aanwezig is bij de uitspraak.
Grote kans dat hij gewoon in Marokko zit. Of gaat hij werkelijk zijn straf uitzitten?
Dat terwijl ze ervaring heeft met zeden delinquentenquote:
Misschien komt ie wel bij mede rijkaard Frits van E in de cel te zitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:20 schreef -Mittens- het volgende:
[..]
Zijn zoons wonen natuurlijk in Nederland, dus ik denk dat het voor hem praktischer is om het gewoon te accepteren. En volgens mij zal die straf hem niet eens zo zwaar vallen, op het stigma na dan. Zulke types worden in de gevangenis vaak best wel op handen gedragen. En ja, als je miljonair bent zoals hij, kun je het jezelf daar meestal ook wel wat comfortabeler maken.
Of nieuwe hoerentent, de naam weet hij al: consentquote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
Misschien komt ie wel bij mede rijkaard Frits van E in de cel te zitten.
En begint ie straks zij eigen supermarkt.
Of Nederland heeft er straks een nieuwe rappert bij, MC Frits 😱
Maar hij zat nu ook hele lange periodes in Marokko en Dubai.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:20 schreef -Mittens- het volgende:
[..]
Zijn zoons wonen natuurlijk in Nederland, dus ik denk dat het voor hem praktischer is om het gewoon te accepteren. En volgens mij zal die straf hem niet eens zo zwaar vallen, op het stigma na dan. Zulke types worden in de gevangenis vaak best wel op handen gedragen. En ja, als je miljonair bent zoals hij, kun je het jezelf daar meestal ook wel wat comfortabeler maken.
Dan was hij wel daar gebleven.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of hij wel aanwezig is bij de uitspraak.
Grote kans dat hij gewoon in Marokko zit. Of gaat hij werkelijk zijn straf uitzitten?
Hij verbleef tot voor kort in Dubai, niet in Marokko.quote:
Hij is voor de eerste rechtszaak lange tijd in zijn vakantiewoning geweest in Marokko.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij verbleef tot voor kort in Dubai, niet in Marokko.
En het schijnt daar momenteel niet meer zo heel tof te zijn.
Nu.nlquote:Op maandag 30 maart 2026 09:51 schreef Tengano het volgende:
Waar zijn de links van een livefeed? Ik zie niks bij de Telegraaf of het AD
Ik heb alleen deze, maar die is al verouderd.
https://www.ad.nl/show/li(...)jill-helena~a254a9d2
Of is er vandaag geen livefeed?
Dit is er een:
(inclusief filmpje)
https://www.shownieuws.nl(...)-dag-in-hoger-beroep
Ja, dat begreep ik. Maar er staat toch nog meer op het programma. Het OM en de advocaten gaan nog reageren begreep ik en ook Ali gaat aan het eind nog wat zeggen.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nu.nl
Maar de verhoren zijn achter gesloten deuren dus veel zal er niet zijn.
quote:Het is nog onduidelijk hoelang het horen van de getuigen gaat duren en hoe laat we dus verder gaan met de repliek en dupliek in de zaak.
Swier roept ook een productieleider van het programma op. Ik kan me zo voorstellen dat diegene dan weer ontkent wat de ex-vriend van Ten Damme beweert. Swier roept natuurlijk niet voor niets deze twee getuigen op. Hij wil het verhaal van Ten Damme onderuit halen.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik ergens gelezen had dat die ex-vriend het verhaal van Ellen ten Damme bevestigde, dat ze na die ontmoeting met Ali B van slag was.
Nee die productieleider heeft ook een belastende verklaring afgelegd eerder.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Swier roept ook een productieleider van het programma op. Ik kan me zo voorstellen dat diegene dan weer ontkent wat de ex-vriend van Ten Damme beweert. Swier roept natuurlijk niet voor niets deze twee getuigen op. Hij wil het verhaal van Ten Damme onderuit halen.
Bizar weer dat het achter gesloten deuren moet vanwege mogelijke bedreigingen. Ik zou dat als OM toch nog even benoemen.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Swier roept ook een productieleider van het programma op. Ik kan me zo voorstellen dat diegene dan weer ontkent wat de ex-vriend van Ten Damme beweert. Swier roept natuurlijk niet voor niets deze twee getuigen op. Hij wil het verhaal van Ten Damme onderuit halen.
Ze worden achter gesloten deuren gehoord vanwege de media aandacht. Vooral ten Damme heeft veel bagger over zich heen gehad.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bizar weer dat het achter gesloten deuren moet vanwege mogelijke bedreigingen. Ik zou dat als OM toch nog even benoemen.
Ook bizar dat Ali dat allemaal wel goed lijkt te vinden. Ik dacht dat hij zo’n frisse jongen was.
Jij moet het media-aandacht, zij zelf noemen het bedreigingen.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze worden achter gesloten deuren gehoord vanwege de media aandacht. Vooral ten Damme heeft veel bagger over zich heen gehad.
Swier zoekt inconsistenties tussen de twee verhalen?quote:Op maandag 30 maart 2026 11:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee die productieleider heeft ook een belastende verklaring afgelegd eerder.
Dan vlucht zijn cliënt niet naar Marokko als hij nog bezig isquote:Op maandag 30 maart 2026 09:42 schreef TjjWester het volgende:
Welk belang heeft Swier bij een getuigenis achter gesloten deuren?
Maand in het gevang er bij per e-mail!quote:Op maandag 30 maart 2026 12:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
OM verwijt Ali B's advocaat 'overvaltactiek' door twee nieuwe getuigen te horen
Het OM is niet blij met het verzoek van de advocaat van Ali B om op het laatste moment nog twee getuigen te horen in het hoger beroep. Het spreekt van een "overvaltactiek", tot woede van advocaat Bart Swier.
Advocaat Swier deed donderdag in zijn pleidooi een zogenoemd voorwaardelijk verzoek om de ex van Ellen ten Damme te horen. De zangeres is een van de slachtoffers in deze zedenzaak. Mocht het hof besluiten Ali B te veroordelen voor de verkrachting van Ten Damme, of een poging daartoe, dan wilde Swier Ten Dammes ex horen als getuige.
De ex van de zangeres heeft eerder een belastende verklaring over Ali B afgelegd en zorgt daarmee voor steunbewijs in deze zaak. Dat geldt ook voor de tweede getuige, een productieleider van het programma Ali B en de Muziekkaravaan. Zij was mee naar Marokko, waar de verkrachting zou hebben plaatsgevonden.
Het hof lichtte maandag op de zitting toe dat het nog geen besluit heeft genomen over de schuld van Ali B. Maar de voorzitter zei wel dat het op een later moment horen van de getuigen tot grote vertraging in de zaak zou kunnen leiden. Om dat te voorkomen, worden de getuigen nu al gehoord. Dat gebeurt achter gesloten deuren.
Eigenlijk zou deze laatste dag alleen in het teken staan van repliek en dupliek en het laatste woord van Ali B. Het Openbaar Minister (OM) ziet dit dan ook als een "overvaltactiek" van de verdediging. Swier reageerde zeer kwaad op die woorden. "Dit slaat helemaal nergens op", zei de advocaat. "Er worden hier in het bijzijn van de pers grote woorden als overvaltactiek de zaal in geslingerd zonder dit te onderbouwen. Dit stoort mij mateloos en kan echt niet."
Chaotisch begin derde zittingsdag Ali B: 'Stekelige woorden over en weer'
Hof wijst verzoeken van Swier toe
Het OM bleef vervolgens bij zijn woorden. "Na het sluiten van de zitting op vrijdag zijn er dit weekend 52 mails heen en weer gestuurd. Dat noemen wij een overvaltactiek."
Het hof hield zich enigszins op de vlakte, maar stelde wel vast dat Swier het recht heeft om nog getuigen op te roepen, zeker als ze belastend hebben verklaard over zijn cliënt. Daarom werden de verzoeken ook toegewezen.
Overigens is het hof nog steeds van plan om later op maandag de repliek en dupliek en het laatste woord te laten plaatsvinden. Hoelang het horen van de getuigen zal duren is onbekend.
https://www.nu.nl/muziek/(...)tuigen-te-horen.html
52 mails in weekend![]()
Daar zou Knoops minimaal 52.000 euro voor factureren
Het loopt niet zoals gehoopt natuurlijk. Ali was toch overtuigd dat ie vrijgesproken zou worden?quote:Op maandag 30 maart 2026 12:41 schreef Tengano het volgende:
Weinig professioneel en slecht voorbereid dus. Swier heeft jaren de tijd gehad om dit voor te bereiden en om 2 seconden voor 12 vindt meneer dat hij nog even 52 mails moet uitdoen om zijn zaken op orde te krijgen.
[ afbeelding ]
En dan nog ff ditquote:Op maandag 30 maart 2026 12:43 schreef proud_mami het volgende:
Het loopt niet zoals gehoopt natuurlijk. Ali was toch overtuigd dat ie vrijgesproken zou worden?
Kan tactiek zijnquote:Op maandag 30 maart 2026 12:41 schreef Tengano het volgende:
Weinig professioneel en slecht voorbereid dus. Swier heeft jaren de tijd gehad om dit voor te bereiden en om 2 seconden voor 12 vindt meneer dat hij nog even 52 mails moet uitdoen om zijn zaken op orde te krijgen.
[ afbeelding ]
Het OM heeft dit zelf ook gedaan tijdens de eerste zaak, met een ongecontroleerde getuigen.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
OM verwijt Ali B's advocaat 'overvaltactiek' door twee nieuwe getuigen te horen
Het OM is niet blij met het verzoek van de advocaat van Ali B om op het laatste moment nog twee getuigen te horen in het hoger beroep. Het spreekt van een "overvaltactiek", tot woede van advocaat Bart Swier.
Advocaat Swier deed donderdag in zijn pleidooi een zogenoemd voorwaardelijk verzoek om de ex van Ellen ten Damme te horen. De zangeres is een van de slachtoffers in deze zedenzaak. Mocht het hof besluiten Ali B te veroordelen voor de verkrachting van Ten Damme, of een poging daartoe, dan wilde Swier Ten Dammes ex horen als getuige.
De ex van de zangeres heeft eerder een belastende verklaring over Ali B afgelegd en zorgt daarmee voor steunbewijs in deze zaak. Dat geldt ook voor de tweede getuige, een productieleider van het programma Ali B en de Muziekkaravaan. Zij was mee naar Marokko, waar de verkrachting zou hebben plaatsgevonden.
Het hof lichtte maandag op de zitting toe dat het nog geen besluit heeft genomen over de schuld van Ali B. Maar de voorzitter zei wel dat het op een later moment horen van de getuigen tot grote vertraging in de zaak zou kunnen leiden. Om dat te voorkomen, worden de getuigen nu al gehoord. Dat gebeurt achter gesloten deuren.
Eigenlijk zou deze laatste dag alleen in het teken staan van repliek en dupliek en het laatste woord van Ali B. Het Openbaar Minister (OM) ziet dit dan ook als een "overvaltactiek" van de verdediging. Swier reageerde zeer kwaad op die woorden. "Dit slaat helemaal nergens op", zei de advocaat. "Er worden hier in het bijzijn van de pers grote woorden als overvaltactiek de zaal in geslingerd zonder dit te onderbouwen. Dit stoort mij mateloos en kan echt niet."
Chaotisch begin derde zittingsdag Ali B: 'Stekelige woorden over en weer'
Hof wijst verzoeken van Swier toe
Het OM bleef vervolgens bij zijn woorden. "Na het sluiten van de zitting op vrijdag zijn er dit weekend 52 mails heen en weer gestuurd. Dat noemen wij een overvaltactiek."
Het hof hield zich enigszins op de vlakte, maar stelde wel vast dat Swier het recht heeft om nog getuigen op te roepen, zeker als ze belastend hebben verklaard over zijn cliënt. Daarom werden de verzoeken ook toegewezen.
Overigens is het hof nog steeds van plan om later op maandag de repliek en dupliek en het laatste woord te laten plaatsvinden. Hoelang het horen van de getuigen zal duren is onbekend.
https://www.nu.nl/muziek/(...)tuigen-te-horen.html
52 mails in weekend![]()
Daar zou Knoops minimaal 52.000 euro voor factureren
Laten we het hopen. Pedofiel Marco B. kwam er helaas ook vrij genadig vanaf.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:32 schreef proud_mami het volgende:
Nieuwe verneuk kans voor Trali B met het laatste woord …
quote:Het OM wil dat het verhoor van de tweede getuige terzijde wordt geschoven, omdat zij dit weekend met Swier de gehele verklaring van Ten Damme heeft doorgelezen.
Dat bezoek aan Swier zou haar "mogelijk" hebben beïnvloed, vindt de advocaat-generaal.
quote:
Wat een lul.quote:
Hij wel, de rest niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ali is dus erg zeker van vrijspraak![]()
![]()
Dat riep die de vorige keer ookquote:Op maandag 30 maart 2026 14:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ali is dus erg zeker van vrijspraak![]()
![]()
quote:De advocaat van Ali B, Bart Swier, komt nu aan het woord. Hij verwacht ongeveer een uur te spreken.
Hij heeft genoeg tijd om te vluchten naar Marokko en zijn Nederlandse paspoort in te leverenquote:Op maandag 30 maart 2026 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel hij wordt trouwens weer veroordeeld kan die ook gewoon nog in cassatie.
Zowel het OM als het hof hebben al geconcludeerd dat er geen vluchtgevaar is.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg tijd om te vluchten naar Marokko en zijn Nederlandse paspoort in te leveren
FTFY
oftewel verplichten bij uitspraak aanwezig te zijn en gelijk vastzetten bij schuldig ivm vluchtgevaar
![]()
Goed voorbeeld voor zijn kinderen.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:42 schreef monkyyy het volgende:
Papa kan niet eens eerlijk zijn tegen zijn eigen vrouw
Tamelijk schaamteloos ook.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nogal zwak en niet relevant om een compleet verzonnen verhaal over zijn zoontje in te brengen.
‘Mijn papa is rapper’ of ‘mijn papa is een verkrachter’. Ik weet niet wat erger is in het kringgesprek van groep 3….quote:Op maandag 30 maart 2026 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goed voorbeeld voor zijn kinderen.
de boos uitzending was in 2022quote:Op maandag 30 maart 2026 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij hoeft zijn naam niet af te korten in ieder geval.
Beter te laat dan nooit.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
de boos uitzending was in 2022.
jij komt ruim 4 jaar later met deze grap.
dat daar niemand eerder op is gekomen joh.
Kan. Al denk ik dat dit gewoon tactiek is. Tot het einde volhouden dat het wederzijds was.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem met Ali B was en is dat hij zich totaal niet kan verplaatsen in dat wat voor hem normaal gedrag is voor anderen grensoverschrijdend is.
Smerig wel, als alles tegen je wijst.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan. Al denk ik dat dit gewoon tactiek is. Tot het einde volhouden dat het wederzijds was.
Uiteraard, ga je twijfelen aan het "wederzijds" dan beken je.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan. Al denk ik dat dit gewoon tactiek is. Tot het einde volhouden dat het wederzijds was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |